Uiteraard, voor je het weet staat Qwea met d'r stiekeme controle voor de deur en staat het op FOK! dat je je af zit te beren ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef JJH het volgende:
Trusten beiden, en handjes boven de dekens hè
Inderdaad, je moet ze nu lekker de tijd voor zichzelf geven. Steun in de "echte" wereld betekent ook véél meer dan de steunbetuigingen die we hier posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ze dat. Daarom wast ook een grapje.
Het zou niet goed zijn als een kippenhok op internet (waar iedereen mee kan lezen) de enige plek is waar je je verdriet kwijt kan. Niet alles is openbare info. Gelukkig hebben ze mensen in hun directe omgeving om het iig mee te delen.
En wij zien hen wel weer wanneer ze eraan toe zijn.
Zal ik niet zie je wel zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
Zus belde net ;
Patoe heeft een flinke oorontsteking. Shirley heeft sterke oordruppels en antibiotica meegegeven, en als het over 10 dagen niet over is moet hij terug komen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, voor je het weet staat Qwea met d'r stiekeme controle voor de deur en staat het op FOK! dat je je af zit te beren ofzo![]()
Zij denkt er inderdaad geen seconde over na om dat soort info te posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, voor je het weet staat Qwea met d'r stiekeme controle voor de deur en staat het op FOK! dat je je af zit te beren ofzo![]()
Nou ik zei "Zei ik toch. Weet je nou nog niet dat ik bijna altijd gelijk heb?"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik niet zie je wel zeggendoe jij vast wel
True thatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zij denkt er inderdaad geen seconde over na om dat soort info te posten.
*Note to self: Bij een eventuele rukhuttenmeet niet in hetzelfde huisje als Qwea gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
True that
Net alsof jullie dat erg vinden als man zijnde
Trusten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook richting bedwaarts De katten zijn volgens mij al vertrokken.![]()
Trusten!
Nou ik hoef dat soort dingen niet op FOK! terug te lezen, niet over mezelf, en niet over een ander. En mocht ik een vriendin hebben die dat soort shit op FOK! gooide dan had ze flink uit te leggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
True that
Net alsof jullie dat erg vinden als man zijnde
Succes morgen!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook richting bedwaarts De katten zijn volgens mij al vertrokken.![]()
Trusten!
We gingen dan toch niet met een X aantal mensen in 1 huisje? Stelletjes hadden toch apart een huisje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
*Note to self: Bij een eventuele rukhuttenmeet niet in hetzelfde huisje als Qwea gaan zitten.
Misschien is dat de reden dat je geen vriendin hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik hoef dat soort dingen niet op FOK! terug te lezen, niet over mezelf, en niet over een ander. En mocht ik een vriendin hebben die dat soort shit op FOK! gooide dan had ze flink uit te leggen![]()
Maar wie ben ik
Kwee(j of k) je hokje in!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
We gingen dan toch niet met een X aantal mensen in 1 huisje? Stelletjes hadden toch apart een huisje?
Hoe moet ik anders gekeesd worden
Lennyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik hoef dat soort dingen niet op FOK! terug te lezen, niet over mezelf, en niet over een ander. En mocht ik een vriendin hebben die dat soort shit op FOK! gooide dan had ze flink uit te leggen![]()
Maar wie ben ik
De mijne moest dat ook niet wagen eveneens irl niet dussuh dat zal het niet zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat je geen vriendin hebt?
Ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar m'n echte echte prive () hou ik ook graag prive
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook
Jullie nemen dus nog steeds aan dat ik ALTIJD de waarheid spreek? En MM ook?
Mijn god wat zijn jullie schattig!!![]()
![]()
We hopen van nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook
Jullie nemen dus nog steeds aan dat ik ALTIJD de waarheid spreek? En MM ook?
Mijn god wat zijn jullie schattig!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |