Ja doe het maar zo mooi af.quote:
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doe het maar zo mooi af.
Mijn godWat poepig. Dat ik dit nog mag meemaken
Waarvan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik geloof er geen ruk (hihi) van Q
Weet je het zeker? Ik heb net rode wijn op en een vieze tong nuquote:
Ik rode wodka, macht primaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb net rode wijn op en een vieze tong nu
Ooooh, dan kan het welquote:
Dat soort dingen vind ik toch zo 50+ hè.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys? Ik heb ook Supradyn Enerrrrgy gekocht.
Sta ik morgen stuiterend op?
die troep helpt niet eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Greys? Ik heb ook Supradyn Enerrrrgy gekocht.
Sta ik morgen stuiterend op?
Ja, die heb je ook...voor de vitale bejaardequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik toch zo 50+ hè.
Ik pak dan een extra bak koffie en ga een avondje vroeg slapen. Met dat soort dingen wacht ik wel totdat ik wat ouder ben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook...voor de vitale bejaarde![]()
Ach, baat het niet dan schaadt het niet zeg ik maar.
Ik kan niet zo goed tegen de overgang naar baggerweer
Niet zo goed als in dat je er moe van wordt enzo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook...voor de vitale bejaarde![]()
Ach, baat het niet dan schaadt het niet zeg ik maar.
Ik kan niet zo goed tegen de overgang naar baggerweer
Maar dat komt omdat je in die sector werkt, toch? Mijn moeder krijgt die ook netjes iedere keer.quote:
Wacht maar jongen...over 6 jaar zit jij ook aan de Prostavitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik pak dan een extra bak koffie en ga een avondje vroeg slapen. Met dat soort dingen wacht ik wel totdat ik wat ouder ben.
Prostavit klinkt veel te veel als prostaat, nee dank je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wacht maar jongen...over 6 jaar zit jij ook aan de Prostavit
Zo erg ist nou ook weer niet, meer dat ik er 's ochtends slecht uit kan komen en 's avonds nogal passief benquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet zo goed als in dat je er moe van wordt enzo?
Wel eens aan lichttherapie gedachtt?
Jep, mijn baas schiet al in de stress als ie er alleen al aan denkt dat m'n collega of ik een fikse griep krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je in die sector werkt, toch? Mijn moeder krijgt die ook netjes iedere keer.
Dat ist ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Prostavit klinkt veel te veel als prostaat, nee dank je.
Heb je hem wel eens laten melkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik, nee dank je, ik kan heel goed plassen.
Ik zeg niet dat dat het is, ik vind het alleen. Ik heb er zelf geen ervaring mee en ik voel die behoefte ook niet. En in de reclames voor die producten zie je ook altijd van die vitale 50ers voorbijkomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Wat een onzin dat Supradyn oid 50+ is!
Vooral met dit soort weer kan je best wat extra gebruiken aan vitamientjes en mineraaltjes.
Ik ben in de tien jaar dat ik bij deze baas werk misschien 2 dagen ziek thuis geweest voor griep, verder nog nooit (ja, die opname dit jaar, maar dat had daarmee weinig te maken natuurlijk).
Baat het niet dan schaadt het niet, toch? Je koopt het in de supermarkt en als het niets voor je doet, dan neem je het niet meer, makkelijk zat.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
Pssst Nok? Tante Agnes in het paradijs
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:27 schreef senesta het volgende:
Pssst Nok? Tante Agnes in het paradijs
Leuk! Om hem zo te zien!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zie ik nu pas
Ik zat Paul en Witteman te kijken (en ga nu ook slapen)
Leuk om het geplaatst te zien.
Hij is goed en mooi getekend Nok!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zie ik nu pas
Ik zat Paul en Witteman te kijken (en ga nu ook slapen)
Leuk om het geplaatst te zien.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, wat dan. Olifanten?
Ik mis de slurf in dat geval.
quote:
Ik ben al op mn werk, hier ook wit bevroren grasveldjes vanochtend, maar nu zon.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Lekker optijd !
Morning all![]()
brrr wat koud, ik denk dat ik zo fijn nog een stukje warm onder de dekens ga liggen
Mjah ik zou ook wel op mn werk willen zijn, maja moek dat eerst ff vinden !quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben al op mn werk, hier ook wit bevroren grasveldjes vanochtend, maar nu zon.
Ik heb nog steeds alleen een vest aan, geen jas
Kom bij mij werkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mjah ik zou ook wel op mn werk willen zijn, maja moek dat eerst ff vinden !![]()
Hoop nog wel een beetje zon vandaag, ik haat water-koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |