Sorry.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Fipo!![]()
(en alweer een TT met hints naar sex? Al kan ik er nu eigk niets van zeggen, ben er zelf over begonnen.)
Ja weet ik wel, maar ik ben niet zo snel in typen/ meelezen als jullie, en dan is het gewoon niet zo leuk, dat geleuter over seks elke dag..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn al een stuk braver als eergisteravond hoor.
Awquote:
Neehee..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Cat, die laatste opmerking van je was wel heel erg 'Help Greys de winter door'
En Morretje, het zijn gewoon een stel verdorven geesten hier.
Sex![]()
Was het wat, die onbevlekte ontvangenis?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Neehee..Nou he, dat bedoel ik toch ook niet. Sex is
, maar iedere dag lezen over ieders voorkeuren of weet ik veel..
Ja nou, ik wil leestekens in de op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Hou eens op met die leestekens in de TT elke keer, dat wordt een zootje
Ja ik heb wel wat blijvende schade opgelopen door wat opmerkingenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Neehee..Nou he, dat bedoel ik toch ook niet. Sex is
, maar iedere dag lezen over ieders voorkeuren of weet ik veel..
Dat meen je niet toch, die vraagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef Morretje het volgende:
Ah Non... Zou dat echt zo gefotografeerd zijn, of gehopt? Cute!
We hebben het aan het begin van de avond nog ruim een half topic over het DSB verhaal gehad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Overdag gaat het gelukkig (vaak) over andere onderwerpen.
En het zijn faaaaaaaaaases Mor. Faaaaaaases
Ik reageer op wat ik lees.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Cat, die laatste opmerking van je was wel heel erg 'Help Greys de winter door'
Verdorven geesten, inderdaad.quote:En Morretje, het zijn gewoon een stel verdorven geesten hier.
Sex![]()
Was het wat, die onbevlekte ontvangenis?
He nouhou... Zo snel kan ik niet editten, of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch, die vraag
Mannetjeseekhoorns nemen altijd bloemetjes mee voor vrouwlief hoor!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch, die vraag
Ik heb geen Private Spice, dus da's een makkie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij jou thuis of bij mij thuis?
Voor de helft uit jouw koker als ik het goed hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:49 schreef Cat22 het volgende:
Fipo!![]()
(en alweer een TT met hints naar sex? Al kan ik er nu eigk niets van zeggen, ben er zelf over begonnen.)
hehe lievvigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
He nouhou... Zo snel kan ik niet editten, of bedoel je dat niet?
Kusjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ik lees.![]()
[..]
Verdorven geesten, inderdaad.![]()
Behalve JJHAl moet die op zijn woorden gaan passen.
GHEHEHE JE ZEI KOKERquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor de helft uit jouw koker als ik het goed heb
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Kusje![]()
Het komt door al die andere verdorven mensen hierzo. Ik ben de onschuld zelve.
ik denk ook niet dat eekhoorntjes elkaar 'ontmoeten'. Wat ik bedoelde is, of de suggestie geshopt is of, dat er toevallig zoiets gebeurt. Kan toch, toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hehe lievvig![]()
Maar ik denk niet dat eekhoorntjes bloemetjes voor elkaar meenemen![]()
En Goodbye, ik heb dus geen Private Spice meer
Oh, daar heb ik weer even overheen gelezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hehe lievvig![]()
Inderdaad, de goede, reine, pure en onschuldige helft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor de helft uit jouw koker als ik het goed heb
Nou verdorie, kom dan mijn bed maar weer lenen jullie twee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hehe lievvig![]()
Bezoek eens een gemiddelde videotheek. Meer zooi dan PS in één maand kan uitzenden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik weer even overheen gelezenWat nu!
Dan moeten we maar aan rommelen zonder instructiefilmpjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik weer even overheen gelezenWat nu!
Ik geloof gewoon dat het echt isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat eekhoorntjes elkaar 'ontmoeten'. Wat ik bedoelde is, of de suggestie geshopt is of, dat er toevallig zoiets gebeurt. Kan toch, toch?
Hee, dat was ik niet de vorige keer!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou verdorie, kom dan mijn bed maar weer lenen jullie twee.
Da's nou al de tweede keer
Vannacht gaat 't vriezen jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
ff wat anders; het is gewoon maar 6 graden hier.
Daar ben ik niet op gebouwd hoor
Help! Help!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moeten we maar aan rommelen zonder instructiefilmpje
Binnen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh nee, dat was Ll met Kweejquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, dat was ik niet de vorige keer!
Nee, het hele topic was weer verpest, dus die eekhoorntjes raakten ondergesneeuwd door die verdorven users hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb je de foto van Non niet gezien?
Het zou koud worden ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
je zei slurfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, wat dan. Olifanten?
Ik mis de slurf in dat geval.
grondeekhoorntje dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel wat lullige staartjes voor eekhoorntjes
Buiten ja...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Binnen?Buiten toch? Er was zelfs kans op nachtvorst en auto's krabben morgenochtend..
Ja maar dat ging heul niet door, op het moment supreme noemde ze me een tokkie en begon ze een verhaal over kleine lettertjes en dat ik eerst met familie moest overleggen.quote:
Ik zou bijna een koker posten hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet 't eigenlijk ook niet wat dan...
Krabbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Binnen?Buiten toch? Er was zelfs kans op nachtvorst en auto's krabben morgenochtend..
Neuh, en trusten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga slapenwelterusten allemaal
(heb ik nog iets gemist?)
F&F vraagje: zouden de planten in potten ook nog naar binnen moeten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Buiten ja...
Krabben!![]()
Nou, dan zet ik de wekker wel weer 10 minuten vroeger
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging heul niet door, op het moment supreme noemde ze me een tokkie en begon ze een verhaal over kleine lettertjes en dat ik eerst met familie moest overleggen.
En ik heb altijd zoiets van 'Praatjes vullen geen gaatjes' en 'Niet lullen, maar vullen'
Oeh spannend!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ow brrr... en ik moet morgen op de fiets naar het station. Eerste (echte) werkdag!![]()
![]()
Het ligt eraan of ze vorst proof zijn. Als er kans op nachtvorst is zou ik het risco niet nemen, al zullen ze een nachtje -1 wel overleven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
F&F vraagje: zouden de planten in potten ook nog naar binnen moeten?
Kweenie, ze gaan hier altijd dood in de winter en als het voorjaar is kopen we weer nieuwequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
F&F vraagje: zouden de planten in potten ook nog naar binnen moeten?
Heb je je bammetjes al gesmeerd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
Ow brrr... en ik moet morgen op de fiets naar het station. Eerste (echte) werkdag!![]()
![]()
Succes dan morgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie, ze gaan hier altijd dood in de winter en als het voorjaar is kopen we weer nieuwe![]()
![]()
Alleen de palm overwintert altijd in de showroom van een autogarage hier int durp.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dat ging heul niet door, op het moment supreme noemde ze me een tokkie en begon ze een verhaal over kleine lettertjes en dat ik eerst met familie moest overleggen.
En ik heb altijd zoiets van 'Praatjes vullen geen gaatjes' en 'Niet lullen, maar vullen'
Dat kwam niet echt over als iemand met groene vingers he?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk, eekhoorntjes hebben toch veel vollere staarten?
Doe ik ook ieder jaar... eigenlijk vind ik dat ook wel leuk, ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie, ze gaan hier altijd dood in de winter en als het voorjaar is kopen we weer nieuwe![]()
![]()
Alleen de palm overwintert altijd in de showroom van een autogarage hier int durp.
Sterktequote:
Ja, kijk, dát is een eekhoorn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer zoiets bedoel je?
Misschien wel een ander soort ofzo.
Hm, de streepjes lijken wel op die van een grondeekhoorn.. Marmot is het in elk geval niet, daar istie te dun voor..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk, eekhoorntjes hebben toch veel vollere staarten?
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn hier niet geweest en ik denk precies om de reden die jij geeft..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus; iemand nog iets van MB/Re vernomen... Moet een zware dag geweest zijn
Helemaal, en ik kan me ook voorstellen dat hard naar de PC rennenn om hier te posten niet het eerste is wat ze doen als ze thuiskomen. We zullen het vast nog wel horen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus; iemand nog iets van MB/Re vernomen... Moet een zware dag geweest zijn
Vroeg ik me ook al af...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Hier moest ik hard om lachenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, bij mij moet je niet zijn voor tips over hoe je je man (tevreden) moet houden![]()
Nee, maar ik kan me voorstellen dat die helemaal moe/kapot zijn vandaag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee logischquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Helemaal, en ik kan me ook voorstellen dat hard naar de PC rennenn om hier te posten niet het eerste is wat ze doen als ze thuiskomen. We zullen het vast nog wel horen.
Mijn zin is een beetje krom he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee logisch![]()
Maar wellicht had iemand via sms/msn/pm wat gehoord. Ik hoop dat het op een speciale manier toch een 'mooie' dag is geweest voor ze zeg maar.
Wat is/zijn het?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:13 schreef Morretje het volgende:
Ze staan in een plastic pot MI-etje, dus op zich...
Na jah, ik zie wel. Ben te lam om het te doen eig.
Lloveless, nee, volgens mij zijn ze hier nog niet geweest.. Maar dat vinnik ook nie gek. Hoop wel dat ze een 'goede' dag hebben gehad.
Zo was ie ook bedoeld, dus schaam je nietquote:
Die zijn vast helemaal kapot van vandaag, hartstikke moe.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, daar dacht dirk hetzelfde overquote:
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je naar Scheringa gaan, die lult wel meer recht wat krom is
Ja ik wist ook niet hoe het te formuleren. Maar dat kan toch zo. Afscheid nemen moet helaas toch. En dan is het maar te hopen dat het op een manier is die 'mooi' is en ze zich 'goed' bij voelen en die recht doet aan het leven van hun vaderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Die zijn vast helemaal kapot van vandaag, hartstikke moe.
Misschien dat ze morgen even iets laten horen, maar ik hoop dat het een 'mooi' (ik weet niet hoe ik dat anders moet zeggen) afscheid is geweest.
Ik kan me ook voorstellen dat ze even tijd samen nodig hebben. Je wordt toch een beetje geleefd in zo'n periode.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn vast helemaal kapot van vandaag, hartstikke moe.
Misschien dat ze morgen even iets laten horen, maar ik hoop dat het een 'mooi' (ik weet niet hoe ik dat anders moet zeggen) afscheid is geweest.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je naar Scheringa gaan, die lult wel meer recht wat krom is
Dat was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo was ie ook bedoeld, dus schaam je niet
Gelukkig.quote:
Ja dat lijkt me zo moeilijk aan zoiets. Nu na die crematie zwakt de aandacht wat af en kan je pas echt zélf rouwen zonder dat er continu mensen om je heen zijn of naar je toe komen.... Je word wss ook weer beetje geacht te gaan werken of je sociale leven op te pakken enzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan me ook voorstellen dat ze even tijd samen nodig hebben. Je wordt toch een beetje geleefd in zo'n periode.
Maar het steekt dat wij dat niet zijn he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me zo moeilijk aan zoiets. Nu na die crematie zwakt de aandacht wat af en kan je pas echt zélf rouwen zonder dat er continu mensen om je heen zijn of naar je toe komen.... Je word wss ook weer beetje geacht te gaan werken of je sociale leven op te pakken enzo.
Maar goed, laten we niet gaan doemdenken enzo. Volgens mij is Re een hele geschikte kerel om met zoiets om te gaan en er zijn vast genoeg mensen die ze steunen en waar ze bij terecht kunnen
Ik snappum niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het steekt dat wij dat niet zijn he?![]()
Garpje! Garpje!
En dat is nog het moeilijkste. In de dagen naar de begrafenis of crematie is alles anders dan anders. Geen dag verloopt normaal. Maar bijvoorbeeld de eerste dag na de begrafenis van mijn pa dat ik thuiskwam van school en dat hij er niet was. Het eerste "normale" weekend zonder hem. De eerste voetbalwedstrijd, de eerste vakantie, verjaardag, kerst en ga zo maar door. Dat is allemaal zo confronterend, en de omgeving verwacht dat je er wel mee om kunt gaan omdat het ondertussen al 5 maanden geleden is. Dát is het moeilijkste van de periode die ze nu tegemoet gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me zo moeilijk aan zoiets. Nu na die crematie zwakt de aandacht wat af en kan je pas echt zélf rouwen zonder dat er continu mensen om je heen zijn of naar je toe komen.... Je word wss ook weer beetje geacht te gaan werken of je sociale leven op te pakken enzo.
Maar goed, laten we niet gaan doemdenken enzo. Volgens mij is Re een hele geschikte kerel om met zoiets om te gaan en er zijn vast genoeg mensen die ze steunen en waar ze bij terecht kunnen
Trusten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:24 schreef Morretje het volgende:
Welterusten allen!Behave, please....
Dat wij ons hier met z'n allen zitten af te vragen hoe het is geweest en hoe het met hen gaat en dat zij zich hier niet melden en dat we daaruit concluderen dat ze irl genoeg mensen hebben om mee te praten.quote:
Ah relatief goed nieuws dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
Zus belde net ;
Patoe heeft een flinke oorontsteking. Shirley heeft sterke oordruppels en antibiotica meegegeven, en als het over 10 dagen niet over is moet hij terug komen.
Slaap lekker Morrie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:24 schreef Morretje het volgende:
Welterusten allen!Behave, please....
jup.quote:
Bwahquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is nog het moeilijkste. In de dagen naar de begrafenis of crematie is alles anders dan anders. Geen dag verloopt normaal. Maar bijvoorbeeld de eerste dag na de begrafenis van mijn pa dat ik thuiskwam van school en dat hij er niet was. Het eerste "normale" weekend zonder hem. De eerste voetbalwedstrijd, de eerste vakantie, verjaardag, kerst en ga zo maar door. Dat is allemaal zo confronterend, en de omgeving verwacht dat je er wel mee om kunt gaan omdat het ondertussen al 5 maanden geleden is. Dát is het moeilijkste van de periode die ze nu tegemoet gaan
Aaah nu snap ik 'um.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wij ons hier met z'n allen zitten af te vragen hoe het is geweest en hoe het met hen gaat en dat zij zich hier niet melden en dat we daaruit concluderen dat ze irl genoeg mensen hebben om mee te praten.
En omdat ze hier niet zijn zijn wij dat dus niet.
Zoiets.
Ja, dat. Opeens wordt er van je verwacht dat het verdriet over en voorbij is. Maar als je een geliefde begraaft is het nooit voorbij. Er komt altijd een 'eerste keer' waar die persoon niet bij is. BAM! Weer die confrontatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is nog het moeilijkste. In de dagen naar de begrafenis of crematie is alles anders dan anders. Geen dag verloopt normaal. Maar bijvoorbeeld de eerste dag na de begrafenis van mijn pa dat ik thuiskwam van school en dat hij er niet was. Het eerste "normale" weekend zonder hem. De eerste voetbalwedstrijd, de eerste vakantie, verjaardag, kerst en ga zo maar door. Dat is allemaal zo confronterend, en de omgeving verwacht dat je er wel mee om kunt gaan omdat het ondertussen al 5 maanden geleden is. Dát is het moeilijkste van de periode die ze nu tegemoet gaan
Ik snap hem welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wij ons hier met z'n allen zitten af te vragen hoe het is geweest en hoe het met hen gaat en dat zij zich hier niet melden en dat we daaruit concluderen dat ze irl genoeg mensen hebben om mee te praten.
Zoiets.
Daar ben ik juist reuze blij mee, dat ze veel steun 'in het echt' hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets.
Dat dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik juist reuze blij mee, dat ze veel steun 'in het echt' hebben.
Dat verdienen ze ook
Natuurlijk weet ze dat. Daarom wast ook een grapje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah nu snap ik 'um.
Maar nee ik heb altijd al geroepen dat ze echt alleen hier moet komen kletsen als ze dat zelf fijn vind, en niet om ons op de hoogte te houden ofzo![]()
En ik denk dat ze wel weet dat ze vaak hier wel terecht kan, al is het de laatste dagen wel erg hard met topics en bijbehoreden McHarem-acties, sexpraat en andere vunzigheden gegaan
Uiteraard, voor je het weet staat Qwea met d'r stiekeme controle voor de deur en staat het op FOK! dat je je af zit te beren ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef JJH het volgende:
Trusten beiden, en handjes boven de dekens hè
Inderdaad, je moet ze nu lekker de tijd voor zichzelf geven. Steun in de "echte" wereld betekent ook véél meer dan de steunbetuigingen die we hier posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ze dat. Daarom wast ook een grapje.
Het zou niet goed zijn als een kippenhok op internet (waar iedereen mee kan lezen) de enige plek is waar je je verdriet kwijt kan. Niet alles is openbare info. Gelukkig hebben ze mensen in hun directe omgeving om het iig mee te delen.
En wij zien hen wel weer wanneer ze eraan toe zijn.
Zal ik niet zie je wel zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:27 schreef Qwea het volgende:
Zus belde net ;
Patoe heeft een flinke oorontsteking. Shirley heeft sterke oordruppels en antibiotica meegegeven, en als het over 10 dagen niet over is moet hij terug komen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, voor je het weet staat Qwea met d'r stiekeme controle voor de deur en staat het op FOK! dat je je af zit te beren ofzo![]()
Zij denkt er inderdaad geen seconde over na om dat soort info te posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, voor je het weet staat Qwea met d'r stiekeme controle voor de deur en staat het op FOK! dat je je af zit te beren ofzo![]()
Nou ik zei "Zei ik toch. Weet je nou nog niet dat ik bijna altijd gelijk heb?"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik niet zie je wel zeggendoe jij vast wel
True thatquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zij denkt er inderdaad geen seconde over na om dat soort info te posten.
*Note to self: Bij een eventuele rukhuttenmeet niet in hetzelfde huisje als Qwea gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
True that
Net alsof jullie dat erg vinden als man zijnde
Trusten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook richting bedwaarts De katten zijn volgens mij al vertrokken.![]()
Trusten!
Nou ik hoef dat soort dingen niet op FOK! terug te lezen, niet over mezelf, en niet over een ander. En mocht ik een vriendin hebben die dat soort shit op FOK! gooide dan had ze flink uit te leggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
True that
Net alsof jullie dat erg vinden als man zijnde
Succes morgen!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga ook richting bedwaarts De katten zijn volgens mij al vertrokken.![]()
Trusten!
We gingen dan toch niet met een X aantal mensen in 1 huisje? Stelletjes hadden toch apart een huisje?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
*Note to self: Bij een eventuele rukhuttenmeet niet in hetzelfde huisje als Qwea gaan zitten.
Misschien is dat de reden dat je geen vriendin hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik hoef dat soort dingen niet op FOK! terug te lezen, niet over mezelf, en niet over een ander. En mocht ik een vriendin hebben die dat soort shit op FOK! gooide dan had ze flink uit te leggen![]()
Maar wie ben ik
Kwee(j of k) je hokje in!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
We gingen dan toch niet met een X aantal mensen in 1 huisje? Stelletjes hadden toch apart een huisje?
Hoe moet ik anders gekeesd worden
Lennyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik hoef dat soort dingen niet op FOK! terug te lezen, niet over mezelf, en niet over een ander. En mocht ik een vriendin hebben die dat soort shit op FOK! gooide dan had ze flink uit te leggen![]()
Maar wie ben ik
De mijne moest dat ook niet wagen eveneens irl niet dussuh dat zal het niet zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat je geen vriendin hebt?
Ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar m'n echte echte prive () hou ik ook graag prive
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook
Jullie nemen dus nog steeds aan dat ik ALTIJD de waarheid spreek? En MM ook?
Mijn god wat zijn jullie schattig!!![]()
![]()
We hopen van nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook
Jullie nemen dus nog steeds aan dat ik ALTIJD de waarheid spreek? En MM ook?
Mijn god wat zijn jullie schattig!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |