abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73693953
Becky, wat een leuke foto's zeg
Van mij mag je ze zeker laten staan.
pi_73693997
Hier eerste keer niet bewust geklust. En 2de keer, tja eigenlijk zo als altijd
Als we zin hadden. Maar stiekem in het achterhoofd natuurlijk wel de gedachten van ovi.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:09:29 #153
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73694196
Asy, Wat knap van je dat je dit besluit hebt genomen, daar is veel moed voor nodig Sterkte met het verwerken van dit 'verlies', want dat is dit wel degelijk. En ondanks dat ik het mailtje van je man (is dat al gewend, trouwens? Je mán! ) wel even met opgetrokken wenkbrauwen las v.w.b. het grasmaaien (gek meisje toch ) is ook dat zeer bekend hoor.. Ik vond het ooit eens tijd worden dat al die dozen met crap de babykamer uitgehaald werden omdat het allemaal niet snel genoeg ging naar mijn zin (werkte toen net halve dagen) dus heb ik al die zooi het kamertje uitgesleept. Lief was natuurlijk zéér verbaasd toen hij thuiskwam: met diezelfde opgetrokken wenkbrauwen kreeg ik ook de vraag wie dat nou toch gedaan had. Ik heb maar gezegd dat Loki (één van de katten) zo lief was geweest om dat te doen voor mij, maar vervolgens 3 dagen niet kunnen lopen verried de boel eigenlijk ook wel een beetje Enniewee, ik dwaal af, ik vind het machtig stoer van je dat je deze beslissing hebt genomen. En nu is het niet van harte, ik weet het.. Maar let maar op hoeveel je ervan zal opknappen: daar kan geen receptje van de arts tegenop

Faja, JEUJ! De wél goedgekeurde box in kant-en-klare staat en niet zo veel pijn bij de peut! Daar doe ik een voor..

IslaBonita, beetje mosterd na de maaltijd denk ik, maar hiero was het ongeveer om de dag en eventueel extra naar behoefte

Martine, wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gedraaid! Lekker rondgescharreld op de markt vandaag? Klinkt alsof je een goed dagje erop hebt zitten en ik ben érg benieuwd naar je eerste pakje

Lily, ik heb besloten de prik, indien ik opgeroepen zou worden, niet te gaan halen. Ik ben 4 december uitgerekend en ben dusdanig beperkt in mijn doen en laten dat ik niet denk dat ik veel op risico-plekken zal komen, dus ik hou het hier maar bij. Des te meer omdat de meningen hierover zo verdeeld zijn.. Ik ken 2 mensen die onderzoek naar dergelijke virussen doen en de ene raad het me absoluut aan en de andere raad het me absoluut af en zo gaat heb met alle informatiebronnen. Ik vind het dus goed zo..

Davinia.. voor jou, het is en blijft vechten tegen de bierkaai he? Ik vind het echt heel wat dat jij ook nog een kleintje hebt rondlopen hoor, echt! Groot respect voor jou, ik ben echt in mijn eentje al nauwelijks bij machte om me staande te houden in bepaalde situaties, laat staan als je al een koter hebt Wel leuk voor Eli dat het zwembad en de kinderboerderij in elk geval wel op het programma stonden, al kan ik me erg goed voorstellen dat je dat véél liever zelf had gedaan.. we meeten dan misschien niet, maar je weet de krakkies-en-mikkies-crew wel te vinden als je het ff kwijt moet he? Althans, bij mij mag je altijd je hart uitstorten hoor Ennuhm, ik heb nu kauwtabletjes gekregen van de VK en als die niet helpen ga ik jouw Antagel proberen, die heb ik zien staan inderdaad De naam is in elk geval genoteerd alhier, thnx En wat het ijzer betreft: best fijn inderdaad, ik had het me stiekum wel eens half-half bedacht, maar nooit gedacht dat dat echt iets zou zijn bij mij. Wie weet kan ik binnenkort dus weer wat gemakkelijker zonder mijn middagtukjes En dámn, dat méns zeg! Waat haalt ze het ranzige lef vandaan?? Ik vind Vlindurs oplossing wel heel geweldig inderdaad, whaha! Vraag me alleen af of ik niet te verbouwereerd zou zijn om zoiets te bedenken, maar ik ben nu wel gewaarschuwd voor dergelijke ongewenste intimiteiten

Keshet, ik maak uit de post van Davinia op dat je te maken hebt met flauwvallen, wat vervelend! Is dit iets nieuws voor jou of ben je er altijd al gevoeliger voor en komt het nu vaker voor? Bij mij is het ook een tijdje heel erg geweest maar het is gelukkig wel weer weggetrokken. Ik had in die tijd ook een erg lage bloeddruk en ben toen wat meer zoute dingen en dropjes gaan eten (rookvlees en cup-a-soupjes tussendoor en dus dropjes) en niet te hevig fysiek inspannen dus. Ik hoop voor je dat je het snel onder controle krijgt, het is niet echt vertrouwenwekkend zo he?

DJRandall, voor je stickert en succes met het gesprek dat je nu aan zal moeten gaan. Zie je ertegenop?

Ymme ook weer een stickertje En ook aan het borduren geslagen, leuk! Ik kom er tot nu toe nog wel uit met mijn bestaande hobby's (sterker nog: ik voer nauwelijks iets uit, heb nog geen boek ingekeken sinds ik thuis zit zelfs, heel bizar ) maar ik zit er sterk aan te denken een boek aan te schaffen waarin staat hoe je moet haken ofzo. Veel plezier met je borduurwerkje, ga je het wel showen als het af is?

Amaranta, pfff, ben blij voor je dat je dag zo goed is gegaan, had er eerlijkgezegd een hard hoofd in. Sorry daarvoor Hoop dat je snel helemaal geen last meer zal hebben

Mama_papa, die van mij is ook zo'n ongelooflijke bewegerd, al is het iets minder sinds hij is gedraaid.. Het is er overigens niet minder pijnlijk van, hij weet me met regelmaat flink te raken zullen we maar zeggen. Of ik er ook harde buiken van krijg weet ik alleen niet zo goed, ik voel ze bijna nooit.

Lijnloos, een proefdrukje, leuk! Wij gaan binnenkort ook ons bestand insturen voor de proefdruk, ik vind het echt heel spannend Ben benieuwd wat je ervan zal vinden

BJ, wat fijn dat het goed is gegaan Fijn dat je nu een paar dagen vrij hebt om bij te komen, heb je nog plannen of staat er vooral überchillen op het programma?

Troel voor het speldenkussengevoel..

Whehe, Vlindur, je bent mijn held Zulke dingen bedenk ik toch nooit, haha!

@ TARA, whaha, die móest ik even aan mijn lief vertellen Hiero zijn we qua bijdehante opmerkingen niet veel verder gekomen dan op "Ennuhm, hebben jullie er nou lang over gedaan om zwanger te raken?" te antwoorden met "mneuh, een minuutje of 5" Inkopper van de eeuw..

Harley, wat leuk, welkom hier! Ik wens je dame een voorspoedige zwangerschap en veel geluk jullie saampjes

Becky, neenee, laten staan!! Want ooohhhh, zó mooi! Wat naar om proefkonijn te zijn zeg, jemig wat geweldig om dat verloop zo te zien

Sc0rpi0n, ik kan je helaas niet helpen..

Pfiew, nou, als ik nu nog iemand ben vergeten: hele erge sorry, maar ik ga zo lekker mijn bedje in Heb in elk geval mijn best weer eens gedaan
3!
pi_73694363
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[lap tekst]

Thanx dat ik ook nog deel uit mocht maken van je post
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:16:21 #155
95408 Incantrix
pi_73694470
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:

Thanx dat ik ook nog deel uit mocht maken van je post
Whaha, tuurlijk Jij hoort er toch ook bij? Vind het gezellig dat je met ons meepost en had gráág meer info voor je gehad m.b.t. dat beddengoed, maar helaas..
3!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:19:23 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73694596
quote:
...
@ TARA, whaha, die móest ik even aan mijn lief vertellen Hiero zijn we qua bijdehante opmerkingen niet veel verder gekomen dan op "Ennuhm, hebben jullie er nou lang over gedaan om zwanger te raken?" te antwoorden met "mneuh, een minuutje of 5" Inkopper van de eeuw..

...
Die is echt heel erg grappig eigenlijk. Die kendeik nog niet
Maar dat mensen dat echt vragen!
Eigenlijk zouden we een topic moeten openen met de meest genante en gotspitueuze situaties tijdens de zwangerschap
Beetje "tenenkrommende taalfouten in het openbaar" maar dan de zwangerschapsversie.
kunnen we nog lachen

enne, thx, voor de rest van je post!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73694710
quote:
Asy, Wat knap van je dat je dit besluit hebt genomen, daar is veel moed voor nodig Sterkte met het verwerken van dit 'verlies', want dat is dit wel degelijk. En ondanks dat ik het mailtje van je man (is dat al gewend, trouwens? Je mán! ) wel even met opgetrokken wenkbrauwen las v.w.b. het grasmaaien (gek meisje toch ) is ook dat zeer bekend hoor.. Ik vond het ooit eens tijd worden dat al die dozen met crap de babykamer uitgehaald werden omdat het allemaal niet snel genoeg ging naar mijn zin (werkte toen net halve dagen) dus heb ik al die zooi het kamertje uitgesleept. Lief was natuurlijk zéér verbaasd toen hij thuiskwam: met diezelfde opgetrokken wenkbrauwen kreeg ik ook de vraag wie dat nou toch gedaan had. Ik heb maar gezegd dat Loki (één van de katten) zo lief was geweest om dat te doen voor mij, maar vervolgens 3 dagen niet kunnen lopen verried de boel eigenlijk ook wel een beetje Enniewee, ik dwaal af, ik vind het machtig stoer van je dat je deze beslissing hebt genomen. En nu is het niet van harte, ik weet het.. Maar let maar op hoeveel je ervan zal opknappen: daar kan geen receptje van de arts tegenop

Faja, JEUJ! De wél goedgekeurde box in kant-en-klare staat en niet zo veel pijn bij de peut! Daar doe ik een voor..

IslaBonita, beetje mosterd na de maaltijd denk ik, maar hiero was het ongeveer om de dag en eventueel extra naar behoefte

Martine, wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gedraaid! Lekker rondgescharreld op de markt vandaag? Klinkt alsof je een goed dagje erop hebt zitten en ik ben érg benieuwd naar je eerste pakje

Lily, ik heb besloten de prik, indien ik opgeroepen zou worden, niet te gaan halen. Ik ben 4 december uitgerekend en ben dusdanig beperkt in mijn doen en laten dat ik niet denk dat ik veel op risico-plekken zal komen, dus ik hou het hier maar bij. Des te meer omdat de meningen hierover zo verdeeld zijn.. Ik ken 2 mensen die onderzoek naar dergelijke virussen doen en de ene raad het me absoluut aan en de andere raad het me absoluut af en zo gaat heb met alle informatiebronnen. Ik vind het dus goed zo..

Davinia.. voor jou, het is en blijft vechten tegen de bierkaai he? Ik vind het echt heel wat dat jij ook nog een kleintje hebt rondlopen hoor, echt! Groot respect voor jou, ik ben echt in mijn eentje al nauwelijks bij machte om me staande te houden in bepaalde situaties, laat staan als je al een koter hebt Wel leuk voor Eli dat het zwembad en de kinderboerderij in elk geval wel op het programma stonden, al kan ik me erg goed voorstellen dat je dat véél liever zelf had gedaan.. we meeten dan misschien niet, maar je weet de krakkies-en-mikkies-crew wel te vinden als je het ff kwijt moet he? Althans, bij mij mag je altijd je hart uitstorten hoor Ennuhm, ik heb nu kauwtabletjes gekregen van de VK en als die niet helpen ga ik jouw Antagel proberen, die heb ik zien staan inderdaad De naam is in elk geval genoteerd alhier, thnx En wat het ijzer betreft: best fijn inderdaad, ik had het me stiekum wel eens half-half bedacht, maar nooit gedacht dat dat echt iets zou zijn bij mij. Wie weet kan ik binnenkort dus weer wat gemakkelijker zonder mijn middagtukjes En dámn, dat méns zeg! Waat haalt ze het ranzige lef vandaan?? Ik vind Vlindurs oplossing wel heel geweldig inderdaad, whaha! Vraag me alleen af of ik niet te verbouwereerd zou zijn om zoiets te bedenken, maar ik ben nu wel gewaarschuwd voor dergelijke ongewenste intimiteiten

Keshet, ik maak uit de post van Davinia op dat je te maken hebt met flauwvallen, wat vervelend! Is dit iets nieuws voor jou of ben je er altijd al gevoeliger voor en komt het nu vaker voor? Bij mij is het ook een tijdje heel erg geweest maar het is gelukkig wel weer weggetrokken. Ik had in die tijd ook een erg lage bloeddruk en ben toen wat meer zoute dingen en dropjes gaan eten (rookvlees en cup-a-soupjes tussendoor en dus dropjes) en niet te hevig fysiek inspannen dus. Ik hoop voor je dat je het snel onder controle krijgt, het is niet echt vertrouwenwekkend zo he?

DJRandall, voor je stickert en succes met het gesprek dat je nu aan zal moeten gaan. Zie je ertegenop?

Ymme ook weer een stickertje En ook aan het borduren geslagen, leuk! Ik kom er tot nu toe nog wel uit met mijn bestaande hobby's (sterker nog: ik voer nauwelijks iets uit, heb nog geen boek ingekeken sinds ik thuis zit zelfs, heel bizar ) maar ik zit er sterk aan te denken een boek aan te schaffen waarin staat hoe je moet haken ofzo. Veel plezier met je borduurwerkje, ga je het wel showen als het af is?

Amaranta, pfff, ben blij voor je dat je dag zo goed is gegaan, had er eerlijkgezegd een hard hoofd in. Sorry daarvoor Hoop dat je snel helemaal geen last meer zal hebben

Mama_papa, die van mij is ook zo'n ongelooflijke bewegerd, al is het iets minder sinds hij is gedraaid.. Het is er overigens niet minder pijnlijk van, hij weet me met regelmaat flink te raken zullen we maar zeggen. Of ik er ook harde buiken van krijg weet ik alleen niet zo goed, ik voel ze bijna nooit.

Lijnloos, een proefdrukje, leuk! Wij gaan binnenkort ook ons bestand insturen voor de proefdruk, ik vind het echt heel spannend Ben benieuwd wat je ervan zal vinden

BJ, wat fijn dat het goed is gegaan Fijn dat je nu een paar dagen vrij hebt om bij te komen, heb je nog plannen of staat er vooral überchillen op het programma?

Troel voor het speldenkussengevoel..

Whehe, Vlindur, je bent mijn held Zulke dingen bedenk ik toch nooit, haha!

Harley, wat leuk, welkom hier! Ik wens je dame een voorspoedige zwangerschap en veel geluk jullie saampjes

Becky, neenee, laten staan!! Want ooohhhh, zó mooi! Wat naar om proefkonijn te zijn zeg, jemig wat geweldig om dat verloop zo te zien

Pfiew, nou, als ik nu nog iemand ben vergeten: hele erge sorry, maar ik ga zo lekker mijn bedje in Heb in elk geval mijn best weer eens gedaan
Hoe doe je het toch steeds. Die lappen met tekst.
Iedereen komt wel eens aan bod bij je.

En als ik een borduurwerkje af heb, zal ik het zeker showen.
Moet alleen nog wat juiste naalden halen en wachten tot de rest thuis wordt afgeleverd.
pi_73695161
Incantrix wat een post hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar?
Becky wat een gave foto's van jullie beebje echt super om die ontwikkeling zo te kunnen zien!
pi_73695945
Wat gaan jullie toch hard! Hier nog niets aan de hand, morgen weer naar de verloskundige...

Is er al meer nieuws over het-is-mij?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:01:18 #160
95408 Incantrix
pi_73696522
Nou dames, jullie maken me wel aan het blozen Het gaat vanzelf hoor, gewoon een beetje typen

Davinia, haha, nou he? En ja, ik vind de vragen van mensen ronduit onbeschoft af en toe hoor, ook voor ik zwanger raakte.. Toen we eenmaal waren getrouwd was dat klaarblijkelijk een vrijbrief voor iedereen om zich met onze eventuele kinderwens te bemoeien. "Zijn jullie nou al in verwachting??" en dat soort dingen. Buiten bemoeizuchtig vond ik het ook ronduit kwetsend: wat nu als je heel graag wil, maar het niet lukt ofzo? Ennuhm, n/p hoor

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat Ymme! Leuk dat je het gaat showen

Martine

En Rubey, succes bij de VK morgen!

Ik denk dat ik nu echt maar eens aftaai, ik hoop tot ergens wat later in de ochtend morgen.. Sweet dreams allemaal!
3!
pi_73696550
Ymme, ik weet niet wat je besteld hebt, maar bij mij zat bij elk pakket een nieuwe en goeie maat naald! En uieraard de benodigde garen.

Trix, ik hoop dat je vannacht een beetje goeie nacht kunt maken... Gelukkig wel "vrij" morgen? Nou dat scheelt weer, kun je rustig aan doen

becky, wat een supermooie foto's zeg, supertof ook om de groei zo te kunnen volgen!

Harley welkom hier en gefeliciteerd, ook voor je partner!

ik lig inmiddels alweer lekker naast mijn mannetje in bed, beetje serietje kijken op de laptop, maar denk dat ik van deze het einde niet ga halen

weltrusten dames en heren!
Lijnloos uit...
pi_73698933
Wow Becky wat een super mooie echoserie Hoelang gaan ze daar nog mee door? Echt super!!!

Wij komen net terug van de laatste keer Samen Bevallen, jammer dat het nu al afgelopen is hoor, het was zo leuk! De juf vond het ook heel jammer. Er is al iemand van het groepje bevallen, ze was maar iets verder dan ik. Nu komt het echt dichtbij!

Slaap lekker iedereen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:21:38 #163
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73699736
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef Asyniur het volgende:
Ow en Ca.ra en Thomas waren heel gezellig en nu hebben ze saampjes een draagdoek ingepikt geleend. Thomas viel bijna meten in slaap in de doek
En we hebben gezwijmeld bij de echo DVD van Harry en bij de babykleertjes die ik heb...
dat zijn er helemaal niet veel
Nee joh, slechts 3 wasmanden vol. En dat is dan alleen maat 50 en 56 he. Harry mag het eerste half jaar niet groeien van Asy.

Even bijlezen tijdens het voeden En nou krijg ik volgende keer ZEKER geen koekje meer he?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73703360
Goedemorgen dames (en een enkele heer).

Ik heb een goede "maagzuurarme" nacht gehad. Jippie!
Wel een lange werkdag voor de boeg (op donderdag van 7.30 tot 17.00) maar morgen hebben de kinderen een dagje vrij (studiedag voor de docenten op school) en ik dus ook en hebben we morgen al weekend

fijne dag allen
pi_73703561
ohohohoh becky die fotos! Jemig.

Harley welkom.

Lily een goede nacht! Super, en morgen lekker vrij!

Asy dus veel kleren in maatje 50./56 haha. Ik vind het zo lastig, voor hetzelfde geld is Sjors een reuze baby en past maat 50/56 na een week al niet meer. Dus ikben nog voorzichtig.

Ik lag om 8 uur al in bed gisteren en heb na die slapeloze nacht uiteraard goed gslapen. Ik betaal nu wel tol. MIjn rug zit weer ramvast.
Hoesten gaat al beter, die noscapine hoestdrank is echt een wondermiddel!

Fijne dag allemaal.

oh wacht, mijn nieuwe jurk van de prenatal is nu al stuk, gewoon helemaal opgengescheurd, ga er zeker wel mee terug.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 07:47:28 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73703610
quote:
Nou dat dus, maar toen bedacht ik me dat dát geen goed idee was en dan mijn man begin er nu net een beetje aan te wennen dan waarschijnlijk terecht pissig zou worden.
Dus toen ben ik maargras gaan maaien
en op dat moment ging dat ook wel, maar de rekening krijg je pas achteraf gepresenteerd...
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Nee joh, slechts 3 wasmanden vol. En dat is dan alleen maat 50 en 56 he. Harry mag het eerste half jaar niet groeien van Asy.

Even bijlezen tijdens het voeden En nou krijg ik volgende keer ZEKER geen koekje meer he?

Niet waar! Er zit ook maatje 62 bij
Nee, en als ik dit eerst had gelezen, had ik je het recept van de kruidenkoek ook zeker niet gePMed
  donderdag 15 oktober 2009 @ 07:49:39 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73703623
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:36 schreef amaranta het volgende:
Asy dus veel kleren in maatje 50./56 haha. Ik vind het zo lastig, voor hetzelfde geld is Sjors een reuze baby en past maat 50/56 na een week al niet meer. Dus ikben nog voorzichtig.

Ik lag om 8 uur al in bed gisteren en heb na die slapeloze nacht uiteraard goed gslapen. Ik betaal nu wel tol. MIjn rug zit weer ramvast.

Fijne dag allemaal.

oh wacht, mijn nieuwe jurk van de prenatal is nu al stuk, gewoon helemaal opgengescheurd, ga er zeker wel mee terug.
Wij krijgen gewoon een leuk kleintje...

Oei, das balen van je nieuwe jurk.
Fijn dta je goed geslapen hebt alleen weer mooi van je rug...
pi_73703719
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:36 schreef amaranta het volgende:
ohohohoh becky die fotos! Jemig.

Harley welkom.

Lily een goede nacht! Super, en morgen lekker vrij!

Fijne dag allemaal.

Mijn zoon was met zijn 8 pond en 53 cm niet bepaald klein maar heeft nog best een tijd maat 56 aan gehad.
pi_73703770
Goedemorgen!
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nou dat dus, maar toen bedacht ik me dat dát geen goed idee was en dan mijn man begin er nu net een beetje aan te wennen dan waarschijnlijk terecht pissig zou worden.
Dus toen ben ik maargras gaan maaien
en op dat moment ging dat ook wel, maar de rekening krijg je pas achteraf gepresenteerd...
Ik heb toen we aan het verhuizen waren de vloer geveegd, ik was toen ongeveer 20 weken, dat was ook niet zo slim bleek de dagen erna Toen kreeg ik op m'n kop van de vk. Juist zo'n heen-en-weer gaande beweging is echt niet goed.

Gisteravond hadden we op de Samen Bevallen cursus de "Generale Bevalling", aan de hand van een verhaal moesten we de ademhalingsoefeningen en de pershouding oefenen. En ik heb daarvan de hele nacht niet geslapen Volgens mij vind ik bevallen eng
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73703805
Goeiemorgen allemaal,

Veel goede slapers dus vannacht! Hier nog een... En nu weer op het werk aan het internetten ( ).
Amarante voor je rug weer en die jurk zou ik ook zekers terug brengen
Asy, veel kleertjes ... leuk toch! Je moet gewoon wat te kiezen houden... Ik heb gisteren ook weer wat nieuwe dingetjes gescoord bij Prenatal, moest toch de blije doos ophalen. En ja, als je er dan toch bent Maar heb me in kunnen houden, slechts een shirtje en broekje, slofjes en een jasje (allen maatje 56 voor de zekerheid). Vond ik nog best netjes van mezelf. Als we volgende week (eindelijk) de meubeltjes kunnen ophalen en in elkaar zetten kan ik ook beginnen met sorteren van wat we nu hebben en es kijken wat we erbij willen hebben.

Twinlky , niet bang zijn joh! Je kunt het!!! (En slapen is nog wel effe nodig hoor, je moet wel energie hebben straks)

Allemaal een fijne en pijnvrije dag gewenst! En voor de LLM's, of het nou nodig is of niet, vast een aanmoedigings-
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:39:06 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_73704119
Dank je Lijnloos, helaas is je wens niet uitgekomen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:41:29 #172
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73704139
Troel, allejezus zeg, schiet eens op met baren. Ik wacht al vier dagen op jouw baby .
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:48:12 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_73704222
Ja sorry

IK wil wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73704297
* Lijnloos Spreekt Purk vermanend toe om zich nou eindelijk es te laten zien!

nee hoor, als ie nog even wil/moet blijven zitten... lekker laten zitten!
pi_73704421
moguh dames,

ff een ego post...

Een verrotte nacht achter de rug, tig keer wakker geweest. Nu heb ik rug pijn en t gevoel alsof er een olifant boven op mn buik zit. Zometeen maar ff naar de VK bellen of ze een extra bloeddruk check kan doen... voel me best beroerd.

Maar Puk zit nog in zn babyhuis....
pi_73704463
Goedemorgen!

Hallo Troel! Jij ook nog hier?

Twinkly: bevallen valt best mee als je het eenmaal doet

Ik heb ergens tijdens mijn vorige zwangerschap een topic gemaakt over opmerkingen tijdens de zwangerschap Twee pareltjes: Ik, zwanger van L. en héél misselijk. Mevrouw (rond de vierde maand): succes met je zwangerschap en ik hoop dat het snel over is! Ik: ik hoop het niet Mevrouw:

En tegen mijn zus, zwanger van een tweeling:
'ow een tweeling? Wat leuk! Er stond vorige week ook een tweeling in de krant, ook dood!'
Mijn zus heeft haar lach weten in te houden tot ze in huis bij haar man was en heeft toen echt een kwartier zitten hikken

Vannacht zowaar wakker gelegen De kat begon te mauwen om 3:00 Doet ze de laatste tijd vaker.
Was op geen enkele manier te stoppen en het was echt hard (en de dag daarna krijg ik dan altijd de onderbuurman aan de deur ) En ik heb er tegen 3:30 een kop water overheen gegooid
Vervolgens hield de kat op, maar voelde ik me diep schuldig en sliep ik nog niet
Maar stiekem hoop ik dat ze het nou niet weer doet, want het begint vervelend te worden. Een uur wakker voor een baby is tot daar aan toe, maar 2 uur wakker door de kat is stom!
pi_73704516
net ff gebeld met de vk, moet om 10 uur ff langs komen... we zullen t zien
pi_73704542
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef martine1984 het volgende:
net ff gebeld met de vk, moet om 10 uur ff langs komen... we zullen t zien
Veel succes dan! Ik ben benieuwd! Wel balen joh..
pi_73704642
Succes Martine! Hopelijk kan ze helpen om je wat beter te laten voelen!
pi_73705091
Martine, succes vandaag
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb hoogst waarschijnlijk een nieuwe hobby gevonden om mijn tijd door te komen.

Heb zojuist een borduurpakket besteld. Met een geboortetegel. Van woezel en pip natuurlijk
You're welcome
quote:
Alweer een prachtpost!
Maar hier is de kogel door de kerk. Gisteren dus bij vk geweest en situatie besproken. Zij heeft mij min of meer verplicht een gesprek aan te gaan. En zei dat als het moelijk werd, mijn baas maar naar haar moest bellen. "Kan met niets schelen", zei ze nog.
Heb vanmorgen meteen een gesprek aangevraagd met mijn baas. Ik zag er wel heel erg tegenop!
Eigenlijk stonden we tien minuten later weer buiten en was ik verbaasd over mijn behaalde resultaten. Ik ga vanaf vandaag halve dagen werken en mijn baas betaald de rest gewoon door. Mocht dit niet gaan, kijken we weer verder. Hij vroeg wel of ik volgende week dinsdag langer wilde blijven i.v.m. een beurs waarvoor hij de deur uit moet. Dan kan ik rond een uur of 4 weg.
Dus geen ziektewet, maar gewoon halve dagen werken. Heb aangegeven dat het werken momenteel teveel negatieve energie kost, zeker omdat ik gewoon ook niets te doen heb. Hij kon me ook niets aanbieden qua werk, dus hij kwam zelf met dit voorstel.

Poe, aan de ene kant ben ik trots dat ik het gedaan heb. Aan de andere kant voelt het weer als falen en aanstelleritus... Maar op de langere duur zal ik vast wel blij zijn.
pi_73705153
Netjes hoor DJRandall... fijn dat het gesprek zo goed is gegaan! En ook wel lekker dat je nou niet als "ziek" te boek staat natuurlijk, hoewel dat met zwangerschap geloof ik nog geen fluti uitmaakt. Toch gefeliciteerd met je resultaat en stickert!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:56:24 #182
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73705344
@Becky wat een prachtige foto's... ik kreeg er gewoon tranen in mijn ogen van... zo mooi mooi mooi En zo waardevol ook voor je kleintje later, echt heel erg bijzonder.

@freecell, leuk hè zo'n kat, die van ons had ook zo'n periode. Je hoeft je niet schuldig te voelen voor een beetje water hoor, beter dan dat je er een rotschop tegenaan geeft.
Ik lig tegenwoordig wakker omdat ik moet plassen en daarna niet meer in slaap val (badkamer is zo koud en dan word ik te wakker, maar blijven liggen met een volle blaas werkt ook niet echt )

@Martine, ik hoop voor je dat het niet je bloeddruk is, de alternatieven dan zijn ook niet ideaal (verplichte rust enzo)

Ik kreeg trouwens gister de Mex.griepprikoproep. Ik vind het nog steeds moeilijk, maar ik haal hem niet. Denk ik Jullie?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:08:26 #183
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73705585
wow becky dat zijn duidelijke echo's.. leuk om te zien...

Harley welkom en proficiat voor jou en je vrouwtje...

voor de dames met een stickertje en weer goedgekeurd... ^ O ^

Marine succes.. je zit nu bij de vk...

Hier 5 uurtjes geslapen vannacht.. record van de laatste dagen... en het is ook weer wat rustiger rond voorwerk... aangenaam is dat.. kunnen we weer wat doen in het huishouden enzo...
pi_73705781
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef becky27 het volgende:
sow heej, weer een nieuw topic wat zo'n beetje al weer vol zit!

BJ, wat goed dat je presentatie goed ging fijn!

Incantrix, lekker druk dagje dus. Smakelijk.

Harley, welkom!

CP, ik kijk ook op van het geborduur en gepunnik, zal eens op zoek naar een leuk patroontje.

Freecell, hier nog niemand geweest die vroeg of we het willen weten. En anders is het gewoon ja.

Verder weer ff ego, vind het heel lastig om op iedereen te reageren, het zijn er zoveel. Wat me op viel dat ik de bovenste twee dames nog niet gezien heb toch? En martine alleen vanochtend?

Ik heb vandaag mijn laatste 3d gehad, hier de plaatjes van de afgelopen zes weken, de ontwikkeling van embryo naar foetus. Als iemand het te veel vind dan haal ik ze weer weg hoor!
7 weken
[ afbeelding ]
8 weken
[ afbeelding ]
9 weken
[ afbeelding ]
10 weken
[ afbeelding ]
11 weken
[ afbeelding ]
12 weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow wat een mooie echoserie! Blijf je deze echo's krijgen tot een bepaald aantal weken, of tot het eind van de zwangerschap? (wat een geluk dat je daaraan mee kon doen! )
pi_73705864
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
En wordt iedereen zo burgelijk na een tweede streepje? Naaien, borduren, punniken misschien?
Dan weet ik het vast en kan ik mijn man waarschuwen.
nou... ik ben al heel m'n leven burgelijk en tuttig dan... altijd met handwerkfrutsels bezig... (nu met letterplank) dus daar hoef je echt geen 2e streepje voor te hebben...
pi_73705876
@Dj Randall; wat fijn dat het gesprek op je werk zo goed is gegaan! en wat zal je opgelucht zijn!
ik heb 2 weken geleden ook zo;n gesprek gevoerd en ben nog steeds erg blij met het resultaat.....

@Martine; succes bij de VK!

dikke voor de slechte slapers hier......

en ik ben vandaag 29 weken zwanger
wat gaat de tijd toch snel ineens!

ik heb net eens ff een wasje met baby beddengoed in de wasmachine gedaan... *nesteldrang i quess?*

@trix; vandaag met mams de stad in, maar die komt pas na de middag hoor, dus nu lekker rustig aan doen, beetje internetten, mijn blog bijwerken, babywasjes doen en aan het einde van de middag komt mijn vader ook nog ff langs met de boormachine, om 2 planken te bevestigen en om de klamboe op te hangen en zo wordt ons babykamertje steeds meer af
misschien vanavond of morgen nog wel ff updatefoto's
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:27:49 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_73706057
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:03 schreef martine1984 het volgende:
moguh dames,

ff een ego post...

Een verrotte nacht achter de rug, tig keer wakker geweest. Nu heb ik rug pijn en t gevoel alsof er een olifant boven op mn buik zit. Zometeen maar ff naar de VK bellen of ze een extra bloeddruk check kan doen... voel me best beroerd.

Maar Puk zit nog in zn babyhuis....
Da's ook ellendig, 'k weet hoe je je voelt. Wel fijn dat je er zo terecht kan (lol, je zal inmiddels wel weer buiten staan, ik hoop echt dat ze wat voor je kan betekenen )

[ Bericht 11% gewijzigd door Troel op 15-10-2009 10:36:55 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73706556
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef mijsje het volgende:

[..]

nou... ik ben al heel m'n leven burgelijk en tuttig dan... altijd met handwerkfrutsels bezig... (nu met letterplank) dus daar hoef je echt geen 2e streepje voor te hebben...
Wij zijn gewoon trendsetters kekek

Succes bij de vk Martine Ik hoop echt dat ze iets voor je kan doen!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:52:29 #189
95408 Incantrix
pi_73706760
Nou zeg, moeten jullie nou zien wie er net haar bed uitgerold komt! Ik ben vannacht één keertje wakker geweest om te plassen en moest toen een maagzuurtabletje en heb daarna prinsheerlijk liggen slapen tot 7. Even ontbeten met lief want toen had ik gierende honger en zo weer teruggegaan en doorgeslapen

Ik denk dat ik vandaag maar eens op de fiets stap en een bakje thee ga halen bij mijn ouders, wel lekker om zomaar even iets te gaan doen

Lijnloos, welke serie kijk je? Ik ga binnenkort denk ik opnieuw beginnen aan de Soprano's, die heeft lief opnieuw voor me op de pc gezet Ik hóu van de Soprano's En fijn dat je lekker hebt geslapen joh!

Twinkly, leuk dat je zo'n leuke cursus-avond hebt gehad, maar wel balen dat het zo confronterend was! Ik ken het gevoel hoor, als ik aan de bevalling denk zit meteen mijn hart in mijn keel. De laatste tijd word ik er wel íets rustiger onder, maar het blijft eng he?

Lily, wat fijn, ook een goed nachtje!! Wel een lange dag werken inderdaad, maar dan volgt morgen wel de beloning Hoop dat je een makkelijk dagje aan het hebben bent!

Och Amaranta, supervervelend dat het nu weer helemaal vast zit.. En je jurk ook nog stuk, zéker teruggaan inderdaad

Asy, haha, wij zijn best een beetje van hetzelfde laken een pak misschien. Overigens heb ik er nu wel een heel vaag beeld bij van jou in je trouwjurk (zo zie ik je voor me want zo'n foto heb ik gezien ) met een bolle buik op zo'n klein tractor-maaier-dingetje Zo eentje uit the Straight Story zeg maar En echt, zo veel kleertjes? Hoe híp!! Ik moet dus nog flínk shoppen, ik hoor het al, ik heb véél te weinig

Goodmorning Troel

Martine, fijn dat je meteen terecht kon, ondertussen al terug? Ben benieuwd en duim dat het niet je bloeddruk is ofzo, dat lijkt me echt heel naar

Freecell, die úitspraken! Ennuhm, ja, ik kan me wel voorstellen dat je de kat zo hebt laten weten dat dit geen wenselijk gedrag is (en ik zou me net zo schuldig voelen denk ik), maar het is ook echt wel supervervelend op deze manier.. De mijne zijn erg doelbewust, zo lang ze geen honger hebben liggen ze te pitten óf hebben ze af en toe even speelkwartier, maar dat is voornamelijk rennen en dingen kapotmaken/omgooien

DJRandall, wat goed!! Dat is nog eens een fijne uitkomst, ik ben superblij voor je! Lekker je energie in andere dingen steken, hopla!!

Tan, ikke niet hoor! denk ik..

Luna, fijn dat je ook redelijk goed hebt geslapen en ff rust hebt. Scheelt vast

BJ, leuke plannen weer Ik ga strakjes misschien ook zoiets doen, mijn ouders wonen om de hoek van een grote winkelstraat hier en ik wil eigenlijk naar de Hema en de kruidvat even..
3!
pi_73706840
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:52 schreef Incantrix het volgende:
Nou zeg, moeten jullie nou zien wie er net haar bed uitgerold komt! Ik ben vannacht één keertje wakker geweest om te plassen en moest toen een maagzuurtabletje en heb daarna prinsheerlijk liggen slapen tot 7. Even ontbeten met lief want toen had ik gierende honger en zo weer teruggegaan en doorgeslapen
Wow wat goed!! Jij marmotje! Veel plezier bij je ouders!

Ik krijg steeds een emotioneel gevoel als ik aan de bevalling denk en dat druk ik dan snel weg Eeks!! Ook bij de films van bevallingen die we keken op de cursus liet ik de emoties niet doordringen.

BJ veel plezier met je mama in de stad!!! Niet teveel schattige rompertjes kopen he
pi_73706925
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Dj Randall; wat fijn dat het gesprek op je werk zo goed is gegaan! en wat zal je opgelucht zijn!
ik heb 2 weken geleden ook zo;n gesprek gevoerd en ben nog steeds erg blij met het resultaat.....

@Martine; succes bij de VK!

dikke voor de slechte slapers hier......

en ik ben vandaag 29 weken zwanger
wat gaat de tijd toch snel ineens!

ik heb net eens ff een wasje met baby beddengoed in de wasmachine gedaan... *nesteldrang i quess?*

@trix; vandaag met mams de stad in, maar die komt pas na de middag hoor, dus nu lekker rustig aan doen, beetje internetten, mijn blog bijwerken, babywasjes doen en aan het einde van de middag komt mijn vader ook nog ff langs met de boormachine, om 2 planken te bevestigen en om de klamboe op te hangen en zo wordt ons babykamertje steeds meer af
misschien vanavond of morgen nog wel ff updatefoto's
Ja, het gaat wel wennen? Jij werkt nu ook minder toch? Had je dat ook dat je in het begin eigenlijk baalde dat het zo ver moest komen?

29 weken en veel plezier in de stad! Lekker even shoppen, doet een mens goed!
quote:

Ik denk dat ik vandaag maar eens op de fiets stap en een bakje thee ga halen bij mijn ouders, wel lekker om zomaar even iets te gaan doen

...allemaal lieve berichtjes naar lieve dames.....

Wow, lekker geslapen dus! Dat is beter. Het is heerlijk weer buiten, wel koud, maar heerlijk!
pi_73707036
Meiden thanks voor de lieve reacties
Mn bloed druk is te hoog 150/100 en heb eiwit in mn urine.. dus ben overgedragen aan de gyn. Thuis bevallen zit er niet meer in helaas. Moet om 12 uur in t ziekenhuis zijn en volgens de vk dikke kans dat ik moet blijven en er niet vandaan kom zonder beeb. Ze verwacht zelfs dat ze de bevalling zullen inleiden.
Ik meld me dus wel weer als de kleine man geboren is
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:07:06 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_73707128
martine, heel veel succes. Wat een domper, maar het mooie is wel dat je je kindje wellicht sneller in je armen hebt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73707137
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon trendsetters kekek

Martine, heel veel succes! Ik hoop dat de bevalling voorspoedig zal gaan! jammer dat je niet thuis kan bevallen, maar dat je kan bevallen op zich, dat is al heel fijn!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:07:40 #195
95408 Incantrix
pi_73707148
Twinkly, zo doe ik het ook zo ongeveer, een denkbeeldige bak zand komt een heel eind hoor.. Hoofd erin.. *ploef*

DJ, het rotgevoel wordt minder als je merkt dat het je goed doet.. Beloofd

En Martine, bah zeg!! Balen Wel heel erg spannend nu, dat is best plotseling! Zet 'm op alvast, en heel veel succes.. Ik zal aan je denken
3!
pi_73707175
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef martine1984 het volgende:
Mn bloed druk is te hoog 150/100 en heb eiwit in mn urine.. dus ben overgedragen aan de gyn. Thuis bevallen zit er niet meer in helaas. Moet om 12 uur in t ziekenhuis zijn en volgens de vk dikke kans dat ik moet blijven en er niet vandaan kom zonder beeb. Ze verwacht zelfs dat ze de bevalling zullen inleiden.
Owh Jammer dat je niet meer thuis mag bevallen.
Maar je mannetje komt nu vast heel snel!!
Succes en zet 'm op!!!!!
pi_73707218
Martine, heel veel succes in het ziekenhuis, we zullen aan je denken!
pi_73707266
@DjRandall; ik vond het nog het allerallermoeilijkst om aan mezelf toe te geven dat ik het gewoon echt niet meer trok....
en ik voel me nu ook totaal niet schuldig ofzo... mijn teamleider heeft me er een goed gevoel over gegeven..
en ik merk echt dat ik weer kan genieten van het zwanger zijn...

@trixje, wat fijn dat je nog zo goed hebt kunnen slapen! en bedankt voor de reminder; ik moet nog bij de kruidvat een pakket ophalen
wat ga jij voor leuks bij de hema halen?

en Twinkly; ik weet niet of ik me kan inhouden; zie steeds meer leuke dingen... en moet ook nog even naar de prenatal

@Martine; heel veel succes in het ziekenhuis. Hoop dat je snel je beebje in je armen mag houden....
*duimt voor een verse beeb en een vlotte bevalling*
pi_73707274
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef martine1984 het volgende:
Oe, dat is vast wel even schrikken. Maar misschien ook wel een opluchting dat je nu min of meer weet waar je aan toe bent.
Zet hem op he meid, binnenkort heb jij je prachtige kleine in je armen
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
@DjRandall; ik vond het nog het allerallermoeilijkst om aan mezelf toe te geven dat ik het gewoon echt niet meer trok....
en ik voel me nu ook totaal niet schuldig ofzo... mijn teamleider heeft me er een goed gevoel over gegeven..
en ik merk echt dat ik weer kan genieten van het zwanger zijn...
Sorry dat ik het niet helemaal meer weet, ben wat vergeetachtig! Maar hoe zat het nou bij jou? Jij werkt in de zorg, maar maakte teveel uren? En nu werk je halve dagen?
pi_73707481
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:12 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Oe, dat is vast wel even schrikken. Maar misschien ook wel een opluchting dat je nu min of meer weet waar je aan toe bent.
Zet hem op he meid, binnenkort heb jij je prachtige kleine in je armen
[..]

Sorry dat ik het niet helemaal meer weet, ben wat vergeetachtig! Maar hoe zat het nou bij jou? Jij werkt in de zorg, maar maakte teveel uren? En nu werk je halve dagen?
Ik werk inderdaad in de zorg (op de intensive care in het ziekenhuis), erg boeiend, maar ook enorm zwaar werk. En ik werkte fulltime en raakte daar totaal van uitgeput...
(en had best vaak harde buiken, hield veel vocht vast en kwam gewoon niet aan bijkomen toe).
Ik heb 2 weken geleden een gesprek gehad met mijn teamleider en heb, in overleg, besloten om minder dagen te gaan werken; dus werk nu 67%. (das 3 dagen per week, maar ik kan ze goed verspreiden aangezien ik natuurlijk ook weekenden werk)
en mijn teamleider was erg aardig, en gaf ook aan, dat als dat nog teveel is; ik het moet aangeven en we dan kijken hoe we verder gaan....
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:29:15 #201
95408 Incantrix
pi_73707854
BJ, dat was ook mijn plan, heb 'm toch maar even aangevraagd nu bleek dat ze stoppen met van die dames langssturen om je zooi te verkopen En bij de Hema hebben ze een wikkeldoekje van ¤ 7,= die echt superlief is en mijn twee reeds bevallen vriendinnen hebben zonder dat ze het van elkaar wisten die doek aangeraden omdat 'ie zo makkelijk is. Ik heb wel 2 badcapes, maar deze erbij is misschien toch wel handig, dus denk dat ik 'm maar ga halen voor die zeven euro. Het is deze, overigens, en dan de multi-print (je ziet het niet zo goed, maar die lichtblauwe dingetjes erop zijn giraf-jes)
3!
pi_73707860
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:19 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ik werk inderdaad in de zorg (op de intensive care in het ziekenhuis), erg boeiend, maar ook enorm zwaar werk. En ik werkte fulltime en raakte daar totaal van uitgeput...
(en had best vaak harde buiken, hield veel vocht vast en kwam gewoon niet aan bijkomen toe).
Ik heb 2 weken geleden een gesprek gehad met mijn teamleider en heb, in overleg, besloten om minder dagen te gaan werken; dus werk nu 67%. (das 3 dagen per week, maar ik kan ze goed verspreiden aangezien ik natuurlijk ook weekenden werk)
en mijn teamleider was erg aardig, en gaf ook aan, dat als dat nog teveel is; ik het moet aangeven en we dan kijken hoe we verder gaan....

Ja, nu weet ik het weer. Vond het toen al zo knap dat je een stapje terug (of eigenlijk dus vooruit) hebt gedaan.
pi_73707916
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:29 schreef Incantrix het volgende:
BJ, dat was ook mijn plan, heb 'm toch maar even aangevraagd nu bleek dat ze stoppen met van die dames langssturen om je zooi te verkopen En bij de Hema hebben ze een wikkeldoekje van ¤ 7,= die echt superlief is en mijn twee reeds bevallen vriendinnen hebben zonder dat ze het van elkaar wisten die doek aangeraden omdat 'ie zo makkelijk is. Ik heb wel 2 badcapes, maar deze erbij is misschien toch wel handig, dus denk dat ik 'm maar ga halen voor die zeven euro. Het is deze, overigens, en dan de multi-print (je ziet het niet zo goed, maar die lichtblauwe dingetjes erop zijn giraf-jes)
Mijjn vriendin die in april is bevallen kwam bij mij aan met dit ding als cadeau. Vond ook echt dat je die moest hebben, omdat ze zo handig zijn.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:32:48 #204
95408 Incantrix
pi_73707960
Klopt, hoor ik echt van íedereen, dus tja.. Het moet maar he? *rolt dramatisch met ogen en legt rug van hand tegen het voorhoofd* Ik zie géén andere mogelijkheden dan te gaan winkelen..
3!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:34:43 #205
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73708017
Asy, ik weet niet of je alles al gewassen hebt, maar je kan natuurlijk ook de minst leuke pakjes nog weggeven als kraamkado’s? wij hebben ook een beetje veel kleren (hormonen en gebrek aan overzicht wat we nog kunnen gebruiken van Eli) en sommige pakjes ga ik gewoon niet wassen, laat het label erop,en geef het als kraamkado

DJRandall, fijn dat je zo’n goed gesprek had! Ik snap alleen niet waarom je niet de ziektewet ingaat, want dat lijkt me goedkoper voor je werkgever, maar heel fijn iig! Succes met het wennen aan de nwe situatie

Amaranta, hoe is je rug nu?

BJ 29 weken zwanger!

Troel, zijn jouw krampen nou minder geworden?

Freecell, weet je nog hoe dat topic heet?

En een voor trixies nachtrust!

Martine, balen dat je ben overgedragen en wrs wordt ingeleid, maar goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd! En succes de komende dagen!

Zo, weer bijgelezen
pi_73708036
Voordat ik ga bijlezen eerst even een ego post
IK HEB VERLOF!!!

Raar hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73708063
Poppejans, nu al? Veel plezier met je verlof!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:36:25 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_73708065
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, zijn jouw krampen nou minder geworden?
Nee, en op aanraden van mijn moeder ga ik vanmiddag ook echt gewoon even contact opnemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:36:43 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_73708079
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:35 schreef Poppejans het volgende:
Voordat ik ga bijlezen eerst even een ego post
IK HEB VERLOF!!!

Raar hoor!
Heerlijk! Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73708096
Martine, héél veel succes
pi_73708205
quote:
DJRandall, fijn dat je zo’n goed gesprek had! Ik snap alleen niet waarom je niet de ziektewet ingaat, want dat lijkt me goedkoper voor je werkgever, maar heel fijn iig! Succes met het wennen aan de nwe situatie

Ik snap het ook niet helemaal, maar geloof dat het iets met verzekering te maken heeft. Vind het ook niet zo erg, hoef ik ook niet naar arbo....

Poppejans Wow, nu al...
pi_73708219
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, en op aanraden van mijn moeder ga ik vanmiddag ook echt gewoon even contact opnemen.
Ik hoop dat de gyn iets voor je kan doen, en dat ze iig wel eventjes voelt of het wat oplevert ja of nee
Ik kan me voorstellen dat jij helemaal niet meer aan je rust toekomt zo, toch?

Wat fijn Poppejans, geniet ervan!!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:43:04 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_73708262
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:41 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik hoop dat de gyn iets voor je kan doen, en dat ze iig wel eventjes voelt of het wat oplevert ja of nee
Ik kan me voorstellen dat jij helemaal niet meer aan je rust toekomt zo, toch?

Wat fijn Poppejans, geniet ervan!!
Ik heb gelukkig veel lieve mensen om me heen die me bijstaan waar nodig, dat scheelt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73708313
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Tan het volgende:

Ik kreeg trouwens gister de Mex.griepprikoproep. Ik vind het nog steeds moeilijk, maar ik haal hem niet. Denk ik Jullie?
Hier (nog) geen oproep, maar ik haal hem ook niet. Gewone griep heb ik ook nooit *afklopt* + ik niet meer werk en dus veel minder in contact met heel veel mensen ben(werk in de zorg)+ ik het toch niet zo vertrouw dat het echt wel 100% veilig is v mijn nog ongeboren baby.

Incantrix, hoe is het nu met je maagzuur? Ik heb het ook erg! 's avonds na het eten (ongeacht wat ik eet) komt het opzetten, echt irritant. Ik duik zo de drogist eens even in

Asy, dapper besluit! Vast hartstikke moeilijk geweest, maar goed dat je voor jezelf+baby gekozen hebt

Martine, toch effe schrikken zo op het allerlaatst zeg! Nou, over een kwartiertje ben je in het ziekenhuis. Hopelijk gaat het vanavond/vannacht een prachtig beebje geboren worden, heel erg veel succes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73708314
quote:

Freecell, weet je nog hoe dat topic heet?
Nee Ik zal even zoeken, misschien vind ik hem
pi_73708349
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig veel lieve mensen om me heen die me bijstaan waar nodig, dat scheelt
Dat is wel heerlijk! Je hebt tenslotte ook nog een kleintje rondlopen, volgens mij is het dan echt wel een stuk zwaarder
Had jouw baby ook al wel verwacht, ben zeeeer benieuwd hoor
,
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:03:20 #217
95408 Incantrix
pi_73708910
Troel, goed plan, succes ermee, het lijkt me op deze manier echt bijzonder irritant zeg..

Davinia, thnx En hoe voel jij je vandaag?

Poppejans, JEEEJ!!! Wat goed zeg, ik wens je veel plezier en rust toe Maagzuur gaat beter met de tips van de VK: zorgen dat je nooit een écht lege maag hebt (wat dan weer niet helemaal strookt met het feit dat ik mijn ijzerpillen dan weer op lege maag moet nemen, maar daar hebben we dan weer maagzuurtabletjes voor denk ik dan maar ) en voor het slapen een bruine boterham met kaas eten, in kaas zit kalk en da's goed en als je iets in je maag hebt dat wat zwaarder te verteren is als je in bed gaat heeft je maagzuur iets om zich aan te binden Zoetigheid verteert in elk geval makkelijker, dus bruin brood met hartig beleg is goed zei ze. En vannacht werkte het in elk geval! Ik heb overigens nu.. Even spieken... Maalox kauwtabletjes gekregen van de Apotheek, de VK heeft me Rennies sterk afgeraden omdat daar een stofje in zit dat ze ook nog wel eens bij de bevalling nodig hebben om weer iets heel anders te bestrijden en dat werkt dan minder goed.
3!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:09:32 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73709095
Poppejans, wat fijn, verlof!

Vandaag gaat weer stukken beter. Veel beter dan verwacht. Lopen is nog niet wat het vorige week was, maar ik kom op, ik kom neer, ja, boven verwachting eigenlijk!!
pi_73709158
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:55 schreef Twinkly het volgende:

Ik krijg steeds een emotioneel gevoel als ik aan de bevalling denk en dat druk ik dan snel weg Eeks!! Ook bij de films van bevallingen die we keken op de cursus liet ik de emoties niet doordringen.
Ik heb een fase gehad in de zwangerschap dat ik het fijn vond om me voor te stellen hoe de bevalling zou zijn, met name het moment dat de baby op je wordt gelegd. Ssserpente postte toen ook een filmpje van een badbevalling dat erg ontroerend was. Nu probeer ik me net als jij maar ervoor af te sluiten en me vooral bezig te houden met de praktische kanten. Ik wil proberen redelijk onbevangen de bevalling in te gaan (voor zover dat mogelijk is voor een control freak).

Fijn trouwens dat de cursus je zo goed is bevallen (he he he ). Ik ben zelf i.v.m. de vakantieperiode vrij laat begonnen aan mijn cursus. (De laatste les vindt een week na mijn uitgerekende datum plaats.) Ik heb bewust gekozen voor een cursus waarbij de nadruk ligt op fit blijven. Het theoriegedeelte vind ik dan ook helemaal niet nuttig; ik heb het allemaal al gelezen.

Door die cursus heb ik toch een ander beeld van 'de zwangerschap' gekregen. Hier zitten relatief veel vrouwen met klachten die minder moeten gaan werken. Op mijn cursus voelt iedereen zich gewoon goed en fit. Ik heb behoorlijk lopen kwakkelen tijdens mijn zwangerschap, maar sinds ik die cursus volg heb ik ontdekt dat ik veel meer kan dan ik dacht. Ik kan gewoon nog een half uur cardio en een half uur krachttraining doen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73709212
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik meende gelezen te hebben dat ze jou niet langer dan 37 weken door zouden laten lopen. Heb ik dat verkeerd begrepen?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:15:03 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73709260
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik meende gelezen te hebben dat ze jou niet langer dan 37 weken door zouden laten lopen. Heb ik dat verkeerd begrepen?
ja, dat was ook zo, maar omdat ze al zo aan het krampen was,dachten ze dat het kind eerdaags vanzelf zou komen, dus hebben ze gecancelled.
pi_73709267
Ik weet niet meer wie geïnteresseerd was in het boxkleed met de bosdieren erop van de Prénatal. Ik heb het kleed inmiddels binnen en ik vind het een prima ding (al begrijp ik wel dat iemand anders van mening kan zijn dat het kleed een beetje een verwassen indruk maakt). Mocht er behoefte aan zijn, dan kan ik wel een foto maken.
pi_73709402
Mag ik nog even een vraag stellen? Ik weet dat de meeste vrouwen driftig aan het wassen slaan net voor de bevalling. Is het echt nodig om nieuwe kleertjes en nieuw beddengoed eerst te wassen? Ik weet dat er vroeger stijfsel in die spullen zat, maar is dat tegenwoordig ook nog zo? Volgens mijn schoonmoeder niet.
pi_73709428
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik nog even een vraag stellen? Ik weet dat de meeste vrouwen driftig aan het wassen slaan net voor de bevalling. Is het echt nodig om nieuwe kleertjes en nieuw beddengoed eerst te wassen? Ik weet dat er vroeger stijfsel in die spullen zat, maar is dat tegenwoordig ook nog zo? Volgens mijn schoonmoeder niet.
Volgens mij zit er bij nieuwe kleren een vuilafstotend laagje er op. Dan blijft het mooier in de winkel. Dus dat zou je er wel af moeten wassen, maar ik weet het ook niet zeker.

Nou, dan ga ik nu maar naar huis
pi_73709444
Ik heb wel alles gewassen Claudia, in week 38 ongeveer. Vond het wel lekker fris eigenlijk. Beddengoed rook naar de verpakking en de kleertjes zijn toch ook door andere mensen vast gehouden, hebben in de winkel verpakt gezeten enzo. Voor mezelf doe ik het niet, maar ik vond het nu wel lekker hoor, je eigen geurtje eraan
Lotte!
Noah!
pi_73709486
jeuj voor Poppejans! verlof heeeeeeeerlijk!

en ik heb de proefdrukjes van de geboortekaartjes binnen en ben helemaal

1 probleem; ik vind ze alle 4 zooooooo mooi...
(we hebben er 2 voor een meisje en 2 voor een jongentje ontworpen....)
moeten dus keuzes gaan maken...

maar kwaliteit is prima, best een aanrader, dus voor de mensen die nog aan de slag gaan;
www.poobies.com
pi_73709512
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
Er wordt nog wel een middeltje gebruikt dat ervoor zorgt dat de kleding in de winkel minder snel vies wordt.
pi_73709690
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar kwaliteit is prima, best een aanrader, dus voor de mensen die nog aan de slag gaan;
www.poobies.com
Ah, bedankt voor de reminder! Ik had een proefdruk besteld via geboortepost.nl en ik vind het jammer dat op de achterkant de link naar de site en een getallenreeks staan. Ook vind ik het lettertype op de envelop niet mooi.

Hoe zit dat met poobies?
pi_73709927
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ah, bedankt voor de reminder! Ik had een proefdruk besteld via geboortepost.nl en ik vind het jammer dat op de achterkant de link naar de site en een getallenreeks staan. Ook vind ik het lettertype op de envelop niet mooi.

Hoe zit dat met poobies?
bij poobies staat er ook (met minilettertjes) op de achterkant www.poobies.com (maar wel heeeeel klein).
en op de envelop zit gewoon een sticker met een normaal lettertype.
(maar ik weet niet hoe dat zat met de kaarten die je verstuurd, want op de site staat dat er dan een andere envelop omheen zit... misschien dat poppedein dat weet??)
ik ben er wel heel tevreden mee... mooie dikke kwailiteit en goede kleuren....

donderdag 15 oktober 2009 @ 12:39:49 #230
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73709954
Claudia en BJ: We hebben een speciaal topic voor geboortekaarten: Geboortekaartjes deel 13
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:07:03 #231
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73710928
Oh Poppejans, ik ben jaloers .

Ik ben zo toen aan alleen maar alles babyklaar maken, maar moet het gewoon nog een paar weekjes uitstellen . En S haar nieuwe kamertje wil ik afhebben, en kleertjes wil ik wassen en lijstjes nagaan of alles er is, en even wat dingskes doen op de naaimachine en gewoon verder fijn op de nieuwe bank kruipen met dekentjes enzo... en... en...

Maar ja... gelukkig gaat de tijd voorbij, en eigenlijk ook sneller dan ik steeds kan denken.

Als mijn beebje nou maar niet te vroeg komt, want ik wil en moet nog zoveel .
pi_73712039
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Claudia en BJ: We hebben een speciaal topic voor geboortekaarten: Geboortekaartjes deel 13
Dankjewel, maar mijn vraag is wel beantwoord!

Ik blijf bij geboortepost, want die hebben ook de link heel klein op de achterkant staan en ze zijn veel goedkoper!
pi_73712216
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:07 schreef Groofsken het volgende:

Ik ben zo toen aan alleen maar alles babyklaar maken, maar moet het gewoon nog een paar weekjes uitstellen .
Wanneer ga je met verlof? Rond 7 november? Dat duurt niet zo heel lang meer! Nog even doorzetten!

De laatste twee weken werken vond ik vrij zwaar. In plaats van af te bouwen op het werk moest ik nog als een gek vanalles doen. Ik heb nu precies een week verlof en ik vind het geweldig. Het is erg fijn om de tijd te kunnen nemen voor het babyklaar maken van je huishouden én je hoofd.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:50:18 #234
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73712506
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wanneer ga je met verlof? Rond 7 november? Dat duurt niet zo heel lang meer! Nog even doorzetten!

De laatste twee weken werken vond ik vrij zwaar. In plaats van af te bouwen op het werk moest ik nog als een gek vanalles doen. Ik heb nu precies een week verlof en ik vind het geweldig. Het is erg fijn om de tijd te kunnen nemen voor het babyklaar maken van je huishouden én je hoofd.
Ja, inderdaad de 7e . Goed geteld .

Maar heb gelukkig nog een week herfstvakantie tussendoor, dus hoef eigenlijk nog maar twee weekjes. Ik herinner me van vorige keer ook idd dat je die laatste weekjes echt toe bent aan alleen maar baby dit, baby dat .

Maar ik red het wel hoor, hoop gewoon dat meneertje lekker blijft zitten tot alles klaar is .
pi_73712538
Tan, misschien moet je even dit (en misschien vorig) topic teruglezen, want we hebben het zojuist over de griepprik gehad Ik ga 'm in ieder geval niet halen.

Becky wat een geweldig mooie echofoto's! Ontzettend bijzonder om te zien!

Martine wat jammer dat je nu alsnog naar het ziekenhuis moet. Maar zoals iemand anders al zei: goed van je dat je gebeld hebt! Heel erg veel sterkte gewenst en alvast een paar

Troel jij ook succes. Hoop je dat ze doorpakken en je niet meer zonder baby in maxi cosi laten vertrekken? Of gaat dat dan iets te rap?

Claudia, precies wat DJRandall zegt: er zit een laagje op, dus wassen! (Geldt overigens ook voor je eigen kleding en dergelijken )

BJ wat fijn dat de proefdrukken zo goed bevallen. Misschien kun je je man wel overtuigen van het nut van 4 verschillende geboortekaartjes

Ik heb weer wat nesteldrang gestild met het schrobben van het fornuis, de vaatwasser, de broodbakmachine ( ) en de waterkoker... Nou verder met de was en dan vanavond heel hard doen alsof ik niet teveel heb gedaan
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:52:09 #236
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73712565
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet meer wie geïnteresseerd was in het boxkleed met de bosdieren erop van de Prénatal. Ik heb het kleed inmiddels binnen en ik vind het een prima ding (al begrijp ik wel dat iemand anders van mening kan zijn dat het kleed een beetje een verwassen indruk maakt). Mocht er behoefte aan zijn, dan kan ik wel een foto maken.
Dat was ik, maar ik ga zaterdag zelf even kijken, heb al min of meer besloten het niet te doen, mijn oude boxkleed is wat verwassen, maar eigenlijk nog heel goed. Ik ga wel even kijken ook voor die andere bosdieren spulletjes.

En er zit geen stijfsel in de lakentjes, maar wel allerlei andere chemische troep om ze fris en glad te maken. Je ruikt het ook wel vind ik als je het uit de verpakking haalt. Eenmaal gewassen zijn ze veel frisser en zachter (en is kleine moeite toch?)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:53:11 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73712585
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef WupWup het volgende:
Tan, misschien moet je even dit (en misschien vorig) topic teruglezen, want we hebben het zojuist over de griepprik gehad Ik ga 'm in ieder geval niet halen.

Zal ik even doen, bedankt voor de tip, ik mis inderdaad soms hele dag(del)en aan topics omdat ik dan geen tijd heb om alles terug te lezen
pi_73712602
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef WupWup het volgende:
Nou verder met de was en dan vanavond heel hard doen alsof ik niet teveel heb gedaan
Muppet
pi_73713594
Ohhh... wat gaan jullie snel ! Voelde me de afgelopen dagen niet zo top, dus weinig puf om te posten, maar nu loop ik zo achter.....

Wel las ik dat Martine naar het Zkh moet ivm eiwit en urine en hoge bloeddruk. Hopenlijk verloopt alles voorspoedig en komt je met je kleintje weer naar buiten. Succes!!

Poppejans, verlof! Wat is het snel gegaan zeg en nu alweer met verlof! Geniet ervan!

Incantrix, die wikkeldoek bij de HEMA is echt superleuk!! En lijkt me inderdaad ook handig zeg! Heb zoiets nog niet, dus maar eens kijken.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:30:53 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73713931
quote:

Asy, haha, wij zijn best een beetje van hetzelfde laken een pak misschien. Overigens heb ik er nu wel een heel vaag beeld bij van jou in je trouwjurk (zo zie ik je voor me want zo'n foto heb ik gezien ) met een bolle buik op zo'n klein tractor-maaier-dingetje Zo eentje uit the Straight Story zeg maar En echt, zo veel kleertjes? Hoe híp!! Ik moet dus nog flínk shoppen, ik hoor het al, ik heb véél te weinig
Fijn dat je goed geslapen hebt!
En ik moest hardop lachen bij jouw mental image van mij!

Ca.ra overdrijft wel hoor! Het is ongeveer 1,5 wasmand vol (denk ik want een deel hangt nu nog te drogen).
Wie zei nu iets over als kraamkado geven? In elk geval heb ik bijna niks nieuw gekocht. Bijna alles is nu gewassen en ruikt naar mij mij mij

martine, jammer dat je nu naar het ziekenhuis moet, maar nu heb je snel je mannetje in je armen. Succes !

Mijn collega's vandaag al ingelicht. Zij reageerden heel erg lief. Zij hadden al zien aankomen en mij gisteren willen bellen dat ik van hen niet meer mocht komen werken
Dinsdag mag ik weer naar de bekkentherapeut. Die moest lachen; waarschijnlijk heeft ze dit allang zien aankomen
pi_73714114
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Ja, inderdaad de 7e . Goed geteld .

Maar heb gelukkig nog een week herfstvakantie tussendoor, dus hoef eigenlijk nog maar twee weekjes. Ik herinner me van vorige keer ook idd dat je die laatste weekjes echt toe bent aan alleen maar baby dit, baby dat .

Maar ik red het wel hoor, hoop gewoon dat meneertje lekker blijft zitten tot alles klaar is .
Het is vast ook heel gauw de 7e! Het is mij iig zoooo snel gegaan
Maar snap je helemaal, ik heb dat gevoel nu ook van echt helemaal toe zijn aan alleen maar bezig zijn met allerlaatste babydingetjes,babywasjes draaien, rommelen op het kamertje enz

oh wat een luxeprobleem BJ! Hahaha. Wat grappig dat jullie voor ieder geslacht wel 2 keuzes kaartje hadden, moeilijk kiezen dus!
pi_73714170
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:22 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb wel alles gewassen Claudia, in week 38 ongeveer. Vond het wel lekker fris eigenlijk. Beddengoed rook naar de verpakking en de kleertjes zijn toch ook door andere mensen vast gehouden, hebben in de winkel verpakt gezeten enzo. Voor mezelf doe ik het niet, maar ik vond het nu wel lekker hoor, je eigen geurtje eraan
Daarom wil ik ook inderdaad wel alles wassen, ook knuffeltjes
pi_73714243
Poppejans, verlof Wat heerlijk. Echt een mijlpaal

Ik kan me er nog niks bij voorstellen. Wil ik ook niet want dat zit ik in de laatste fase van de zwangerschap en dat wil ik nog helemaal niet (laatste keer enzo....)
pi_73714926
Oh martine wat een schrik ineens zeg! Hoop dat het nu wel goed gaat in het zh en dat je je mannetje snel vast kunt houden en knuffelen.

uhm en andere dingen ben ik even vergeten... Sorry maar een om het goed te maken. Ik ga eens ff proberen er. Tukkie te doen! Ben een beetje op...
pi_73716381
Vandaag eerste afspraak bij vk gehad.
Knipperend lampje gezien
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:42:49 #246
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73716661
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef Morretje het volgende:
Knipperend lampje gezien

Gefeliciteerd!!!
A grand adventure has begun.
pi_73716869
Morretje wat fijn! Hoe ver ben je?
pi_73716930
Klasse, Morretje
pi_73716951
Volgens echo morgen 9 weken, volgens telling na mijn miskraam 8 wk 1dg. Dus de volgende keer wordt er nog een keer gekeken om te weten welke telling we aanhouden..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73717521
quote:
Knipperend lampje gezien
Jaaaaah!
pi_73717531
Morretje!!!
pi_73718198
Een knipperend lampje
Wat een fijn gevoel he?

En ik hou het ook echt allemaal niet bij hier. Sorry hoor dames

En waarom zorgt Moeder Natuur ervoor dat je al zo vroeg in de zwangerschap verminderd toerekeingsvatbaar bent? Sta ik voor het stoplicht te wachten (op m'n fiets), komt er een ambulance met sirenes voorbij. Springen de tranen in m'n ogen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:07:13 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73719610
Morretje, wat fijn!

Ow en dames met verlof: geniet ervan!
pi_73719712
quote:
Knipperend lampje gezien
Wat super! Gefeliciteerd!!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:28:38 #255
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73720197
Morretje wat fijn!!!! Gefeliciteerd!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73720679
Morretje wat fijn zeg! Ontzettend gefeliciteerd meid!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:45:03 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_73720725
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, dat had je goed begrepen. De week daarna werd het echter al 38 weken en toen heb ik gezegd, dan wil ik gewoon een datum hebben, want dit geeft mij enkel onrust. Die datum heb ik en daar ben ik ook nog niet overheen. Wel vanmiddag dus naar het ziekenhuis omdat ik vocht verloor en ik even bang was dat het vruchtwater was. Dat was het gelukkig niet (en ja, nu weet ik wel dat ik zo'n eendenbek heb gehad, het deed me overigens geen pijn!) Ze hebben daarna getoucheerd en al die krampen doen gelukkig wel wat, dus daar ben ik wel heel blij om.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73720905
Jeuj, Troel gaat het spannend maken!

(ben een beetje into the oneliners... in mijn hoofd passen even niet meer zinnetjes geloof ik.)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:52:14 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_73720975
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Lijnloos het volgende:
Jeuj, Troel gaat het spannend maken!

(ben een beetje into the oneliners... in mijn hoofd passen even niet meer zinnetjes geloof ik.)
Ja, ik grapte al tegen mijn moeder dat als ik Bert goed zou aanslingeren, de kleine misschien alsnog wel op mijn favoriete datum geboren zou worden (=morgen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73721229
Morretje, super zeg!

BJ 29 weken! He, dat was ik gister ook! Joepie voor ons! En voor Davina alvast voor morgen!

Zoals gewoonlijk gewoon een dikke zoen voor Asy

En ik duim voor Troel met dr favo datum!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73721296
Morretje, wat fijn leuk en geweldig

Hier verder niet bijgelezen. Ben zo mooeeee.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:17:34 #262
95408 Incantrix
pi_73721832
Morretje, jeej, wat geweldig!! Woohoo!!

Happy, heb 'm zonet gehaald en hij is echt heel erg lief Ben er blij mee!

Davinia, fijn dat het vandaag zo goed gaat met je trouwens, volgens mij was ik vergeten daar iets op te zeggen

En CP, dat klinkt heel erg bekend, al voordat ik kon testen heb ik drie of vier dagen lang de ogen uit mijn kop gejankt om de meest bizarre dingen.. Juist in het begin kan dat erg heftig zijn, vond ik.. hoor!

Troel, fijn dat het wel echt iets doet ook, dat zal vast wel een béétje een opluchting zijn..

Asy, haha, jah, suf he? Maar ik heb echt beeld gewoon Fijn trouwens, dat je collega's zo lief voor je waren Weet je, het is toch eigenlijk wel tekenend dat iedereen het van heinde en verre aan heeft zien komen behalve jij zelf? Sterk staaltje kop in het zand, milady (Doe ik nooit hoor. Echt wel van niet!)

En ik ben weer terug met wikkeldoek, moltons en een babydoos en heb me best vermaakt zo rustigaan op pad zijnde Morgen ga ik lekker thuis rommelen denk ik, lief is pas laat thuis dus ik kan lekker op de bank met een dekentje en Top Gear
3!
pi_73721996
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, ik grapte al tegen mijn moeder dat als ik Bert goed zou aanslingeren, de kleine misschien alsnog wel op mijn favoriete datum geboren zou worden (=morgen)
Succes
Al lekker verweekt? En ook al CM's?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 oktober 2009 @ 18:32:08 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73722258
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef Troel het volgende:

[..]

ben benieuwd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:42:50 #265
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_73722540
Morretje, gefeliciteerd met het knippertje

CP, fijn hè hormonen. Maak je borst maar nat

(oh, oeps... ik post onder account van ) maar ben happyme28
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:54:56 #266
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73722875
Woeii Morretje wat ontzettend goed! Een knippertje.

CP, tja hormonen, doe je niets aan. Vriend zegt af en toe dat dat HCG hormoon mijn oren uit komt, zegt genoeg. Hoewel het in het begin erger was dan nu.
pi_73723667
CP da's tof hé? Zelf heb ik niet zoveel last van tranen en huilen, maar ik moet soms echt op mijn handen zitten als ik mails aan het typen ben. En uiteraard het bewuste gestolen fruitsapje waarvoor ik een hele scène ging maken en me nog op tijd heb weten in te houden.
Wacht maar tot je opeens niet meer weet hoe één van jouw naaste collega's weet en je die nu persé een mail moet sturen heb ik deze week meegemaakt. Mocht ik bellen naar mijn man om te vragen hoe die persoon nu weer noemt

Morretje wat fijn dat je een knipperlichtje hebt gezien. Zo speciaal hé

Poppejans al in verlof? Heb je opeens een paar weken overgeslagen ofzo?

Becky, heb je zo geen sappige verhalen?
pi_73723731
Haha Leonieke, namen vergeten kan echt knullig zijn hè?
Ik heb je fruitsapje gemist geloof ik?

Ik ben wel sneller emotioneel Maar ik jank eigenlijk alleen waar TARA bij is of alleen. Vrijwel nooit met anderen erbij
pi_73723766
Ik heb helemaal geen last van hormonen, huilbuien, emotioneel zijn of onredelijk gedrag. Ik huil eigenlijk zelden of nooit.

In alledrie de zwangerschappen niet.

Wel merk ik de laatste tijd dat ik een wat korter lontje heb naar mijn kinderen (helaas)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:22:26 #270
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73723861
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef lily het volgende:
Ik heb helemaal geen last van hormonen, huilbuien, emotioneel zijn of onredelijk gedrag. Ik huil eigenlijk zelden of nooit.

Wel merk ik de laatste tijd dat ik een wat korter lontje heb naar mijn kinderen (helaas)
Ik heb er ook geen last van, mijn vriend wel
En ik vind dat natuurlijk overdreven, lekker makkelijk van hem, alles op die zwangerschap gooien.
pi_73723929
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef becky27 het volgende:
Ik heb er ook geen last van, mijn vriend wel
haha

ik bedoel natuurlijk dat mijn echtgenoot en/of collega's er ook geen last van hebben
pi_73723959
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
Haha Leonieke, namen vergeten kan echt knullig zijn hè?
Ik heb je fruitsapje gemist geloof ik?

Ik ben wel sneller emotioneel Maar ik jank eigenlijk alleen waar TARA bij is of alleen. Vrijwel nooit met anderen erbij
Serieus?
Ik had in het station een flesje Minute maid gekregen en had dat in de koelkast gezet op het werk. Diezelfde dag vergeten op te drinken, maar de dag erop had ik er zo'n zin in. Stap ik naar de frigo en is mijn fruitsapje verdwenen.
Ik heb me toen echt moeten inhouden om niet elke collega aan een kruisverhoor te onderwerpen om na te gaan wie mijn flesje fruitsap had gestolen.
Op dat moment wist ik zelfs nog niet dat ik zwanger was, maar achteraf vielen de puzzelstukjes wel in elkaar. Ik zou nooit zo reageren eigenlijk.

En die namen... vreselijk gewoon. Ik heb het met studenten sowieso al wat moeilijker omdat ik er geen les aan geef en ze dus niet zo vaak zie, maar nu is het echt een ramp geworden
pi_73723961
Ik heb 2 huilbuien gehad. Valt mee Mijn lontje is wel veel korter en mijn geduld is ook sneller op.
* Vlindur zwaait af, verjaardag van schoonma zometeen
Morgen lekker uitslapen!
Daag!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73723998
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef lily het volgende:

Check
En das sneu, want mopperen op een gozertje van 14 maanden is echt zinloos
pi_73724026
Lontje is ook hier veel korter, eigenlijk. Zeker bij studenten die echt onnozele praat komen verkopen

Vlindur: veel plezier Ik zal even aan je denken als mijn wekker om 6u afloopt morgen
pi_73724056
Oi, dat sapje Leonieke Haha! Ik ben een test gaan doen omdat ik in de keuken TARA stond uit te foeteren omdat hij een vork liet vallen
pi_73724094
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:24 schreef Vlindur het volgende:
Morgen lekker uitslapen!
Ik ook

Nou ja, zolang de jongens in bed blijven liggen en dat zal rond 7.00/7.30 zijn maar dat maakt niet uit, we hoeven niet weg en dat is voor mij hetzelfde

veel plezier vanavond
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:28:30 #278
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73724120
Snap ik! Ik vind dat mijn vriend overdrijft, mijn collega's hebben er 8 weken geen last van gehad, en die zie ik de hele dag, vriend alleen s avonds laat. Huilbuien bij echo's of het horen van het hartje of ander soortige emo momenten heb ik ook niet gehad. Ben niet misselijk, alleen moe als ik thuis kom, maar dat sport ik er weer vanaf voor mijn gevoel (hoewel ik nu niet meer sport , moet nog iets verzinnen), kortom alle kwalen van het zwanger zijn zitten tussen je oren als je er vatbaar voor bent. En niet tussen de mijne
pi_73724445
Om de zwangerschap heb ik ook nog geen traan gelaten. Maar om de meest onnozele dingen voel ik tranen branden achter m'n ogen
pi_73724487
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef becky27 het volgende:
Snap ik! Ik vind dat mijn vriend overdrijft, mijn collega's hebben er 8 weken geen last van gehad, en die zie ik de hele dag, vriend alleen s avonds laat. Huilbuien bij echo's of het horen van het hartje of ander soortige emo momenten heb ik ook niet gehad. Ben niet misselijk, alleen moe als ik thuis kom, maar dat sport ik er weer vanaf voor mijn gevoel (hoewel ik nu niet meer sport , moet nog iets verzinnen), kortom alle kwalen van het zwanger zijn zitten tussen je oren als je er vatbaar voor bent. En niet tussen de mijne
Ja, klopt, met een iéts positievere instelling over het zwanger zijn had ik bij de eerste waarschijnlijk geen 9 maanden gekotst en nu bij de tweede geen bekkeninstabiliteit gehad
pi_73724530
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef CrazyPrincess het volgende:
Om de zwangerschap heb ik ook nog geen traan gelaten. Maar om de meest onnozele dingen voel ik tranen branden achter m'n ogen
Heb je het al tegen iedereen verteld?
Ik heb in het begin ook niet geweend tot mijn schoonmoeder, moeder en zus zaten te snotteren toen we het nieuws vertelden. Zien wenen, doet bij mij nog altijd wenen
pi_73724534
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef CrazyPrincess het volgende:
En dan heb ik nog een ventje van 14 maanden. Die 'aaaaaah!' doet en me dan knuffelt
Dweil me op!
pi_73724633
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Heb je het al tegen iedereen verteld?
Ik heb in het begin ook niet geweend tot mijn schoonmoeder, moeder en zus zaten te snotteren toen we het nieuws vertelden. Zien wenen, doet bij mij nog altijd wenen
Iedereen wist het al op de dag dat ik getest heb. Kon het moeilijk achterhouden voor alle mensen die al zo lang met ons mee hebben geleefd. Iedereen wist ook van de terugplaatsing

Misschien komt het juist wel omdat het hele zwangerschapgebeuren wel zo klinisch is (geweest) bij me dat ik daar nu juist niet zo emotioneel van word. Ik weet het niet.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan heb ik nog een ventje van 14 maanden. Die 'aaaaaah!' doet en me dan knuffelt
Dweil me op!
Ben ik blij dat ik dat nu niet heb. Denk dat ik dan hele dagen aan het janken zou zijn hoe schattig hij wel niet is
pi_73724752
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Iedereen wist het al op de dag dat ik getest heb. Kon het moeilijk achterhouden voor alle mensen die al zo lang met ons mee hebben geleefd. Iedereen wist ook van de terugplaatsing

Misschien komt het juist wel omdat het hele zwangerschapgebeuren wel zo klinisch is (geweest) bij me dat ik daar nu juist niet zo emotioneel van word. Ik weet het niet.
Mja, dat is ook wel waar. Was bij ons anders omdat ik al gezegd had dat de poging niet gelukt was. Achteraf toch positief getest en toen hebben we het nog een tijdje verzwegen

Ik werd er alleszins ook niet emotioneel van. Behalve dan misschien met opeens toch een positieve test in handen te hebben. Voor de rest ben ik er altijd vrij nuchter in geweest, behalve toen de vrouwen in de familie opeens stonden te wenen

Vandaag trouwens voor de eerste keer 'last' gehad van mijn buik tijdens het winkelen. We waren naar het boekenfestijn gegaan en dat is altijd wel wat rondslenteren. Op een bepaald moment heb ik me gewoon moeten neerzetten omdat ik zoveel steken had net onder mijn buik.
Zou dat kunnen komen omdat ik nog geen positiekleding draag of is dat gewoon iets wat erbij hoort?
pi_73724861
Klinkt als bandenpijn. Weet ik nu alles van
pi_73724906
Nu al?
Zo vroeg in de zwangerschap?

Gaat bandenpijn dan echt zo vlug over? Als in: eventjes neerzitten en rusten en dan kun je er weer tegenaan?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:52:15 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73724945
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, klopt, met een iéts positievere instelling over het zwanger zijn had ik bij de eerste waarschijnlijk geen 9 maanden gekotst en nu bij de tweede geen bekkeninstabiliteit gehad
Ligt vast daaraan!
Tuurlijk niet, ik wil niemand tegen het hoofd stoten hoor.
pi_73725286
Leonieke, die pijn klinkt me heel bekend in de oren. Volgens de verloskundige is dit inderdaad bandenpijn. Heb er zelf behoorlijk last van wanneer ik te snel loop of mijn buik te veel beweeg (spingen/hupsen).

Een ondersteunende buikband helpt daar heel goed tegen
pi_73725563
Hmz, maar dat legt zo de nadruk op het feit dat ik zwanger ben en dat vermijd ik eigenlijk liever
Ik ga zien we het dit weekend zal geven als ik moet schoonmaken. Als het weer pijn doet, moet ik echt eens gaan overwegen om misschien wat andere kledij te kopen (maar ik kan nog in al mijn gewone kleren en dat vind ik ook wel fijn eigenlijk )
pi_73725692
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef leonieke het volgende:
Nu al?

Gaat bandenpijn dan echt zo vlug over? Als in: eventjes neerzitten en rusten en dan kun je er weer tegenaan?
nu juist
En het gaat idd snel over
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:52 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ligt vast daaraan!
Tuurlijk niet, ik wil niemand tegen het hoofd stoten hoor.
Ik voelde me ook niet beledigd, maar het was wel een beetje een boude uitspraak van je
pi_73725737
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef leonieke het volgende:
Hmz, maar dat legt zo de nadruk op het feit dat ik zwanger ben en dat vermijd ik eigenlijk liever
Ik ga zien we het dit weekend zal geven als ik moet schoonmaken. Als het weer pijn doet, moet ik echt eens gaan overwegen om misschien wat andere kledij te kopen (maar ik kan nog in al mijn gewone kleren en dat vind ik ook wel fijn eigenlijk )
Serieus, ik loop al sinds week 11 in positiekleding omdat mijn broeken niet meer dicht konden
Maar het is echt geen overbodige luxe om nu eens wat positiebroeken te gaan shoppen hoor!
pi_73725853
Mja, ik vind dat je alleen nog maar zwangerder toont in positiekledij en op het werk is er een vrouwelijke collega waarbij het zwanger worden niet echt lukt.
Ik vind het al ambetant als mensen over mij beginnen als ze er bij is, laat staan dat ik dan nog eens "te koop ga lopen" met mijn buik.

En... dan moet ik ook nog eens gaan shoppen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:18:41 #293
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73725964
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef freecell het volgende:

[..]

nu juist
En het gaat idd snel over
[..]

Ik voelde me ook niet beledigd, maar het was wel een beetje een boude uitspraak van je
Was ook meer cynisch bedoeld hoor. Ik probeer juist die zogenoemde kwaaltjes als die hormonen te bannen maar ze zijn er wel (volgens mijn vriend )
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:22:37 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73726134
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef leonieke het volgende:
Nu al?

Zo vroeg? Mens je bent halverwege je zwangerschap!
pi_73726161
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik vind dat je alleen nog maar zwangerder toont in positiekledij en op het werk is er een vrouwelijke collega waarbij het zwanger worden niet echt lukt.
Ik vind het al ambetant als mensen over mij beginnen als ze er bij is, laat staan dat ik dan nog eens "te koop ga lopen" met mijn buik.

En... dan moet ik ook nog eens gaan shoppen
Lieve, lieve Leonieke. jij bent zwanger, dat is fijn en dat hoef je niet 9 maanden lang krampachtig te verstoppen (bij voorbaat hopeloos trouwens ) omdat het bij iemand anders allemaal niet zo wil.
Je mag je buik best laten zien hoor
pi_73726220
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:22 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zo vroeg? Mens je bent halverwege je zwangerschap!
Neenee, ik bedoelde het eigenlijk als reactie op CP die nu al weet wat bandenpijn is en ik er vandaag misschien de eerste keer last heb van gehad.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:24:34 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73726234
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Lieve, lieve Leonieke. jij bent zwanger, dat is fijn en dat hoef je niet 9 maanden lang krampachtig te verstoppen (bij voorbaat hopeloos trouwens ) omdat het bij iemand anders allemaal niet zo wil.
Aan de andere kant: als je gewone kleding nog lekker zit...
ik pas er ook allang niet meer in
pi_73726248
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef leonieke het volgende:
Ik had er vandeweek al last van
pi_73726290
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, maar ja... ik vind het gewoon een beetje ambetant voor haar omdat ik weet dat ze het wel 'fijn' vond dat ze niet alleen was met problemen om zwanger te worden. Niet dat ze het fijn vond dat we naar fertiliteit moesten ofzo, maar dan had ze iemand om af en toe eens haar hart te kunnen tegen luchten, die wist wat het betekende, ...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:26:34 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73726335
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef leonieke het volgende:

[..]

Neenee, ik bedoelde het eigenlijk als reactie op CP die nu al weet wat bandenpijn is en ik er vandaag misschien de eerste keer last heb van gehad.
Azo, tja het kan.
Tegen mij werd ook gezegd dat ik echt nog niet met 8 weken last kon hebben van mijn bekken 'want er is mechanisch nog niks veranderd'.
Intussen weet ik wel beter, het is ook (in eerste instantie) niks mechanisch

Begin je wel een beetje te wennen aan het idee nu Leonie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')