abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73724056
Oi, dat sapje Leonieke Haha! Ik ben een test gaan doen omdat ik in de keuken TARA stond uit te foeteren omdat hij een vork liet vallen
pi_73724094
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:24 schreef Vlindur het volgende:
Morgen lekker uitslapen!
Ik ook

Nou ja, zolang de jongens in bed blijven liggen en dat zal rond 7.00/7.30 zijn maar dat maakt niet uit, we hoeven niet weg en dat is voor mij hetzelfde

veel plezier vanavond
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:28:30 #278
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73724120
Snap ik! Ik vind dat mijn vriend overdrijft, mijn collega's hebben er 8 weken geen last van gehad, en die zie ik de hele dag, vriend alleen s avonds laat. Huilbuien bij echo's of het horen van het hartje of ander soortige emo momenten heb ik ook niet gehad. Ben niet misselijk, alleen moe als ik thuis kom, maar dat sport ik er weer vanaf voor mijn gevoel (hoewel ik nu niet meer sport , moet nog iets verzinnen), kortom alle kwalen van het zwanger zijn zitten tussen je oren als je er vatbaar voor bent. En niet tussen de mijne
pi_73724445
Om de zwangerschap heb ik ook nog geen traan gelaten. Maar om de meest onnozele dingen voel ik tranen branden achter m'n ogen
pi_73724487
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:28 schreef becky27 het volgende:
Snap ik! Ik vind dat mijn vriend overdrijft, mijn collega's hebben er 8 weken geen last van gehad, en die zie ik de hele dag, vriend alleen s avonds laat. Huilbuien bij echo's of het horen van het hartje of ander soortige emo momenten heb ik ook niet gehad. Ben niet misselijk, alleen moe als ik thuis kom, maar dat sport ik er weer vanaf voor mijn gevoel (hoewel ik nu niet meer sport , moet nog iets verzinnen), kortom alle kwalen van het zwanger zijn zitten tussen je oren als je er vatbaar voor bent. En niet tussen de mijne
Ja, klopt, met een iéts positievere instelling over het zwanger zijn had ik bij de eerste waarschijnlijk geen 9 maanden gekotst en nu bij de tweede geen bekkeninstabiliteit gehad
pi_73724530
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef CrazyPrincess het volgende:
Om de zwangerschap heb ik ook nog geen traan gelaten. Maar om de meest onnozele dingen voel ik tranen branden achter m'n ogen
Heb je het al tegen iedereen verteld?
Ik heb in het begin ook niet geweend tot mijn schoonmoeder, moeder en zus zaten te snotteren toen we het nieuws vertelden. Zien wenen, doet bij mij nog altijd wenen
pi_73724534
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef CrazyPrincess het volgende:
En dan heb ik nog een ventje van 14 maanden. Die 'aaaaaah!' doet en me dan knuffelt
Dweil me op!
pi_73724633
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef leonieke het volgende:

[..]

Heb je het al tegen iedereen verteld?
Ik heb in het begin ook niet geweend tot mijn schoonmoeder, moeder en zus zaten te snotteren toen we het nieuws vertelden. Zien wenen, doet bij mij nog altijd wenen
Iedereen wist het al op de dag dat ik getest heb. Kon het moeilijk achterhouden voor alle mensen die al zo lang met ons mee hebben geleefd. Iedereen wist ook van de terugplaatsing

Misschien komt het juist wel omdat het hele zwangerschapgebeuren wel zo klinisch is (geweest) bij me dat ik daar nu juist niet zo emotioneel van word. Ik weet het niet.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan heb ik nog een ventje van 14 maanden. Die 'aaaaaah!' doet en me dan knuffelt
Dweil me op!
Ben ik blij dat ik dat nu niet heb. Denk dat ik dan hele dagen aan het janken zou zijn hoe schattig hij wel niet is
pi_73724752
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:43 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Iedereen wist het al op de dag dat ik getest heb. Kon het moeilijk achterhouden voor alle mensen die al zo lang met ons mee hebben geleefd. Iedereen wist ook van de terugplaatsing

Misschien komt het juist wel omdat het hele zwangerschapgebeuren wel zo klinisch is (geweest) bij me dat ik daar nu juist niet zo emotioneel van word. Ik weet het niet.
Mja, dat is ook wel waar. Was bij ons anders omdat ik al gezegd had dat de poging niet gelukt was. Achteraf toch positief getest en toen hebben we het nog een tijdje verzwegen

Ik werd er alleszins ook niet emotioneel van. Behalve dan misschien met opeens toch een positieve test in handen te hebben. Voor de rest ben ik er altijd vrij nuchter in geweest, behalve toen de vrouwen in de familie opeens stonden te wenen

Vandaag trouwens voor de eerste keer 'last' gehad van mijn buik tijdens het winkelen. We waren naar het boekenfestijn gegaan en dat is altijd wel wat rondslenteren. Op een bepaald moment heb ik me gewoon moeten neerzetten omdat ik zoveel steken had net onder mijn buik.
Zou dat kunnen komen omdat ik nog geen positiekleding draag of is dat gewoon iets wat erbij hoort?
pi_73724861
Klinkt als bandenpijn. Weet ik nu alles van
pi_73724906
Nu al?
Zo vroeg in de zwangerschap?

Gaat bandenpijn dan echt zo vlug over? Als in: eventjes neerzitten en rusten en dan kun je er weer tegenaan?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:52:15 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73724945
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, klopt, met een iéts positievere instelling over het zwanger zijn had ik bij de eerste waarschijnlijk geen 9 maanden gekotst en nu bij de tweede geen bekkeninstabiliteit gehad
Ligt vast daaraan!
Tuurlijk niet, ik wil niemand tegen het hoofd stoten hoor.
pi_73725286
Leonieke, die pijn klinkt me heel bekend in de oren. Volgens de verloskundige is dit inderdaad bandenpijn. Heb er zelf behoorlijk last van wanneer ik te snel loop of mijn buik te veel beweeg (spingen/hupsen).

Een ondersteunende buikband helpt daar heel goed tegen
pi_73725563
Hmz, maar dat legt zo de nadruk op het feit dat ik zwanger ben en dat vermijd ik eigenlijk liever
Ik ga zien we het dit weekend zal geven als ik moet schoonmaken. Als het weer pijn doet, moet ik echt eens gaan overwegen om misschien wat andere kledij te kopen (maar ik kan nog in al mijn gewone kleren en dat vind ik ook wel fijn eigenlijk )
pi_73725692
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef leonieke het volgende:
Nu al?

Gaat bandenpijn dan echt zo vlug over? Als in: eventjes neerzitten en rusten en dan kun je er weer tegenaan?
nu juist
En het gaat idd snel over
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:52 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ligt vast daaraan!
Tuurlijk niet, ik wil niemand tegen het hoofd stoten hoor.
Ik voelde me ook niet beledigd, maar het was wel een beetje een boude uitspraak van je
pi_73725737
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef leonieke het volgende:
Hmz, maar dat legt zo de nadruk op het feit dat ik zwanger ben en dat vermijd ik eigenlijk liever
Ik ga zien we het dit weekend zal geven als ik moet schoonmaken. Als het weer pijn doet, moet ik echt eens gaan overwegen om misschien wat andere kledij te kopen (maar ik kan nog in al mijn gewone kleren en dat vind ik ook wel fijn eigenlijk )
Serieus, ik loop al sinds week 11 in positiekleding omdat mijn broeken niet meer dicht konden
Maar het is echt geen overbodige luxe om nu eens wat positiebroeken te gaan shoppen hoor!
pi_73725853
Mja, ik vind dat je alleen nog maar zwangerder toont in positiekledij en op het werk is er een vrouwelijke collega waarbij het zwanger worden niet echt lukt.
Ik vind het al ambetant als mensen over mij beginnen als ze er bij is, laat staan dat ik dan nog eens "te koop ga lopen" met mijn buik.

En... dan moet ik ook nog eens gaan shoppen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:18:41 #293
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73725964
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef freecell het volgende:

[..]

nu juist
En het gaat idd snel over
[..]

Ik voelde me ook niet beledigd, maar het was wel een beetje een boude uitspraak van je
Was ook meer cynisch bedoeld hoor. Ik probeer juist die zogenoemde kwaaltjes als die hormonen te bannen maar ze zijn er wel (volgens mijn vriend )
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:22:37 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73726134
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef leonieke het volgende:
Nu al?

Zo vroeg? Mens je bent halverwege je zwangerschap!
pi_73726161
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:16 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik vind dat je alleen nog maar zwangerder toont in positiekledij en op het werk is er een vrouwelijke collega waarbij het zwanger worden niet echt lukt.
Ik vind het al ambetant als mensen over mij beginnen als ze er bij is, laat staan dat ik dan nog eens "te koop ga lopen" met mijn buik.

En... dan moet ik ook nog eens gaan shoppen
Lieve, lieve Leonieke. jij bent zwanger, dat is fijn en dat hoef je niet 9 maanden lang krampachtig te verstoppen (bij voorbaat hopeloos trouwens ) omdat het bij iemand anders allemaal niet zo wil.
Je mag je buik best laten zien hoor
pi_73726220
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:22 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zo vroeg? Mens je bent halverwege je zwangerschap!
Neenee, ik bedoelde het eigenlijk als reactie op CP die nu al weet wat bandenpijn is en ik er vandaag misschien de eerste keer last heb van gehad.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:24:34 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73726234
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Lieve, lieve Leonieke. jij bent zwanger, dat is fijn en dat hoef je niet 9 maanden lang krampachtig te verstoppen (bij voorbaat hopeloos trouwens ) omdat het bij iemand anders allemaal niet zo wil.
Aan de andere kant: als je gewone kleding nog lekker zit...
ik pas er ook allang niet meer in
pi_73726248
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:08 schreef leonieke het volgende:
Ik had er vandeweek al last van
pi_73726290
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, maar ja... ik vind het gewoon een beetje ambetant voor haar omdat ik weet dat ze het wel 'fijn' vond dat ze niet alleen was met problemen om zwanger te worden. Niet dat ze het fijn vond dat we naar fertiliteit moesten ofzo, maar dan had ze iemand om af en toe eens haar hart te kunnen tegen luchten, die wist wat het betekende, ...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:26:34 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73726335
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef leonieke het volgende:

[..]

Neenee, ik bedoelde het eigenlijk als reactie op CP die nu al weet wat bandenpijn is en ik er vandaag misschien de eerste keer last heb van gehad.
Azo, tja het kan.
Tegen mij werd ook gezegd dat ik echt nog niet met 8 weken last kon hebben van mijn bekken 'want er is mechanisch nog niks veranderd'.
Intussen weet ik wel beter, het is ook (in eerste instantie) niks mechanisch

Begin je wel een beetje te wennen aan het idee nu Leonie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')