abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:29:15 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73707854
BJ, dat was ook mijn plan, heb 'm toch maar even aangevraagd nu bleek dat ze stoppen met van die dames langssturen om je zooi te verkopen En bij de Hema hebben ze een wikkeldoekje van ¤ 7,= die echt superlief is en mijn twee reeds bevallen vriendinnen hebben zonder dat ze het van elkaar wisten die doek aangeraden omdat 'ie zo makkelijk is. Ik heb wel 2 badcapes, maar deze erbij is misschien toch wel handig, dus denk dat ik 'm maar ga halen voor die zeven euro. Het is deze, overigens, en dan de multi-print (je ziet het niet zo goed, maar die lichtblauwe dingetjes erop zijn giraf-jes)
3!
pi_73707860
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:19 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ik werk inderdaad in de zorg (op de intensive care in het ziekenhuis), erg boeiend, maar ook enorm zwaar werk. En ik werkte fulltime en raakte daar totaal van uitgeput...
(en had best vaak harde buiken, hield veel vocht vast en kwam gewoon niet aan bijkomen toe).
Ik heb 2 weken geleden een gesprek gehad met mijn teamleider en heb, in overleg, besloten om minder dagen te gaan werken; dus werk nu 67%. (das 3 dagen per week, maar ik kan ze goed verspreiden aangezien ik natuurlijk ook weekenden werk)
en mijn teamleider was erg aardig, en gaf ook aan, dat als dat nog teveel is; ik het moet aangeven en we dan kijken hoe we verder gaan....

Ja, nu weet ik het weer. Vond het toen al zo knap dat je een stapje terug (of eigenlijk dus vooruit) hebt gedaan.
pi_73707916
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:29 schreef Incantrix het volgende:
BJ, dat was ook mijn plan, heb 'm toch maar even aangevraagd nu bleek dat ze stoppen met van die dames langssturen om je zooi te verkopen En bij de Hema hebben ze een wikkeldoekje van ¤ 7,= die echt superlief is en mijn twee reeds bevallen vriendinnen hebben zonder dat ze het van elkaar wisten die doek aangeraden omdat 'ie zo makkelijk is. Ik heb wel 2 badcapes, maar deze erbij is misschien toch wel handig, dus denk dat ik 'm maar ga halen voor die zeven euro. Het is deze, overigens, en dan de multi-print (je ziet het niet zo goed, maar die lichtblauwe dingetjes erop zijn giraf-jes)
Mijjn vriendin die in april is bevallen kwam bij mij aan met dit ding als cadeau. Vond ook echt dat je die moest hebben, omdat ze zo handig zijn.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:32:48 #204
95408 Incantrix
pi_73707960
Klopt, hoor ik echt van íedereen, dus tja.. Het moet maar he? *rolt dramatisch met ogen en legt rug van hand tegen het voorhoofd* Ik zie géén andere mogelijkheden dan te gaan winkelen..
3!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:34:43 #205
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73708017
Asy, ik weet niet of je alles al gewassen hebt, maar je kan natuurlijk ook de minst leuke pakjes nog weggeven als kraamkado’s? wij hebben ook een beetje veel kleren (hormonen en gebrek aan overzicht wat we nog kunnen gebruiken van Eli) en sommige pakjes ga ik gewoon niet wassen, laat het label erop,en geef het als kraamkado

DJRandall, fijn dat je zo’n goed gesprek had! Ik snap alleen niet waarom je niet de ziektewet ingaat, want dat lijkt me goedkoper voor je werkgever, maar heel fijn iig! Succes met het wennen aan de nwe situatie

Amaranta, hoe is je rug nu?

BJ 29 weken zwanger!

Troel, zijn jouw krampen nou minder geworden?

Freecell, weet je nog hoe dat topic heet?

En een voor trixies nachtrust!

Martine, balen dat je ben overgedragen en wrs wordt ingeleid, maar goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd! En succes de komende dagen!

Zo, weer bijgelezen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73708036
Voordat ik ga bijlezen eerst even een ego post
IK HEB VERLOF!!!

Raar hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73708063
Poppejans, nu al? Veel plezier met je verlof!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:36:25 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_73708065
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Troel, zijn jouw krampen nou minder geworden?
Nee, en op aanraden van mijn moeder ga ik vanmiddag ook echt gewoon even contact opnemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:36:43 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_73708079
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:35 schreef Poppejans het volgende:
Voordat ik ga bijlezen eerst even een ego post
IK HEB VERLOF!!!

Raar hoor!
Heerlijk! Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73708096
Martine, héél veel succes
pi_73708205
quote:
DJRandall, fijn dat je zo’n goed gesprek had! Ik snap alleen niet waarom je niet de ziektewet ingaat, want dat lijkt me goedkoper voor je werkgever, maar heel fijn iig! Succes met het wennen aan de nwe situatie

Ik snap het ook niet helemaal, maar geloof dat het iets met verzekering te maken heeft. Vind het ook niet zo erg, hoef ik ook niet naar arbo....

Poppejans Wow, nu al...
pi_73708219
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, en op aanraden van mijn moeder ga ik vanmiddag ook echt gewoon even contact opnemen.
Ik hoop dat de gyn iets voor je kan doen, en dat ze iig wel eventjes voelt of het wat oplevert ja of nee
Ik kan me voorstellen dat jij helemaal niet meer aan je rust toekomt zo, toch?

Wat fijn Poppejans, geniet ervan!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:43:04 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_73708262
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:41 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik hoop dat de gyn iets voor je kan doen, en dat ze iig wel eventjes voelt of het wat oplevert ja of nee
Ik kan me voorstellen dat jij helemaal niet meer aan je rust toekomt zo, toch?

Wat fijn Poppejans, geniet ervan!!
Ik heb gelukkig veel lieve mensen om me heen die me bijstaan waar nodig, dat scheelt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73708313
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Tan het volgende:

Ik kreeg trouwens gister de Mex.griepprikoproep. Ik vind het nog steeds moeilijk, maar ik haal hem niet. Denk ik Jullie?
Hier (nog) geen oproep, maar ik haal hem ook niet. Gewone griep heb ik ook nooit *afklopt* + ik niet meer werk en dus veel minder in contact met heel veel mensen ben(werk in de zorg)+ ik het toch niet zo vertrouw dat het echt wel 100% veilig is v mijn nog ongeboren baby.

Incantrix, hoe is het nu met je maagzuur? Ik heb het ook erg! 's avonds na het eten (ongeacht wat ik eet) komt het opzetten, echt irritant. Ik duik zo de drogist eens even in

Asy, dapper besluit! Vast hartstikke moeilijk geweest, maar goed dat je voor jezelf+baby gekozen hebt

Martine, toch effe schrikken zo op het allerlaatst zeg! Nou, over een kwartiertje ben je in het ziekenhuis. Hopelijk gaat het vanavond/vannacht een prachtig beebje geboren worden, heel erg veel succes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73708314
quote:

Freecell, weet je nog hoe dat topic heet?
Nee Ik zal even zoeken, misschien vind ik hem
pi_73708349
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig veel lieve mensen om me heen die me bijstaan waar nodig, dat scheelt
Dat is wel heerlijk! Je hebt tenslotte ook nog een kleintje rondlopen, volgens mij is het dan echt wel een stuk zwaarder
Had jouw baby ook al wel verwacht, ben zeeeer benieuwd hoor
,
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:03:20 #217
95408 Incantrix
pi_73708910
Troel, goed plan, succes ermee, het lijkt me op deze manier echt bijzonder irritant zeg..

Davinia, thnx En hoe voel jij je vandaag?

Poppejans, JEEEJ!!! Wat goed zeg, ik wens je veel plezier en rust toe Maagzuur gaat beter met de tips van de VK: zorgen dat je nooit een écht lege maag hebt (wat dan weer niet helemaal strookt met het feit dat ik mijn ijzerpillen dan weer op lege maag moet nemen, maar daar hebben we dan weer maagzuurtabletjes voor denk ik dan maar ) en voor het slapen een bruine boterham met kaas eten, in kaas zit kalk en da's goed en als je iets in je maag hebt dat wat zwaarder te verteren is als je in bed gaat heeft je maagzuur iets om zich aan te binden Zoetigheid verteert in elk geval makkelijker, dus bruin brood met hartig beleg is goed zei ze. En vannacht werkte het in elk geval! Ik heb overigens nu.. Even spieken... Maalox kauwtabletjes gekregen van de Apotheek, de VK heeft me Rennies sterk afgeraden omdat daar een stofje in zit dat ze ook nog wel eens bij de bevalling nodig hebben om weer iets heel anders te bestrijden en dat werkt dan minder goed.
3!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:09:32 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73709095
Poppejans, wat fijn, verlof!

Vandaag gaat weer stukken beter. Veel beter dan verwacht. Lopen is nog niet wat het vorige week was, maar ik kom op, ik kom neer, ja, boven verwachting eigenlijk!!
pi_73709158
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:55 schreef Twinkly het volgende:

Ik krijg steeds een emotioneel gevoel als ik aan de bevalling denk en dat druk ik dan snel weg Eeks!! Ook bij de films van bevallingen die we keken op de cursus liet ik de emoties niet doordringen.
Ik heb een fase gehad in de zwangerschap dat ik het fijn vond om me voor te stellen hoe de bevalling zou zijn, met name het moment dat de baby op je wordt gelegd. Ssserpente postte toen ook een filmpje van een badbevalling dat erg ontroerend was. Nu probeer ik me net als jij maar ervoor af te sluiten en me vooral bezig te houden met de praktische kanten. Ik wil proberen redelijk onbevangen de bevalling in te gaan (voor zover dat mogelijk is voor een control freak).

Fijn trouwens dat de cursus je zo goed is bevallen (he he he ). Ik ben zelf i.v.m. de vakantieperiode vrij laat begonnen aan mijn cursus. (De laatste les vindt een week na mijn uitgerekende datum plaats.) Ik heb bewust gekozen voor een cursus waarbij de nadruk ligt op fit blijven. Het theoriegedeelte vind ik dan ook helemaal niet nuttig; ik heb het allemaal al gelezen.

Door die cursus heb ik toch een ander beeld van 'de zwangerschap' gekregen. Hier zitten relatief veel vrouwen met klachten die minder moeten gaan werken. Op mijn cursus voelt iedereen zich gewoon goed en fit. Ik heb behoorlijk lopen kwakkelen tijdens mijn zwangerschap, maar sinds ik die cursus volg heb ik ontdekt dat ik veel meer kan dan ik dacht. Ik kan gewoon nog een half uur cardio en een half uur krachttraining doen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73709212
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik meende gelezen te hebben dat ze jou niet langer dan 37 weken door zouden laten lopen. Heb ik dat verkeerd begrepen?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:15:03 #221
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73709260
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik meende gelezen te hebben dat ze jou niet langer dan 37 weken door zouden laten lopen. Heb ik dat verkeerd begrepen?
ja, dat was ook zo, maar omdat ze al zo aan het krampen was,dachten ze dat het kind eerdaags vanzelf zou komen, dus hebben ze gecancelled.
pi_73709267
Ik weet niet meer wie geïnteresseerd was in het boxkleed met de bosdieren erop van de Prénatal. Ik heb het kleed inmiddels binnen en ik vind het een prima ding (al begrijp ik wel dat iemand anders van mening kan zijn dat het kleed een beetje een verwassen indruk maakt). Mocht er behoefte aan zijn, dan kan ik wel een foto maken.
pi_73709402
Mag ik nog even een vraag stellen? Ik weet dat de meeste vrouwen driftig aan het wassen slaan net voor de bevalling. Is het echt nodig om nieuwe kleertjes en nieuw beddengoed eerst te wassen? Ik weet dat er vroeger stijfsel in die spullen zat, maar is dat tegenwoordig ook nog zo? Volgens mijn schoonmoeder niet.
pi_73709428
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik nog even een vraag stellen? Ik weet dat de meeste vrouwen driftig aan het wassen slaan net voor de bevalling. Is het echt nodig om nieuwe kleertjes en nieuw beddengoed eerst te wassen? Ik weet dat er vroeger stijfsel in die spullen zat, maar is dat tegenwoordig ook nog zo? Volgens mijn schoonmoeder niet.
Volgens mij zit er bij nieuwe kleren een vuilafstotend laagje er op. Dan blijft het mooier in de winkel. Dus dat zou je er wel af moeten wassen, maar ik weet het ook niet zeker.

Nou, dan ga ik nu maar naar huis
pi_73709444
Ik heb wel alles gewassen Claudia, in week 38 ongeveer. Vond het wel lekker fris eigenlijk. Beddengoed rook naar de verpakking en de kleertjes zijn toch ook door andere mensen vast gehouden, hebben in de winkel verpakt gezeten enzo. Voor mezelf doe ik het niet, maar ik vond het nu wel lekker hoor, je eigen geurtje eraan
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')