Nee zo bedoelde ik het niet. Ik was verbaasd over het verschil in wk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef WupWup het volgende:
[..]
In het begin van de zwangerschap wordt het standaardlab geprikt: bloedgroep, irr as, hep B, HIV, lues, Hb en MCV. Rond 30 weken (dus ook bij 28 wkn als het zo uitkomt) wordt het ijzer nogmaals herhaald. In het 2e trimester kan er op suiker geprikt worden. Allemaal volgens richtlijnen en standaarden.
Edit: volgens mij komen de hormonsters een beetje opgespeeld. ik bedoel het niet kwaad. maar het schoot me even een beetje verkeerd alsof je wilde zeggen dat ze maar wat aanklooien ofzo
En de babykleertjes dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
Davinia, Evas kamer is wit met groen. Daar kan een jongensaap en een meisjesaap in logeren.
Ook wit met groen hahaha. Nee daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En de babykleertjes dan?
Volgende week weer afspraak bij de vlos en dan krijg ik weer zo'n fijn lab-formuliertje mee om bloed te laten prikken. das dus met 29 wk (dus ongeveer 30, het hangt er niet zo precies om, lijkt me).
wupwup, die verhalen van jou zijn ook echt
gister kreeg ik hem ook "weet je zeker dat het een meisje is, want mss dachten ze wel dat het de navelstreng was"... nou mevr, we hebben een 3d foto van dr onderkant, met de navelstreng netjes rond dr knie gevouwen, ik geloof dat het een meisje wordt. *stilte*
Ik wil wel maar Puk vind t nog te gezellig in mn buik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Martine, ik denk dat men er vanuit gaat dat jij al niet meer zwanger bent... (doe es bevallen!)
oh jee, nou...begin maar alvast hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
.. of als iemand zich op een verbale manier lastig valt in mijn zwangere leven. Zijn ze helemaal betoeterd
Ik ben al een heel repertoire aan het bedenkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef lily het volgende:
[..]
oh jee, nou...begin maar alvast hoor
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Als ik het zo lees ga ik nu al een aantal zinnen bedenken die ik ga zeggen als er iemand met z'n tengels aan mijn buik komt (ik denk dat ik de persoon in kwestie sowieso eens goed aan d'r borsten of kruis ga voelen) of als iemand zich op een verbale manier lastig valt in mijn zwangere leven. Zijn ze helemaal betoeterd
En daar gaat mijn ranja, over het scherm van de laptop heenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
daar willen we dan wel graag het filmpje van zien
the revenge of the preggiesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
daar willen we dan wel graag het filmpje van zien
Dat spreekt voor zich als je alles van woezel en wip hebt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb hoogst waarschijnlijk een nieuwe hobby gevonden om mijn tijd door te komen.
Heb zojuist een borduurpakket besteld. Met een geboortetegel. Van woezel en pip natuurlijk
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef ymme het volgende:
[..]
En daar gaat mijn ranja, over het scherm van de laptop heen*proest* .
HEb je het niet het badsetje van bebejou?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef ymme het volgende:
Niet alles. Boxkleed, en speeljes voor baby. En een kapstokje voor aan de kinderkamer deur.
Oh en 2 grote knuffels die in een hoek komen te staan.
Nee hoor, het is een kamer met 4 hoekenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef amaranta het volgende:
Hebben de knuffels straf omdat ze in de hoek moeten? Arme knuffels
Woezel en pip!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb hoogst waarschijnlijk een nieuwe hobby gevonden om mijn tijd door te komen.
Heb zojuist een borduurpakket besteld. Met een geboortetegel. Van woezel en pip natuurlijk
Dat zou ook helemaal sneu zijn, moeten ze in de hoek, vallen ze ook nogquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zou ook helemaal sneu zijn, moeten ze in de hoek, vallen ze ook nog
Vorige zwangerschap:
'weten jullie al wat het wordt?'
TARA: we hopen een baby, maar als het een konijn wordt eten we hem op met kerst![]()
Mensen kijken dan best raar
Kun je je niet laten helpen aan die afwijking danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef Tan het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met Woezel en PipMAar ik hou ook niet van Winnie the Pooh en andere typische babykamerthema's
Snap overigens wel heel goed dat anderen het wél leuk vinden hoor - ik heb zelf gewoon een afwijking. Excuus voor deze nutteloze bijdrage, ben in een nutteloze bui vandaag
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorige zwangerschap:
TARA: we hopen een baby, maar als het een konijn wordt eten we hem op met kerst![]()
Die noteer ik vast in mijn boekje met slimme antwoordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorige zwangerschap:
Dat zeiden wij ook 'altijd'. Althans: wij hopen op een babietje maar een konijntje is ook leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorige zwangerschap:
Waarom heb jij er zoveel en waarom zijn de jouwe zo ontzettend duidelijk ? Onze foto's van de echo zijn echt een stuk minder duidelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef becky27 het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatste 3d gehad, hier de plaatjes van de afgelopen zes weken, de ontwikkeling van embryo naar foetus. Als iemand het te veel vind dan haal ik ze weer weg hoor!
Privileges he!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:15 schreef harley het volgende:
[..]
Waarom heb jij er zoveel en waarom zijn de jouwe zo ontzettend duidelijk ? Onze foto's van de echo zijn echt een stuk minder duidelijk.
heh, wat vervelend nouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef becky27 het volgende:
Ik ben proefkonijn geweest voor een onderzoek met 3d echo, vandaar.
Wat een verschil tussen week 7 en 8quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef becky27 het volgende:
sow heej, weer een nieuw topic wat zo'n beetje al weer vol zit!
BJ, wat goed dat je presentatie goed ging fijn!
Incantrix, lekker druk dagje dus. Smakelijk.
Harley, welkom!
CP, ik kijk ook op van het geborduur en gepunnik, zal eens op zoek naar een leuk patroontje.
Freecell, hier nog niemand geweest die vroeg of we het willen weten. En anders is het gewoon ja.
Verder weer ff ego, vind het heel lastig om op iedereen te reageren, het zijn er zoveel. Wat me op viel dat ik de bovenste twee dames nog niet gezien heb toch? En martine alleen vanochtend?
Ik heb vandaag mijn laatste 3d gehad, hier de plaatjes van de afgelopen zes weken, de ontwikkeling van embryo naar foetus. Als iemand het te veel vind dan haal ik ze weer weg hoor!
7 weken
[ afbeelding ]
8 weken
[ afbeelding ]
9 weken
[ afbeelding ]
10 weken
[ afbeelding ]
11 weken
[ afbeelding ]
12 weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goh dat is ergquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef becky27 het volgende:
[..]
Privileges he!![]()
Ik ben proefkonijn geweest voor een onderzoek met 3d echo, vandaar.
Klussen? Dan moet je hier zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:05 schreef IslaBonita het volgende:
Goedemorgen dames, sorry dat ik zo maar even binnen kom vallen...ik ben nog steeds wachtende op een tweede streepje, maar ik vroeg me dus iets af, en ik kan dat dus beter aan de zwangere dames vragen...
Ik zit momenteel in mijn klusweek. Mijn HA zei dat om de dag klussen beter is, maar ik lees veel op internet dat als het zaad van de man goed is (van mijn man is goed, niet geweldig, maar normaal) dat elke dag beter is. Ik wil graag weten, wat was jullie succesformule die maand dat je zwanger werd? Om de dag of elke dag?
Alvast bedankt voor jullie reacties!(en sterkte!)
Thanx dat ik ook nog deel uit mocht maken van je postquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[lap tekst]
Sc0rpi0n, ik kan je helaas niet helpen..
Whaha, tuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Thanx dat ik ook nog deel uit mocht maken van je post
Die is echt heel erg grappig eigenlijk. Die kendeik nog nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Incantrix het volgende:
...@ TARA, whaha, die móest ik even aan mijn lief vertellen
Hiero zijn we qua bijdehante opmerkingen niet veel verder gekomen dan op "Ennuhm, hebben jullie er nou lang over gedaan om zwanger te raken?" te antwoorden met "mneuh, een minuutje of 5"
Inkopper van de eeuw..
...
Hoe doe je het toch steeds. Die lappen met tekst.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Incantrix het volgende:
Asy, Wat knap van je dat je dit besluit hebt genomen, daar is veel moed voor nodigSterkte met het verwerken van dit 'verlies', want dat is dit wel degelijk. En ondanks dat ik het mailtje van je man (is dat al gewend, trouwens? Je mán!
) wel even met opgetrokken wenkbrauwen las v.w.b. het grasmaaien (gek meisje toch
) is ook dat zeer bekend hoor.. Ik vond het ooit eens tijd worden dat al die dozen met crap de babykamer uitgehaald werden omdat het allemaal niet snel genoeg ging naar mijn zin (werkte toen net halve dagen) dus heb ik al die zooi het kamertje uitgesleept. Lief was natuurlijk zéér verbaasd toen hij thuiskwam: met diezelfde opgetrokken wenkbrauwen kreeg ik ook de vraag wie dat nou toch gedaan had. Ik heb maar gezegd dat Loki (één van de katten) zo lief was geweest om dat te doen voor mij, maar vervolgens 3 dagen niet kunnen lopen verried de boel eigenlijk ook wel een beetje
Enniewee, ik dwaal af, ik vind het machtig stoer van je dat je deze beslissing hebt genomen. En nu is het niet van harte, ik weet het.. Maar let maar op hoeveel je ervan zal opknappen: daar kan geen receptje van de arts tegenop
Faja, JEUJ! De wél goedgekeurde box in kant-en-klare staat en niet zo veel pijn bij de peut! Daar doe ik eenvoor..
IslaBonita, beetje mosterd na de maaltijd denk ik, maar hiero was het ongeveer om de dag en eventueel extra naar behoefte
Martine, wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gedraaid! Lekker rondgescharreld op de markt vandaag?Klinkt alsof je een goed dagje erop hebt zitten en ik ben érg benieuwd naar je eerste pakje
Lily, ik heb besloten de prik, indien ik opgeroepen zou worden, niet te gaan halen. Ik ben 4 december uitgerekend en ben dusdanig beperkt in mijn doen en laten dat ik niet denk dat ik veel op risico-plekken zal komen, dus ik hou het hier maar bij. Des te meer omdat de meningen hierover zo verdeeld zijn.. Ik ken 2 mensen die onderzoek naar dergelijke virussen doen en de ene raad het me absoluut aan en de andere raad het me absoluut af en zo gaat heb met alle informatiebronnen. Ik vind het dus goed zo..
Davinia..voor jou, het is en blijft vechten tegen de bierkaai he? Ik vind het echt heel wat dat jij ook nog een kleintje hebt rondlopen hoor, echt! Groot respect voor jou, ik ben echt in mijn eentje al nauwelijks bij machte om me staande te houden in bepaalde situaties, laat staan als je al een koter hebt
Wel leuk voor Eli dat het zwembad en de kinderboerderij in elk geval wel op het programma stonden, al kan ik me erg goed voorstellen dat je dat véél liever zelf had gedaan.. we meeten dan misschien niet, maar je weet de krakkies-en-mikkies-crew wel te vinden als je het ff kwijt moet he? Althans, bij mij mag je altijd je hart uitstorten hoor
Ennuhm, ik heb nu kauwtabletjes gekregen van de VK en als die niet helpen ga ik jouw Antagel proberen, die heb ik zien staan inderdaad
De naam is in elk geval genoteerd alhier, thnx
En wat het ijzer betreft: best fijn inderdaad, ik had het me stiekum wel eens half-half bedacht, maar nooit gedacht dat dat echt iets zou zijn bij mij. Wie weet kan ik binnenkort dus weer wat gemakkelijker zonder mijn middagtukjes
En dámn, dat méns zeg! Waat haalt ze het ranzige lef vandaan??
Ik vind Vlindurs oplossing wel heel geweldig inderdaad, whaha! Vraag me alleen af of ik niet te verbouwereerd zou zijn om zoiets te bedenken, maar ik ben nu wel gewaarschuwd voor dergelijke ongewenste intimiteiten
![]()
Keshet, ik maak uit de post van Davinia op dat je te maken hebt met flauwvallen, wat vervelend! Is dit iets nieuws voor jou of ben je er altijd al gevoeliger voor en komt het nu vaker voor? Bij mij is het ook een tijdje heel erg geweest maar het is gelukkig wel weer weggetrokken. Ik had in die tijd ook een erg lage bloeddruk en ben toen wat meer zoute dingen en dropjes gaan eten (rookvlees en cup-a-soupjes tussendoor en dus dropjes) en niet te hevig fysiek inspannen dus. Ik hoop voor je dat je het snel onder controle krijgt, het is niet echt vertrouwenwekkend zo he?
DJRandall,voor je stickert en succes met het gesprek dat je nu aan zal moeten gaan. Zie je ertegenop?
Ymme ook weer een stickertjeEn ook aan het borduren geslagen, leuk! Ik kom er tot nu toe nog wel uit met mijn bestaande hobby's (sterker nog: ik voer nauwelijks iets uit, heb nog geen boek ingekeken sinds ik thuis zit zelfs, heel bizar
) maar ik zit er sterk aan te denken een boek aan te schaffen waarin staat hoe je moet haken ofzo. Veel plezier met je borduurwerkje, ga je het wel showen als het af is?
Amaranta, pfff, ben blij voor je dat je dag zo goed is gegaan, had er eerlijkgezegd een hard hoofd in. Sorry daarvoorHoop dat je snel helemaal geen last meer zal hebben
Mama_papa, die van mij is ook zo'n ongelooflijke bewegerd, al is het iets minder sinds hij is gedraaid.. Het is er overigens niet minder pijnlijk van, hij weet me met regelmaat flink te raken zullen we maar zeggen. Of ik er ook harde buiken van krijg weet ik alleen niet zo goed, ik voel ze bijna nooit.
Lijnloos, een proefdrukje, leuk! Wij gaan binnenkort ook ons bestand insturen voor de proefdruk, ik vind het echt heel spannendBen benieuwd wat je
ervan zal vinden
BJ, wat fijn dat het goed is gegaanFijn dat je nu een paar dagen vrij hebt om bij te komen, heb je nog plannen of staat er vooral überchillen op het programma?
Troelvoor het speldenkussengevoel..
Whehe, Vlindur, je bent mijn heldZulke dingen bedenk ik toch nooit, haha!
@ TARA, whaha, die móest ik even aan mijn lief vertellen
Hiero zijn we qua bijdehante opmerkingen niet veel verder gekomen dan op "Ennuhm, hebben jullie er nou lang over gedaan om zwanger te raken?" te antwoorden met "mneuh, een minuutje of 5"
Inkopper van de eeuw..
Harley, wat leuk, welkom hier! Ik wens je dame een voorspoedige zwangerschap en veel geluk jullie saampjes
Becky, neenee, laten staan!! Want ooohhhh, zó mooi! Wat naar om proefkonijn te zijn zeg, jemig wat geweldig om dat verloop zo te zien
Sc0rpi0n, ik kan je helaas niet helpen..
Pfiew, nou, als ik nu nog iemand ben vergeten: hele erge sorry, maar ik ga zo lekker mijn bedje inHeb in elk geval mijn best weer eens gedaan
Nee joh, slechts 3 wasmanden vol. En dat is dan alleen maat 50 en 56 he. Harry mag het eerste half jaar niet groeien van Asy.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef Asyniur het volgende:
Ow en Ca.ra en Thomas waren heel gezellig en nu hebben ze saampjes een draagdoek ingepikt geleend. Thomas viel bijna meten in slaap in de doek![]()
En we hebben gezwijmeld bij de echo DVD van Harry en bij de babykleertjes die ik heb...
dat zijn er helemaal niet veel![]()
Nou dat dus, maar toen bedacht ik me dat dát geen goed idee was en dan mijn man begin er nu net een beetje aan te wennenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Incantrix het volgende:
Asy, Wat knap van je dat je dit besluit hebt genomen, daar is veel moed voor nodigSterkte met het verwerken van dit 'verlies', want dat is dit wel degelijk. En ondanks dat ik het mailtje van je man (is dat al gewend, trouwens? Je mán!
) wel even met opgetrokken wenkbrauwen las v.w.b. het grasmaaien (gek meisje toch
) is ook dat zeer bekend hoor.. Ik vond het ooit eens tijd worden dat al die dozen met crap de babykamer uitgehaald werden omdat het allemaal niet snel genoeg ging naar mijn zin (werkte toen net halve dagen) dus heb ik al die zooi het kamertje uitgesleept. Lief was natuurlijk zéér verbaasd toen hij thuiskwam: met diezelfde opgetrokken wenkbrauwen kreeg ik ook de vraag wie dat nou toch gedaan had. Ik heb maar gezegd dat Loki (één van de katten) zo lief was geweest om dat te doen voor mij, maar vervolgens 3 dagen niet kunnen lopen verried de boel eigenlijk ook wel een beetje
Enniewee, ik dwaal af, ik vind het machtig stoer van je dat je deze beslissing hebt genomen. En nu is het niet van harte, ik weet het.. Maar let maar op hoeveel je ervan zal opknappen: daar kan geen receptje van de arts tegenop
Niet waar! Er zit ook maatje 62 bijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Nee joh, slechts 3 wasmanden vol. En dat is dan alleen maat 50 en 56 he. Harry mag het eerste half jaar niet groeien van Asy.
Even bijlezen tijdens het voedenEn nou krijg ik volgende keer ZEKER geen koekje meer he?
Wij krijgen gewoon een leuk kleintje...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:36 schreef amaranta het volgende:
Asy dus veel kleren in maatje 50./56 haha. Ik vind het zo lastig, voor hetzelfde geld is Sjors een reuze baby en past maat 50/56 na een week al niet meer. Dus ikben nog voorzichtig.
Ik lag om 8 uur al in bed gisteren en heb na die slapeloze nacht uiteraard goed gslapen. Ik betaal nu wel tol. MIjn rug zit weer ramvast.
Hoesten gaat al beter, die noscapine hoestdrank is echt een wondermiddel!
Fijne dag allemaal.
oh wacht, mijn nieuwe jurk van de prenatal is nu al stuk, gewoon helemaal opgengescheurd, ga er zeker wel mee terug.
Mijn zoon was met zijn 8 pond en 53 cm niet bepaald klein maar heeft nog best een tijd maat 56 aan gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:36 schreef amaranta het volgende:
ohohohohbecky die fotos! Jemig.
Harley welkom.
Lily een goede nacht! Super, en morgen lekker vrij!
Asy dus veel kleren in maatje 50./56 haha. Ik vind het zo lastig, voor hetzelfde geld is Sjors een reuze baby en past maat 50/56 na een week al niet meer. Dus ikben nog voorzichtig.
Ik lag om 8 uur al in bed gisteren en heb na die slapeloze nacht uiteraard goed gslapen. Ik betaal nu wel tol. MIjn rug zit weer ramvast.
Hoesten gaat al beter, die noscapine hoestdrank is echt een wondermiddel!
Fijne dag allemaal.
oh wacht, mijn nieuwe jurk van de prenatal is nu al stuk, gewoon helemaal opgengescheurd, ga er zeker wel mee terug.
Ik heb toen we aan het verhuizen waren de vloer geveegd, ik was toen ongeveer 20 weken, dat was ook niet zo slim bleek de dagen ernaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou dat dus, maar toen bedacht ik me dat dát geen goed idee was en dan mijn man begin er nu net een beetje aan te wennendan waarschijnlijk terecht pissig zou worden.
Dus toen ben ik maargras gaan maaien![]()
en op dat moment ging dat ook wel, maar de rekening krijg je pas achteraf gepresenteerd...
Veel succes dan! Ik ben benieuwd! Wel balen joh..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef martine1984 het volgende:
net ff gebeld met de vk, moet om 10 uur ff langs komen... we zullen t zien
You're welcomequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef ymme het volgende:
Alweer een prachtpost!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall,voor je stickert en succes met het gesprek dat je nu aan zal moeten gaan. Zie je ertegenop?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef becky27 het volgende:
sow heej, weer een nieuw topic wat zo'n beetje al weer vol zit!
BJ, wat goed dat je presentatie goed ging fijn!
Incantrix, lekker druk dagje dus. Smakelijk.
Harley, welkom!
CP, ik kijk ook op van het geborduur en gepunnik, zal eens op zoek naar een leuk patroontje.
Freecell, hier nog niemand geweest die vroeg of we het willen weten. En anders is het gewoon ja.
Verder weer ff ego, vind het heel lastig om op iedereen te reageren, het zijn er zoveel. Wat me op viel dat ik de bovenste twee dames nog niet gezien heb toch? En martine alleen vanochtend?
7 weken
[ afbeelding ]
8 weken
[ afbeelding ]
9 weken
[ afbeelding ]
10 weken
[ afbeelding ]
11 weken
[ afbeelding ]
12 weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou... ik ben al heel m'n leven burgelijk en tuttig dan...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
En wordt iedereen zo burgelijk na een tweede streepje? Naaien, borduren, punniken misschien?
Dan weet ik het vast en kan ik mijn man waarschuwen.
Da's ook ellendig, 'k weet hoe je je voelt. Wel fijn dat je er zo terecht kanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:03 schreef martine1984 het volgende:
moguh dames,
ff een ego post...
Een verrotte nacht achter de rug, tig keer wakker geweest. Nu heb ik rug pijn en t gevoel alsof er een olifant boven op mn buik zit. Zometeen maar ff naar de VK bellen of ze een extra bloeddruk check kan doen... voel me best beroerd.
Maar Puk zit nog in zn babyhuis....
Wij zijn gewoon trendsettersquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef mijsje het volgende:
[..]
nou... ik ben al heel m'n leven burgelijk en tuttig dan...altijd met handwerkfrutsels bezig... (nu met letterplank) dus daar hoef je echt geen 2e streepje voor te hebben...
Wow wat goed!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:52 schreef Incantrix het volgende:
Nou zeg, moeten jullie nou zien wie er net haar bed uitgerold komt!Ik ben vannacht één keertje wakker geweest om te plassen en moest toen een maagzuurtabletje en heb daarna prinsheerlijk liggen slapen tot 7. Even ontbeten met lief want toen had ik gierende honger en zo weer teruggegaan en doorgeslapen
Ja, het gaat wel wennen? Jij werkt nu ook minder toch? Had je dat ook dat je in het begin eigenlijk baalde dat het zo ver moest komen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Dj Randall; wat fijn dat het gesprek op je werk zo goed is gegaan! en wat zal je opgelucht zijn!
ik heb 2 weken geleden ook zo;n gesprek gevoerd en ben nog steeds erg blij met het resultaat.....
@Martine; succes bij de VK!
dikkevoor de slechte slapers hier......
en ik ben vandaag 29 weken zwanger![]()
wat gaat de tijd toch snel ineens!
ik heb net eens ff een wasje met baby beddengoed in de wasmachine gedaan... *nesteldrang i quess?*
@trix; vandaag met mams de stad in, maar die komt pas na de middag hoor, dus nu lekker rustig aan doen, beetje internetten, mijn blog bijwerken, babywasjes doenen aan het einde van de middag komt mijn vader ook nog ff langs met de boormachine, om 2 planken te bevestigen en om de klamboe op te hangen
en zo wordt ons babykamertje steeds meer af
![]()
misschien vanavond of morgen nog wel ff updatefoto's
Wow, lekker geslapen dus! Dat is beter. Het is heerlijk weer buiten, wel koud, maar heerlijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:52 schreef Incantrix het volgende:
Nou zeg, moeten jullie nou zien wie er net haar bed uitgerold komt!Ik ben vannacht één keertje wakker geweest om te plassen en moest toen een maagzuurtabletje en heb daarna prinsheerlijk liggen slapen tot 7. Even ontbeten met lief want toen had ik gierende honger en zo weer teruggegaan en doorgeslapen
Ik denk dat ik vandaag maar eens op de fiets stap en een bakje thee ga halen bij mijn ouders, wel lekker om zomaar even iets te gaan doen
...allemaal lieve berichtjes naar lieve dames.....
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon trendsetters![]()
kekek
Owhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef martine1984 het volgende:
Meiden thanks voor de lieve reacties![]()
Mn bloed druk is te hoog 150/100 en heb eiwit in mn urine.. dus ben overgedragen aan de gyn. Thuis bevallen zit er niet meer in helaas. Moet om 12 uur in t ziekenhuis zijn en volgens de vk dikke kans dat ik moet blijven en er niet vandaan kom zonder beeb. Ze verwacht zelfs dat ze de bevalling zullen inleiden.
Ik meld me dus wel weer als de kleine man geboren is
Oe, dat is vast wel even schrikken. Maar misschien ook wel een opluchting dat je nu min of meer weet waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef martine1984 het volgende:
Meiden thanks voor de lieve reacties![]()
Mn bloed druk is te hoog 150/100 en heb eiwit in mn urine.. dus ben overgedragen aan de gyn. Thuis bevallen zit er niet meer in helaas. Moet om 12 uur in t ziekenhuis zijn en volgens de vk dikke kans dat ik moet blijven en er niet vandaan kom zonder beeb. Ze verwacht zelfs dat ze de bevalling zullen inleiden.
Ik meld me dus wel weer als de kleine man geboren is
Sorry dat ik het niet helemaal meer weet, ben wat vergeetachtig! Maar hoe zat het nou bij jou? Jij werkt in de zorg, maar maakte teveel uren? En nu werk je halve dagen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
@DjRandall; ik vond het nog het allerallermoeilijkst om aan mezelf toe te geven dat ik het gewoon echt niet meer trok....
en ik voel me nu ook totaal niet schuldig ofzo... mijn teamleider heeft me er een goed gevoel over gegeven..
en ik merk echt dat ik weer kan genieten van het zwanger zijn...![]()
Ik werk inderdaad in de zorg (op de intensive care in het ziekenhuis), erg boeiend, maar ook enorm zwaar werk. En ik werkte fulltime en raakte daar totaal van uitgeput...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:12 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Oe, dat is vast wel even schrikken. Maar misschien ook wel een opluchting dat je nu min of meer weet waar je aan toe bent.
Zet hem op he meid, binnenkort heb jij je prachtige kleine in je armen
[..]
Sorry dat ik het niet helemaal meer weet, ben wat vergeetachtig! Maar hoe zat het nou bij jou? Jij werkt in de zorg, maar maakte teveel uren? En nu werk je halve dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |