abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:28:46 #126
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73688702
Ik heb echt helemaal niks met Woezel en Pip MAar ik hou ook niet van Winnie the Pooh en andere typische babykamerthema's Snap overigens wel heel goed dat anderen het wél leuk vinden hoor - ik heb zelf gewoon een afwijking. Excuus voor deze nutteloze bijdrage, ben in een nutteloze bui vandaag
pi_73688780
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat zou ook helemaal sneu zijn, moeten ze in de hoek, vallen ze ook nog
Vorige zwangerschap:
'weten jullie al wat het wordt?'
TARA: we hopen een baby, maar als het een konijn wordt eten we hem op met kerst
Mensen kijken dan best raar
Die is wel echt goed gewoon.
pi_73688818
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef Tan het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met Woezel en Pip MAar ik hou ook niet van Winnie the Pooh en andere typische babykamerthema's Snap overigens wel heel goed dat anderen het wél leuk vinden hoor - ik heb zelf gewoon een afwijking. Excuus voor deze nutteloze bijdrage, ben in een nutteloze bui vandaag
Kun je je niet laten helpen aan die afwijking dan

Ieder zijn ding natuurlijk. Ik moet ook niet teveel tutten dingen hebben (versta daaronder, ditjes en datjes, disney blablaba)
pi_73689796
Ik vind sommige dingen wel heel tof (Leander zijn Nijntje zwembroek bijvoorbeeld ) maar we zouden wrs niet snel een hele kamer in één thema maken inderdaad.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:06:11 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73689860
quote:

[..]

Vorige zwangerschap:
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:09:34 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73689986
Gheghe @ freecell.
pi_73690592
quote:

[..]

Vorige zwangerschap:
Die noteer ik vast in mijn boekje met slimme antwoorden
pi_73690634
En wordt iedereen zo burgelijk na een tweede streepje? Naaien, borduren, punniken misschien?
Dan weet ik het vast en kan ik mijn man waarschuwen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:35:03 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73690883
quote:

[..]

Vorige zwangerschap:
Dat zeiden wij ook 'altijd'. Althans: wij hopen op een babietje maar een konijntje is ook leuk
Of mijn man als mensen vragen of het een tweeling is: nee volgens mij niet, maar als het er wel 2 zijn dan houden we de leukste en doen we de andere weg
die gezichten!

Ow en Ca.ra en Thomas waren heel gezellig en nu hebben ze saampjes een draagdoek ingepikt geleend. Thomas viel bijna meten in slaap in de doek
En we hebben gezwijmeld bij de echo DVD van Harry en bij de babykleertjes die ik heb...
dat zijn er helemaal niet veel
pi_73691504
zal me toch maar ff melden. vandaag hebben wij 1e echo gehad en het klopte precies volgens onze eigen telling. Exact 10 weken nu en ergens rond 12-5 zou ik papa moeten worden. Was al ff aan het meelezen her en der en er zullen vast nog wel veel vragen komen van mij.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:01:13 #136
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73691707
Oh hay, daar ben ik ook nog even Tjonge, mensen, onwijs drukke dag (en dat op maar een paar miezerige uurtjes slaap) maar nu ben ik wel de rest van de week 'vrij' Eerst ben ik fijn wezen zwemmen (jeuj), toen had ik een afspraak bij de Cesartherapeute en daar ben ik voor nu uitbehandeld (ook wel jeuj denk ik), toen een halfslachtige poging tot middagtukje hetgeen jammerlijk mislukte en daarna door de keuring bij de VK. Daro was in principe alles erg ok, alleen bij het bloed prikken* was naar voren gekomen dat mijn ijzergehalte an sich wel prima is, maar de ijzer-reserves die je hoort te hebben 0,0 waren, dus nu moet ik 2 x daags ijzerpillen. Dit verklaarde voor mij wel een hoop, ik ben eigenlijk continue moe, ook wanneer ik niet slecht geslapen heb.. Verders wel weer een heel mooi stickertje gekregen en over 2 weken mag ik weer terug.

Owja, en ik heb een ander spulletje tegen maagzuur gekregen en het advies om voor het slapen een bruine boterham met kaas te eten. Dan heeft dat maagzuur iets anders om zich mee bezig te houden

Daarna nog even naar de Prenatal waar we het op-maat-te-maken-matrasje hebben besteld en de blije doos hebben opgehaald (stiekum toch wel leuk ) en de auto naar de monteur gebracht want die moet gekeurd worden. Pfiew, en nu ben ik kapot en hongerig, dus ik ga lekker eten!

Even een voor iedereen en sorry voor de ego-post, maar anders wordt mijn eten koud! Tot strakkies!

*: Voor de statistiek: dit was mijn 1e keer bloed prikken sinds april bij de intake, ben nu bijna 33 weken
3!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:13:08 #137
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73692073
sow heej, weer een nieuw topic wat zo'n beetje al weer vol zit!

BJ, wat goed dat je presentatie goed ging fijn!

Incantrix, lekker druk dagje dus. Smakelijk.

Harley, welkom!

CP, ik kijk ook op van het geborduur en gepunnik, zal eens op zoek naar een leuk patroontje.

Freecell, hier nog niemand geweest die vroeg of we het willen weten. En anders is het gewoon ja.

Verder weer ff ego, vind het heel lastig om op iedereen te reageren, het zijn er zoveel. Wat me op viel dat ik de bovenste twee dames nog niet gezien heb toch? En martine alleen vanochtend?

Ik heb vandaag mijn laatste 3d gehad, hier de plaatjes van de afgelopen zes weken, de ontwikkeling van embryo naar foetus. Als iemand het te veel vind dan haal ik ze weer weg hoor!
7 weken

8 weken

9 weken

10 weken

11 weken

12 weken

pi_73692151
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef becky27 het volgende:

Ik heb vandaag mijn laatste 3d gehad, hier de plaatjes van de afgelopen zes weken, de ontwikkeling van embryo naar foetus. Als iemand het te veel vind dan haal ik ze weer weg hoor!

Waarom heb jij er zoveel en waarom zijn de jouwe zo ontzettend duidelijk ? Onze foto's van de echo zijn echt een stuk minder duidelijk.
pi_73692213
Die 3D echo foto's zijn echt top, Becky!
En wat leuk om te hebben, die ontwikkeling per week, zo duidelijk
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:17:51 #140
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73692244
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:15 schreef harley het volgende:

[..]

Waarom heb jij er zoveel en waarom zijn de jouwe zo ontzettend duidelijk ? Onze foto's van de echo zijn echt een stuk minder duidelijk.
Privileges he!

Ik ben proefkonijn geweest voor een onderzoek met 3d echo, vandaar.
pi_73692279
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef becky27 het volgende:
heh, wat vervelend nou
pi_73692284
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef becky27 het volgende:
sow heej, weer een nieuw topic wat zo'n beetje al weer vol zit!

BJ, wat goed dat je presentatie goed ging fijn!

Incantrix, lekker druk dagje dus. Smakelijk.

Harley, welkom!

CP, ik kijk ook op van het geborduur en gepunnik, zal eens op zoek naar een leuk patroontje.

Freecell, hier nog niemand geweest die vroeg of we het willen weten. En anders is het gewoon ja.

Verder weer ff ego, vind het heel lastig om op iedereen te reageren, het zijn er zoveel. Wat me op viel dat ik de bovenste twee dames nog niet gezien heb toch? En martine alleen vanochtend?

7 weken
[ afbeelding ]
8 weken
[ afbeelding ]
9 weken
[ afbeelding ]
10 weken
[ afbeelding ]
11 weken
[ afbeelding ]
12 weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil tussen week 7 en 8

En heb dezelfde vraag als harley.
Hallo harley btw
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:20:10 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73692327
becky wat mooi!!
Laat ze nog maar even staan hoor, dan kan ik ze nog aan manlief laten zien...
mag ik vragen waarom je zoveel (3D) echo's krijgt?

Harley, jij ook welkom!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:22:26 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73692419
harley, gefeliciteerd!
hopelijk heeft je vrouw/vriendin een goede zwangerschap!

trix, lijkt me fijn dat ze iets gevonden ebben dat de moeheid weg zou kunnen halen. is wel een kwaal minder, nietwaar?

backy, wateen PRACHTIGE echo's!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73692435
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef becky27 het volgende:

[..]

Privileges he!

goh dat is erg
Zo heb je echt wel een goed idee wat er gebeurt met je kleine. En volgens mij is de proef wel gelukt getuige de in mijn ogen mooie en scherpe foto's.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:38:52 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73693022
oooooo Becky wat een mooie duidelijke echo's van jullie kleintje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73693319
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:05 schreef IslaBonita het volgende:
Goedemorgen dames, sorry dat ik zo maar even binnen kom vallen...ik ben nog steeds wachtende op een tweede streepje, maar ik vroeg me dus iets af, en ik kan dat dus beter aan de zwangere dames vragen...
Ik zit momenteel in mijn klusweek. Mijn HA zei dat om de dag klussen beter is, maar ik lees veel op internet dat als het zaad van de man goed is (van mijn man is goed, niet geweldig, maar normaal) dat elke dag beter is. Ik wil graag weten, wat was jullie succesformule die maand dat je zwanger werd? Om de dag of elke dag?
Alvast bedankt voor jullie reacties!(en sterkte!)
Klussen? Dan moet je hier zijn

Wijzelf klusten wanneer we daar zin in hadden Toevallig was het dus raak twee weken nadat we getrouwd waren

K vind wel mooi maar hij is nergens te vinden?
Het is trouwen Bobbi Beer

[ Bericht 4% gewijzigd door Sc0rPi0n op 14-10-2009 21:04:57 ]
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:53:01 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73693593
wij hebben nooit bewust geklust, gewoon de pil laten staan en van het leven genoten.. hadden ook geen haast..
(heeft dus ook wel een poosje geduurd voor ik zwanger was, maar wel lekker op een ongedwongen spontane manier.... )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:57:14 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73693752
Ik vind klussen echt een vreselijke benaming, maar de eerste 7 maanden eigenlijk om de dag gen**kt en tijdens de vakantie, laatste maand, zo'n beetje iedere dag en tadaaaaaa raak! Dus gewoon iedere dag.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:00:44 #150
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73693881
Mooie serie echos Becky! Heel leuk om die ontwikkeling zo te zien.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')