quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zou ook helemaal sneu zijn, moeten ze in de hoek, vallen ze ook nog
Vorige zwangerschap:
'weten jullie al wat het wordt?'
TARA: we hopen een baby, maar als het een konijn wordt eten we hem op met kerst![]()
Mensen kijken dan best raar
Kun je je niet laten helpen aan die afwijking danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef Tan het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met Woezel en PipMAar ik hou ook niet van Winnie the Pooh en andere typische babykamerthema's
Snap overigens wel heel goed dat anderen het wél leuk vinden hoor - ik heb zelf gewoon een afwijking. Excuus voor deze nutteloze bijdrage, ben in een nutteloze bui vandaag
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorige zwangerschap:
TARA: we hopen een baby, maar als het een konijn wordt eten we hem op met kerst![]()
Die noteer ik vast in mijn boekje met slimme antwoordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorige zwangerschap:
Dat zeiden wij ook 'altijd'. Althans: wij hopen op een babietje maar een konijntje is ook leukquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorige zwangerschap:
Waarom heb jij er zoveel en waarom zijn de jouwe zo ontzettend duidelijk ? Onze foto's van de echo zijn echt een stuk minder duidelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef becky27 het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatste 3d gehad, hier de plaatjes van de afgelopen zes weken, de ontwikkeling van embryo naar foetus. Als iemand het te veel vind dan haal ik ze weer weg hoor!
Privileges he!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:15 schreef harley het volgende:
[..]
Waarom heb jij er zoveel en waarom zijn de jouwe zo ontzettend duidelijk ? Onze foto's van de echo zijn echt een stuk minder duidelijk.
heh, wat vervelend nouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef becky27 het volgende:
Ik ben proefkonijn geweest voor een onderzoek met 3d echo, vandaar.
Wat een verschil tussen week 7 en 8quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:13 schreef becky27 het volgende:
sow heej, weer een nieuw topic wat zo'n beetje al weer vol zit!
BJ, wat goed dat je presentatie goed ging fijn!
Incantrix, lekker druk dagje dus. Smakelijk.
Harley, welkom!
CP, ik kijk ook op van het geborduur en gepunnik, zal eens op zoek naar een leuk patroontje.
Freecell, hier nog niemand geweest die vroeg of we het willen weten. En anders is het gewoon ja.
Verder weer ff ego, vind het heel lastig om op iedereen te reageren, het zijn er zoveel. Wat me op viel dat ik de bovenste twee dames nog niet gezien heb toch? En martine alleen vanochtend?
Ik heb vandaag mijn laatste 3d gehad, hier de plaatjes van de afgelopen zes weken, de ontwikkeling van embryo naar foetus. Als iemand het te veel vind dan haal ik ze weer weg hoor!
7 weken
[ afbeelding ]
8 weken
[ afbeelding ]
9 weken
[ afbeelding ]
10 weken
[ afbeelding ]
11 weken
[ afbeelding ]
12 weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goh dat is ergquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef becky27 het volgende:
[..]
Privileges he!![]()
Ik ben proefkonijn geweest voor een onderzoek met 3d echo, vandaar.
Klussen? Dan moet je hier zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:05 schreef IslaBonita het volgende:
Goedemorgen dames, sorry dat ik zo maar even binnen kom vallen...ik ben nog steeds wachtende op een tweede streepje, maar ik vroeg me dus iets af, en ik kan dat dus beter aan de zwangere dames vragen...
Ik zit momenteel in mijn klusweek. Mijn HA zei dat om de dag klussen beter is, maar ik lees veel op internet dat als het zaad van de man goed is (van mijn man is goed, niet geweldig, maar normaal) dat elke dag beter is. Ik wil graag weten, wat was jullie succesformule die maand dat je zwanger werd? Om de dag of elke dag?
Alvast bedankt voor jullie reacties!(en sterkte!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |