Nee zo bedoelde ik het niet. Ik was verbaasd over het verschil in wk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef WupWup het volgende:
[..]
In het begin van de zwangerschap wordt het standaardlab geprikt: bloedgroep, irr as, hep B, HIV, lues, Hb en MCV. Rond 30 weken (dus ook bij 28 wkn als het zo uitkomt) wordt het ijzer nogmaals herhaald. In het 2e trimester kan er op suiker geprikt worden. Allemaal volgens richtlijnen en standaarden.
Edit: volgens mij komen de hormonsters een beetje opgespeeld. ik bedoel het niet kwaad. maar het schoot me even een beetje verkeerd alsof je wilde zeggen dat ze maar wat aanklooien ofzo
En de babykleertjes dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
Davinia, Evas kamer is wit met groen. Daar kan een jongensaap en een meisjesaap in logeren.
Ook wit met groen hahaha. Nee daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En de babykleertjes dan?
Volgende week weer afspraak bij de vlos en dan krijg ik weer zo'n fijn lab-formuliertje mee om bloed te laten prikken. das dus met 29 wk (dus ongeveer 30, het hangt er niet zo precies om, lijkt me).
wupwup, die verhalen van jou zijn ook echt
gister kreeg ik hem ook "weet je zeker dat het een meisje is, want mss dachten ze wel dat het de navelstreng was"... nou mevr, we hebben een 3d foto van dr onderkant, met de navelstreng netjes rond dr knie gevouwen, ik geloof dat het een meisje wordt. *stilte*
Ik wil wel maar Puk vind t nog te gezellig in mn buik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Martine, ik denk dat men er vanuit gaat dat jij al niet meer zwanger bent... (doe es bevallen!)
oh jee, nou...begin maar alvast hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
.. of als iemand zich op een verbale manier lastig valt in mijn zwangere leven. Zijn ze helemaal betoeterd
Ik ben al een heel repertoire aan het bedenkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef lily het volgende:
[..]
oh jee, nou...begin maar alvast hoor
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Als ik het zo lees ga ik nu al een aantal zinnen bedenken die ik ga zeggen als er iemand met z'n tengels aan mijn buik komt (ik denk dat ik de persoon in kwestie sowieso eens goed aan d'r borsten of kruis ga voelen) of als iemand zich op een verbale manier lastig valt in mijn zwangere leven. Zijn ze helemaal betoeterd
En daar gaat mijn ranja, over het scherm van de laptop heenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
daar willen we dan wel graag het filmpje van zien
the revenge of the preggiesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef WupWup het volgende:
[..]
daar willen we dan wel graag het filmpje van zien
Dat spreekt voor zich als je alles van woezel en wip hebt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb hoogst waarschijnlijk een nieuwe hobby gevonden om mijn tijd door te komen.
Heb zojuist een borduurpakket besteld. Met een geboortetegel. Van woezel en pip natuurlijk
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef ymme het volgende:
[..]
En daar gaat mijn ranja, over het scherm van de laptop heen*proest* .
HEb je het niet het badsetje van bebejou?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef ymme het volgende:
Niet alles. Boxkleed, en speeljes voor baby. En een kapstokje voor aan de kinderkamer deur.
Oh en 2 grote knuffels die in een hoek komen te staan.
Nee hoor, het is een kamer met 4 hoekenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef amaranta het volgende:
Hebben de knuffels straf omdat ze in de hoek moeten? Arme knuffels
Woezel en pip!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb hoogst waarschijnlijk een nieuwe hobby gevonden om mijn tijd door te komen.
Heb zojuist een borduurpakket besteld. Met een geboortetegel. Van woezel en pip natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |