abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:21:41 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73682853
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:14 schreef WupWup het volgende:

[..]

In het begin van de zwangerschap wordt het standaardlab geprikt: bloedgroep, irr as, hep B, HIV, lues, Hb en MCV. Rond 30 weken (dus ook bij 28 wkn als het zo uitkomt) wordt het ijzer nogmaals herhaald. In het 2e trimester kan er op suiker geprikt worden. Allemaal volgens richtlijnen en standaarden.

Edit: volgens mij komen de hormonsters een beetje opgespeeld. ik bedoel het niet kwaad. maar het schoot me even een beetje verkeerd alsof je wilde zeggen dat ze maar wat aanklooien ofzo
Nee zo bedoelde ik het niet. Ik was verbaasd over het verschil in wk.
Laten we het maar allebei op onze hormonen houden en even goede vrienden
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:22:21 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73682874
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
Davinia, Evas kamer is wit met groen. Daar kan een jongensaap en een meisjesaap in logeren.
En de babykleertjes dan?

Volgende week weer afspraak bij de vlos en dan krijg ik weer zo'n fijn lab-formuliertje mee om bloed te laten prikken. das dus met 29 wk (dus ongeveer 30, het hangt er niet zo precies om, lijkt me).

wupwup, die verhalen van jou zijn ook echt
gister kreeg ik hem ook "weet je zeker dat het een meisje is, want mss dachten ze wel dat het de navelstreng was"... nou mevr, we hebben een 3d foto van dr onderkant, met de navelstreng netjes rond dr knie gevouwen, ik geloof dat het een meisje wordt. *stilte*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:25:07 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73682973
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:22 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

En de babykleertjes dan?

Volgende week weer afspraak bij de vlos en dan krijg ik weer zo'n fijn lab-formuliertje mee om bloed te laten prikken. das dus met 29 wk (dus ongeveer 30, het hangt er niet zo precies om, lijkt me).

wupwup, die verhalen van jou zijn ook echt
gister kreeg ik hem ook "weet je zeker dat het een meisje is, want mss dachten ze wel dat het de navelstreng was"... nou mevr, we hebben een 3d foto van dr onderkant, met de navelstreng netjes rond dr knie gevouwen, ik geloof dat het een meisje wordt. *stilte*
Ook wit met groen hahaha. Nee daar doe ik geen uitspraken over.

Iedereen maar dan ook iedereen zegt tegen me, ja je draagt zo mooi naar voren bla bla. KOmt er zondag een vrouwtje aan. Ja jij draagt helemaal rond dus krijg je een jongen.
Ik
pi_73683142
Hier ook geprikt met rond de 12 (werd uiteindelijk 13+ door tegelijk met de nekplooiprikken te doen) en 29 (letterlijke worden van de vlos "dan heb je het maar vast weer gehad") weken. Nu volgens mij niet meer...

Drukke baby ook check! Zeker de laatste dagen is ze niet meer te houden. Heel lief en leuk hoor, maar als je rustig op kantoor zit en je krijgt ineens zo'n harde por in je zij... Levert trouwens wel leuke blikken van mijn (mannelijke) collega's op. Maar eerlijk gezegd heb ik vandaag ook wel wat tijd verspild door echt heel verliefd naar mijn buik te zitten staren die echt alle kanten op ging

Zojuist de eerste proefdruk voor het kaartje online gemaakt en besteld. Onder het mom "als ik op moet wachten wordt het voorlopig niks" heb ik uitgekozen wat ik leuk vind en dan mag hij commentaar gaan leveren... zien we daarna wel verder
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:01:23 #105
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73686368
hellow dames

bedankt voor het succes wensen, wat lief!

Inmiddels ben ik weer thuis en het ging gelukkig best goed. Ondanks dat ik erg zenuwachtig was ...
nu wel heel moe haha.. (maja had ook slecht geslapen)
komende 2 dagen lekker vrij, dus uitrusten.

over bloedprikken; dat moest ik vorige week, dus bij 28 weken.

@lijnloos; wat leuk dat je een kaartje hebt gemaakt! ik ben ook zo benieuwd naar onze proefdrukjes!

@Ymme; jeuj voor je stickertje!

en ons beebje is ook errrrrg druk en eigenwijs... *zei zij met een plop plop plop in de onderbuik*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:02:28 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_73686411
Hier regelmatig geprikt, maar ik ben toch al een speldenkussen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73686615
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Martine, ik denk dat men er vanuit gaat dat jij al niet meer zwanger bent... (doe es bevallen!)
Ik wil wel maar Puk vind t nog te gezellig in mn buik.

Vandaag echt mega veel energie, nou ja voor een hoog zwangere dan, heb zelf makeup opgedaan (voor mn verlof deed ik dat iedere dag maar de laaste tijd eigenlijk niet meer geen puf voor) ... Ben naar mn vader geweest op de koffie, heb gewinkeld in t plaatselijke winkelcentrum, wc gepoetst, vaatwasser uitgeruimd, was opgehangen en nog eentje in de machine gedaan. Ben nu maar ff gaan zitten, niet omdat ik moe ben maar omdat ik denk dat t wel verstandig is.

Bij het babywinkeltje heb ik dan eindelijk Puk zn geboorte pakje gehaald... een wit met grijs shirtje en broekje van Noppies hangt nu aan de lijn te drogen. Had wel al wat liggen maar was t toch nog niet helemaal mee eens, nu maar hopen dat mn lief dit ook leuk vind. Zo niet dan heeft hij pech
pi_73686887
Als ik het zo lees ga ik nu al een aantal zinnen bedenken die ik ga zeggen als er iemand met z'n tengels aan mijn buik komt (ik denk dat ik de persoon in kwestie sowieso eens goed aan d'r borsten of kruis ga voelen ) of als iemand zich op een verbale manier lastig valt in mijn zwangere leven. Zijn ze helemaal betoeterd
pi_73686971
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
.. of als iemand zich op een verbale manier lastig valt in mijn zwangere leven. Zijn ze helemaal betoeterd
oh jee, nou...begin maar alvast hoor
pi_73687516
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef lily het volgende:

[..]

oh jee, nou...begin maar alvast hoor
Ik ben al een heel repertoire aan het bedenken
pi_73687751
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Als ik het zo lees ga ik nu al een aantal zinnen bedenken die ik ga zeggen als er iemand met z'n tengels aan mijn buik komt (ik denk dat ik de persoon in kwestie sowieso eens goed aan d'r borsten of kruis ga voelen ) of als iemand zich op een verbale manier lastig valt in mijn zwangere leven. Zijn ze helemaal betoeterd
daar willen we dan wel graag het filmpje van zien
pi_73687775
Eh, dat klinkt geloof ik ranziger dan ik het bedoel
pi_73687792
Ik heb hoogst waarschijnlijk een nieuwe hobby gevonden om mijn tijd door te komen.

Heb zojuist een borduurpakket besteld. Met een geboortetegel. Van woezel en pip natuurlijk
pi_73687814
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef WupWup het volgende:

[..]

En daar gaat mijn ranja, over het scherm van de laptop heen *proest* .
pi_73687826
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef WupWup het volgende:

[..]

the revenge of the preggies
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:55:47 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73687843
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb hoogst waarschijnlijk een nieuwe hobby gevonden om mijn tijd door te komen.

Heb zojuist een borduurpakket besteld. Met een geboortetegel. Van woezel en pip natuurlijk
Dat spreekt voor zich als je alles van woezel en wip hebt!
pi_73687888
Niet alles. Boxkleed, en speeljes voor baby. En een kapstokje voor aan de kinderkamer deur.
Oh en 2 grote knuffels die in een hoek komen te staan.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:57:34 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73687892
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef ymme het volgende:

[..]

En daar gaat mijn ranja, over het scherm van de laptop heen *proest* .
Hormonale tante Gisteren was je nog niet z van het naaien!
En nu ga je borduren! Das nog veel burgerlijker!
a
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:58:44 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73687925
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef ymme het volgende:
Niet alles. Boxkleed, en speeljes voor baby. En een kapstokje voor aan de kinderkamer deur.
Oh en 2 grote knuffels die in een hoek komen te staan.
HEb je het niet het badsetje van bebejou?
En de mobile?
En het speenkoord?
En het lakensetje?
En...en...en..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:59:33 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73687943
Hebben de knuffels straf omdat ze in de hoek moeten? Arme knuffels
pi_73688022
Oh ja, vergeten badsetje hebben we ook.

En ja 'naaien' op zicht, kan ik best. Anders was ik nu niet zwanger
Maar borduren heb ik vroeger wel eens gedaan, volgens mijn moeder. Ik weet het niet meer.

En verveel mij zo, en wil iets te doen hebben. Dus vandaar dat we maar eens gaan borduren
pi_73688040
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:59 schreef amaranta het volgende:
Hebben de knuffels straf omdat ze in de hoek moeten? Arme knuffels
Nee hoor, het is een kamer met 4 hoeken En staat gewoon erg leuk. Ze vallen er absoluut niet weg. !
pi_73688295
Borduren roels!

BJ, fijn dat het goed ging met presenteren!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:20:45 #124
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73688509
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:53 schreef ymme het volgende:

Woezel en pip!!!
Ik heb heel veel van hun Wanneer we het kamertje binnenhebben en alles hebben uitgestalt zal ik foto's in het kamer topic plaatsen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73688697
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:03 schreef ymme het volgende:

Ze vallen er absoluut niet weg. !
Dat zou ook helemaal sneu zijn, moeten ze in de hoek, vallen ze ook nog

Vorige zwangerschap:
'weten jullie al wat het wordt?'
TARA: we hopen een baby, maar als het een konijn wordt eten we hem op met kerst
Mensen kijken dan best raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties