abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:54:21 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73646405

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)
Zie ook http://www.deal-perfect.com

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] |

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 0% gewijzigd door mstr op 13-10-2009 14:28:08 ]
pi_73646503
pi_73646591
Leuk topic hoor. Maar bij DX verkopen ze dezelfde rommel als ebay toch!?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:00:17 #4
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73646603
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef ColtZ40 het volgende:
Leuk topic hoor. Maar bij DX verkopen ze dezelfde rommel als ebay toch!?
Kijk en vergelijk.
pi_73646635
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:00 schreef mstr het volgende:

[..]

Kijk en vergelijk.
Ja dat heb ik gedaan. Geen of weinig prijsverschil.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:01:50 #6
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73646649
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:01 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik gedaan. Geen of weinig prijsverschil.
Dan was het een slechte TVP van je.
pi_73646705
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:01 schreef mstr het volgende:

[..]

Dan was het een slechte TVP van je.
?

Op ebay kan je wel gewoon met paypal betalen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:05:07 #8
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73646759
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:03 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

?

Op ebay kan je wel gewoon met paypal betalen.
Bij DX ook.
pi_73646807
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef mstr het volgende:

[..]

Bij DX ook.
Is het weer gefixt ja?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:08:02 #10
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73646864
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:06 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Is het weer gefixt ja?
Bij DX hadden ze geen problemen, dat was DP.
pi_73646948
Ik heb trouwens wel de 50mw lasers bij budgetgadgets besteld. Ben benieuwd!
pi_73646985
En door.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:19:35 #13
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_73647243
waarom niet ff tijdelijk de OP aangepast met de betalingsproblemen van DP?
dat scheelt (misschien) een hoop vragen..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:20:05 #14
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73647254
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:19 schreef mickeyD het volgende:
waarom niet ff tijdelijk de OP aangepast met de betalingsproblemen van DP?
dat scheelt (misschien) een hoop vragen..
Omdat toch niemand de OP leest.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:22:41 #15
271758 papiertje
Altijd nuttig!
pi_73647342
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef mstr het volgende:

[..]

Omdat toch niemand de OP leest.
Zet het dan tenminste ff doorgestreept. Kleine moeite toch?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:27:43 #16
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73647453
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:28:23 #17
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73647475
Hopelijk is het zo duidelijk.
  Boks-Chick dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:44:19 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_73647948
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:48 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Is goed. Ik zal ook nog een Engelse vertaling posten op mijn weblog, daar kan ik er makkelijk afbeeldingen bijpleuren, en dan kan ik die ook weer in deze review gebruiken
Mja, wat mist er nog aan die review, qua bespreekpunten? (behalve foto's)
Geen idee eigenlijk. Zeer duidelijk verhaal, en de foto's die je er bij doet zal alleen maar de boel verduidelijken qua hoe ziet het er dan uit.

Leuk dat je het daar wil plaatsen
lolwut
pi_73647970
Waarom kan ik niet bestellen op DP?

grapje, TVP!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:52:57 #20
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73648146
Bij DP reageren ze tegenwoordig weer binne 1 dag bij mij..?
Dx doet er een week over! Maarja.. kan weer geen nieuwe order mikken bij DP
Nog 4 orders lopen bij dx/dp xD TVP
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_73648294
doeT dp het alVeer of heb ik Pech en moet ik wachten?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:00:30 #22
131319 mickeyD
pi_73648384
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef gers het volgende:
doeT dp het alVeer of heb ik Pech en moet ik wachten?

Mooie Ad-on MSTR

"zie pagina 1 bovenaan" klinkt altijd nog vriendelijker dan "zucht" of iets dergelijks
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:07:40 #23
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73648595
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:00 schreef mickeyD het volgende:

[..]

Mooie Ad-on MSTR

"zie pagina 1 bovenaan" klinkt altijd nog vriendelijker dan "zucht" of iets dergelijks
Ik wilde hem eerst als signature gaan gebruiken onder elke post in dit topic.
Maar ik denk niet dat de mods dat een leuk idee vinden
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:13:42 #24
131319 mickeyD
pi_73648797
istie wel een beetje te groot voor idd
pi_73649208
Nou ik ben benieuwd hoe dit topic gaat verlopen. Deeltje 24 was ronduit kut
pi_73649224
Heb m'n v-moda oordopjes binnen van ebay voor 30 euro

SUPER!!!!!!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:48:13 #27
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73649965
2 weken terug een bestelling gedaan op DX, Vrijdag maar even gemaild, waarom het nog steeds in hong kong ligt. Te wachten om verwerkt te worden.
Ze geven gewoon geen antwoord terug. Ze hebben 2 dagen de tijd gehad.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:51:19 #28
131319 mickeyD
pi_73650065
op budgetgadgets.com melden ze mij dat de vliegtuigen die t moeten transporteren een beetje vol zitten..
daarentegen had ik mn spullen alsnog binnen 14 dagen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:51:23 #29
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73650070
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
2 weken terug een bestelling gedaan op DX, Vrijdag maar even gemaild, waarom het nog steeds in hong kong ligt. Te wachten om verwerkt te worden.
En ze zullen er nog een aantal dagen over doen.
Deal with it or quit.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:52:15 #30
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73650102
FP heeft de laatste dagen super veel new arrivals, eerst kregen ze amper nieuwe spullen binnen. Wat een gekke troep, de inkoper heeft zijn zaakjes goed voor elkaar

Een varkenpot

Een soort rare neger
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:55:51 #31
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73650201
Ik vind FP steeds leuker worden.
pi_73650236
Misschien een idee om in de OP het telefoonnummer van de TNT te plaatsen voor het opvragen van een Track&trace code. (ik zoek me namelijk telkens weer de pleuris naar dat nummer)

Oja en heb voor mijn vriendin deze besteld bij FP, zodat ze 's nachts haar creatieve dwalingen op kan schrijven zonder mij wakker te maken
To Wii or not to Wii....that's the question.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:01:50 #33
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73650433
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef FrankP het volgende:
Misschien een idee om in de OP het telefoonnummer van de TNT te plaatsen voor het opvragen van een Track&trace code. (ik zoek me namelijk telkens weer de pleuris naar dat nummer)

Oja en heb voor mijn vriendin deze besteld bij FP, zodat ze 's nachts haar creatieve dwalingen op kan schrijven zonder mij wakker te maken
Je kan beter een doosje slaappillen bij de dokter halen?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:10:09 #34
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73650775
jack maar weer is gemaild waar mijn bestelling van 25 sept blijft....

1 van fp's new arrivals.

geweldig
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_73651333
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef mstr het volgende:

[..]

Je kan beter een doosje slaappillen bij de dokter halen?
Nee dat kost mij m'n no-claim van de zorgverzekering, dan maar liever die $2.30 uitgeven aan een pen met een lichtje
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:29:49 #36
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73651360
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Een bestelling duurde bij mij ook echt ziek lang gemaild.. en pas 1/1,5 week later antwoord >.< Toen had ik btw m'n bestelling al wel binnen. Gewoon nog even geduldig zijn raad ik je aan
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_73651662
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef mcwops het volgende:
jack maar weer is gemaild waar mijn bestelling van 25 sept blijft....

1 van fp's new arrivals.
[ afbeelding ]
geweldig
25 september betaald, verzonden of hongkong verlaten? Had zelf ook een pakje die 24 september verzonden was, die heb ik nu al een paar dagen binnen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:49:32 #38
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73651974
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef mstr het volgende:

[..]

En ze zullen er nog een aantal dagen over doen.
Deal with it or quit.
Dat ze er lang over doen snap ik, maar 2 weken en nog steeds niet geshipped.Zelfs nog niet verwerkt.
Maarja, dat soort shit overkomt mij altijd.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:58:59 #39
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73652330
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Dat ze er lang over doen snap ik, maar 2 weken en nog steeds niet geshipped.Zelfs nog niet verwerkt.
Maarja, dat soort shit overkomt mij altijd.
En nog vele anderen in dit topic...
pi_73652785
Na iets minder dan een maand mijn eerste chinese webshop pakketje ontvangen
pi_73652978
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:27 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben toch geen betaalproblemen? Meer ontvangst problemen.

(gewoon weer een ordinaire TVP)
pi_73653109
Vandaag ook bericht gekregen van het andere pakketje dat opgestuurd is door Budgetgadgets. Hoop dat ik 't voor de 28e binnenheb want het is een cadeautje.

Ik hoorde dat BG daar redelijk snel mee was dus ik hoop het wel.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:28:09 #44
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73653180
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef thijs1994 het volgende:
Vandaag ook bericht gekregen van het andere pakketje dat opgestuurd is door Budgetgadgets. Hoop dat ik 't voor de 28e binnenheb want het is een cadeautje.

Ik hoorde dat BG daar redelijk snel mee was dus ik hoop het wel.
Dat zou je in principe makkelijk moeten kunnen redden
pi_73653194
Hoe lastig is het om het nummer van tnt post te vinden ik zal even de stappen opnoemen:
1. Ga naar www.google.nl
2. Typ in: tnt post
3. Zie de resultaten: 058 2333333 Ojah het is de 4de. Als je het niet vinden kan!

Daar tegen in, de nieuwe pic in de OP vind ik wel leuk
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:31:07 #46
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73653260
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef jopiede het volgende:
Hoe lastig is het om het nummer van tnt post te vinden ik zal even de stappen opnoemen:
1. Ga naar www.google.nl
3. Zie de resultaten: 058 2333333 Ojah het is de 4de. Als je het niet vinden kan!

Je kan ook steeds het plaatje wijzigen zodat het laatste nieuws daar wordt weergegeven...
pi_73653624
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef jopiede het volgende:
1. Ga naar www.google.nl

Even tussendoor: info over track 'n trace van je pakketje staat gewoon in de OP
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:04:51 #48
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_73654201
Waarom lukt het mij niet om een pakketje naar een kennis in Cameroon te sturen? Het is een postbus van zijn werk... (ze hebben daar geen adressen, krottenwijk etc.) Of paypal werkt niet mee, of dealextreme.

Nu mis ik dealperfect wel qua service. Want DX antwoord niet op mijn ticket van een week oud.
pi_73655628
vrinden

ik wil een poging wagen om rechtstreeks te bestellen bij een shop op taboao..ik kom er alleen niet achter waar ik een email adres kan vinden ook niet met vertaling..iemand daar handig in?

http://shop34063013.taobao.com/
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:49:50 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73655651
Ik ga even Photoshop openen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:52:44 #51
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73655740
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef kloink het volgende:
vrinden

ik wil een poging wagen om rechtstreeks te bestellen bij een shop op taboao..ik kom er alleen niet achter waar ik een email adres kan vinden ook niet met vertaling..iemand daar handig in?

Klik op het plaatje om naar de OP te gaan, voor als dat ook nog te moeilijk is.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:54:09 #52
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73655801

Nieuwe pagina, nieuwe kansen.
pi_73655979
Zucht, mensen doen ook geen moeite om zelf even wat uit te zoeken.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:59:56 #54
269388 Swagger
wat een kut username eigenlijk
pi_73655983
Sigh, ik wacht nu al 4 uur.

Mensen ik heb mn bankrekening bevestigd, maar ik moet nog steeds een credit card toevoegen bij betalen. Ik kies voor express checkout en er komt te staan dat de ontvanger "meteen betaalt" wilt worden.

Had iemand dit ook?
Groetjes,
Swagger
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:03:52 #55
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73656120
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:59 schreef Swagger het volgende:
Sigh, ik wacht nu al 4 uur.

Mensen ik heb mn bankrekening bevestigd, maar ik moet nog steeds een credit card toevoegen bij betalen. Ik kies voor express checkout en er komt te staan dat de ontvanger "meteen betaalt" wilt worden.

Had iemand dit ook?
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef mstr het volgende:

[..]

Nog even wachten en anders morgen nog een keer proberen.
Dat antwoordde ik een paar uur geleden, doe eens niet zo ongeduldig.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:18:02 #56
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73656558
Best wel kutjes dat Dp nog steeds betaalproblemen heeft. Volgens mij heeft jack gewoon vakantie genomen. Want van een "quick solution" of hoe ie het ook zo mooi verwoord, is al niet echt sprake meer.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:26:34 #57
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73656834
k zit zo te zoeken, maar k kan me CTRL+F niet vinden
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:27:26 #58
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73656873
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef makkie88 het volgende:
Ik zal je zo om de oren slaan met een hand decoration
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:35:18 #59
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73657146
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik zal je zo om de oren slaan met een hand decoration
probeer mijn post maar weer naar ontopic te wenden

google wees mij op:

dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:35:18 #60
48067 neo2000
pi_73657147
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef makkie88 het volgende:
Volgens mij heeft DealPerfect ze nog in de aanbieding. Is wel immitatie, maar werkt net zo goed.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:37:24 #61
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73657234
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft DealPerfect ze nog in de aanbieding. Is wel immitatie, maar werkt net zo goed.
Maar hoe moet je daar nu betalen dan? Want ik zit nergens het 'add to cart' knopje.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:38:20 #62
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73657266
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef mstr het volgende:

[..]

Maar hoe moet je daar nu betalen dan? Want ik zit nergens het 'add to cart' knopje.
moet je ff de zoekfunctie van windows gebruiken
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:39:04 #63
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73657301
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef makkie88 het volgende:

[..]

moet je ff de zoekfunctie van windows gebruiken
Dat werkte ook niet.
En ik heb 3 dagen geleden al een ticket aangemaakt, maar ik hoor maar niks?
pi_73658723
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:43 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Even tussendoor: info over track 'n trace van je pakketje staat gewoon in de OP
Staat er nog niet zo lang in en dacht er nu toevallig aan en eigenlijk was het gewoon een verkapte tvp
Pffff, denk dat ik zelf maar even een slaappil moet nemen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:42:02 #65
48067 neo2000
pi_73659694
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:39 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat werkte ook niet.
En ik heb 3 dagen geleden al een ticket aangemaakt, maar ik hoor maar niks?
Heb je van te voren wel ticket support bij DealPerfect besteld en betaald? Jeweets, via Paypal..
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:44:41 #66
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73659814
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Heb je van te voren wel ticket support bij DealPerfect besteld en betaald? Jeweets, via Paypal..
Moet dat dan?
pi_73660918
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef kloink het volgende:
vrinden

Sommige mensen...................

Jij wilt dus meer betalen en het ook nog eens zelf regelen?
pi_73661456
ik moet nog iets kopen... maar wat
pi_73661646
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:26 schreef Chuphinh het volgende:
ik moet nog iets kopen... maar wat
Fleshlight?
pi_73664998
Ik heb die video review van die sciphone gemist. Kan hem niet vinden
Of is die er nog niet?
pi_73665548
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef veda het volgende:
Ik heb die video review van die sciphone gemist. Kan hem niet vinden
Of is die er nog niet?
Is er nog niet.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:09:56 #72
97745 Thorical
finding a way
pi_73666307
Dr is een sciphone met android maar hebben ze die ook bij de ons bekende chinezen?
pi_73666713
Hmmzz.. mijn order nog niet verzonden als ik het zo lees? of begrijp ik het nou niet helemaal
The item (ORDERNUMMER) is being processed for departure from Hong Kong as of 13-Oct-2009.

Terwijl ie al een tijdje 'shipped' stond..(10-2-09) (nu Order Received - in stock via Tracked Air Mail ivm 1 artikel die er niet bleek te zijn oid)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:20:31 #74
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73666734
Nog niet verzonden nee.
pi_73666789
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:20 schreef mstr het volgende:
Nog niet verzonden nee.
He balen... is het dan zo druk dat het 'al' een paar dagen bij HK ligt te wachten om mee te mogen
Achja.. geduld is een schone zaak..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:25:02 #76
131319 mickeyD
pi_73669019
GSM850-Sciphone Dream G2 Android with Wifi and Google

schijnt een onwijs baggertoestel te zijn met geen, ik herhaal: GEEN ondersteuning van sciphone!
zie anders even het forum op www.mysciphoneshop.com
of je klikt meteen op http://www.mysciphone.com/English_Sciphone_Forum/
  woensdag 14 oktober 2009 @ 07:19:09 #77
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73670852
tvp
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 07:42:52 #78
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73670946
Oke, beginnen met een nuttige bijdrage en een waarschuwing:

Bestel niet meer bij Jack / DP!

Hij mocht mij heel erg als ''vriend/klant'' blijkbaar zo goed, dat hij zelfs mij naait.
Ik zal het even uitleggen.

Ik had een U-Boat horloge gekocht:

http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700

Zo zag ie eruit, dus ik vragen aan Jack: Is this what i get on the picture?
Jack: Yes Dion!

Ik dus enthousiast, betalen met PayPal via een maat en kon niet wachten tot ie binnen was.
Vol verwachting kwam de postbode en haalde ik de verpakking eraf!

En toen trof ik dit aan:

Godverdomme dacht ik!
Nota bene gevraagd of ik het horloge krijg op de afbeelding! Krijg ik zo'n tering crappy kopie waarbij een van de uurwerkjes over de 12 zitten.
Nu, na 2 dagen is het horloge ook gaan stoppen met lopen (heb er nog geen een keer mee op straat gelopen)

Maar ik dacht slim te zijn, voor het bestellen wou ik mezelf indekken ''mocht er wat gebeuren, maar het gebeurd niet want Jack is een aardige chinees maar voor alle zekerheid'' dus ik Jack mailen en vroeg:
quote:
Hello Jack,

I want to buy this one

88.07$ including shipping and tracking number

How about warranty or if it comes broken etc?
Its expensive but i like it.

Dion
En toen kreeg ik dit als reactie:
quote:
88.07$ including shipping and tracking number

Dion,for this item,I will not give you discount for the price 88.07$

But I will give you a nice U-boat box for it.

For other customer ,I will just ship the watch to them with ordinary box as the normal box for the watches in my website.Hope your understand

And if any quality problem is found,you can return to me ,I will pay for returning shipping cost and give you refund or replacement.

Best regards,
Jack

Nou dit is zeker een ''Quality'' problem en ook zeker een DOA.
Dus ik mailen naar Jack, die verwijst naar Rachel?

Oke, lets try.. ik stuur dit verhaal en zeg dat ik een replacement wil, mits het uurwerk niet over een van de cijfers gaat (daar vroeg ik expliciet om) en anders een volledige creditering (waarbij ik 50% van de verzendkosten op me wou nemen).

Rachel:
quote:
Hello, Dion,

Sorry but I am afraid we cannot reach your requirement.

We contacted the seller, he said it is normal that there is a little bit difference between the real watch and the one in the site. It is impossible to ask for any replacement or refund from the seller. The transaction of this watch has been completed after nine days according to the TAOBAO rule.

To prove that we buy the watch from the seller you appointed, attached please find the screen cut of the transaction record.

The first line is the order number and the transaction date.

The most left to most right is the watch picture and the product name, the value, the quantity. the seller name and the "交易成功"means "successful transaction".

Like we said, we only takes charge of purchasing the item from the seller,we gurantee you that we check the quality before shipping. And once it is shipped without problem, we are not responsible for any complaint followed. Please be noted.

But to compensate for the difference, we would like to give you $3 discount. I hope you understand. We always give you better price than other customers, and there is little profit we can earn.

If you feel any more problem, please contact Jack.

Best regards,
Rachel
Nu komt ze met een lul verhaal om hun zelf in te dekken. Echter ben ik het hier niet mee eens en moet ik Jack weer mailen. Dat doe ik. En hij reageert niet meer.
Uiteraard heb ik al z'n citaten erbij gepakt en in de mail gedaan, een goeie mail gestuurd en de nodige boze tonen erin verwerkt.
Hij weet dat hij fout zit. Hij wilt alleen geen geld verliezen door z'n eigen stommiteiten.

Vanavond open ik een PayPal claim op zijn PayPal account, ookal is ie geblokkeerd.. ik probeer het.

Bestel dus niet bij Jack!
Laat dit een waarschuwing zijn!
Helemaal niet meer zonder de PayPal kopers garantie, het is er niet voor niets!
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_73671115
Ik denk alleen dat paypal je geen gelijk gaat geven, omdat hij via een tracking number kan aangeven dat jij het binnen hebt gekregen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:10:33 #80
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73671189
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:02 schreef jopiede het volgende:
Ik denk alleen dat paypal je geen gelijk gaat geven, omdat hij via een tracking number kan aangeven dat jij het binnen hebt gekregen
- Product is DOA
- Product is niet zoals op de afbeelding, wat ik expliciet vroeg en waarbij hij een bevestiging gaf dat het wel zo zal zijn.
- Verkoper komt zonder redelijke oplossing
- Verkoper reageert nergens meer op
pi_73671211
Dion is er ook weer
pi_73671217
Maar het kopen van neppe spullen, want elke mongool weet dat je voor 80 dollar geen genuine u-boat kan kopen. Kunnen ze daar niet wat tegen in brengen?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:25:18 #83
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73671327
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:13 schreef jopiede het volgende:
Maar het kopen van neppe spullen, want elke mongool weet dat je voor 80 dollar geen genuine u-boat kan kopen. Kunnen ze daar niet wat tegen in brengen?
Klopt. Mij hoor je niet zeggen dat ik voor 88$ een hoogwaardige U-Boat horloge verwacht. Maar wel een product dat na mijn verwachting voldoet. Fotos van de advertentie, informatie en Jack verifieerde alles en had duidelijk niet opgelet en dat kost hem geld.

En daarbij kwam dat ik meteen had gemailt en ik pas 10 dagen later reactie kreeg met ''Sorry, we cant give it back to the seller because the time limit has been reached''

Nu verzuimt hij om met een oplossing te komen. Ik schakel PayPal gewoon in.
Proberen kan altijd
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:38:50 #84
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73671495
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dion is er ook weer

Maand gaat snel voorbij he
pi_73671703
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Is er nog niet.
sorry mensen, maar ik heb op dit moment even 26 uur per dag nodig ipv de beschikbare 24
Ik zal proberen om dit weekend een review te maken en te posten, even geduld nog!

Wat betreft die "Android" telefoon van Schiphone.....dat is geen Android, maar weer een eigen chinees brouwsel.
pi_73671778
DX is trouwens wel goed bezig met paypal.
Kreeg vandaag een reclame mail van paypal met daarin reclame voor DX

woensdag 14 oktober 2009 @ 09:11:18 #87
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73672065
Moet je maar niet zo'n kuthorloge kopen, Dion
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_73672548
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 07:19 schreef Dionysiou het volgende:
tvp
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:53:54 #89
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73672964
New arrival op DX:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.24224

Wat voor jou, Dion?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_73672985
DealExtreme heeft nog steeds mijn geheugenkaartje niet geleverd, de mailserver ligt nog steeds plat, kortom, dikke kutzooid us.
pi_73673640
Ik geef Dion echt groot gelijk.
pi_73673993
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:27 schreef Skiet het volgende:
Ik geef Dion echt groot gelijk.
Dat hij het niet meer doet ja. Maar dat hij een beetje afwijkt nee. En een klacht indienen bij paypal nee.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:55:36 #93
131319 mickeyD
pi_73674481
quote:
Nu, na 2 dagen is het horloge ook gaan stoppen met lopen (heb er nog geen een keer mee op straat gelopen)
batterij of automaat?
batterij: ff nieuwe halen op de markt.
automaat: ff paar dagen flink dragen. van een paar keer schudden gaat zo'n fake echt niet lopen als een speer.
pi_73674761
Gaan klagen over een fake horloge
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:24:03 #95
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73675469
Dion heeft inderdaad gelijk, ik neem even aan dat hij niet liegt Ik heb wel zo'n schijthekel aan foute foto's, grote kans dat de foto een echte uboot is. De mailwisseling lijkt me duidelijk, Jack is weer amateur van de week.

Ik kan ook niemand adviseren om dure look-a-like horloges te kopen. Ze lopen altijd te rotzooien met nep foto's, mooi op de foto heel slecht afgewerkt als je het in je handen ziet, slechte kwaliteit binnenwerk. Je hebt wel een speciaal forum met speciale verkopers die garanderen dat je een bepaalde type krijgt. Dan koop je niet blind zo'n klokje waar echt tig foute versies van in omloop zijn.

Dat is volgens mij een typische Chinese methode. Details zijn altijd onbelangrijk terwijl de meeste westerse klanten specifieke details zoeken in een product. Dat snappen ze blijkbaar niet...

Je kunt voor dit geld beter echte Chinese merken halen, zoals bijv. een Parnis.

pi_73675657
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Semmm het volgende:

[..]

Sommige mensen...................

Jij wilt dus meer betalen en het ook nog eens zelf regelen?
wat l*l je?

Ik heb dat eerder gedaan nadat iemand het hier voor elkaar heeft gekregen rechtstreeks contact te hebben met een shop (en dus het email adres al had). Was de prijs EX alle fees van bv DP en is dus veel goedkoper geweest. Dus niet zo snel oordelen vent..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:41:28 #97
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73676093
Voor de mensen die zeggen dat ik me aanstel of geen gelijk hebt:

Als je iets besteld waarvan je alles verifieert bij de tussenverkoper (Jack dus) en je zelfs garandeert dat als er wat fout zou zijn bij de order of het een DOA is dat hij het goed oplost en het vervolgens niet doet, dan kan je echt de tering krijgen

En vervolgens gaat het niet alleen om de afwijking maar ook om de DOA.

Oja, de iPod Shuffle is ook overleden
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:42:53 #98
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73676151
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef mickeyD het volgende:

[..]

batterij of automaat?
batterij: ff nieuwe halen op de markt.
automaat: ff paar dagen flink dragen. van een paar keer schudden gaat zo'n fake echt niet lopen als een speer.
Als je het horloge draait, dan gaat de grote wijzer heen en weer (zit los?) en die draait niet meer mee.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:44:04 #99
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73676195
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:53 schreef Zapper het volgende:
New arrival op DX:

[ afbeelding ]

http://dealextreme.com/details.dx/sku.24224

Wat voor jou, Dion?
Ik ben er klaar mee

Dion gaat even douche en richting school!
Genoeg gepost voor een ochtend/middag
pi_73676288
Het is toch vrij algemeen bekend dat alle foto's in de webshops wél originele artikelen zijn, maar dat wat je opgestuurd krijgt niet?
pi_73676385
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Dionysiou het volgende:

Als je iets besteld waarvan je alles verifieert bij de tussenverkoper (Jack dus) en je zelfs garandeert dat als er wat fout zou zijn bij de order of het een DOA is dat hij het goed oplost en het vervolgens niet doet, dan kan je echt de tering krijgen

En vervolgens gaat het niet alleen om de afwijking maar ook om de DOA.

Lol, hoe oud was hij?
pi_73676503
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gaan klagen over een fake horloge
Kansloos inderdaad, dit soort artikelen koop je in de winkel dan weet je dat je niet besodemieterd wordt ! Daarnaast heb je dan ook garantie Voor die extra euro's heb je dan ook een echt horloge.
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:53:35 #103
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73676533
quote:

Als ik Jack was zou ik gewoon niks garanderen op Taobao orders, vooral bij horloges want je weet dat het altijd fout is. Maar nu is het meer Black Jack, een Tokkie verkoper met mooie praatjes. Daar heb je helemaal geen moer aan als je als klant om advies vraagt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:01:05 #104
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73676753
pi_73677257
Rukker die Jack ik krijg nog geld van hem . 10,45verzendkosten en 23,05 verkeerde item gestuurd..
lekker . maar ff paypal inschakelen, gaat niet op 45dagen al voorbij
x
pi_73679189
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:52 schreef mvc het volgende:

[..]

Kansloos inderdaad, dit soort artikelen koop je in de winkel dan weet je dat je niet besodemieterd wordt ! Daarnaast heb je dan ook garantie Voor die extra euro's heb je dan ook een echt horloge.
Hij heeft toch hele duidelijk afspraken gemaakt met de verkoper. De verkoper komt zijn woord niet na. Hij heeft het zwart op wit staan, wat maakt het dan uit wat voor product het is. Er zijn gewoon afspraken gemaakt die niet nagekomen worden. Dat is een kwalijke zaak.
pi_73679542
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hij heeft toch hele duidelijk afspraken gemaakt met de verkoper. De verkoper komt zijn woord niet na. Hij heeft het zwart op wit staan, wat maakt het dan uit wat voor product het is. Er zijn gewoon afspraken gemaakt die niet nagekomen worden. Dat is een kwalijke zaak.
Aan de ene kant:
laten we de toch al überrijke aziatische medemens nog meer proberen te onderdrukken......zij verdienen er per slot van rekening ook gouden bergen mee

Andere zijde van de medaille:
afspraak is afspraak

Helaas:: door schade en schande weet je inmiddels als een aziaat zegt dat iets goed is, bevestigen van een afspraak, je gelijk hebt, iets snel gebeurd, je al deze zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Zo ook met de U schip, naike, aaiphone, laaaaacost-replica's --> het blijft een verrassing
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:39:27 #108
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73679766
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:31 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Aan de ene kant:
laten we de toch al überrijke aziatische medemens nog meer proberen te onderdrukken......zij verdienen er per slot van rekening ook gouden bergen mee

afspraak is afspraak

Helaas:: door schade en schande weet je inmiddels als een aziaat zegt dat iets goed is, bevestigen van een afspraak, je gelijk hebt, iets snel gebeurd, je al deze zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Zo ook met de U schip, naike, aaiphone, laaaaacost-replica's --> het blijft een verrassing
Ja die is goed, alle Aziaten zijn straatarm en dat komt door ons
Je hebt in China ook gewoon een middenklasse en bovenklasse. Ik denk niet dat Jack ergens onder een golfplaat slaapt. Een hoop Nederlanders zullen kwijlen van de levensstijl van een hoop Chinezen. Ik profiteer niet van bedrijven zoals Nike en hun slavernij.

Maar goed, dat je alles met een korrel zout moet nemen en dat je vooral de krenten moet zoeken in de pap lijkt me inmiddels wel duidelijk. Het is alleen erg zuur als je deze les leert met 80 dollar, daarom koop ik eigenlijk alleen klein prul of er moet een goede review zijn.

De klantenservice voor 5 dollar producten is ook gewoon goed, 80 dollar daar vliegt Jack zijn hoedje van omhoog. Dan moet hij ook niks garanderen of geen dure producten verkopen.
pi_73679810
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:31 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Aan de ene kant:

afspraak is afspraak

Sorry, maar Jack verdiend een hele aardige boterham met zijn DP handel. Dus medelijden hoeven we met hem heus niet te hebben.

Daarnaast zeg je nu dat zakendoen met een Aziaat je er rekening mee moet houden dat je een hoop zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Dat is echt klinkklare onzin natuurlijk. Duidelijk dat jij totaal geen idee hebt en je alleen ervaring met DX/DP en wat andere shops hebt.
pi_73680034
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja die is goed, alle Aziaten zijn straatarm en dat komt door ons
Je hebt in China ook gewoon een middenklasse en bovenklasse. Ik denk niet dat Jack ergens onder een golfplaat slaapt. Een hoop Nederlanders zullen kwijlen van de levensstijl van een hoop Chinezen. Ik profiteer niet van bedrijven zoals Nike en hun slavernij.

Maar goed, dat je alles met een korrel zout moet nemen en dat je vooral de krenten moet zoeken in de pap lijkt me inmiddels wel duidelijk. Het is alleen erg zuur als je deze les leert met 80 dollar, daarom koop ik eigenlijk alleen klein prul of er moet een goede review zijn.

De klantenservice voor 5 dollar producten is ook gewoon goed, 80 dollar daar vliegt Jack zijn hoedje van omhoog. Dan moet hij ook niks garanderen of geen dure producten verkopen.
ik heb ook nergens gezegd dat alle aziaten straatarm zijn. probleem alleen met heel veel van die 16-jarigen (no offense...ik bedoel iig niet Dion in dit verhaall) nieuwe users die zich hier aanmelden, dat die eenzelfde service verwachten als bij producten waarvoor je in NL de hoofdprijs voor betaalt. tuurlijk is niet het niet fijn als je na 1 dag nog geen reactie op je mail heb gehad. tuurlijk is de bezorgtijd erg lang. maar om nou gelijk te gaan dreigen met paypal, jack uit te schelden....een beetje respect (lees het forum er maar eens op terug).
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef Skiet het volgende:

[..]

Sorry, maar Jack verdiend een hele aardige boterham met zijn DP handel. Dus medelijden hoeven we met hem heus niet te hebben.

Daarnaast zeg je nu dat zakendoen met een Aziaat je er rekening mee moet houden dat je een hoop zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Dat is echt klinkklare onzin natuurlijk. Duidelijk dat jij totaal geen idee hebt en je alleen ervaring met DX/DP en wat andere shops hebt.
tuurlijk: jack loopt echt binnen door de kleine orders die wij hier gezamenlijk van het FOK-forum plaatsen. Ik denk toch zeker wel 30K per maand....... Hij zal best een leuke boterham verdienen door alle bestellingen vanuit NL maar je hoeft er nou eenmaal de lompe directe NLse manier van confronteren op na te houden als iets niet helemaal naar je zin is. Beetje inleving in een andere cultuur kan geen kwaad hoor: vandaar ook mijn opmerking dat je niet alles letterlijk moet nemen wat ze je beloven.

Maar dat hoef ik jou niet te vertellen want jij hebt onwijs veel ervaring met de Chinese handel en ik niet
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:01:02 #111
131319 mickeyD
pi_73680354
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Als je het horloge draait, dan gaat de grote wijzer heen en weer (zit los?) en die draait niet meer mee.
ja, DAT schreef je niet!
dat is idd DOA.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:43:41 #112
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73681640
Heb je al direcht contact gehad met Jack/rachel @ Skype?
Werkt bij mij perfect, gewoon chatten vannochtend nog gedaan!
Jammer dat ik weg moest.. les was voorbij Maar toch nog even kunnen hebben over een order van mij!
pi_73682324
Voor de mensen onder ons: DOA=Dead on Arrival, dus geen Death of Autotune, dat liedje van Jay-z

Trouwens, ik dacht et ergens gelezen te hebben, maar budgetgadgets staat de status toch altijd op pending ook al is het verzonden? Heeft iemand al eens wat van budgetgadgets binnengehad?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:12:39 #114
131319 mickeyD
pi_73682535
ja, status van BG blijft op pending staan, ook al heb je het ontvangen en gemeld dat je het in orde ontvangen hebt.
voor ever and ever dus
pi_73682556
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef kloink het volgende:

[..]

wat l*l je?

Ik heb dat eerder gedaan nadat iemand het hier voor elkaar heeft gekregen rechtstreeks contact te hebben met een shop (en dus het email adres al had). Was de prijs EX alle fees van bv DP en is dus veel goedkoper geweest. Dus niet zo snel oordelen vent..
Nee ik lul niet

Als je het rechtstreeks van de Taobao verkoper wilt kopen is het 99 van de 100x niet via Hongkong post omdat de verkoper niet in Shenzhen zit en dus per EMS/ DHL etc moet verzenden en dat is allemaal veel duurder.

Dus niet zo snel oordelen vent..
pi_73684860
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:06 schreef jopiede het volgende:
Voor de mensen onder ons: DOA=Dead on Arrival, dus geen Death of Autotune, dat liedje van Jay-z
En ook niet Dead Or Alive...
pi_73685233
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef marco_sire het volgende:

[..]

ik heb ook nergens gezegd dat alle aziaten straatarm zijn. probleem alleen met heel veel van die 16-jarigen (no offense...ik bedoel iig niet Dion in dit verhaall) nieuwe users die zich hier aanmelden, dat die eenzelfde service verwachten als bij producten waarvoor je in NL de hoofdprijs voor betaalt. tuurlijk is niet het niet fijn als je na 1 dag nog geen reactie op je mail heb gehad. tuurlijk is de bezorgtijd erg lang. maar om nou gelijk te gaan dreigen met paypal, jack uit te schelden....een beetje respect (lees het forum er maar eens op terug).
[..]

tuurlijk: jack loopt echt binnen door de kleine orders die wij hier gezamenlijk van het FOK-forum plaatsen. Ik denk toch zeker wel 30K per maand....... Hij zal best een leuke boterham verdienen door alle bestellingen vanuit NL maar je hoeft er nou eenmaal de lompe directe NLse manier van confronteren op na te houden als iets niet helemaal naar je zin is. Beetje inleving in een andere cultuur kan geen kwaad hoor: vandaar ook mijn opmerking dat je niet alles letterlijk moet nemen wat ze je beloven.

Maar dat hoef ik jou niet te vertellen want jij hebt onwijs veel ervaring met de Chinese handel en ik niet

Ja, want Jack zijn handel bestaat enkel en alleen uit de mensen in dit topic.

Als ik de bedragen die ik hier soms voorbij zie komen even bekijk en dan bedenk dat dit enkel en alleen van ons afkomstig is dan kan je nagaan wat zijn totale omzet is. Je zal zelf ook begrijpen dat Jack zich niet tot de NL markt beperkt.

Inleving in andere cultuur is zeer belangrijk, maar heeft niks te maken met gemaakte afspraken. Dat zou overal hetzelfde moeten zijn, afspraak is afspraak en in dit geval zelfs een afspraak zwart op wit. Daarnaast liet je in je reactie blijken een lage pet op te hebben van de Aziaten en hun manier van handelen, dan heb je blijkbaar niet heel veel ervaring daarin. Mocht je dat wel hebben dan zou ik willen aanraden eens te gaan kijken naar wat jij fout doet.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:48:18 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73685962
Berenklauw nagel-knip-ding

woensdag 14 oktober 2009 @ 17:41:30 #119
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73687466
Kreeg toevallig een mail van Jack.
Hij ging overstag en gaf me toch gelijk. Ik krijg een volledige creditering + verzendkosten vergoeding.
Jammer dat het na zoveel gezeur moet. Beetje jammer.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:47:17 #120
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73687629
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Hij ging overstag en gaf me toch gelijk. Ik krijg een volledige creditering + verzendkosten vergoeding.
bekijk het nou is positief kerel. draai het is om.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:49:27 #121
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73687679
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:47 schreef mcwops het volgende:

[..]

bekijk het nou is positief kerel. draai het is om.
Ben er inderdaad blij mee, maar niet met de manier hoe het moest.
Dit is in ieder geval de laatste bestelling voordat alles weer in orde is daar.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:56:39 #122
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73687870
Hoezo toevallig een mail? Hij leest hier mee
pi_73689227
Ik vraag me af wanneer mijn laser 30mW aankomt.
Als ie gepakt is door de douane krijg ik dan bericht?

-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_73689356
Hmm, mijn 20mW kreeg ik 3 dagen na shipment binnen... ( )
De microfoon heeft gesproken.
pi_73692225
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef caspergf1 het volgende:
Ik vraag me af wanneer mijn laser 30mW aankomt.
Als ie gepakt is door de douane krijg ik dan bericht?

[ afbeelding ]
Meer dan een maand is echt niet goed. Wat staat er op die tracking link?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:19:20 #126
48067 neo2000
pi_73692295
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Meer dan een maand is echt niet goed. Wat staat er op die tracking link?
Mjah, er hebben natuurlijk wel Chinese feestdagen bij gezeten.. Maand kan dan wel kloppen hoor. Zal zeker niet de eerste keer zijn.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:26:14 #127
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73692576
Ik hoorde net een luchtballon Belg op de radio vertellen hoe ze dat in China doen. Een beetje wishing lamp op groot formaat volgens hem
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:27:28 #128
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_73692621
quote:

Hmm...... mijn shuffletje shufflet nog vrolijk 3 keer per week mee naar de sportschool...... Hoop dat die t langer volhoudt
pi_73692726
Nou hier is dus die site, waar ik op kom als ik op dat nummer klik.

En bij deze staat rechtsboven, contact us for the latest update
Nu vraag ik me af, wat voor update kan dat zijn en waarom moet ik daar persee contact voor opnemen?
En waar moet ik dat dan doen.
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:32:30 #130
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73692787
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:27 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

Hmm...... mijn shuffletje shufflet nog vrolijk 3 keer per week mee naar de sportschool...... Hoop dat die t langer volhoudt
Ik deed er ook 3 weekies mee, eerst gingen de ''play'' en ''next'' knopjes eraf en van het volume erg handig dus. Na een tijdje die hele clickwheel
Dus nu gebruik ik hem alleen in de ochtend met kranten want ik druk nu op zo'n chip met mijn nagel om het volume hoger/lager te zetten en songs te skippen.
pi_73693326
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik deed er ook 3 weekies mee, eerst gingen de ''play'' en ''next'' knopjes eraf en van het volume erg handig dus. Na een tijdje die hele clickwheel
Dus nu gebruik ik hem alleen in de ochtend met kranten want ik druk nu op zo'n chip met mijn nagel om het volume hoger/lager te zetten en songs te skippen.
Haha, kun je dat er niet gewoon weer op plakken ofzo?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:53:08 #132
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73693599
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:30 schreef caspergf1 het volgende:
Nou hier is dus die site, waar ik op kom als ik op dat nummer klik.
En bij deze staat rechtsboven, contact us for the latest update
Nu vraag ik me af, wat voor update kan dat zijn en waarom moet ik daar persee contact voor opnemen?
En waar moet ik dat dan doen.
Volgends mij moet je ff met TNT bellen en vragen of dat pakketje al in NL zit
Nummer staat wel in 't topic ergends
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:00:38 #133
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73693878
jongens het is nu wel klaar met dat plaatje, wil hem best ff in de OP zetten maar laat het nou niet elke pagina voor bij komen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:01:46 #134
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73693922
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:00 schreef Klonk het volgende:
jongens het is nu wel klaar met dat plaatje, wil hem best ff in de OP zetten maar laat het nou niet elke pagina voor bij komen
Lieve Klonk,
De mensen die deze vragen stellen, zijn te lui om terug te lezen.
Daarom leek het mij een aangenaam idee om hem eventjes bovenaan elke pagina te gooien, zodat OOK DEZE MENSEN het zien.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:02:49 #135
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73693964
ik ben duidelijk genoeg denk ik
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:03:33 #136
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73693994
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Klonk het volgende:
ik ben duidelijk genoeg denk ik
Laat maar, geen ruimte voor discussie mogelijk met jou blijkbaar.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:04:39 #137
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694022
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Laat maar, geen ruimte voor discussie mogelijk met jou blijkbaar.
helemaal correct

discussie gesloten, plaatje komt in de OP

weer ontopic
pi_73694104
wtf, mijn bestelling bij dx staat al bijna 2 weken op
quote:
Order Received - in stock
stuur het dan ook op, stelletje droeftoeters
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:07:56 #139
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694135
gaat sowieso de laatste tijd erg traag bij dx, qua handling daaro
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:08:14 #140
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73694150
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Mirjam het volgende:
wtf, mijn bestelling bij dx staat al bijna 2 weken op
[..]

stuur het dan ook op, stelletje droeftoeters
Je weet dat als DX een paar dagen dicht is, het de tijd tot de volgende keer dat ze dicht gaan nodig hebben om weer op snelheid te komen, en dan beginnen ze weer van voor af aan.
pi_73694186
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Klonk het volgende:
gaat sowieso de laatste tijd erg traag bij dx, qua handling daaro
vreselijk, echt
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:10:42 #142
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694241
laatst bijna 5 weken op mijn acekard zitten wachten, 2 weken daar en 3 weken op de post...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:12:04 #143
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73694298
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Klonk het volgende:
laatst bijna 5 weken op mijn acekard zitten wachten, 2 weken daar en 3 weken op de post...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:13:35 #144
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694362
tof, site ken ik nog niet, dank
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:17:05 #145
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694498
ik ben nogal snel wantrouwig maar die website is ie betrouwbaar ?, gasten hebben 120 gig hdd voor een 360 voor een fractie van wat ze hier in Nederland kosten
pi_73694599
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik ben nogal snel wantrouwig maar die website is ie betrouwbaar ?, gasten hebben 120 gig hdd voor een 360 voor een fractie van wat ze hier in Nederland kosten
Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?

Edit: Je bedoelt DX toch? Ja die is behoorlijk betrouwbaar, lees anders de OP of een paar vorige topics door
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:21:02 #147
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73694665
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Klonk het volgende:
Ik heb daar al ruim 400$ besteed.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:21:17 #148
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73694679
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Dynd het volgende:

[..]

Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?

Edit: Je bedoelt DX toch? Ja die is behoorlijk betrouwbaar, lees anders de OP of een paar vorige topics door
Hij bedoelde uit m'n spoiler.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:23:54 #149
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694826
quote:

[..]

nee ik bedoelde goldenbridge, had ik echt nog nooit van gehoord
pi_73694941
quote:

[..]

Ik ook en ik durf het wel meteen aan voor dat geld. Wel vreemd dat een complete kit duurder is dan de kabel en schijf los?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:26:58 #151
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694991
ben idd benieuwd, teringdure gamemaand deze maand, dus die aanschaf moet ff wachten vrees ik
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:34:00 #152
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73695279
Klonk, post even het plaatje.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:36:29 #153
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73695405

njet, nein, non, nee, no
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:46:27 #154
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73695824
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:36 schreef Klonk het volgende:

njet, nein, non, nee, no
Jammer.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:11:08 #155
48067 neo2000
pi_73696909
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:36 schreef Klonk het volgende:

njet, nein, non, nee, no
Gemiste kans imho.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:14:51 #156
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73697063
Haha
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:15:09 #157
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73697082
Hihi
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:19:06 #158
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73697239
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef Dynd het volgende:

[..]

Haha, kun je dat er niet gewoon weer op plakken ofzo?
05.00 's ochtends
donker
120 kranten bezorgen
clickwheel valt er ineens af
dion komt thuis en het clickwheel is eraf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 00:39:48 #159
131319 mickeyD
pi_73701853
hahaha
pi_73702408
Is dealextreme bij jullie ook zo rete traag?
The above is of no importance.
pi_73703734
Inderdaad duur game maandje, goede new-releases. En ook nog dat gamers-event in a'dam(tmf game awards)
SPOILER
pi_73705003
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:06 schreef jopiede het volgende:
En ook nog dat gamers-event in a'dam(tmf game awards)
pi_73705040
Check mymemory.co.uk, Uncharted 2 voor 38 euro .
pi_73710874
Een tijdje geleden heb ik zn polsbandje gezien tegen electrische shokken ( als je bv je computer wil maken). Heeft iemand een idee hoe dat bandje heeft of een linkje? Kan hem namelijk niet meer vinden en kwam hem toen toevallig tegen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:07:53 #165
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73710956
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:05 schreef davo1979 het volgende:
Een tijdje geleden heb ik zn polsbandje gezien tegen electrische shokken ( als je bv je computer wil maken). Heeft iemand een idee hoe dat bandje heeft of een linkje? Kan hem namelijk niet meer vinden en kwam hem toen toevallig tegen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20440
pi_73711105
quote:
Dat is het dank je wel, daar zal een vriendin heel erg blij mee zijn.
pi_73711133
waarom kan ik niet bestellen bij DP
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:31:08 #168
131319 mickeyD
pi_73711826
ik hoor net dat ze jou verbannen hebben.
pi_73711923
even een taobao vraagje is het ook mogelijk je shirts te laten bedrukken
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:03:16 #170
131319 mickeyD
pi_73712893
tsja, dat moet je aan die chinezen vragen op taobaonow.com ofzo..
pi_73713271
hehe, morgen gaat t pakketje weg vanuit hongkong, hopen dat de verzending een beetje snel verloopt
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:26:06 #172
131319 mickeyD
pi_73713751
tsja, mn fake nokLa accu is ook nog niet binnen jammergenoeg.
pi_73720653
ik krijg binnenkort nog m'n een Braitling binnen
hopen dat me niet hetzelfde als Dion overkomt
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:45:28 #174
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_73720742
damm moet pakektje sturen naar mensen in china (liuyang )
22,-!! voor tot 2 kilo...
waarom is het zo goedkoop van china hier heen maar terug zo duur!
gaat toch in het zelfde vliegtuig ( terug )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:49:48 #175
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73720875
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef revpolen het volgende:
damm moet pakektje sturen naar mensen in china (liuyang )
22,-!! voor tot 2 kilo...
waarom is het zo goedkoop van china hier heen maar terug zo duur!
gaat toch in het zelfde vliegtuig ( terug )
Subsidie.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:49:50 #176
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73720878
quote:
Since it is our last time for business cooperation,I will handle your problem very well.

Best regards,
Jack
Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:50:22 #177
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73720896
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
Je zou het bijna zeggen.
pi_73720914
quote:

[..]

Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
pi_73721445
De lol bij het bestellen van Chinese webshops is er bij mij al af

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2009 18:07:21 ]
pi_73721479
Ik wil nog zoveeeel taobao kopen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:20:50 #181
131319 mickeyD
pi_73721946
ja, dat kan toch?
pi_73721963
heb gehoord dat ie poppen gaat verkopen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:26:30 #183
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73722106
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef mstr het volgende:

[..]

Je zou het bijna zeggen.
mstr
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:32:11 #184
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73722259
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:26 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

mstr
Schat.
pi_73722276
bla

[ Bericht 97% gewijzigd door GuitarJJ op 15-10-2009 18:53:48 ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:33:58 #186
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73722317
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Kreeg pas 100 euro van paypal teruggestort omdat DP's account was geblokkeerd. Had de producten al ontvangen
Dat is nog eens een meevaller
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:43:44 #187
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73722561
quote:

Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
Het lijkt me dat hij hier heeft gelezen (want verrassing, dat doet hij ) dat je niet meer wilt bestellen bij hem?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:48:02 #188
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73722666
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef Zapper het volgende:

[..]

Het lijkt me dat hij hier heeft gelezen (want verrassing, dat doet hij ) dat je niet meer wilt bestellen bij hem?
Snap 'm.
Raar dat ie me dan die 88$ refund geeft en dan ook nog 35$ store credit geeft
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:55:13 #189
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73722887
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef Dionysiou het volgende:

Snap 'm.
Raar dat ie me dan die 88$ refund geeft en dan ook nog 35$ store credit geeft
Dat komt omdat je z'n lieverdje bent.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:58:19 #190
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73722993
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:55 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat komt omdat je z'n lieverdje bent.
Onmogelijk. Dat ben jij al.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:03:22 #191
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73723166
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef Dionysiou het volgende:

Onmogelijk. Dat ben jij al.
Zeg doe eens lief
pi_73723216
Wat een organisatie bij DP zeg. Gooit hij zijn winkel dicht en beloof hij de trouwe bezoekers op 8 oktober weer online te zijn en dan zonder fatsoenlijke reden of iets werkt het een week later nog niet.
Hij heeft een uitstekende service normaal gesproken en zijn assortiment en prijzen zijn ook goed, jammer dat hij dit dan zo slecht oplost.
pi_73723245
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een organisatie bij DP zeg. Gooit hij zijn winkel dicht en beloof hij de trouwe bezoekers op 8 oktober weer online te zijn en dan zonder fatsoenlijke reden of iets werkt het een week later nog niet.
Hij heeft een uitstekende service normaal gesproken en zijn assortiment en prijzen zijn ook goed, jammer dat hij dit dan zo slecht oplost.
Je kent PayPal dus duidelijk niet.
pi_73725325
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je kent PayPal dus duidelijk niet.
Ja maar waarom gaat hij dan niet gewoon voor een andere betaalmethode? Dan had DP al lang weer op volle toeren kunnen draaien.
pi_73725790
Mensen ik ben de volgende site tegen gekomen

http://www.diyomate.com/product/?c=1

Hier staan leuke Full-HD media players waar je een externe USB in kan pluggen en allerlei media
kan afspelen.
Dit is iets waar ik al even naar op zoek ben, maar eigenlijk niet kon vinden. Ben dat geklooi met dvd's, laptops en ander geneuzel zat.
Maar ik heb nu wel de producten gevonden maar ik kan geen (betrouwbare) site vinden die de Diyomate spelers verkoopt en verstuurt naar Nederland. Ik heb ze wel op Taobao kunnen vinden, maar aangezien Jack op z'n gat ligt is dat dus geen optie.
Weet iemand een site waar deze spullen te koop zijn?
pi_73726122
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef FrankP het volgende:

Hier staan leuke Full-HD media players waar je een externe USB in kan pluggen en allerlei media
kan afspelen.
Dit is iets waar ik al even naar op zoek ben, maar eigenlijk niet kon vinden. Ben dat geklooi met dvd's, laptops en ander geneuzel zat.
Maar ik heb nu wel de producten gevonden maar ik kan geen (betrouwbare) site vinden die de Diyomate spelers verkoopt en verstuurt naar Nederland. Ik heb ze wel op Taobao kunnen vinden, maar aangezien Jack op z'n gat ligt is dat dus geen optie.
Via taobaonow maar dat is een stukje duurder.
pi_73727915
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja maar waarom gaat hij dan niet gewoon voor een andere betaalmethode? Dan had DP al lang weer op volle toeren kunnen draaien.
Precies en dan kan je in de tussentijd paypal proberen te maken. Maar zolang slecht reageren op mails, geen orders accepteren en slechte communicatie naar de klanten toe is gewoon ontzettend dom.
Je moet niet Paypal de schuld geven, die hebben eerst gewaarschuwd. Vind je het gek dat ze niet echt graag willen meewerken als Jack vervolgens mogelijke oplossingen om Paypal toch te kunnen blijven gebruiken voor illegale dingen op zijn site gaat zetten. Het is waardeloos dat hij Paypal op zijn site de schuld geeft.
Paypal bepaald of ze zaken doen met bedrijven die illegale dingen aanbieden. Die namaakhorloges en dat soort dingen zijn inbreuk op diverse internationale wetten, zoals octrooien en merkenrechten.

Maar er zijn nog genoeg andere sites. We zien vanzelf wel of het nog goed komt met DP, het belangrijkste blijft toch dat ze goede service hebben en leuke producten voor een lage prijs.
pi_73729179
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef FrankP het volgende:

kan afspelen.
Verwacht je dat het veel goedkoper is dan zo'n Popcorn Hour? Die hebben ze regelmatig op iBood. Werkt prima hier.
pi_73729450
iemand een idee hoelang dit ongeveer gaat duren?

Ik had 4 items besteld, stonden allemaal op shipped, later 3 wel en 1 op ready.
3 items worden morgen vanuit hongkong verstuurd, dus dat zit wel snor.

Maar dat 4e artikel staat al de "hele" tijd (order besteld op 2-10) op ready.
Ook bij t artikel zelf staat niet dat hij is uitverkocht oid,
mijn vraag is dan ook of iemand weet hoelang dit ongeveer zo blijft staan totdat dat artikeltje ook verstuurd gaat worden, het is al wel langer dan 5 dagen dat ie op ready staat.

niet omdat ik ongeduldig ben, het is niet zon belangrijk product, maar gewoon zodat ik het een beetje kan bijhouden hoelang sommige dingen duren voor de toekomstige orders
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:16:29 #200
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_73731404
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Noem eens een betaalmethode die Nederlandse (bank)betalingen accepteert, en naar een Chinese bankrekening of PayPal uit kan betalen, die je als Chinees ook kunt gebruiken. Zijn er volgens mij niet zo gek veel.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_73731695
Vanaf nu maar betalen door geld in een envelop naar china op te sturen
pi_73731890
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Noem eens een betaalmethode die Nederlandse (bank)betalingen accepteert, en naar een Chinese bankrekening of PayPal uit kan betalen, die je als Chinees ook kunt gebruiken. Zijn er volgens mij niet zo gek veel.
Iedereen had het toch over die Moneybookers? De werknemers van DP zelf toch ook? Betalen door koppelen van je rekening of iDeal, dus ook voor Nederlanders. En aangezien de werknemers van DP zelf met het idee komen om misschien Moneybookers te gaan gebruiken zullen ze vast ook Chinese rekeningen accepteren. Is dat niet wat?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:42:30 #203
183846 joepie91
pi_73732466
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:22 schreef Semmm het volgende:
Vanaf nu maar betalen door geld in een envelop naar china op te sturen
Dan moet je 2 keer 3 weken wachten
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:27 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Iedereen had het toch over die Moneybookers? De werknemers van DP zelf toch ook? Betalen door koppelen van je rekening of iDeal, dus ook voor Nederlanders. En aangezien de werknemers van DP zelf met het idee komen om misschien Moneybookers te gaan gebruiken zullen ze vast ook Chinese rekeningen accepteren. Is dat niet wat?
Daar was toch ook iets mee, dat het niet kon ofzo?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:53:58 #204
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73732898
Dion: By the way Jack, in your website, will be moneybookers available?

DealPerfectcs01: No..Moneybooker is not safe to me

DealPerfectcs01: When they block money,I can not get it back
But paypal will just block the money for 180 days
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:14:57 #205
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73733698
Haha, kan moneybookers je geld afpakken? Dat lijkt me sterk of zit die tent in N-Korea?
180 dagen rente trekken bij Paypal, lijkt mij wel een goede reden om erg snel een rekening te blokkeren
pi_73734113
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Wel vreemd dat je er moeite voor hebt moeten doen. Ik had een tijdje terug ook een U-boat besteld bij DP die afweek van de foto op de website. Geloof me, ik had in mijn handjes geklapt als de mijne zoveel op het origineel had geleken. Ik heb Jack toen even een mailtje gestuurd en het verhaal uitgelegd en een duidelijke foto meegestuurd om de verschillen aan te geven. Ik kreeg meteen toezegging dat ik het horloge terug mocht sturen (met vergoeding van de verzendkosten) of houden tegen korting. Ik heb het horloge terug gestuurd en kreeg mijn geld plus verzendkosten meteen terug. Ook hebben ze meteen de website aangepast en een goede foto erbij gezet.

Ik zou zo weer bij hem bestellen. Het is wel te hopen dat die paypal problemen nog opgelost worden, ik wil eigenlijk nog wat Taobao spullen bestellen.
Do your worst, for I will do mine..
pi_73734741
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef monkeybrain het volgende:
Haha, kan moneybookers je geld afpakken? Dat lijkt me sterk of zit die tent in N-Korea?
180 dagen rente trekken bij Paypal, lijkt mij wel een goede reden om erg snel een rekening te blokkeren
Het zou me niks verbazen. Zelfde kan je gebeuren bij zeer veel pokerrooms als ze om wat voor reden dan ook je account blokkeren. Foetsie is je geld.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:36:36 #208
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73736139
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen. Zelfde kan je gebeuren bij zeer veel pokerrooms als ze om wat voor reden dan ook je account blokkeren. Foetsie is je geld.
Ja pokerrooms
Maar zonder tussenkomst van een rechter even iemand zijn "bankrekening" legen in je eigen zak...

Ik ben geen voorstander van de overheid maar zo gek maken ze het ook weer niet.
quote:
Moneybookers is a leading international online payment system and electronic money issuer authorised under UK and EU law and regulated by the Financial Services Authority (FSA) in the UK.
Een hoop opgeblazen juristen taal maar volgens mij staat hier het ergste wat je kan overkomen. Ik laat even de terroristen en witwas praktijken weg Ze kunnen je rekening zomaar sluiten en sturen het geld terug. Wat ze precies met unrestricted funds bedoelen?? Zolang je niemand oplicht zal het wel unrestricted funds blijven...
quote:
11. Termination

Customer may close down his/her account at any time by giving notice to Company’s customer service department. The Company at its sole discretion, reserves the right to close an account of any Customer at any time for any or no reason upon 1 week notice to the Customer and payment of any unrestricted funds held in custody. Moneybookers has the right to immediately close down a Customer account by giving notice if there are valid grounds. Valid grounds are assumed under, but not limited to the following circumstances:

* a violation of any applicable law or regulation,
* breach of any of these Terms of Use,
* if there are reasons to believe that the account has been used in connection with unauthorised or unusual credit/debit card or bank account use, including without limitation, notice of same by Customer’s bank or credit/debit card issuer,
* in case of abuse of the reversal or charge back process provided by Customer’s bank or credit/debit card company,
* receipt of potentially fraudulent funds,
* to comply with money laundering or other investigations conducted by government authorities, agencies or commissions,
* return of a payment for insufficient funds in the bank account.
Ik denk dat het een Chinese shop mythologie is
pi_73736999
Bij 2 van mn orders op DealExtreme staat dit:

Status: Processing - Contact us for the latest update.

Als ik ze dan contact met zn opneem krijg ik helemaal geen reactie... Wtf moet/kan ik doen?

En dan is ook nog een pakket die 15 september verstuurd is, nog steeds niet aangekomen?
AFCA!
pi_73737009
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef Angelob het volgende:
Bij 2 van mn orders op DealExtreme staat dit:

Status: Processing - Contact us for the latest update.

Als ik ze dan contact met zn opneem krijg ik helemaal geen reactie... Wtf moet/kan ik doen?

En dan is ook nog een pakket die 15 september verstuurd is, nog steeds niet aangekomen?
Wachten De 1e zin begint dan: Onze excuses voor het lange wachten
pi_73737318
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Wachten De 1e zin begint dan: Onze excuses voor het lange wachten
De orders zijn alleen al vanaf 28 augustus...
AFCA!
pi_73737339
dan zou ik er een belletje aan wagen

mail gewoon nog een keer?
pi_73739140
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Japppo het volgende:

[..]

Verwacht je dat het veel goedkoper is dan zo'n Popcorn Hour? Die hebben ze regelmatig op iBood. Werkt prima hier.
Daar ben ik dus benieuwd naar. Op Taobao worden die chinese dingen aangeboden voor ongeveer 50/60 euro (voor een van de "topmodellen"). En ik blijf natuurlijk een Nederlander
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:54:53 #214
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73739363
De dames achter de schermen bij Budgetgadgets zijn om te dom om te schijten Vroeg via de website een nieuw paswoord aan, maar die kwam ook na 4 pogingen maar niet aan. Mailtje gestuurd dus. Dan moet je ze eerst drie keer uitleggen wat er aan de hand is, om dan na 4 dagen te horen te krijgen dat ik maar een nieuwe account moet aanmaken
pi_73739971
Ik zat eens te denken, is Alertpay niet iets om mee te betalen?
Dat is net zoiets als PayPal en volgens mij kunnen chinezen daar ook geld mee ontvangen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:57:32 #216
48067 neo2000
pi_73740541
DX is tijdelijk kapoet..!

Nog nooit eerder gezien in ieder geval.
pi_73740721
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:37 schreef FrankP het volgende:

[..]

Daar ben ik dus benieuwd naar. Op Taobao worden die chinese dingen aangeboden voor ongeveer 50/60 euro (voor een van de "topmodellen"). En ik blijf natuurlijk een Nederlander
Dan moet je er nog een schijf inzetten. Hier zijn ze voor tussen 150,- en 200,- te krijgen (met schijf) en dan heb je het morgen in huis. Ik vrees dat die chinese dingen niet veel goedkoper zijn en er zijn vaak problemen met de warmte afvoer.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:07:01 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73740773
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:57 schreef neo2000 het volgende:
DX is tijdelijk kapoet..!
[ afbeelding ]
Nog nooit eerder gezien in ieder geval.
Je bedoelt professionele mededelingen i.p.v. gewoon de stekker eruit trekken
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:35:04 #219
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73741495
Net gezellig gechat met Tiffany van DealPerfect.. en "dr komt een nieuwe site" en paypal werkt alweer atm zo te horen
quote:
Deal: if you want to order special items, you should send email to rachel , she will make order for you manually
ik: So your paypal is working again??
Deal: yes, but you can't order online, and after a few days, we will have a new website
in the new site, you can order online, we will put original items on new one
pi_73741779
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dan moet je er nog een schijf inzetten. Hier zijn ze voor tussen 150,- en 200,- te krijgen (met schijf) en dan heb je het morgen in huis. Ik vrees dat die chinese dingen niet veel goedkoper zijn en er zijn vaak problemen met de warmte afvoer.
De schijf is er al, want ik wil er mijn externe 1 TB USB schijf aan kunnen hangen. Ik hoef/wil dus ook geen apparaat waar ik een schijf in kan bouwen.

Hmm, lees net dat DP weer online gaat...dat wordt dan misschien toch een Taobao order.
pi_73742482
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef FrankP het volgende:

[..]

De schijf is er al, want ik wil er mijn externe 1 TB USB schijf aan kunnen hangen. Ik hoef/wil dus ook geen apparaat waar ik een schijf in kan bouwen.

Hmm, lees net dat DP weer online gaat...dat wordt dan misschien toch een Taobao order.
Dan zou ik het ook niet weten, ik zou de gok niet nemen met dat chinese spul maar ben wel heel benieuwd als jij dat wel aandurft.
Voor de centen hoef je het niet te doen iig.
pi_73742791
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dan nog is het dom om voor iedereen dan de stekker eruit te trekken. Het ziet er al veel anders uit als je winkel gewoon doordraait, maar paypal tijdelijk betalingen niet kunnen. Daarnaast had Jack al veel eerder een uitzendkracht moeten regelen die de standaard emails beantwoord mbt tot de paypal betaling.
Nu moesten mensen die een vraag hadden over een ontvangen order of iets dergelijks te lang wachten op reactie.
quote:

Daar heb ik ook naar gekeken, zo'n mediaspeler. Waar ik tegenaan liep is dat veel goedkope apparaten geen digitale geluidsuitgang hebben. Daarnaast zit er ook vaak geen lan aansluiting op.
Als je een duurdere neemt met HD zit digitaal geluid er meestal wel op.

Ik gebruik hier nu mijn xbox voor. Die is dus omgebouwd en speelt alles af met digitaal geluid behalve HD (ook 720p niet goed).
Als je geen HD wil kan je dus ook een xbox kopen voor een paar tientjes. Je hoeft hem niet eens perse om te bouwen, als je voor een paar euro op ebay een bepaald spel koopt, een usb-console kabel en een memorycard werkt het even goed met een softmod. Maar een chip kan iedereen er zo inzetten en is uiteindelijk denk ik goedkoper.
Voordeel van een xbox is dat je ook python scripts uit kan voeren zoals uitzending gemist (waar ook rtl gemist enzo in zit) en justin.tv. Verder werkt sharen via het netwerk supergoed met xbmc.
Nadelen zijn het ontbreken van ondersteuning 720p en hoger (is hij gewoon te traag voor), de geluidsproductie van het apparaat en dat hij geen externe hd aan kan (wel geheugensticks tot 4 GB ofzo). Ook is hij super gebruiksvriendelijk, als hij eenmaal geïnstalleerd is. Je moet wel wat handig zijn met computers als je dat gaat doen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:20:42 #223
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73742908
quote:

Mag ik je een WDTV aanraden? Ben je voor minder dan 100 euro klaar
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:07:04 #224
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_73744314
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef Zapper het volgende:

[..]

Of misschien is dit wat voor je: http://www.xtreamer.net/
pi_73744468
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat is op zich wel een aardig apparaatje en er is zelfs al gemodde f/w voor. Misschien toch dan maar niet de zielige chineesjes helpen
pi_73744632
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:12 schreef FrankP het volgende:

[..]

Dat is op zich wel een aardig apparaatje en er is zelfs al gemodde f/w voor. Misschien toch dan maar niet de zielige chineesjes helpen
Nou zielig zijn ze zeker niet hoor.
Vanwaar eigenlijk de oplossing met externe hd? Sleep je zoveel met dat ding?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:27:29 #227
131319 mickeyD
pi_73744888
ik heb de voorloper van deze:
Freecom Mediaplayer II Drive in kit met BitTorrent client I HDMI I WLAN, AV, USB 2.0 & LAN connectie
werkt perfect, over het netwerk op tv een film kijken van mn pc gaat perfect!
warom moeilijk doen (inclusief verzendkosten vanaf china zit je zo aan de ¤100) als je hier ruime keus hebt (en service en garantie) vanaf ¤100?
http://tweakers.net/price(...)layer-ii-zilver.html
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:31:23 #228
131319 mickeyD
pi_73745036
die WDTV's worden trouwens an masse (eigenlijk bijna alleen die) op taobao aangeboden voor rond de ¤80. dus dat schiet qua prijs ook niet echt op jammergenoeg.
pi_73747027
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dan zou ik er een belletje aan wagen

mail gewoon nog een keer?
Nou ik heb gebeld hoor naar TNT, maar die zeggen dat het pakketje nooit Nederland heeft bereikt , Whats next?
AFCA!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:55:46 #230
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73747959
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Angelob het volgende:

[..]

Nou ik heb gebeld hoor naar TNT, maar die zeggen dat het pakketje nooit Nederland heeft bereikt , Whats next?
Nog paar dagen wachten.
Nog een keer proberen.
En dan de verkoper contacteren als hij nog steeds niet in NL is.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:13:20 #231
131319 mickeyD
pi_73748543
je moet er natuurlijk wel een beetje rekening mee houden dat er tijdens de chinese feestweek van over de hele wereld gewoon bestellingen zijn binnengekomen, die ook verstuurd moeten worden, er is dus lijkt mij nogal een grote achterstand ontstaan in verscheping die ingehaald moet worden.
pi_73748925
Weet iemand of ze ergens zo'n verloop stekkertje hebben voor een nokia n73? Die gaat onder in de telefoon waarna je dus gewone oordopjes erin kan doen.

EDIT: Al gevonden, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24085

[ Bericht 34% gewijzigd door eagle89 op 16-10-2009 14:32:53 ]
pi_73749166
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:24 schreef eagle89 het volgende:
Weet iemand of ze ergens zo'n verloop stekkertje hebben voor een nokia n73? Die gaat onder in de telefoon waarna je dus gewone oordopjes erin kan doen.
http://cgi.ebay.nl/2-5-mm(...)?hash=item27aaaa6090

http://cgi.ebay.nl/New-2-(...)?hash=item27aab8c274

vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:56:06 #234
131319 mickeyD
pi_73750039
pi_73751495
Dealextreme schiet ook weer lekker op
pi_73751528
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:37 schreef sven93 het volgende:
Dealextreme schiet ook weer lekker op
[ [url= afbeelding]http://www.dump.no/view/files/cc2d257d2d41/_.JPG]afbeelding[/url][/url] ]
Gewoon ff een ticket aanmaken en dan word hij snel geshipped
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:05:24 #237
183846 joepie91
pi_73752381
quote:
Haha, ninja-edit
pi_73752961
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Gewoon ff een ticket aanmaken en dan word hij snel geshipped
Heb ik ook even gedaan met een item maar wat kiezen jullie voor reden? Heb nu maar not received gedaan.
pi_73753117
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Heb ik ook even gedaan met een item maar wat kiezen jullie voor reden? Heb nu maar not received gedaan.
http://services.dealextreme.com/
- Your current order status shows "Processing - Contact us for details".

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2009 16:26:49 ]
pi_73753297
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

http://services.dealextreme.com/
- Your current order status shows "Processing - Contact us for details".
Als je vanuit je order doorklikt krijg je deze niet, alleen als je nog een keer doorklikt maar ik weet nu waar ie zit.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:52:06 #241
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_73754061
Hmm, ik begin me zorgen te maken allemaal...

Het gaat om FocalPrice.

Order No. Total Amount Payment Shipping Shipment Type Order Date Shipping Date Operation
T1880284 $18.68 Paid Airmail Shipped Normal 9/23/2009 9/24/2009 All Shipped

Hij is dus allang verscheept, het gaat om een 4gb Ipodje, maa rheb nog niets ontvangen :$

Unregistred Airmail, ik ben bang dat hij ergens is blijven haken, onderweg.
DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?
pi_73754151
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:52 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Hmm, ik begin me zorgen te maken allemaal...

Het gaat om FocalPrice.

Order No. Total Amount Payment Shipping Shipment Type Order Date Shipping Date Operation
T1880284 $18.68 Paid Airmail Shipped Normal 9/23/2009 9/24/2009 All Shipped

Hij is dus allang verscheept, het gaat om een 4gb Ipodje, maa rheb nog niets ontvangen :$

Unregistred Airmail, ik ben bang dat hij ergens is blijven haken, onderweg.
.

9/23/2009,

Kerel wacht gewoon rustig totaal 1 maand
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:54:26 #243
48067 neo2000
pi_73755926
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:52 schreef THE_WAARHEID het volgende:
geduld hebben misschien een optie inderdaad?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:07:47 #244
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_73760335
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

.

9/23/2009,

Kerel wacht gewoon rustig totaal 1 maand
De tijd gaat zo langzaam, het lijkt alsof ik al 3 maanden heb gewacht.

Ik heb op DX.xom problemen, of ja.. mn PayPal-account: Ik krijg te zien, nadat ik heb ingelogd dat ik te weinig geld op mijn PayPal heb.. maar ik heb nooit geld daarop gehad; normaal gesproken haalde PayPal altijd zelf geld vanaf mijn ING-rekening.. Wat nu?
pi_73763697
ik heb een uur gelden een bestelling geplaatst bij DX, maar nog steeds geen bevestigingsmails, van zowel paypal als DX niks
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:57:58 #246
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73764088
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een uur gelden een bestelling geplaatst bij DX, maar nog steeds geen bevestigingsmails, van zowel paypal als DX niks
Nu is je rekening geplunderd
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:14:14 #247
183846 joepie91
pi_73767104
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
Kijk eens in je DealExtreme-account

Waarschijnlijk liggen de mailservers gewoon plat ofzo.
pi_73767267
na 2 uur eindelijk een mailtje
pi_73768316
Ik heb mijn Iphone-clone binnen! Jaaaj! Hij valt me kwa uitstraling en materiaal wat tegen.

Maar een super mobieltje voor 51 euro!

Voor deze prijs is dit een ehel net mobieltje!

Mini RC helicopter verzonden En iphone case ook

Jaaj Dealextreme voor het leven

Vraagje:

Weet iemadn nog een soortgelijke dealextreme/dealperfect shop waar ik goedkoop broeken en shirts enzo overhemde kan kopen. Dealperfect heeft een klein assortiment maar niet het gene wat ik zoek.
Bill Gates is net zo nep als zijn OS.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:18:54 #250
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73769340
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef basjwz het volgende:
Weet iemadn nog een soortgelijke dealextreme/dealperfect shop waar ik goedkoop broeken en shirts enzo overhemde kan kopen. Dealperfect heeft een klein assortiment maar niet het gene wat ik zoek.
Dealperfect in combinatie met www.taobao.com maakt een bijna oneindig assortiment
Maarja zul je wel ff moeten wachten tot de nieuwe site dr is
Want nu issut beetje een zooitje daaro
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:27:14 #251
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73769550
Ik mis de pakketjes
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:58:17 #252
131319 mickeyD
pi_73770218
ik mis mijn pakketje :p
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:57:27 #253
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73771518
quote:
Ik heb mijn Iphone-clone binnen! Jaaaj! Hij valt me kwa uitstraling en materiaal wat tegen.

Ik heb inmiddels een bestelling van 2 oktober binnen, die van 19 september wacht nog op de supplier, "de levertijd is maar 3 a 5 dagen hoor!!!".
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:25:13 #254
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73774248
quote:

Maar een super mobieltje voor 51 euro!

Voor deze prijs is dit een ehel net mobieltje!

Mini RC helicopter verzonden En iphone case ook

Jaaj Dealextreme voor het leven

Vraagje:

Zeeman, Wibra, Hema, C&A
pi_73783188
word weinig gepost hierzo:(
pi_73783776
Geen dp , dealextreme is een beetje oud. Niet veel nieuwe leuke dingen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:16:21 #257
226677 revpolen
pi_73783798
iedereen is met ze gadgets aan het spelen
pi_73784253
en m'n horloge is nog steeds niet aangekomen...
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:54:44 #259
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73784709
En na die vak in hongkong duurt 't láaang voordat iets aankomen
Dus tja.. iedereen gaat maar ff wat anders doen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:04:57 #260
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73784999
Klopt dat het rustig is.

Er is een DP/DX feestje bij mstr thuis. Gratis alcohol.
Ben net thuis was wel vet

Hij liet z'n LED strip zien van DX
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:07:05 #261
226677 revpolen
pi_73785059
waarom benwas ik niet uitgenodigd
ik weet ben niet de knapste maar heb wel leuke china spullen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:10:33 #262
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73785147
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt dat het rustig is.

Hij liet z'n LED strip zien van DX

Gezellig feestje met die body massagers
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:14:20 #263
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73785254
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:10 schreef mstr het volgende:

[..]

Gezellig feestje met die body massagers
Haha ja, en die MacorgaZ met zijn Fleshlight op je badkamer
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:14:56 #264
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73785275
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Priceless
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:34:38 #265
183846 joepie91
pi_73785831
Even een kleine update wat betreft de Dingoo:
Ik ben vandaag bezig geweest met het testen can de batterijduur. Ik heb 's nachts de batterij volledig op laten laden, en ben daarna naar mijn werk gegaan en heb daar de radiofunctie aangezet. De radio heeft 7,5 uur gedraaid op volume 28/30 (bijna maximaal dus), en toen ik klaar was met werken ben ik een serie gaan kijken (in FLV/MP4/AVI formaat, verschilt per aflevering). Daar ben ik nu een halfuur mee bezig, en mijn batterij-indicator staat nu op 2 van de 3 streepjes.

Oftewel, ik kom volgens mij ruim boven de beloofde 7-8 uur batterijduur uit. Goed dus Ik laat het weten zodra hij uitvalt.
pi_73786053
ERROR
The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://www.dealextreme.com/

The following error was encountered:

* Unable to forward this request at this time.

This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that:

* The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and
* All configured parent caches are currently unreachable.

Your cache administrator is root.
Generated Sat, 17 Oct 2009 17:41:12 GMT by www.dealextreme.com (squid/2.6.STABLE21)

pi_73786068
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:
ERROR

This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that:

* The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and

Generated Sat, 17 Oct 2009 17:41:12 GMT by www.dealextreme.com (squid/2.6.STABLE21)

no prob's here
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:43:42 #268
183846 joepie91
pi_73786097
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:
ERROR

Dat is een anti-DDoS cache-proxyserver. Gewoon even een minuutje wachten, en dan moet ie het weer doen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:13:45 #269
48067 neo2000
pi_73787023
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt dat het rustig is.

Hij liet z'n "LED strip" zien
Oh, was het zo'n feestje?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:21:04 #270
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73787231
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik was er niet hoor. Echt niet
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:43:05 #271
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73787890
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Oh, was het zo'n feestje?
Hahaha
Nee, als je daar op doelt.. dan moet je bij MacorgaZ zijn
pi_73789470
Ik heb 5 september iets besteld bij Dealextreme, dat doe ik wel vaker, maar toch. Dit was een vrij groot pakket ($30,-) en is tegen gehouden blijkbaar. Nu moet ik invullen wat er in zat en hoeveel het waard was, plus de bon. Maarrr onderaan de brief staat:
quote:
Op basis van de door u verstrekte gegevens zal belastingaangifte wordxen gedaan. Door ondertekening verklaart u dat dit formulier naar waarheid is ingevuld. U stelt zich aansprakelijk voor eventuele geldelijke gevolgen die voortvloeien uit de aangifte overeenkomstig uw opgaaf.

Vervolg:
Over zendingen welke u worden toegezonden vanuit een land buiten de Europese Unie is in beginsel belasting verschuldigd, te weten douanerecht, omzetbelasting (btw) en of bijzondere heffingen.
Wat kan ik hier van verwachten qua "boete" ? Want als t vrij duur word laat ik het liever terug sturen dan krijg ik mijn geld terug van Dealextreme.

Voor de geïnteresseerde de inhoud:

00678 7 Ports Powered USB Hub x 1 Shipped $15.82 -
03529 Flat to Round Power Plug Convertor x 10 Shipped $0.40 -
26605 RGB/SCART 1080P HD AV Cable for PS3 (1.6M-Length) x 1 Shipped $8.83 -

Ik vermoed zelf dat er wel eens een probleem kan komen om de 10x convertor. Valt op toch 10x hetzelfde item...
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 21:34 schreef fuskergalleries het volgende:
post dit item ff in een topic over de chinese webshops, zijn genoeg mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en je exact aan kunnen geven wat je het beste kan doen: Chinese Webshops-topic #25 - Geen vragen meer over DP svp.

volgens mij hoef je niets of weinig te betalen want je mag voor iets van 22 euro belastingvrij invoeren, en de artikelen die je besteld heb vertegenwoordigen die waarde

suc6
Dat zou top zijn, ik zit op 21,78 inclusief "registered air mail"
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:39:32 #273
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73789540
Jammer, had ik mijn Kelvin Groot homo onderbroekje kunnen showen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:51:01 #274
183846 joepie91
pi_73789867
Dit begint wel heel bizar te worden. Inmiddels zit mijn Dingoo op 7,5 uur radio afspelen, en 2,5 uur (hoge resolutie) video afspelen, en hij is nog steeds niet leeg.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:52:05 #275
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73789899
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 21:51 schreef joepie91 het volgende:
Dit begint wel heel bizar te worden. Inmiddels zit mijn Dingoo op 7,5 uur radio afspelen, en 2,5 uur (hoge resolutie) video afspelen, en hij is nog steeds niet leeg.
Je hebt blijkbaar een goede batch batterijen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:52:22 #276
183846 joepie91
pi_73789907
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 21:52 schreef mstr het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar een goede batch batterijen
Je zou het bijna denken he

EDIT: Ze (Dingoo Digital) claimden 7-8 uur batterijduur. Serieus voor het eerst dat iets bij mij langer meegaat dan er geclaimed wordt. Maar misschien heeft dat ook te maken met het feit dat ik geen emulators draai op dit moment. Misschien verbruiken die wel meer ofzo. Ik zal het nog wel eens testen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:41:06 #277
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73791155
Ze hebben er gewoon een heel klein geaborteerd Chineesje in gestopt die in een hamsterwiel rent om de batterij op te laden. Een soort Seiko Kinetic maar dan op een Chinese manier
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:19:13 #278
183846 joepie91
pi_73792304
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben er gewoon een heel klein geaborteerd Chineesje in gestopt die in een hamsterwiel rent om de batterij op te laden. Een soort Seiko Kinetic maar dan op een Chinese manier

Maar even serieus. Eindresultaat: 7,5 uur FM radio op bijna maximaal volume, en 2,5 uur high-res video op maximaal volume. Behoorlijk indrukwekkend als je het mij vraagt.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:46:09 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73793076
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Maar even serieus. Eindresultaat: 7,5 uur FM radio op bijna maximaal volume, en 2,5 uur high-res video op maximaal volume. Behoorlijk indrukwekkend als je het mij vraagt.
Goed ja, indrukwekkend nee.
Een hoop van dit soort apparaten trekken toch 5 a 10 uur video?

Voor 50 euro is het natuurlijk mooi. Ga je nog mp3 testen en iets van streetfighter 2 gewoon op zijn demo mode laten draaien? Kijken hoe lang het dan blijft draaien Op zich moeten de prestaties omhoog gaan nadat je de batterij een paar keer hebt opgeladen.

Hoe is de geluidskwaliteit door een hoofdtelefoon, beetje te pruimen?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:52:48 #280
183846 joepie91
pi_73793234
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Goed ja, indrukwekkend nee.
Een hoop van dit soort apparaten trekken toch 5 a 10 uur video?

Voor 50 euro is het natuurlijk mooi. Ga je nog mp3 testen en iets van streetfighter 2 gewoon op zijn demo mode laten draaien? Kijken hoe lang het dan blijft draaien Op zich moeten de prestaties omhoog gaan nadat je de batterij een paar keer hebt opgeladen.

Hoe is de geluidskwaliteit door een hoofdtelefoon, beetje te pruimen?
Ik zal nog wel de volgende tests doen:
* MP3 playlist op maximaal volume
* Meegeleverde 3D-game 7 Days op menu laten staan (hierin vlieg je in 3D door een gang heen, dus volgens mij best wat processorkracht)
* SNES rom in demo mode
* GBA rom in demo mode

De geluidskwaliteit is gewoon fan-tas-tisch. Door de meegeleverde oordopjes klinkt het al redelijk goed, en met een goede koptelefoon is het, zoals in een aantal andere reviews al gezegd, gewoon iPod-kwaliteit, zoniet beter. Totaal geen ruis, superhelder geluid, en de equalizer werkt ook erg goed.

Wat betreft indrukwekkendheid: ik heb nog geen andere apparaten gezien in deze prijsklasse met een dergelijk groot scherm (oftewel, alle Blokker-MP4spelers vallen af), een goede beeldkwaliteit als die van de Dingoo (echt haarscherp dus), én zo'n lange batterijduur. Vooral de eerste en de laatste gaan vaak niet zo goed samen, schermen slurpen energie.
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:09:18 #281
48067 neo2000
pi_73798941
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
Dat zou top zijn, ik zit op 21,78 inclusief "registered air mail"
Volgens mij zit je dan wel safe eigenlijk..
Wel vreemd overigens, de douane pakt er nooit pakjes uit.. En dan doet men het wel, is het een pakketje met onbenullige dingen die niet eens de maximum waarde vertegenwoordigen.
pi_73800092
Ik heb een paar dagen terug m'n led-strip van DX, 50cm met 75 witte leds ofzo, in de laadruimte van onze peugeot partner gebouwd.
En wat een bak licht komt er vanaf in het donker ook goed verspreid,
complete bak is super vel, erger dan dachtlicht
Back to the 70's
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:55:15 #283
48067 neo2000
pi_73800554
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:28 schreef arnold-d het volgende:
Ik heb een paar dagen terug m'n led-strip van DX, 50cm met 75 witte leds ofzo, in de laadruimte van onze peugeot partner gebouwd.
En wat een bak licht komt er vanaf in het donker ook goed verspreid,
complete bak is super vel, erger dan dachtlicht
Hoe heb je de boel aangesloten eigenlijk..?
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:20:15 #284
226677 revpolen
pi_73801055
ik gok ( hoop) op het normale lampje (12v) aansluiting datje heb als de klep open gaat
pi_73801095
Led-stip op een draag-steun, die in het midden door de hele auto loopt, daar extra draden aan gesoldeerd, en weg gewerkt, en inderdaad aangesloten op het standaard lampje die er in zit, dus als die aan gaat, gaat de led-strip ook aan

En dus werkt hij mooi op 12 volt
Back to the 70's
pi_73803705
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 12:22 schreef arnold-d het volgende:
Led-stip op een draag-steun, die in het midden door de hele auto loopt, daar extra draden aan gesoldeerd, en weg gewerkt, en inderdaad aangesloten op het standaard lampje die er in zit, dus als die aan gaat, gaat de led-strip ook aan

En dus werkt hij mooi op 12 volt
Pics
pi_73807883
Ik heb voor mijn bestelling bij Budgetgadgets een bevestiging gekregen dat mijn pakketje onderweg is met de post maar als ik op de site inlog staat de status van de bestelling op 'Pending'. Kan ik mijn pakketje (6 okt. verstuurd) wel deze week ongeveer thuis verwachten?
pi_73808012
misschien
pi_73808144
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb voor mijn bestelling bij Budgetgadgets een bevestiging gekregen dat mijn pakketje onderweg is met de post maar als ik op de site inlog staat de status van de bestelling op 'Pending'. Kan ik mijn pakketje (6 okt. verstuurd) wel deze week ongeveer thuis verwachten?
Misschien een idee om deze vraag aan Budgetgadgets te stellen? Daarnaast kunnen die daar ook niks met zekerheid over zeggen aangezien je vervolgens afhankelijk bent van HK post en daarna TNT post.
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:13:07 #290
131319 mickeyD
pi_73808495
@ thijs: binnen een week of 2
bij budgetgadgets blijft het altijd op "pending" staan als hun er klaar mee zijn en het verstuurd is.
ook als je het al hebt ontvangen en je hun een mail hebt gestuurd dat je het ontvangen hebt.
pi_73814494
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:13 schreef mickeyD het volgende:
@ thijs: binnen een week of 2
bij budgetgadgets blijft het altijd op "pending" staan als hun er klaar mee zijn en het verstuurd is.
ook als je het al hebt ontvangen en je hun een mail hebt gestuurd dat je het ontvangen hebt.
Ok, bedankt voor je reactie. Dan ga ik ervanuit dat het pakketje deze week aankomt.
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:23:12 #292
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_73815240
Dames,

Ik heb iets willen bestellen bij DX.com, maa rkrijg nadat ik heb ignelogd met PayPal een foutmelding in de trant van:

"Te weinig geld op je PayPal, koppel een CREDITCARD aan je account"

Nou heb ik dus geen creditcard, normaalgesproken haalt paypal het bedrag na een week van mijn ING-account. Wat is er aan de hand hiero?

Op Focalprice.com kan ik wel gewoon betalen etc.

Paypal.nl : Bank is gekoppeld.
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:24:38 #293
131319 mickeyD
pi_73815292
ik ook, want mijn nokla accu is ook op die datum besteld.
pi_73815617
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef mug89 het volgende:

[..]

Pics
Moet ik nog een keer maken, in het donker.
Hier een pauper foto van de mobiel, tijdens de montage, en ook meteen ruiten-folie op de achterramen aangebracht, 3% doorlaat

Back to the 70's
pi_73815716
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Dames,

Ik heb iets willen bestellen bij DX.com, maa rkrijg nadat ik heb ignelogd met PayPal een foutmelding in de trant van:

"Te weinig geld op je PayPal, koppel een CREDITCARD aan je account"

Nou heb ik dus geen creditcard, normaalgesproken haalt paypal het bedrag na een week van mijn ING-account. Wat is er aan de hand hiero?

Op Focalprice.com kan ik wel gewoon betalen etc.

Paypal.nl : Bank is gekoppeld.
dan sta je rood op PP, geld storten dus
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:17:21 #296
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73824889
Er zijn weinig leuke nieuwe gadgets
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:05:21 #297
183846 joepie91
pi_73827423
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef mstr het volgende:
Er zijn weinig leuke nieuwe gadgets
Beetje treurig lijstje met New Arrivals op DX inderdaad. Vooral accu's, beschermtasjes/hoesjes, en onderdelen voor de PSP Go.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:06:46 #298
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73827485
Inderdaad, en net alsof mensen de PSP Go gaan kopen
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:20:18 #299
183846 joepie91
pi_73828049
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, en net alsof mensen de PSP Go gaan kopen
PSP Go: Uitgemelkt concept, lelijk, en nog lastiger te modden. Bonusklacht: commerciele Sony-troep

Oh wacht, dit is geen KLB
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:22:24 #300
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73828123
Vol.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:22:34 #301
98259 mstr
Een jonge God!