Kijk en vergelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef ColtZ40 het volgende:
Leuk topic hoor. Maar bij DX verkopen ze dezelfde rommel als ebay toch!?
Dan was het een slechte TVP van je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. Geen of weinig prijsverschil.
Bij DX ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
?
Op ebay kan je wel gewoon met paypal betalen.
Omdat toch niemand de OP leest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:19 schreef mickeyD het volgende:
waarom niet ff tijdelijk de OP aangepast met de betalingsproblemen van DP?
dat scheelt (misschien) een hoop vragen..
Geen idee eigenlijk. Zeer duidelijk verhaal, en de foto's die je er bij doet zal alleen maar de boel verduidelijken qua hoe ziet het er dan uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:48 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal ook nog een Engelse vertaling posten op mijn weblog, daar kan ik er makkelijk afbeeldingen bijpleuren, en dan kan ik die ook weer in deze review gebruiken
Mja, wat mist er nog aan die review, qua bespreekpunten? (behalve foto's)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:57 schreef gers het volgende:
doeT dp het alVeer of heb ik Pech en moet ik wachten?
Ik wilde hem eerst als signature gaan gebruiken onder elke post in dit topic.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:00 schreef mickeyD het volgende:
[..]
Mooie Ad-on MSTR![]()
"zie pagina 1 bovenaan" klinkt altijd nog vriendelijker dan "zucht" of iets dergelijks
En ze zullen er nog een aantal dagen over doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
2 weken terug een bestelling gedaan op DX, Vrijdag maar even gemaild, waarom het nog steeds in hong kong ligt. Te wachten om verwerkt te worden.
Ze geven gewoon geen antwoord terug. Ze hebben 2 dagen de tijd gehad.
Je kan beter een doosje slaappillen bij de dokter halen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef FrankP het volgende:
Misschien een idee om in de OP het telefoonnummer van de TNT te plaatsen voor het opvragen van een Track&trace code. (ik zoek me namelijk telkens weer de pleuris naar dat nummer)
Oja en heb voor mijn vriendin deze besteld bij FP, zodat ze 's nachts haar creatieve dwalingen op kan schrijven zonder mij wakker te maken
Nee dat kost mij m'n no-claim van de zorgverzekering, dan maar liever die $2.30 uitgeven aan een pen met een lichtjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan beter een doosje slaappillen bij de dokter halen?
Een bestelling duurde bij mij ook echt ziek lang gemaild.. en pas 1/1,5 week later antwoord >.< Toen had ik btw m'n bestelling al wel binnen. Gewoon nog even geduldig zijn raad ik je aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
2 weken terug een bestelling gedaan op DX, Vrijdag maar even gemaild, waarom het nog steeds in hong kong ligt. Te wachten om verwerkt te worden.
Ze geven gewoon geen antwoord terug. Ze hebben 2 dagen de tijd gehad.
25 september betaald, verzonden of hongkong verlaten? Had zelf ook een pakje die 24 september verzonden was, die heb ik nu al een paar dagen binnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef mcwops het volgende:
jack maar weer is gemaild waar mijn bestelling van 25 sept blijft....
1 van fp's new arrivals.
[ afbeelding ]
geweldig![]()
Dat ze er lang over doen snap ik, maar 2 weken en nog steeds niet geshipped.Zelfs nog niet verwerkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef mstr het volgende:
[..]
En ze zullen er nog een aantal dagen over doen.
Deal with it or quit.
En nog vele anderen in dit topic...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat ze er lang over doen snap ik, maar 2 weken en nog steeds niet geshipped.Zelfs nog niet verwerkt.
Maarja, dat soort shit overkomt mij altijd.
Dat zou je in principe makkelijk moeten kunnen reddenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef thijs1994 het volgende:
Vandaag ook bericht gekregen van het andere pakketje dat opgestuurd is door Budgetgadgets. Hoop dat ik 't voor de 28e binnenheb want het is een cadeautje.
Ik hoorde dat BG daar redelijk snel mee was dus ik hoop het wel.
Je kan ook steeds het plaatje wijzigen zodat het laatste nieuws daar wordt weergegeven...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef jopiede het volgende:
Hoe lastig is het om het nummer van tnt post te vinden ik zal even de stappen opnoemen:
1. Ga naar www.google.nl
2. Typ in: tnt post
3. Zie de resultaten: 058 2333333 Ojah het is de 4de. Als je het niet vinden kan!
Daar tegen in, de nieuwe pic in de OP vind ik wel leuk![]()
Even tussendoor: info over track 'n trace van je pakketje staat gewoon in de OPquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef jopiede het volgende:
Hoe lastig is het om het nummer van tnt post te vinden ik zal even de stappen opnoemen:
1. Ga naar www.google.nl
2. Typ in: tnt post
3. Zie de resultaten: 058 2333333 Ojah het is de 4de. Als je het niet vinden kan!
Daar tegen in, de nieuwe pic in de OP vind ik wel leuk![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef kloink het volgende:
vrinden
ik wil een poging wagen om rechtstreeks te bestellen bij een shop op taboao..ik kom er alleen niet achter waar ik een email adres kan vinden ook niet met vertaling..iemand daar handig in?
http://shop34063013.taobao.com/
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:59 schreef Swagger het volgende:
Sigh, ik wacht nu al 4 uur.
Mensen ik heb mn bankrekening bevestigd, maar ik moet nog steeds een credit card toevoegen bij betalen. Ik kies voor express checkout en er komt te staan dat de ontvanger "meteen betaalt" wilt worden.
Had iemand dit ook?
Dat antwoordde ik een paar uur geleden, doe eens niet zo ongeduldig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Nog even wachten en anders morgen nog een keer proberen.
Ik zal je zo om de oren slaan met een hand decorationquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef makkie88 het volgende:
k zit zo te zoeken, maar k kan me CTRL+F niet vinden
probeer mijn post maar weer naar ontopic te wendenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zal je zo om de oren slaan met een hand decoration
Volgens mij heeft DealPerfect ze nog in de aanbieding. Is wel immitatie, maar werkt net zo goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef makkie88 het volgende:
k zit zo te zoeken, maar k kan me CTRL+F niet vinden
Maar hoe moet je daar nu betalen dan? Want ik zit nergens het 'add to cart' knopje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DealPerfect ze nog in de aanbieding. Is wel immitatie, maar werkt net zo goed.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hoe moet je daar nu betalen dan? Want ik zit nergens het 'add to cart' knopje.
Dat werkte ook niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
moet je ff de zoekfunctie van windows gebruiken
Staat er nog niet zo lang in en dacht er nu toevallig aan en eigenlijk was het gewoon een verkapte tvpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:43 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Even tussendoor: info over track 'n trace van je pakketje staat gewoon in de OP
Heb je van te voren wel ticket support bij DealPerfect besteld en betaald? Jeweets, via Paypal..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat werkte ook niet.
En ik heb 3 dagen geleden al een ticket aangemaakt, maar ik hoor maar niks?
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb je van te voren wel ticket support bij DealPerfect besteld en betaald? Jeweets, via Paypal..
Sommige mensen...................quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef kloink het volgende:
vrinden
ik wil een poging wagen om rechtstreeks te bestellen bij een shop op taboao..ik kom er alleen niet achter waar ik een email adres kan vinden ook niet met vertaling..iemand daar handig in?
http://shop34063013.taobao.com/
Is er nog niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef veda het volgende:
Ik heb die video review van die sciphone gemist. Kan hem niet vinden![]()
Of is die er nog niet?
He balen... is het dan zo druk dat het 'al' een paar dagen bij HK ligt te wachten om mee te mogenquote:
En toen kreeg ik dit als reactie:quote:Hello Jack,
I want to buy this one
http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700
88.07$ including shipping and tracking number
How about warranty or if it comes broken etc?
Its expensive but i like it.
Dion
quote:http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700
88.07$ including shipping and tracking number
Dion,for this item,I will not give you discount for the price 88.07$
But I will give you a nice U-boat box for it.
For other customer ,I will just ship the watch to them with ordinary box as the normal box for the watches in my website.Hope your understand
And if any quality problem is found,you can return to me ,I will pay for returning shipping cost and give you refund or replacement.
Best regards,
Jack
Nu komt ze met een lul verhaal om hun zelf in te dekken. Echter ben ik het hier niet mee eens en moet ik Jack weer mailen. Dat doe ik. En hij reageert niet meer.quote:Hello, Dion,
Sorry but I am afraid we cannot reach your requirement.
We contacted the seller, he said it is normal that there is a little bit difference between the real watch and the one in the site. It is impossible to ask for any replacement or refund from the seller. The transaction of this watch has been completed after nine days according to the TAOBAO rule.
To prove that we buy the watch from the seller you appointed, attached please find the screen cut of the transaction record.
The first line is the order number and the transaction date.
The most left to most right is the watch picture and the product name, the value, the quantity. the seller name and the "交易成功"means "successful transaction".
Like we said, we only takes charge of purchasing the item from the seller,we gurantee you that we check the quality before shipping. And once it is shipped without problem, we are not responsible for any complaint followed. Please be noted.
But to compensate for the difference, we would like to give you $3 discount. I hope you understand. We always give you better price than other customers, and there is little profit we can earn.
If you feel any more problem, please contact Jack.
Best regards,
Rachel
- Product is DOAquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:02 schreef jopiede het volgende:
Ik denk alleen dat paypal je geen gelijk gaat geven, omdat hij via een tracking number kan aangeven dat jij het binnen hebt gekregen
Klopt. Mij hoor je niet zeggen dat ik voor 88$ een hoogwaardige U-Boat horloge verwacht. Maar wel een product dat na mijn verwachting voldoet. Fotos van de advertentie, informatie en Jack verifieerde alles en had duidelijk niet opgelet en dat kost hem geld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:13 schreef jopiede het volgende:
Maar het kopen van neppe spullen, want elke mongool weet dat je voor 80 dollar geen genuine u-boat kan kopen. Kunnen ze daar niet wat tegen in brengen?
quote:
sorry mensen, maar ik heb op dit moment even 26 uur per dag nodig ipv de beschikbare 24quote:
Dat hij het niet meer doet ja. Maar dat hij een beetje afwijkt nee. En een klacht indienen bij paypal nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:27 schreef Skiet het volgende:
Ik geef Dion echt groot gelijk.
batterij of automaat?quote:Nu, na 2 dagen is het horloge ook gaan stoppen met lopen (heb er nog geen een keer mee op straat gelopen)
wat l*l je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Semmm het volgende:
[..]
Sommige mensen...................![]()
Jij wilt dus meer betalen en het ook nog eens zelf regelen?
Als je het horloge draait, dan gaat de grote wijzer heen en weer (zit los?) en die draait niet meer mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef mickeyD het volgende:
[..]
batterij of automaat?
batterij: ff nieuwe halen op de markt.
automaat: ff paar dagen flink dragen. van een paar keer schudden gaat zo'n fake echt niet lopen als een speer.
Ik ben er klaar meequote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:53 schreef Zapper het volgende:
New arrival op DX:
[ afbeelding ]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.24224
Wat voor jou, Dion?
Lol, hoe oud was hij?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Dionysiou het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat ik me aanstel of geen gelijk hebt:
Als je iets besteld waarvan je alles verifieert bij de tussenverkoper (Jack dus) en je zelfs garandeert dat als er wat fout zou zijn bij de order of het een DOA is dat hij het goed oplost en het vervolgens niet doet, dan kan je echt de tering krijgen
En vervolgens gaat het niet alleen om de afwijking maar ook om de DOA.
Oja, de iPod Shuffle is ook overleden
Kansloos inderdaad, dit soort artikelen koop je in de winkel dan weet je dat je niet besodemieterd wordt ! Daarnaast heb je dan ook garantiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gaan klagen over een fake horloge
Als ik Jack was zou ik gewoon niks garanderen op Taobao orders, vooral bij horloges want je weet dat het altijd fout is. Maar nu is het meer Black Jack, een Tokkie verkoper met mooie praatjes. Daar heb je helemaal geen moer aan als je als klant om advies vraagt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Dionysiou het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat ik me aanstel of geen gelijk hebt:
Als je iets besteld waarvan je alles verifieert bij de tussenverkoper (Jack dus) en je zelfs garandeert dat als er wat fout zou zijn bij de order of het een DOA is dat hij het goed oplost en het vervolgens niet doet, dan kan je echt de tering krijgen
Hij heeft toch hele duidelijk afspraken gemaakt met de verkoper. De verkoper komt zijn woord niet na. Hij heeft het zwart op wit staan, wat maakt het dan uit wat voor product het is. Er zijn gewoon afspraken gemaakt die niet nagekomen worden. Dat is een kwalijke zaak.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:52 schreef mvc het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad, dit soort artikelen koop je in de winkel dan weet je dat je niet besodemieterd wordt ! Daarnaast heb je dan ook garantieVoor die extra euro's heb je dan ook een echt horloge.
Aan de ene kant:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij heeft toch hele duidelijk afspraken gemaakt met de verkoper. De verkoper komt zijn woord niet na. Hij heeft het zwart op wit staan, wat maakt het dan uit wat voor product het is. Er zijn gewoon afspraken gemaakt die niet nagekomen worden. Dat is een kwalijke zaak.
Ja die is goed, alle Aziaten zijn straatarm en dat komt door onsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Aan de ene kant:
laten we de toch al überrijke aziatische medemens nog meer proberen te onderdrukken......zij verdienen er per slot van rekening ook gouden bergen mee![]()
Andere zijde van de medaille:
afspraak is afspraak
Helaas:: door schade en schande weet je inmiddels als een aziaat zegt dat iets goed is, bevestigen van een afspraak, je gelijk hebt, iets snel gebeurd, je al deze zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Zo ook met de U schip, naike, aaiphone, laaaaacost-replica's --> het blijft een verrassing
Sorry, maar Jack verdiend een hele aardige boterham met zijn DP handel. Dus medelijden hoeven we met hem heus niet te hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:31 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Aan de ene kant:
laten we de toch al überrijke aziatische medemens nog meer proberen te onderdrukken......zij verdienen er per slot van rekening ook gouden bergen mee![]()
Andere zijde van de medaille:
afspraak is afspraak
Helaas:: door schade en schande weet je inmiddels als een aziaat zegt dat iets goed is, bevestigen van een afspraak, je gelijk hebt, iets snel gebeurd, je al deze zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Zo ook met de U schip, naike, aaiphone, laaaaacost-replica's --> het blijft een verrassing
ik heb ook nergens gezegd dat alle aziaten straatarm zijn. probleem alleen met heel veel van die 16-jarigen (no offense...ik bedoel iig niet Dion in dit verhaall) nieuwe users die zich hier aanmelden, dat die eenzelfde service verwachten als bij producten waarvoor je in NL de hoofdprijs voor betaalt. tuurlijk is niet het niet fijn als je na 1 dag nog geen reactie op je mail heb gehad. tuurlijk is de bezorgtijd erg lang. maar om nou gelijk te gaan dreigen met paypal, jack uit te schelden....een beetje respect (lees het forum er maar eens op terug).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja die is goed, alle Aziaten zijn straatarm en dat komt door ons![]()
Je hebt in China ook gewoon een middenklasse en bovenklasse. Ik denk niet dat Jack ergens onder een golfplaat slaapt. Een hoop Nederlanders zullen kwijlen van de levensstijl van een hoop Chinezen. Ik profiteer niet van bedrijven zoals Nike en hun slavernij.
Maar goed, dat je alles met een korrel zout moet nemen en dat je vooral de krenten moet zoeken in de pap lijkt me inmiddels wel duidelijk. Het is alleen erg zuur als je deze les leert met 80 dollar, daarom koop ik eigenlijk alleen klein prul of er moet een goede review zijn.
De klantenservice voor 5 dollar producten is ook gewoon goed, 80 dollar daar vliegt Jack zijn hoedje van omhoog. Dan moet hij ook niks garanderen of geen dure producten verkopen.
tuurlijk: jack loopt echt binnen door de kleine orders die wij hier gezamenlijk van het FOK-forum plaatsen. Ik denk toch zeker wel 30K per maand.......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Sorry, maar Jack verdiend een hele aardige boterham met zijn DP handel. Dus medelijden hoeven we met hem heus niet te hebben.
Daarnaast zeg je nu dat zakendoen met een Aziaat je er rekening mee moet houden dat je een hoop zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Dat is echt klinkklare onzin natuurlijk. Duidelijk dat jij totaal geen idee hebt en je alleen ervaring met DX/DP en wat andere shops hebt.
ja, DAT schreef je niet!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je het horloge draait, dan gaat de grote wijzer heen en weer (zit los?) en die draait niet meer mee.
Nee ik lul nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef kloink het volgende:
[..]
wat l*l je?
Ik heb dat eerder gedaan nadat iemand het hier voor elkaar heeft gekregen rechtstreeks contact te hebben met een shop (en dus het email adres al had). Was de prijs EX alle fees van bv DP en is dus veel goedkoper geweest. Dus niet zo snel oordelen vent..
En ook niet Dead Or Alive...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:06 schreef jopiede het volgende:
Voor de mensen onder ons: DOA=Dead on Arrival, dus geen Death of Autotune, dat liedje van Jay-z
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef marco_sire het volgende:
[..]
ik heb ook nergens gezegd dat alle aziaten straatarm zijn. probleem alleen met heel veel van die 16-jarigen (no offense...ik bedoel iig niet Dion in dit verhaall) nieuwe users die zich hier aanmelden, dat die eenzelfde service verwachten als bij producten waarvoor je in NL de hoofdprijs voor betaalt. tuurlijk is niet het niet fijn als je na 1 dag nog geen reactie op je mail heb gehad. tuurlijk is de bezorgtijd erg lang. maar om nou gelijk te gaan dreigen met paypal, jack uit te schelden....een beetje respect (lees het forum er maar eens op terug).![]()
[..]
tuurlijk: jack loopt echt binnen door de kleine orders die wij hier gezamenlijk van het FOK-forum plaatsen. Ik denk toch zeker wel 30K per maand.......Hij zal best een leuke boterham verdienen door alle bestellingen vanuit NL maar je hoeft er nou eenmaal de lompe directe NLse manier van confronteren op na te houden als iets niet helemaal naar je zin is. Beetje inleving in een andere cultuur kan geen kwaad hoor: vandaar ook mijn opmerking dat je niet alles letterlijk moet nemen wat ze je beloven.
Maar dat hoef ik jou niet te vertellen want jij hebt onwijs veel ervaring met de Chinese handel en ik niet
bekijk het nou is positief kerel. draai het is om.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg toevallig een mail van Jack.
Hij ging overstag en gaf me toch gelijk. Ik krijg een volledige creditering + verzendkosten vergoeding.
Jammer dat het na zoveel gezeur moet. Beetje jammer.
Ben er inderdaad blij mee, maar niet met de manier hoe het moest.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:47 schreef mcwops het volgende:
[..]
bekijk het nou is positief kerel. draai het is om.
Meer dan een maand is echt niet goed. Wat staat er op die tracking link?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef caspergf1 het volgende:
Ik vraag me af wanneer mijn laser 30mW aankomt.
Als ie gepakt is door de douane krijg ik dan bericht?
[ afbeelding ]
Mjah, er hebben natuurlijk wel Chinese feestdagen bij gezeten.. Maand kan dan wel kloppen hoor. Zal zeker niet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Meer dan een maand is echt niet goed. Wat staat er op die tracking link?
Hmm...... mijn shuffletje shufflet nog vrolijk 3 keer per week mee naar de sportschool...... Hoop dat die t langer volhoudtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Dionysiou het volgende:
Oja, de iPod Shuffle is ook overleden
Ik deed er ook 3 weekies mee, eerst gingen de ''play'' en ''next'' knopjes eraf en van het volume erg handig dus. Na een tijdje die hele clickwheelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:27 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Hmm...... mijn shuffletje shufflet nog vrolijk 3 keer per week mee naar de sportschool...... Hoop dat die t langer volhoudt
Haha, kun je dat er niet gewoon weer op plakken ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik deed er ook 3 weekies mee, eerst gingen de ''play'' en ''next'' knopjes eraf en van het volume erg handig dus. Na een tijdje die hele clickwheel![]()
Dus nu gebruik ik hem alleen in de ochtend met kranten want ik druk nu op zo'n chip met mijn nagel om het volume hoger/lager te zetten en songs te skippen.
Volgends mij moet je ff met TNT bellen en vragen of dat pakketje al in NL zitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:30 schreef caspergf1 het volgende:
Nou hier is dus die site, waar ik op kom als ik op dat nummer klik.
En bij deze staat rechtsboven, contact us for the latest update
Nu vraag ik me af, wat voor update kan dat zijn en waarom moet ik daar persee contact voor opnemen?
En waar moet ik dat dan doen.
Lieve Klonk,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:00 schreef Klonk het volgende:
jongens het is nu wel klaar met dat plaatje, wil hem best ff in de OP zetten maar laat het nou niet elke pagina voor bij komen
helemaal correctquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat maar, geen ruimte voor discussie mogelijk met jou blijkbaar.
stuur het dan ook op, stelletje droeftoetersquote:Order Received - in stock
Je weet dat als DX een paar dagen dicht is, het de tijd tot de volgende keer dat ze dicht gaan nodig hebben om weer op snelheid te komen, en dan beginnen ze weer van voor af aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Mirjam het volgende:
wtf, mijn bestelling bij dx staat al bijna 2 weken op
[..]
stuur het dan ook op, stelletje droeftoeters
vreselijk, echtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Klonk het volgende:
gaat sowieso de laatste tijd erg traag bij dx, qua handling daaro
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Klonk het volgende:
laatst bijna 5 weken op mijn acekard zitten wachten, 2 weken daar en 3 weken op de post...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik ben nogal snel wantrouwig maar die website is ie betrouwbaar ?, gasten hebben 120 gig hdd voor een 360 voor een fractie van wat ze hier in Nederland kosten
Ik heb daar al ruim 400$ besteed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik ben nogal snel wantrouwig maar die website is ie betrouwbaar ?, gasten hebben 120 gig hdd voor een 360 voor een fractie van wat ze hier in Nederland kosten
Hij bedoelde uit m'n spoiler.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?
Edit: Je bedoelt DX toch? Ja die is behoorlijk betrouwbaar, lees anders de OP of een paar vorige topics door
nee ik bedoelde goldenbridge, had ik echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?
Edit: Je bedoelt DX toch? Ja die is behoorlijk betrouwbaar, lees anders de OP of een paar vorige topics door
Ik ook en ik durf het wel meteen aan voor dat geld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Gemiste kans imho.quote:
05.00 's ochtendsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef Dynd het volgende:
[..]
Haha, kun je dat er niet gewoon weer op plakken ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:06 schreef jopiede het volgende:
En ook nog dat gamers-event in a'dam(tmf game awards)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20440quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:05 schreef davo1979 het volgende:
Een tijdje geleden heb ik zn polsbandje gezien tegen electrische shokken ( als je bv je computer wil maken). Heeft iemand een idee hoe dat bandje heeft of een linkje? Kan hem namelijk niet meer vinden en kwam hem toen toevallig tegen.
Dat is het dank je wel, daar zal een vriendin heel erg blij mee zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:07 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20440
Subsidie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef revpolen het volgende:
damm moet pakektje sturen naar mensen in china (liuyang )
22,-!! voor tot 2 kilo...
waarom is het zo goedkoop van china hier heen maar terug zo duur!
gaat toch in het zelfde vliegtuig ( terug )
Jack stopt ermee of wat?quote:Since it is our last time for business cooperation,I will handle your problem very well.
Best regards,
Jack
Je zou het bijna zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
mstrquote:
Dat is nog eens een meevallerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Kreeg pas 100 euro van paypal teruggestort omdat DP's account was geblokkeerd. Had de producten al ontvangen
Het lijkt me dat hij hier heeft gelezen (want verrassing, dat doet hijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
Snap 'm.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij hier heeft gelezen (want verrassing, dat doet hij) dat je niet meer wilt bestellen bij hem?
Dat komt omdat je z'n lieverdje bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef Dionysiou het volgende:
Snap 'm.
Raar dat ie me dan die 88$ refund geeft en dan ook nog 35$ store credit geeft
Onmogelijk. Dat ben jij al.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat komt omdat je z'n lieverdje bent.
Zeg doe eens liefquote:
Je kent PayPal dus duidelijk niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een organisatie bij DP zeg. Gooit hij zijn winkel dicht en beloof hij de trouwe bezoekers op 8 oktober weer online te zijn en dan zonder fatsoenlijke reden of iets werkt het een week later nog niet.
Hij heeft een uitstekende service normaal gesproken en zijn assortiment en prijzen zijn ook goed, jammer dat hij dit dan zo slecht oplost.
Ja maar waarom gaat hij dan niet gewoon voor een andere betaalmethode? Dan had DP al lang weer op volle toeren kunnen draaien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je kent PayPal dus duidelijk niet.
Via taobaonow maar dat is een stukje duurder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef FrankP het volgende:
Mensen ik ben de volgende site tegen gekomen
http://www.diyomate.com/product/?c=1
Hier staan leuke Full-HD media players waar je een externe USB in kan pluggen en allerlei media
kan afspelen.
Dit is iets waar ik al even naar op zoek ben, maar eigenlijk niet kon vinden. Ben dat geklooi met dvd's, laptops en ander geneuzel zat.
Maar ik heb nu wel de producten gevonden maar ik kan geen (betrouwbare) site vinden die de Diyomate spelers verkoopt en verstuurt naar Nederland. Ik heb ze wel op Taobao kunnen vinden, maar aangezien Jack op z'n gat ligt is dat dus geen optie.
Weet iemand een site waar deze spullen te koop zijn?
Precies en dan kan je in de tussentijd paypal proberen te maken. Maar zolang slecht reageren op mails, geen orders accepteren en slechte communicatie naar de klanten toe is gewoon ontzettend dom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja maar waarom gaat hij dan niet gewoon voor een andere betaalmethode? Dan had DP al lang weer op volle toeren kunnen draaien.
Verwacht je dat het veel goedkoper is dan zo'n Popcorn Hour? Die hebben ze regelmatig op iBood. Werkt prima hier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef FrankP het volgende:
Mensen ik ben de volgende site tegen gekomen
http://www.diyomate.com/product/?c=1
Hier staan leuke Full-HD media players waar je een externe USB in kan pluggen en allerlei media
kan afspelen.
Dit is iets waar ik al even naar op zoek ben, maar eigenlijk niet kon vinden. Ben dat geklooi met dvd's, laptops en ander geneuzel zat.
Maar ik heb nu wel de producten gevonden maar ik kan geen (betrouwbare) site vinden die de Diyomate spelers verkoopt en verstuurt naar Nederland. Ik heb ze wel op Taobao kunnen vinden, maar aangezien Jack op z'n gat ligt is dat dus geen optie.
Weet iemand een site waar deze spullen te koop zijn?
Noem eens een betaalmethode die Nederlandse (bank)betalingen accepteert, en naar een Chinese bankrekening of PayPal uit kan betalen, die je als Chinees ook kunt gebruiken. Zijn er volgens mij niet zo gek veel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja maar waarom gaat hij dan niet gewoon voor een andere betaalmethode? Dan had DP al lang weer op volle toeren kunnen draaien.
Iedereen had het toch over die Moneybookers? De werknemers van DP zelf toch ook? Betalen door koppelen van je rekening of iDeal, dus ook voor Nederlanders. En aangezien de werknemers van DP zelf met het idee komen om misschien Moneybookers te gaan gebruiken zullen ze vast ook Chinese rekeningen accepteren. Is dat niet wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Noem eens een betaalmethode die Nederlandse (bank)betalingen accepteert, en naar een Chinese bankrekening of PayPal uit kan betalen, die je als Chinees ook kunt gebruiken. Zijn er volgens mij niet zo gek veel.
Dan moet je 2 keer 3 weken wachtenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:22 schreef Semmm het volgende:
Vanaf nu maar betalen door geld in een envelop naar china op te sturen
Daar was toch ook iets mee, dat het niet kon ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:27 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Iedereen had het toch over die Moneybookers? De werknemers van DP zelf toch ook? Betalen door koppelen van je rekening of iDeal, dus ook voor Nederlanders. En aangezien de werknemers van DP zelf met het idee komen om misschien Moneybookers te gaan gebruiken zullen ze vast ook Chinese rekeningen accepteren. Is dat niet wat?
Wel vreemd dat je er moeite voor hebt moeten doen. Ik had een tijdje terug ook een U-boat besteld bij DP die afweek van de foto op de website. Geloof me, ik had in mijn handjes geklapt als de mijne zoveel op het origineel had geleken. Ik heb Jack toen even een mailtje gestuurd en het verhaal uitgelegd en een duidelijke foto meegestuurd om de verschillen aan te geven. Ik kreeg meteen toezegging dat ik het horloge terug mocht sturen (met vergoeding van de verzendkosten) of houden tegen korting. Ik heb het horloge terug gestuurd en kreeg mijn geld plus verzendkosten meteen terug. Ook hebben ze meteen de website aangepast en een goede foto erbij gezet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg toevallig een mail van Jack.
Hij ging overstag en gaf me toch gelijk. Ik krijg een volledige creditering + verzendkosten vergoeding.
Jammer dat het na zoveel gezeur moet. Beetje jammer.
Het zou me niks verbazen. Zelfde kan je gebeuren bij zeer veel pokerrooms als ze om wat voor reden dan ook je account blokkeren. Foetsie is je geld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef monkeybrain het volgende:
Haha, kan moneybookers je geld afpakken? Dat lijkt me sterk of zit die tent in N-Korea?![]()
180 dagen rente trekken bij Paypal, lijkt mij wel een goede reden om erg snel een rekening te blokkeren
Ja pokerroomsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. Zelfde kan je gebeuren bij zeer veel pokerrooms als ze om wat voor reden dan ook je account blokkeren. Foetsie is je geld.
Een hoop opgeblazen juristen taal maar volgens mij staat hier het ergste wat je kan overkomen. Ik laat even de terroristen en witwas praktijken wegquote:Moneybookers is a leading international online payment system and electronic money issuer authorised under UK and EU law and regulated by the Financial Services Authority (FSA) in the UK.
Ik denk dat het een Chinese shop mythologie isquote:11. Termination
Customer may close down his/her account at any time by giving notice to Company’s customer service department. The Company at its sole discretion, reserves the right to close an account of any Customer at any time for any or no reason upon 1 week notice to the Customer and payment of any unrestricted funds held in custody. Moneybookers has the right to immediately close down a Customer account by giving notice if there are valid grounds. Valid grounds are assumed under, but not limited to the following circumstances:
* a violation of any applicable law or regulation,
* breach of any of these Terms of Use,
* if there are reasons to believe that the account has been used in connection with unauthorised or unusual credit/debit card or bank account use, including without limitation, notice of same by Customer’s bank or credit/debit card issuer,
* in case of abuse of the reversal or charge back process provided by Customer’s bank or credit/debit card company,
* receipt of potentially fraudulent funds,
* to comply with money laundering or other investigations conducted by government authorities, agencies or commissions,
* return of a payment for insufficient funds in the bank account.
Wachtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef Angelob het volgende:
Bij 2 van mn orders op DealExtreme staat dit:
Status: Processing - Contact us for the latest update.
Als ik ze dan contact met zn opneem krijg ik helemaal geen reactie... Wtf moet/kan ik doen?
En dan is ook nog een pakket die 15 september verstuurd is, nog steeds niet aangekomen?
De orders zijn alleen al vanaf 28 augustus...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
WachtenDe 1e zin begint dan: Onze excuses voor het lange wachten
Daar ben ik dus benieuwd naar. Op Taobao worden die chinese dingen aangeboden voor ongeveer 50/60 euro (voor een van de "topmodellen"). En ik blijf natuurlijk een Nederlanderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Japppo het volgende:
[..]
Verwacht je dat het veel goedkoper is dan zo'n Popcorn Hour? Die hebben ze regelmatig op iBood. Werkt prima hier.
Dan moet je er nog een schijf inzetten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:37 schreef FrankP het volgende:
[..]
Daar ben ik dus benieuwd naar. Op Taobao worden die chinese dingen aangeboden voor ongeveer 50/60 euro (voor een van de "topmodellen"). En ik blijf natuurlijk een Nederlander
Je bedoelt professionele mededelingen i.p.v. gewoon de stekker eruit trekkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:57 schreef neo2000 het volgende:
DX is tijdelijk kapoet..!
[ afbeelding ]
Nog nooit eerder gezien in ieder geval.
quote:Deal: if you want to order special items, you should send email to rachel , she will make order for you manually
ik: So your paypal is working again??
Deal: yes, but you can't order online, and after a few days, we will have a new website
in the new site, you can order online, we will put original items on new one
De schijf is er al, want ik wil er mijn externe 1 TB USB schijf aan kunnen hangen. Ik hoef/wil dus ook geen apparaat waar ik een schijf in kan bouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan moet je er nog een schijf inzetten.Hier zijn ze voor tussen 150,- en 200,- te krijgen (met schijf) en dan heb je het morgen in huis. Ik vrees dat die chinese dingen niet veel goedkoper zijn en er zijn vaak problemen met de warmte afvoer.
Dan zou ik het ook niet weten, ik zou de gok niet nemen met dat chinese spul maar ben wel heel benieuwd als jij dat wel aandurft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef FrankP het volgende:
[..]
De schijf is er al, want ik wil er mijn externe 1 TB USB schijf aan kunnen hangen. Ik hoef/wil dus ook geen apparaat waar ik een schijf in kan bouwen.
Hmm, lees net dat DP weer online gaat...dat wordt dan misschien toch een Taobao order.
Dat klopt, maar dan nog is het dom om voor iedereen dan de stekker eruit te trekken. Het ziet er al veel anders uit als je winkel gewoon doordraait, maar paypal tijdelijk betalingen niet kunnen. Daarnaast had Jack al veel eerder een uitzendkracht moeten regelen die de standaard emails beantwoord mbt tot de paypal betaling.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Noem eens een betaalmethode die Nederlandse (bank)betalingen accepteert, en naar een Chinese bankrekening of PayPal uit kan betalen, die je als Chinees ook kunt gebruiken. Zijn er volgens mij niet zo gek veel.
Daar heb ik ook naar gekeken, zo'n mediaspeler. Waar ik tegenaan liep is dat veel goedkope apparaten geen digitale geluidsuitgang hebben. Daarnaast zit er ook vaak geen lan aansluiting op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef FrankP het volgende:
De schijf is er al, want ik wil er mijn externe 1 TB USB schijf aan kunnen hangen. Ik hoef/wil dus ook geen apparaat waar ik een schijf in kan bouwen.
Hmm, lees net dat DP weer online gaat...dat wordt dan misschien toch een Taobao order.
Mag ik je een WDTV aanraden? Ben je voor minder dan 100 euro klaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef FrankP het volgende:
Of misschien is dit wat voor je: http://www.xtreamer.net/quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Mag ik je een WDTV aanraden? Ben je voor minder dan 100 euro klaar
Dat is op zich wel een aardig apparaatje en er is zelfs al gemodde f/w voor. Misschien toch dan maar niet de zielige chineesjes helpenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Mag ik je een WDTV aanraden? Ben je voor minder dan 100 euro klaar
Nou zielig zijn ze zeker niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:12 schreef FrankP het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aardig apparaatje en er is zelfs al gemodde f/w voor. Misschien toch dan maar niet de zielige chineesjes helpen
Nou ik heb gebeld hoor naar TNT, maar die zeggen dat het pakketje nooit Nederland heeft bereiktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dan zou ik er een belletje aan wagen
mail gewoon nog een keer?
Nog paar dagen wachten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:29 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nou ik heb gebeld hoor naar TNT, maar die zeggen dat het pakketje nooit Nederland heeft bereikt, Whats next?
http://cgi.ebay.nl/2-5-mm(...)?hash=item27aaaa6090quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:24 schreef eagle89 het volgende:
Weet iemand of ze ergens zo'n verloop stekkertje hebben voor een nokia n73? Die gaat onder in de telefoon waarna je dus gewone oordopjes erin kan doen.
Gewoon ff een ticket aanmaken en dan word hij snel geshippedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:37 schreef sven93 het volgende:
Dealextreme schiet ook weer lekker op![]()
[ [url= afbeelding]http://www.dump.no/view/files/cc2d257d2d41/_.JPG]afbeelding[/url][/url] ]
Haha, ninja-editquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef mickeyD het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)6280-6260-p-728.html $1,33
Heb ik ook even gedaan met een item maar wat kiezen jullie voor reden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gewoon ff een ticket aanmaken en dan word hij snel geshipped
http://services.dealextreme.com/quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Heb ik ook even gedaan met een item maar wat kiezen jullie voor reden?Heb nu maar not received gedaan.
Als je vanuit je order doorklikt krijg je deze niet, alleen als je nog een keer doorklikt maar ik weet nu waar ie zit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://services.dealextreme.com/
- Your current order status shows "Processing - Contact us for details".
.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:52 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Hmm, ik begin me zorgen te maken allemaal...
Het gaat om FocalPrice.
Order No. Total Amount Payment Shipping Shipment Type Order Date Shipping Date Operation
T1880284 $18.68 Paid Airmail Shipped Normal 9/23/2009 9/24/2009 All Shipped
Hij is dus allang verscheept, het gaat om een 4gb Ipodje, maa rheb nog niets ontvangen :$
Unregistred Airmail, ik ben bang dat hij ergens is blijven haken, onderweg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geduld hebben misschien een optie inderdaad?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:52 schreef THE_WAARHEID het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
.
9/23/2009,
Kerel wacht gewoon rustig totaal 1 maand
Nu is je rekening geplunderdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een uur gelden een bestelling geplaatst bij DX, maar nog steeds geen bevestigingsmails, van zowel paypal als DX niks
Kijk eens in je DealExtreme-accountquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:47 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een uur gelden een bestelling geplaatst bij DX, maar nog steeds geen bevestigingsmails, van zowel paypal als DX niks
Dealperfect in combinatie met www.taobao.com maakt een bijna oneindig assortimentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef basjwz het volgende:
Weet iemadn nog een soortgelijke dealextreme/dealperfect shop waar ik goedkoop broeken en shirts enzo overhemde kan kopen. Dealperfect heeft een klein assortiment maar niet het gene wat ik zoek.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef basjwz het volgende:
Ik heb mijn Iphone-clone binnen! Jaaaj! Hij valt me kwa uitstraling en materiaal wat tegen.
Zeeman, Wibra, Hema, C&Aquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef basjwz het volgende:
Ik heb mijn Iphone-clone binnen! Jaaaj! Hij valt me kwa uitstraling en materiaal wat tegen.
Maar een super mobieltje voor 51 euro!
Voor deze prijs is dit een ehel net mobieltje!
Mini RC helicopter verzondenEn iphone case ook
![]()
Jaaj Dealextreme voor het leven
Vraagje:
Weet iemadn nog een soortgelijke dealextreme/dealperfect shop waar ik goedkoop broeken en shirts enzo overhemde kan kopen. Dealperfect heeft een klein assortiment maar niet het gene wat ik zoek.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt dat het rustig is.
Er is een DP/DX feestje bij mstr thuis. Gratis alcohol.
Ben net thuis was wel vet
Hij liet z'n LED strip zien van DX
Haha ja, en die MacorgaZ met zijn Fleshlight op je badkamerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Gezellig feestje met die body massagers
Pricelessquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha ja, en die MacorgaZ met zijn Fleshlight op je badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
no prob's herequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:
ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://www.dealextreme.com/
The following error was encountered:
* Unable to forward this request at this time.
This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that:
* The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and
* All configured parent caches are currently unreachable.
Your cache administrator is root.
Generated Sat, 17 Oct 2009 17:41:12 GMT by www.dealextreme.com (squid/2.6.STABLE21)
Dat is een anti-DDoS cache-proxyserver. Gewoon even een minuutje wachten, en dan moet ie het weer doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:
ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://www.dealextreme.com/
The following error was encountered:
* Unable to forward this request at this time.
This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that:
* The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and
* All configured parent caches are currently unreachable.
Your cache administrator is root.
Generated Sat, 17 Oct 2009 17:41:12 GMT by www.dealextreme.com (squid/2.6.STABLE21)
Oh, was het zo'n feestje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt dat het rustig is.
Er is een DP/DX feestje bij mstr thuis. Gratis alcohol.
Ben net thuis was wel vet
Hij liet z'n "LED strip" zien
Ik was er niet hoor. Echt nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha ja, en die MacorgaZ met zijn Fleshlight op je badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:
Wat kan ik hier van verwachten qua "boete" ? Want als t vrij duur word laat ik het liever terug sturen dan krijg ik mijn geld terug van Dealextreme.quote:Op basis van de door u verstrekte gegevens zal belastingaangifte wordxen gedaan. Door ondertekening verklaart u dat dit formulier naar waarheid is ingevuld. U stelt zich aansprakelijk voor eventuele geldelijke gevolgen die voortvloeien uit de aangifte overeenkomstig uw opgaaf.
Vervolg:
Over zendingen welke u worden toegezonden vanuit een land buiten de Europese Unie is in beginsel belasting verschuldigd, te weten douanerecht, omzetbelasting (btw) en of bijzondere heffingen.
Dat zou top zijn, ik zit op 21,78 inclusief "registered air mail"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:34 schreef fuskergalleries het volgende:
post dit item ff in een topic over de chinese webshops, zijn genoeg mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en je exact aan kunnen geven wat je het beste kan doen: Chinese Webshops-topic #25 - Geen vragen meer over DP svp.
volgens mij hoef je niets of weinig te betalen want je mag voor iets van 22 euro belastingvrij invoeren, en de artikelen die je besteld heb vertegenwoordigen die waarde
suc6
Je hebt blijkbaar een goede batch batterijenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:51 schreef joepie91 het volgende:
Dit begint wel heel bizar te worden. Inmiddels zit mijn Dingoo op 7,5 uur radio afspelen, en 2,5 uur (hoge resolutie) video afspelen, en hij is nog steeds niet leeg.
Je zou het bijna denken hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar een goede batch batterijen![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ze hebben er gewoon een heel klein geaborteerd Chineesje in gestopt die in een hamsterwiel rent om de batterij op te laden. Een soort Seiko Kinetic maar dan op een Chinese manier
Goed ja, indrukwekkend nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Maar even serieus. Eindresultaat: 7,5 uur FM radio op bijna maximaal volume, en 2,5 uur high-res video op maximaal volume. Behoorlijk indrukwekkend als je het mij vraagt.
Ik zal nog wel de volgende tests doen:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goed ja, indrukwekkend nee.
Een hoop van dit soort apparaten trekken toch 5 a 10 uur video?
Voor 50 euro is het natuurlijk mooi. Ga je nog mp3 testen en iets van streetfighter 2 gewoon op zijn demo mode laten draaien? Kijken hoe lang het dan blijft draaienOp zich moeten de prestaties omhoog gaan nadat je de batterij een paar keer hebt opgeladen.
Hoe is de geluidskwaliteit door een hoofdtelefoon, beetje te pruimen?
Volgens mij zit je dan wel safe eigenlijk..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:37 schreef delano.888 het volgende:
Dat zou top zijn, ik zit op 21,78 inclusief "registered air mail"
Hoe heb je de boel aangesloten eigenlijk..?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:28 schreef arnold-d het volgende:
Ik heb een paar dagen terug m'n led-strip van DX, 50cm met 75 witte leds ofzo, in de laadruimte van onze peugeot partner gebouwd.
En wat een bak licht komt er vanaf in het donkerook goed verspreid,
complete bak is super vel, erger dan dachtlicht
Picsquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:22 schreef arnold-d het volgende:
Led-stip op een draag-steun, die in het midden door de hele auto loopt, daar extra draden aan gesoldeerd, en weg gewerkt, en inderdaad aangesloten op het standaard lampje die er in zit, dus als die aan gaat, gaat de led-strip ook aan
En dus werkt hij mooi op 12 volt![]()
Misschien een idee om deze vraag aan Budgetgadgets te stellen? Daarnaast kunnen die daar ook niks met zekerheid over zeggen aangezien je vervolgens afhankelijk bent van HK post en daarna TNT post.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb voor mijn bestelling bij Budgetgadgets een bevestiging gekregen dat mijn pakketje onderweg is met de post maar als ik op de site inlog staat de status van de bestelling op 'Pending'. Kan ik mijn pakketje (6 okt. verstuurd) wel deze week ongeveer thuis verwachten?
Ok, bedankt voor je reactie. Dan ga ik ervanuit dat het pakketje deze week aankomt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:13 schreef mickeyD het volgende:
@ thijs: binnen een week of 2
bij budgetgadgets blijft het altijd op "pending" staan als hun er klaar mee zijn en het verstuurd is.
ook als je het al hebt ontvangen en je hun een mail hebt gestuurd dat je het ontvangen hebt.
Moet ik nog een keer maken, in het donker.quote:
dan sta je rood op PP, geld storten dusquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Dames,
Ik heb iets willen bestellen bij DX.com, maa rkrijg nadat ik heb ignelogd met PayPal een foutmelding in de trant van:
"Te weinig geld op je PayPal, koppel een CREDITCARD aan je account"
Nou heb ik dus geen creditcard, normaalgesproken haalt paypal het bedrag na een week van mijn ING-account.Wat is er aan de hand hiero?
Op Focalprice.com kan ik wel gewoon betalen etc.![]()
Paypal.nl : Bank is gekoppeld.
Beetje treurig lijstje met New Arrivals op DX inderdaad. Vooral accu's, beschermtasjes/hoesjes, en onderdelen voor de PSP Go.quote:
PSP Go: Uitgemelkt concept, lelijk, en nog lastiger te modden. Bonusklacht: commerciele Sony-troepquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, en net alsof mensen de PSP Go gaan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |