Meer dan een maand is echt niet goed. Wat staat er op die tracking link?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef caspergf1 het volgende:
Ik vraag me af wanneer mijn laser 30mW aankomt.
Als ie gepakt is door de douane krijg ik dan bericht?
[ afbeelding ]
Mjah, er hebben natuurlijk wel Chinese feestdagen bij gezeten.. Maand kan dan wel kloppen hoor. Zal zeker niet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Meer dan een maand is echt niet goed. Wat staat er op die tracking link?
Hmm...... mijn shuffletje shufflet nog vrolijk 3 keer per week mee naar de sportschool...... Hoop dat die t langer volhoudtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Dionysiou het volgende:
Oja, de iPod Shuffle is ook overleden
Ik deed er ook 3 weekies mee, eerst gingen de ''play'' en ''next'' knopjes eraf en van het volume erg handig dus. Na een tijdje die hele clickwheelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:27 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Hmm...... mijn shuffletje shufflet nog vrolijk 3 keer per week mee naar de sportschool...... Hoop dat die t langer volhoudt
Haha, kun je dat er niet gewoon weer op plakken ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik deed er ook 3 weekies mee, eerst gingen de ''play'' en ''next'' knopjes eraf en van het volume erg handig dus. Na een tijdje die hele clickwheel![]()
Dus nu gebruik ik hem alleen in de ochtend met kranten want ik druk nu op zo'n chip met mijn nagel om het volume hoger/lager te zetten en songs te skippen.
Volgends mij moet je ff met TNT bellen en vragen of dat pakketje al in NL zitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:30 schreef caspergf1 het volgende:
Nou hier is dus die site, waar ik op kom als ik op dat nummer klik.
En bij deze staat rechtsboven, contact us for the latest update
Nu vraag ik me af, wat voor update kan dat zijn en waarom moet ik daar persee contact voor opnemen?
En waar moet ik dat dan doen.
Lieve Klonk,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:00 schreef Klonk het volgende:
jongens het is nu wel klaar met dat plaatje, wil hem best ff in de OP zetten maar laat het nou niet elke pagina voor bij komen
helemaal correctquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat maar, geen ruimte voor discussie mogelijk met jou blijkbaar.
stuur het dan ook op, stelletje droeftoetersquote:Order Received - in stock
Je weet dat als DX een paar dagen dicht is, het de tijd tot de volgende keer dat ze dicht gaan nodig hebben om weer op snelheid te komen, en dan beginnen ze weer van voor af aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Mirjam het volgende:
wtf, mijn bestelling bij dx staat al bijna 2 weken op
[..]
stuur het dan ook op, stelletje droeftoeters
vreselijk, echtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Klonk het volgende:
gaat sowieso de laatste tijd erg traag bij dx, qua handling daaro
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Klonk het volgende:
laatst bijna 5 weken op mijn acekard zitten wachten, 2 weken daar en 3 weken op de post...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik ben nogal snel wantrouwig maar die website is ie betrouwbaar ?, gasten hebben 120 gig hdd voor een 360 voor een fractie van wat ze hier in Nederland kosten
Ik heb daar al ruim 400$ besteed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik ben nogal snel wantrouwig maar die website is ie betrouwbaar ?, gasten hebben 120 gig hdd voor een 360 voor een fractie van wat ze hier in Nederland kosten
Hij bedoelde uit m'n spoiler.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?
Edit: Je bedoelt DX toch? Ja die is behoorlijk betrouwbaar, lees anders de OP of een paar vorige topics door
nee ik bedoelde goldenbridge, had ik echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?
Edit: Je bedoelt DX toch? Ja die is behoorlijk betrouwbaar, lees anders de OP of een paar vorige topics door
Ik ook en ik durf het wel meteen aan voor dat geld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Gemiste kans imho.quote:
05.00 's ochtendsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef Dynd het volgende:
[..]
Haha, kun je dat er niet gewoon weer op plakken ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:06 schreef jopiede het volgende:
En ook nog dat gamers-event in a'dam(tmf game awards)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |