abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 00:25:02 #76
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_73669019
GSM850-Sciphone Dream G2 Android with Wifi and Google

schijnt een onwijs baggertoestel te zijn met geen, ik herhaal: GEEN ondersteuning van sciphone!
zie anders even het forum op www.mysciphoneshop.com
of je klikt meteen op http://www.mysciphone.com/English_Sciphone_Forum/
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 14 oktober 2009 @ 07:19:09 #77
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73670852
tvp
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 07:42:52 #78
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73670946
Oke, beginnen met een nuttige bijdrage en een waarschuwing:

Bestel niet meer bij Jack / DP!

Hij mocht mij heel erg als ''vriend/klant'' blijkbaar zo goed, dat hij zelfs mij naait.
Ik zal het even uitleggen.

Ik had een U-Boat horloge gekocht:

http://item.taobao.com/au(...)html?cm_cat=50005700

Zo zag ie eruit, dus ik vragen aan Jack: Is this what i get on the picture?
Jack: Yes Dion!

Ik dus enthousiast, betalen met PayPal via een maat en kon niet wachten tot ie binnen was.
Vol verwachting kwam de postbode en haalde ik de verpakking eraf!

En toen trof ik dit aan:

Godverdomme dacht ik!
Nota bene gevraagd of ik het horloge krijg op de afbeelding! Krijg ik zo'n tering crappy kopie waarbij een van de uurwerkjes over de 12 zitten.
Nu, na 2 dagen is het horloge ook gaan stoppen met lopen (heb er nog geen een keer mee op straat gelopen)

Maar ik dacht slim te zijn, voor het bestellen wou ik mezelf indekken ''mocht er wat gebeuren, maar het gebeurd niet want Jack is een aardige chinees maar voor alle zekerheid'' dus ik Jack mailen en vroeg:
quote:
Hello Jack,

I want to buy this one

88.07$ including shipping and tracking number

How about warranty or if it comes broken etc?
Its expensive but i like it.

Dion
En toen kreeg ik dit als reactie:
quote:
88.07$ including shipping and tracking number

Dion,for this item,I will not give you discount for the price 88.07$

But I will give you a nice U-boat box for it.

For other customer ,I will just ship the watch to them with ordinary box as the normal box for the watches in my website.Hope your understand

And if any quality problem is found,you can return to me ,I will pay for returning shipping cost and give you refund or replacement.

Best regards,
Jack

Nou dit is zeker een ''Quality'' problem en ook zeker een DOA.
Dus ik mailen naar Jack, die verwijst naar Rachel?

Oke, lets try.. ik stuur dit verhaal en zeg dat ik een replacement wil, mits het uurwerk niet over een van de cijfers gaat (daar vroeg ik expliciet om) en anders een volledige creditering (waarbij ik 50% van de verzendkosten op me wou nemen).

Rachel:
quote:
Hello, Dion,

Sorry but I am afraid we cannot reach your requirement.

We contacted the seller, he said it is normal that there is a little bit difference between the real watch and the one in the site. It is impossible to ask for any replacement or refund from the seller. The transaction of this watch has been completed after nine days according to the TAOBAO rule.

To prove that we buy the watch from the seller you appointed, attached please find the screen cut of the transaction record.

The first line is the order number and the transaction date.

The most left to most right is the watch picture and the product name, the value, the quantity. the seller name and the "交易成功"means "successful transaction".

Like we said, we only takes charge of purchasing the item from the seller,we gurantee you that we check the quality before shipping. And once it is shipped without problem, we are not responsible for any complaint followed. Please be noted.

But to compensate for the difference, we would like to give you $3 discount. I hope you understand. We always give you better price than other customers, and there is little profit we can earn.

If you feel any more problem, please contact Jack.

Best regards,
Rachel
Nu komt ze met een lul verhaal om hun zelf in te dekken. Echter ben ik het hier niet mee eens en moet ik Jack weer mailen. Dat doe ik. En hij reageert niet meer.
Uiteraard heb ik al z'n citaten erbij gepakt en in de mail gedaan, een goeie mail gestuurd en de nodige boze tonen erin verwerkt.
Hij weet dat hij fout zit. Hij wilt alleen geen geld verliezen door z'n eigen stommiteiten.

Vanavond open ik een PayPal claim op zijn PayPal account, ookal is ie geblokkeerd.. ik probeer het.

Bestel dus niet bij Jack!
Laat dit een waarschuwing zijn!
Helemaal niet meer zonder de PayPal kopers garantie, het is er niet voor niets!
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_73671115
Ik denk alleen dat paypal je geen gelijk gaat geven, omdat hij via een tracking number kan aangeven dat jij het binnen hebt gekregen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:10:33 #80
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73671189
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:02 schreef jopiede het volgende:
Ik denk alleen dat paypal je geen gelijk gaat geven, omdat hij via een tracking number kan aangeven dat jij het binnen hebt gekregen
- Product is DOA
- Product is niet zoals op de afbeelding, wat ik expliciet vroeg en waarbij hij een bevestiging gaf dat het wel zo zal zijn.
- Verkoper komt zonder redelijke oplossing
- Verkoper reageert nergens meer op
pi_73671211
Dion is er ook weer
pi_73671217
Maar het kopen van neppe spullen, want elke mongool weet dat je voor 80 dollar geen genuine u-boat kan kopen. Kunnen ze daar niet wat tegen in brengen?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:25:18 #83
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73671327
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:13 schreef jopiede het volgende:
Maar het kopen van neppe spullen, want elke mongool weet dat je voor 80 dollar geen genuine u-boat kan kopen. Kunnen ze daar niet wat tegen in brengen?
Klopt. Mij hoor je niet zeggen dat ik voor 88$ een hoogwaardige U-Boat horloge verwacht. Maar wel een product dat na mijn verwachting voldoet. Fotos van de advertentie, informatie en Jack verifieerde alles en had duidelijk niet opgelet en dat kost hem geld.

En daarbij kwam dat ik meteen had gemailt en ik pas 10 dagen later reactie kreeg met ''Sorry, we cant give it back to the seller because the time limit has been reached''

Nu verzuimt hij om met een oplossing te komen. Ik schakel PayPal gewoon in.
Proberen kan altijd
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:38:50 #84
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73671495
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dion is er ook weer

Maand gaat snel voorbij he
pi_73671703
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Is er nog niet.
sorry mensen, maar ik heb op dit moment even 26 uur per dag nodig ipv de beschikbare 24
Ik zal proberen om dit weekend een review te maken en te posten, even geduld nog!

Wat betreft die "Android" telefoon van Schiphone.....dat is geen Android, maar weer een eigen chinees brouwsel.
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_73671778
DX is trouwens wel goed bezig met paypal.
Kreeg vandaag een reclame mail van paypal met daarin reclame voor DX

To Wii or not to Wii....that's the question.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:11:18 #87
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73672065
Moet je maar niet zo'n kuthorloge kopen, Dion
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_73672548
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 07:19 schreef Dionysiou het volgende:
tvp
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:53:54 #89
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73672964
New arrival op DX:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.24224

Wat voor jou, Dion?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_73672985
DealExtreme heeft nog steeds mijn geheugenkaartje niet geleverd, de mailserver ligt nog steeds plat, kortom, dikke kutzooid us.
pi_73673640
Ik geef Dion echt groot gelijk.
pi_73673993
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:27 schreef Skiet het volgende:
Ik geef Dion echt groot gelijk.
Dat hij het niet meer doet ja. Maar dat hij een beetje afwijkt nee. En een klacht indienen bij paypal nee.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:55:36 #93
131319 mickeyD
pi_73674481
quote:
Nu, na 2 dagen is het horloge ook gaan stoppen met lopen (heb er nog geen een keer mee op straat gelopen)
batterij of automaat?
batterij: ff nieuwe halen op de markt.
automaat: ff paar dagen flink dragen. van een paar keer schudden gaat zo'n fake echt niet lopen als een speer.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_73674761
Gaan klagen over een fake horloge
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:24:03 #95
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73675469
Dion heeft inderdaad gelijk, ik neem even aan dat hij niet liegt Ik heb wel zo'n schijthekel aan foute foto's, grote kans dat de foto een echte uboot is. De mailwisseling lijkt me duidelijk, Jack is weer amateur van de week.

Ik kan ook niemand adviseren om dure look-a-like horloges te kopen. Ze lopen altijd te rotzooien met nep foto's, mooi op de foto heel slecht afgewerkt als je het in je handen ziet, slechte kwaliteit binnenwerk. Je hebt wel een speciaal forum met speciale verkopers die garanderen dat je een bepaalde type krijgt. Dan koop je niet blind zo'n klokje waar echt tig foute versies van in omloop zijn.

Dat is volgens mij een typische Chinese methode. Details zijn altijd onbelangrijk terwijl de meeste westerse klanten specifieke details zoeken in een product. Dat snappen ze blijkbaar niet...

Je kunt voor dit geld beter echte Chinese merken halen, zoals bijv. een Parnis.

pi_73675657
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Semmm het volgende:

[..]

Sommige mensen...................

Jij wilt dus meer betalen en het ook nog eens zelf regelen?
wat l*l je?

Ik heb dat eerder gedaan nadat iemand het hier voor elkaar heeft gekregen rechtstreeks contact te hebben met een shop (en dus het email adres al had). Was de prijs EX alle fees van bv DP en is dus veel goedkoper geweest. Dus niet zo snel oordelen vent..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:41:28 #97
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73676093
Voor de mensen die zeggen dat ik me aanstel of geen gelijk hebt:

Als je iets besteld waarvan je alles verifieert bij de tussenverkoper (Jack dus) en je zelfs garandeert dat als er wat fout zou zijn bij de order of het een DOA is dat hij het goed oplost en het vervolgens niet doet, dan kan je echt de tering krijgen

En vervolgens gaat het niet alleen om de afwijking maar ook om de DOA.

Oja, de iPod Shuffle is ook overleden
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:42:53 #98
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73676151
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:55 schreef mickeyD het volgende:

[..]

batterij of automaat?
batterij: ff nieuwe halen op de markt.
automaat: ff paar dagen flink dragen. van een paar keer schudden gaat zo'n fake echt niet lopen als een speer.
Als je het horloge draait, dan gaat de grote wijzer heen en weer (zit los?) en die draait niet meer mee.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:44:04 #99
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73676195
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:53 schreef Zapper het volgende:
New arrival op DX:

[ afbeelding ]

http://dealextreme.com/details.dx/sku.24224

Wat voor jou, Dion?
Ik ben er klaar mee

Dion gaat even douche en richting school!
Genoeg gepost voor een ochtend/middag
pi_73676288
Het is toch vrij algemeen bekend dat alle foto's in de webshops wél originele artikelen zijn, maar dat wat je opgestuurd krijgt niet?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_73676385
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Dionysiou het volgende:

Als je iets besteld waarvan je alles verifieert bij de tussenverkoper (Jack dus) en je zelfs garandeert dat als er wat fout zou zijn bij de order of het een DOA is dat hij het goed oplost en het vervolgens niet doet, dan kan je echt de tering krijgen

En vervolgens gaat het niet alleen om de afwijking maar ook om de DOA.

Lol, hoe oud was hij?
pi_73676503
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gaan klagen over een fake horloge
Kansloos inderdaad, dit soort artikelen koop je in de winkel dan weet je dat je niet besodemieterd wordt ! Daarnaast heb je dan ook garantie Voor die extra euro's heb je dan ook een echt horloge.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:53:35 #103
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73676533
quote:

Als ik Jack was zou ik gewoon niks garanderen op Taobao orders, vooral bij horloges want je weet dat het altijd fout is. Maar nu is het meer Black Jack, een Tokkie verkoper met mooie praatjes. Daar heb je helemaal geen moer aan als je als klant om advies vraagt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:01:05 #104
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73676753
pi_73677257
Rukker die Jack ik krijg nog geld van hem . 10,45verzendkosten en 23,05 verkeerde item gestuurd..
lekker . maar ff paypal inschakelen, gaat niet op 45dagen al voorbij
x
pi_73679189
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:52 schreef mvc het volgende:

[..]

Kansloos inderdaad, dit soort artikelen koop je in de winkel dan weet je dat je niet besodemieterd wordt ! Daarnaast heb je dan ook garantie Voor die extra euro's heb je dan ook een echt horloge.
Hij heeft toch hele duidelijk afspraken gemaakt met de verkoper. De verkoper komt zijn woord niet na. Hij heeft het zwart op wit staan, wat maakt het dan uit wat voor product het is. Er zijn gewoon afspraken gemaakt die niet nagekomen worden. Dat is een kwalijke zaak.
pi_73679542
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hij heeft toch hele duidelijk afspraken gemaakt met de verkoper. De verkoper komt zijn woord niet na. Hij heeft het zwart op wit staan, wat maakt het dan uit wat voor product het is. Er zijn gewoon afspraken gemaakt die niet nagekomen worden. Dat is een kwalijke zaak.
Aan de ene kant:
laten we de toch al überrijke aziatische medemens nog meer proberen te onderdrukken......zij verdienen er per slot van rekening ook gouden bergen mee

Andere zijde van de medaille:
afspraak is afspraak

Helaas:: door schade en schande weet je inmiddels als een aziaat zegt dat iets goed is, bevestigen van een afspraak, je gelijk hebt, iets snel gebeurd, je al deze zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Zo ook met de U schip, naike, aaiphone, laaaaacost-replica's --> het blijft een verrassing
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:39:27 #108
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73679766
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:31 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Aan de ene kant:
laten we de toch al überrijke aziatische medemens nog meer proberen te onderdrukken......zij verdienen er per slot van rekening ook gouden bergen mee

afspraak is afspraak

Helaas:: door schade en schande weet je inmiddels als een aziaat zegt dat iets goed is, bevestigen van een afspraak, je gelijk hebt, iets snel gebeurd, je al deze zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Zo ook met de U schip, naike, aaiphone, laaaaacost-replica's --> het blijft een verrassing
Ja die is goed, alle Aziaten zijn straatarm en dat komt door ons
Je hebt in China ook gewoon een middenklasse en bovenklasse. Ik denk niet dat Jack ergens onder een golfplaat slaapt. Een hoop Nederlanders zullen kwijlen van de levensstijl van een hoop Chinezen. Ik profiteer niet van bedrijven zoals Nike en hun slavernij.

Maar goed, dat je alles met een korrel zout moet nemen en dat je vooral de krenten moet zoeken in de pap lijkt me inmiddels wel duidelijk. Het is alleen erg zuur als je deze les leert met 80 dollar, daarom koop ik eigenlijk alleen klein prul of er moet een goede review zijn.

De klantenservice voor 5 dollar producten is ook gewoon goed, 80 dollar daar vliegt Jack zijn hoedje van omhoog. Dan moet hij ook niks garanderen of geen dure producten verkopen.
pi_73679810
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:31 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Aan de ene kant:

afspraak is afspraak

Sorry, maar Jack verdiend een hele aardige boterham met zijn DP handel. Dus medelijden hoeven we met hem heus niet te hebben.

Daarnaast zeg je nu dat zakendoen met een Aziaat je er rekening mee moet houden dat je een hoop zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Dat is echt klinkklare onzin natuurlijk. Duidelijk dat jij totaal geen idee hebt en je alleen ervaring met DX/DP en wat andere shops hebt.
pi_73680034
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja die is goed, alle Aziaten zijn straatarm en dat komt door ons
Je hebt in China ook gewoon een middenklasse en bovenklasse. Ik denk niet dat Jack ergens onder een golfplaat slaapt. Een hoop Nederlanders zullen kwijlen van de levensstijl van een hoop Chinezen. Ik profiteer niet van bedrijven zoals Nike en hun slavernij.

Maar goed, dat je alles met een korrel zout moet nemen en dat je vooral de krenten moet zoeken in de pap lijkt me inmiddels wel duidelijk. Het is alleen erg zuur als je deze les leert met 80 dollar, daarom koop ik eigenlijk alleen klein prul of er moet een goede review zijn.

De klantenservice voor 5 dollar producten is ook gewoon goed, 80 dollar daar vliegt Jack zijn hoedje van omhoog. Dan moet hij ook niks garanderen of geen dure producten verkopen.
ik heb ook nergens gezegd dat alle aziaten straatarm zijn. probleem alleen met heel veel van die 16-jarigen (no offense...ik bedoel iig niet Dion in dit verhaall) nieuwe users die zich hier aanmelden, dat die eenzelfde service verwachten als bij producten waarvoor je in NL de hoofdprijs voor betaalt. tuurlijk is niet het niet fijn als je na 1 dag nog geen reactie op je mail heb gehad. tuurlijk is de bezorgtijd erg lang. maar om nou gelijk te gaan dreigen met paypal, jack uit te schelden....een beetje respect (lees het forum er maar eens op terug).
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef Skiet het volgende:

[..]

Sorry, maar Jack verdiend een hele aardige boterham met zijn DP handel. Dus medelijden hoeven we met hem heus niet te hebben.

Daarnaast zeg je nu dat zakendoen met een Aziaat je er rekening mee moet houden dat je een hoop zaken met een flinke korrel zout moet nemen. Dat is echt klinkklare onzin natuurlijk. Duidelijk dat jij totaal geen idee hebt en je alleen ervaring met DX/DP en wat andere shops hebt.
tuurlijk: jack loopt echt binnen door de kleine orders die wij hier gezamenlijk van het FOK-forum plaatsen. Ik denk toch zeker wel 30K per maand....... Hij zal best een leuke boterham verdienen door alle bestellingen vanuit NL maar je hoeft er nou eenmaal de lompe directe NLse manier van confronteren op na te houden als iets niet helemaal naar je zin is. Beetje inleving in een andere cultuur kan geen kwaad hoor: vandaar ook mijn opmerking dat je niet alles letterlijk moet nemen wat ze je beloven.

Maar dat hoef ik jou niet te vertellen want jij hebt onwijs veel ervaring met de Chinese handel en ik niet
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:01:02 #111
131319 mickeyD
pi_73680354
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Als je het horloge draait, dan gaat de grote wijzer heen en weer (zit los?) en die draait niet meer mee.
ja, DAT schreef je niet!
dat is idd DOA.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:43:41 #112
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73681640
Heb je al direcht contact gehad met Jack/rachel @ Skype?
Werkt bij mij perfect, gewoon chatten vannochtend nog gedaan!
Jammer dat ik weg moest.. les was voorbij Maar toch nog even kunnen hebben over een order van mij!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_73682324
Voor de mensen onder ons: DOA=Dead on Arrival, dus geen Death of Autotune, dat liedje van Jay-z

Trouwens, ik dacht et ergens gelezen te hebben, maar budgetgadgets staat de status toch altijd op pending ook al is het verzonden? Heeft iemand al eens wat van budgetgadgets binnengehad?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:12:39 #114
131319 mickeyD
pi_73682535
ja, status van BG blijft op pending staan, ook al heb je het ontvangen en gemeld dat je het in orde ontvangen hebt.
voor ever and ever dus
pi_73682556
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:29 schreef kloink het volgende:

[..]

wat l*l je?

Ik heb dat eerder gedaan nadat iemand het hier voor elkaar heeft gekregen rechtstreeks contact te hebben met een shop (en dus het email adres al had). Was de prijs EX alle fees van bv DP en is dus veel goedkoper geweest. Dus niet zo snel oordelen vent..
Nee ik lul niet

Als je het rechtstreeks van de Taobao verkoper wilt kopen is het 99 van de 100x niet via Hongkong post omdat de verkoper niet in Shenzhen zit en dus per EMS/ DHL etc moet verzenden en dat is allemaal veel duurder.

Dus niet zo snel oordelen vent..
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73684860
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:06 schreef jopiede het volgende:
Voor de mensen onder ons: DOA=Dead on Arrival, dus geen Death of Autotune, dat liedje van Jay-z
En ook niet Dead Or Alive...
pi_73685233
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef marco_sire het volgende:

[..]

ik heb ook nergens gezegd dat alle aziaten straatarm zijn. probleem alleen met heel veel van die 16-jarigen (no offense...ik bedoel iig niet Dion in dit verhaall) nieuwe users die zich hier aanmelden, dat die eenzelfde service verwachten als bij producten waarvoor je in NL de hoofdprijs voor betaalt. tuurlijk is niet het niet fijn als je na 1 dag nog geen reactie op je mail heb gehad. tuurlijk is de bezorgtijd erg lang. maar om nou gelijk te gaan dreigen met paypal, jack uit te schelden....een beetje respect (lees het forum er maar eens op terug).
[..]

tuurlijk: jack loopt echt binnen door de kleine orders die wij hier gezamenlijk van het FOK-forum plaatsen. Ik denk toch zeker wel 30K per maand....... Hij zal best een leuke boterham verdienen door alle bestellingen vanuit NL maar je hoeft er nou eenmaal de lompe directe NLse manier van confronteren op na te houden als iets niet helemaal naar je zin is. Beetje inleving in een andere cultuur kan geen kwaad hoor: vandaar ook mijn opmerking dat je niet alles letterlijk moet nemen wat ze je beloven.

Maar dat hoef ik jou niet te vertellen want jij hebt onwijs veel ervaring met de Chinese handel en ik niet

Ja, want Jack zijn handel bestaat enkel en alleen uit de mensen in dit topic.

Als ik de bedragen die ik hier soms voorbij zie komen even bekijk en dan bedenk dat dit enkel en alleen van ons afkomstig is dan kan je nagaan wat zijn totale omzet is. Je zal zelf ook begrijpen dat Jack zich niet tot de NL markt beperkt.

Inleving in andere cultuur is zeer belangrijk, maar heeft niks te maken met gemaakte afspraken. Dat zou overal hetzelfde moeten zijn, afspraak is afspraak en in dit geval zelfs een afspraak zwart op wit. Daarnaast liet je in je reactie blijken een lage pet op te hebben van de Aziaten en hun manier van handelen, dan heb je blijkbaar niet heel veel ervaring daarin. Mocht je dat wel hebben dan zou ik willen aanraden eens te gaan kijken naar wat jij fout doet.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:48:18 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73685962
Berenklauw nagel-knip-ding

woensdag 14 oktober 2009 @ 17:41:30 #119
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73687466
Kreeg toevallig een mail van Jack.
Hij ging overstag en gaf me toch gelijk. Ik krijg een volledige creditering + verzendkosten vergoeding.
Jammer dat het na zoveel gezeur moet. Beetje jammer.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:47:17 #120
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73687629
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg toevallig een mail van Jack.
Hij ging overstag en gaf me toch gelijk. Ik krijg een volledige creditering + verzendkosten vergoeding.
Jammer dat het na zoveel gezeur moet. Beetje jammer.
bekijk het nou is positief kerel. draai het is om.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:49:27 #121
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73687679
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:47 schreef mcwops het volgende:

[..]

bekijk het nou is positief kerel. draai het is om.
Ben er inderdaad blij mee, maar niet met de manier hoe het moest.
Dit is in ieder geval de laatste bestelling voordat alles weer in orde is daar.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:56:39 #122
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73687870
Hoezo toevallig een mail? Hij leest hier mee
pi_73689227
Ik vraag me af wanneer mijn laser 30mW aankomt.
Als ie gepakt is door de douane krijg ik dan bericht?

-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_73689356
Hmm, mijn 20mW kreeg ik 3 dagen na shipment binnen... ( )
De microfoon heeft gesproken.
pi_73692225
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:44 schreef caspergf1 het volgende:
Ik vraag me af wanneer mijn laser 30mW aankomt.
Als ie gepakt is door de douane krijg ik dan bericht?

[ afbeelding ]
Meer dan een maand is echt niet goed. Wat staat er op die tracking link?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:19:20 #126
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73692295
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:17 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Meer dan een maand is echt niet goed. Wat staat er op die tracking link?
Mjah, er hebben natuurlijk wel Chinese feestdagen bij gezeten.. Maand kan dan wel kloppen hoor. Zal zeker niet de eerste keer zijn.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:26:14 #127
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73692576
Ik hoorde net een luchtballon Belg op de radio vertellen hoe ze dat in China doen. Een beetje wishing lamp op groot formaat volgens hem
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:27:28 #128
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_73692621
quote:

Hmm...... mijn shuffletje shufflet nog vrolijk 3 keer per week mee naar de sportschool...... Hoop dat die t langer volhoudt
pi_73692726
Nou hier is dus die site, waar ik op kom als ik op dat nummer klik.

En bij deze staat rechtsboven, contact us for the latest update
Nu vraag ik me af, wat voor update kan dat zijn en waarom moet ik daar persee contact voor opnemen?
En waar moet ik dat dan doen.
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:32:30 #130
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73692787
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:27 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

Hmm...... mijn shuffletje shufflet nog vrolijk 3 keer per week mee naar de sportschool...... Hoop dat die t langer volhoudt
Ik deed er ook 3 weekies mee, eerst gingen de ''play'' en ''next'' knopjes eraf en van het volume erg handig dus. Na een tijdje die hele clickwheel
Dus nu gebruik ik hem alleen in de ochtend met kranten want ik druk nu op zo'n chip met mijn nagel om het volume hoger/lager te zetten en songs te skippen.
pi_73693326
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik deed er ook 3 weekies mee, eerst gingen de ''play'' en ''next'' knopjes eraf en van het volume erg handig dus. Na een tijdje die hele clickwheel
Dus nu gebruik ik hem alleen in de ochtend met kranten want ik druk nu op zo'n chip met mijn nagel om het volume hoger/lager te zetten en songs te skippen.
Haha, kun je dat er niet gewoon weer op plakken ofzo?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:53:08 #132
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73693599
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:30 schreef caspergf1 het volgende:
Nou hier is dus die site, waar ik op kom als ik op dat nummer klik.
En bij deze staat rechtsboven, contact us for the latest update
Nu vraag ik me af, wat voor update kan dat zijn en waarom moet ik daar persee contact voor opnemen?
En waar moet ik dat dan doen.
Volgends mij moet je ff met TNT bellen en vragen of dat pakketje al in NL zit
Nummer staat wel in 't topic ergends
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:00:38 #133
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73693878
jongens het is nu wel klaar met dat plaatje, wil hem best ff in de OP zetten maar laat het nou niet elke pagina voor bij komen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:01:46 #134
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73693922
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:00 schreef Klonk het volgende:
jongens het is nu wel klaar met dat plaatje, wil hem best ff in de OP zetten maar laat het nou niet elke pagina voor bij komen
Lieve Klonk,
De mensen die deze vragen stellen, zijn te lui om terug te lezen.
Daarom leek het mij een aangenaam idee om hem eventjes bovenaan elke pagina te gooien, zodat OOK DEZE MENSEN het zien.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:02:49 #135
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73693964
ik ben duidelijk genoeg denk ik
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:03:33 #136
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73693994
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Klonk het volgende:
ik ben duidelijk genoeg denk ik
Laat maar, geen ruimte voor discussie mogelijk met jou blijkbaar.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:04:39 #137
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694022
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:03 schreef mstr het volgende:

[..]

Laat maar, geen ruimte voor discussie mogelijk met jou blijkbaar.
helemaal correct

discussie gesloten, plaatje komt in de OP

weer ontopic
pi_73694104
wtf, mijn bestelling bij dx staat al bijna 2 weken op
quote:
Order Received - in stock
stuur het dan ook op, stelletje droeftoeters
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:07:56 #139
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694135
gaat sowieso de laatste tijd erg traag bij dx, qua handling daaro
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:08:14 #140
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73694150
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Mirjam het volgende:
wtf, mijn bestelling bij dx staat al bijna 2 weken op
[..]

stuur het dan ook op, stelletje droeftoeters
Je weet dat als DX een paar dagen dicht is, het de tijd tot de volgende keer dat ze dicht gaan nodig hebben om weer op snelheid te komen, en dan beginnen ze weer van voor af aan.
pi_73694186
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Klonk het volgende:
gaat sowieso de laatste tijd erg traag bij dx, qua handling daaro
vreselijk, echt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:10:42 #142
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694241
laatst bijna 5 weken op mijn acekard zitten wachten, 2 weken daar en 3 weken op de post...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:12:04 #143
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73694298
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef Klonk het volgende:
laatst bijna 5 weken op mijn acekard zitten wachten, 2 weken daar en 3 weken op de post...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:13:35 #144
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694362
tof, site ken ik nog niet, dank
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:17:05 #145
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694498
ik ben nogal snel wantrouwig maar die website is ie betrouwbaar ?, gasten hebben 120 gig hdd voor een 360 voor een fractie van wat ze hier in Nederland kosten
pi_73694599
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Klonk het volgende:
ik ben nogal snel wantrouwig maar die website is ie betrouwbaar ?, gasten hebben 120 gig hdd voor een 360 voor een fractie van wat ze hier in Nederland kosten
Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?

Edit: Je bedoelt DX toch? Ja die is behoorlijk betrouwbaar, lees anders de OP of een paar vorige topics door
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:21:02 #147
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73694665
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Klonk het volgende:
Ik heb daar al ruim 400$ besteed.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:21:17 #148
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73694679
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Dynd het volgende:

[..]

Die wou ik ook gaan kopen! Als je besluit hem toch te bestellen wil je dan een kleine review geven?

Edit: Je bedoelt DX toch? Ja die is behoorlijk betrouwbaar, lees anders de OP of een paar vorige topics door
Hij bedoelde uit m'n spoiler.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:23:54 #149
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73694826
quote:

[..]

nee ik bedoelde goldenbridge, had ik echt nog nooit van gehoord
pi_73694941
quote:

[..]

Ik ook en ik durf het wel meteen aan voor dat geld. Wel vreemd dat een complete kit duurder is dan de kabel en schijf los?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')