quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef basjwz het volgende:
Ik heb mijn Iphone-clone binnen! Jaaaj! Hij valt me kwa uitstraling en materiaal wat tegen.
Zeeman, Wibra, Hema, C&Aquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef basjwz het volgende:
Ik heb mijn Iphone-clone binnen! Jaaaj! Hij valt me kwa uitstraling en materiaal wat tegen.
Maar een super mobieltje voor 51 euro!
Voor deze prijs is dit een ehel net mobieltje!
Mini RC helicopter verzondenEn iphone case ook
![]()
Jaaj Dealextreme voor het leven
Vraagje:
Weet iemadn nog een soortgelijke dealextreme/dealperfect shop waar ik goedkoop broeken en shirts enzo overhemde kan kopen. Dealperfect heeft een klein assortiment maar niet het gene wat ik zoek.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt dat het rustig is.
Er is een DP/DX feestje bij mstr thuis. Gratis alcohol.
Ben net thuis was wel vet
Hij liet z'n LED strip zien van DX
Haha ja, en die MacorgaZ met zijn Fleshlight op je badkamerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Gezellig feestje met die body massagers
Pricelessquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha ja, en die MacorgaZ met zijn Fleshlight op je badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
no prob's herequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:
ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://www.dealextreme.com/
The following error was encountered:
* Unable to forward this request at this time.
This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that:
* The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and
* All configured parent caches are currently unreachable.
Your cache administrator is root.
Generated Sat, 17 Oct 2009 17:41:12 GMT by www.dealextreme.com (squid/2.6.STABLE21)
Dat is een anti-DDoS cache-proxyserver. Gewoon even een minuutje wachten, en dan moet ie het weer doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef Skiet het volgende:
ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://www.dealextreme.com/
The following error was encountered:
* Unable to forward this request at this time.
This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that:
* The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and
* All configured parent caches are currently unreachable.
Your cache administrator is root.
Generated Sat, 17 Oct 2009 17:41:12 GMT by www.dealextreme.com (squid/2.6.STABLE21)
Oh, was het zo'n feestje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt dat het rustig is.
Er is een DP/DX feestje bij mstr thuis. Gratis alcohol.
Ben net thuis was wel vet
Hij liet z'n "LED strip" zien
Ik was er niet hoor. Echt nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha ja, en die MacorgaZ met zijn Fleshlight op je badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:
Wat kan ik hier van verwachten qua "boete" ? Want als t vrij duur word laat ik het liever terug sturen dan krijg ik mijn geld terug van Dealextreme.quote:Op basis van de door u verstrekte gegevens zal belastingaangifte wordxen gedaan. Door ondertekening verklaart u dat dit formulier naar waarheid is ingevuld. U stelt zich aansprakelijk voor eventuele geldelijke gevolgen die voortvloeien uit de aangifte overeenkomstig uw opgaaf.
Vervolg:
Over zendingen welke u worden toegezonden vanuit een land buiten de Europese Unie is in beginsel belasting verschuldigd, te weten douanerecht, omzetbelasting (btw) en of bijzondere heffingen.
Dat zou top zijn, ik zit op 21,78 inclusief "registered air mail"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:34 schreef fuskergalleries het volgende:
post dit item ff in een topic over de chinese webshops, zijn genoeg mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en je exact aan kunnen geven wat je het beste kan doen: Chinese Webshops-topic #25 - Geen vragen meer over DP svp.
volgens mij hoef je niets of weinig te betalen want je mag voor iets van 22 euro belastingvrij invoeren, en de artikelen die je besteld heb vertegenwoordigen die waarde
suc6
Je hebt blijkbaar een goede batch batterijenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:51 schreef joepie91 het volgende:
Dit begint wel heel bizar te worden. Inmiddels zit mijn Dingoo op 7,5 uur radio afspelen, en 2,5 uur (hoge resolutie) video afspelen, en hij is nog steeds niet leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |