Dat heb ik echt eindeloos gedaan, totdat SA niet meer wilde opstarten. Even een kwartiertje SA opstarten, savegame van die airstrip pakken en dogfighten. Ton ze aankondigden dat GTA4 geen vliegtuigen zou hebben was ik ook diep teleurgesteld. Achteraf was er nog voldoende te doen in NY, maar het was toch cool geweestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef M4a1 het volgende:
Met een spitfire over Area 51 heen vliegen en dan tussen de rotsen van de grand canyon alle F16's ontwijken die achter je aankomen...
Eindeloos!!
Voor de Xbox 360 is hij/wordt hij 20 euro. Dus dat is lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
GOURANGA!
Echt, GTA, 40 auto's tegen elkaar parkeren, opblazen en je kon naar eiland 2!
Als ik nu sommige muziek uit de 90's (All Saints - Under the Bridge vooral) hoor, dan denk ik nog steeds aan de uren GTA die ik op mijn zolderkamertje heb zitten spelen!
Pas weer echt opgepakt bij San Andreas, vet spek! Ik wacht nu tot GTA IV weer een beetje betaalbaar is!
Voor de PC ook las ik!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de Xbox 360 is hij/wordt hij 20 euro. Dus dat is lekker goedkoop.
Hara Krishna's? (GOURANGA! Kwam er dan te staan. (as a word meaning 'be happy')!)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef Darkestrah het volgende:
Als je met een auto in GTA 1 een kinderklasje doodreed, kreeg je iets. Héérlijk.
in mijn ogen was dat trouwens een kinderklasje.. weet iemand wat het wèl was?![]()
Oh. Mjah ik zal 7 geweest zijn toen dat spel uitkwam ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hara Krishna's? (GOURANGA! Kwam er dan te staan. (as a word meaning 'be happy')!)
If the Mississippi river can't keep us apart, there's too much love in this Mississippi heart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb trouwens laatst ook alle muziek+commercials van de radio in San Andreas gedownload.
All my exes live in Texas
Louisiana Woman, Mississippi Man
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
Oh. Mjah ik zal 7 geweest zijn toen dat spel uitkwam ofzo.
V-Rock is echt DE beste zender die de hele GTA reeks ooit gehad heeft!! Muziek waar ik gewoon speciaal GTA voor op kon starten om op het 2de eiland van VC met een PCJ600 wheelies te trekken van de haven tot het politiebureau. En dan ontzettend chagrijnig worden als je valt omdat je dan 3 sec van de muziek mistquote:
Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Frollo het volgende:
Ik heb alleen deel 1 gedaan en vond die ontzettend kut spelen met dat bovenaanzicht. Ook nadat ze allang 3rd person waren gegaan deed de naam 'GTA' zo'n vieze smaak bij me opkomen dat ik het nooit meer geprobeerd heb.
Maar als ik dan lees dat Vice City zo ongelofelijk goed is en als ik bedenk dat hij voor 7 euro in de budgetbak ligt, dan krijg ik toch wel zin. Wat denken jullie, kan ik die nu nog proberen of is het echt té verouderd?
De graphics zijn niet up-to-date, maar Vice City was echt steengoed. Met dat spel kan ik me eindeloos vermaken. En wanneer ik het dan weer helemaal grijs gespeeld heb en het zat ben gooi ik het in de kast en na een jaar kan ik weer overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_
Ik speel SA ook nog wel eens. Gewoon voor de lol. Ik denk dat ik Vice City idd ook nog wel een keertje koop. Van wat ik er over lees heb ik er wel wat aan gemist!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:
Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_
Juuuist, dat zongen we vaak als we een rondje aan het lopen waren op de middelbare school.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
If the Mississippi river can't keep us apart, there's too much love in this Mississippi heart.
Vroeger had ik een illegale versie van GTA 1, doordat die op diskettes stond hadden ze alle radiotracks er uit gehaald om het spel kleiner te maken. GTA2 hetzelfde verhaal, GTA3 hetzelfde verhaal. Toen ik later 1,2 en 3 gekocht heb om het nog een keer te kunnen spelen herkende ik geen enkel nummerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Juuuist, dat zongen we vaak als we een rondje aan het lopen waren op de middelbare school.(een rondje rond de school, dan.)
Ik heb Vice City laatst ook gekocht voor de PS2. Ik heb hem vroeger gespeeld op de PC. Het valt wel even tegen want alles is best lelijk. Maar probeer het. 7 euro is niet gek veel geldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Frollo het volgende:
Ik heb alleen deel 1 gedaan en vond die ontzettend kut spelen met dat bovenaanzicht. Ook nadat ze allang 3rd person waren gegaan deed de naam 'GTA' zo'n vieze smaak bij me opkomen dat ik het nooit meer geprobeerd heb.
Maar als ik dan lees dat Vice City zo ongelofelijk goed is en als ik bedenk dat hij voor 7 euro in de budgetbak ligt, dan krijg ik toch wel zin. Wat denken jullie, kan ik die nu nog proberen of is het echt té verouderd?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
Hier krijg ik zo Vice City gevoel van he..
quote:
Maurice Chavez!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef SicSicSics het volgende:
En niet te vergeten de PC feature van je eigen radio station!![]()
Toen ik heel WCTR's 'Gardening with Maurice' uit mijn hoofd kende ben ik overgestapt op voetgangers doodrijden en drive-by's uitvoeren met een lekker potje Death-/ grindcore op de achtergrond!
"Tobacco is a plant, people, and if it comes out of the ground, you should be able to smoke it!"quote:
quote:Hello. As you may know, you're on VCPR, and this is Maurice Chavez. That is, I am Maurice Chavez. That's Chavez. Not Chaves, or Chaviez.
Ik meen te herrineren dat ze van plan waren om San Andreas Stories uit te brengen maar San Andreas past niet in een UMD'tje en maar één stad van SA (Los Santos bijvoorbeeld) trekt de PSP GTA gamers ook niet echt aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Net veel oude herinneringen opgehaald door SA te spelen. Ik heb de mountain Chiliad beklommen met een crossmotor![]()
[ afbeelding ]
En ook ff lekker door de woestiijn gereden.
Ik hoop echt dat er ooit een remake van SA of VC worden gemaakt.
Dat zou echt prachtig zijn, gewoon een doorlopende game met de functies + voertuigen van SA en dan alle maps samen, alle missies op een rijtje etc!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef o.us het volgende:
Ze moeten gewoon die GTA wereld (Liberty City, Carcer City (), Vice City, Los Santos, San Fierro en Las Venturas) gewoon 1 game stoppen. Dan heb je zo'n grote map, dat wil je niet weten!
Je moet er juist keihard van af rijden. 20 seconden lang een vrije val in een auto.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Net veel oude herinneringen opgehaald door SA te spelen. Ik heb de mountain Chiliad beklommen met een crossmotor![]()
[ afbeelding ]
En ook ff lekker door de woestiijn gereden.
Ik hoop echt dat er ooit een remake van SA of VC worden gemaakt.
Met een tankquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Je moet er juist keihard van af rijden. 20 seconden lang een vrije val in een auto.
Dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
Dankzij dit topic GTA2, Vice City en GTA SA weer geinstalleerd. GTA 4 kan mooi even de tering krijgen.
Ik heb VC weer geinstalleerdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
Dankzij dit topic GTA2, Vice City en GTA SA weer geinstalleerd. GTA 4 kan mooi even de tering krijgen.
Het is dus toch wel een goed topic dan hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef Barcaconia het volgende:
Met een sniper op de zonmaan schieten, dan wordt ie groter
Hahaha, het is al weer tig jaar terug, maar ik herinner mij goed dat ik exact dezelfde crack had!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:17 schreef Rijpie het volgende:
met GTA 1 en 2 als je in de fik stond ging je meteen de lucht in![]()
GTA 2 vond ik leuker dan 1
Het bovenaanzicht vond ik ook minder, daarom was ik blij toen gta 3 uitkwam. Eerst gedownload, maar ik kon geen savegames opslaandus ik kon telkens alleen het intro afspelen en spelen tot ik dood was.
GTA london is de enige die ik niet gespeeld heb.
Was dat niet Diaz?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Die gast van dat grote witte huis, kom even niet op zijn naam, is totaal aan het freaken op zijn VCR en blaast er uiteindelijk een paar kogels doorheen. Om er vervolgens achter te komen dat de stekker niet in het stopcontact zat
Die ja! Pricelessquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was dat niet Diaz?
"Doesn't matter, I can buy a hundred more."
Ik zou ook nog alles weten te liggen denk ik. Ik was verliefd op mijn garagequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
Vice City nogmaals gespeeld, ik wist nog precies waar alles was. Beetje jammer als je daar en daar moet zijn en je niet eenmaal op je GPS dingetje hoeft te kijken. Ik heb echt teveel tijd in dat spel gestopt.
Zijn de computers eindelijk ontwikkeld die hem goed kunnen draaien ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:52 schreef Blik het volgende:
Gisteren GTA 4 geïnstalleerd, ben flink benieuwd
ziet er in ieder geval mooi uit op HD-resolutie op een 22inch scherm
Weet niet, heb pas sinds dit weekend een computer die hem in ieder geval kan draaien, heb een AMD Phenom 945 en HD4890 videokaart. Instellingen zijn nog steeds niet 100% in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Zijn de computers eindelijk ontwikkeld die hem goed kunnen draaien ?
Ik deed precies hetzelfde met die auto's, alle wagens net naast elkaar parkeren om de ene met de andere te laten ontploffen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:12 schreef Batsnek het volgende:
Het enige jammere vond ik dat je bij deel 1 en 2, echt zo gruwelijk veel ventjes had die je verrot kon knallen en in de fik steken met je vlammenwerper. Bij deel 3 kon je hooguit 10 mannetjes killen en dan was er niemand meer in de buurt. De chaos die je in deel en 2 achter kan laten was vele malen vetter. Ik weet nog dat ik altijd 20 ofwat autootjes parkeerde bij een hartje, en dan de hele boel opblaasde. Vervolgens elke politie, swat, fbi en soldaatjes achter mekaar kon afmaken, omdat ze niet goed bij me konden komen door alle autowrakken.![]()
Of die electrogun in GTA 2, 10 mannetjes in 1 keer geëlektrocuteerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:04 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik deed precies hetzelfde met die auto's, alle wagens net naast elkaar parkeren om de ene met de andere te laten ontploffen.![]()
Of op een dak gaan staan met een geweer en dan iedereen onder blijven afschieten.
Totdat het leger zelfs komt, maar die bleven ook beneden staan.
Er waren toen nog geen helicopters of agenten die naar boven liepen.
Ik kon me er idd uren mee zoethouden
GTA 1 uit mijn hoofd:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk was GTA de game bij uitstek om te cheaten
Je vergeet 'suckmyrocket'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
GTA 1 uit mijn hoofd:
porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow
.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
Toen GTA nog leuk was...
Vanaf GTA SA kon het mij niet meer boeien. SA leek The Sims wel op sommige vlakken. Kon me ook helemaal niet identificeren met al die criminelen in "The Hood".
Maar Vice City en GTA 2 waren echt geweldig. Die gameplay is echt goed. Eindeloos gespeeld!
Gouranga does it allquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
GTA 1 uit mijn hoofd:
porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow
Voor de playstation:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
GTA 1 uit mijn hoofd:
porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow
Ik ben 'm nu dus ook voor het eerst van mijn leven aan het spelen, puur door dit topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:35 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb net Vice City besteld!Ik kon het niet laten, ik wil het nu weten ook!
Ik ben benieuwd. Meestal vind ik het niet zo heel erg om oudere games te spelen. Ik ben een echte budget gamer en betaal niks meer dan 15 euro voor een spelletje!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:41 schreef Frollo het volgende:
Ik ben 'm nu dus ook voor het eerst van mijn leven aan het spelen, puur door dit topic.
Ik moet zeggen, het is best leuk. Maar de graphics zijn verouderd, dat merk je toch wel. Schitterend kleurgebruik, dat zeker, mooie lense flares, best aardige animanties, gewoon het gevoel van ruimte, het is allemaal goed gedaan.
Alleen de textures, tja, die zijn zo simpel dat het inleven echt lastig wordt. En dan te denken dat ik mezelf geeneens als graphicshoer beschouw.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:46 schreef SicSicSics het volgende:
Meestal vind ik het niet zo heel erg om oudere games te spelen. Ik ben een echte budget gamer en betaal niks meer dan 15 euro voor een spelletje!
Die heb ik vorige maand voor een tientje (met alle uitbreidingen) op de kop getikt! Ik vind het een drama spel!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Frollo het volgende:
Ik ook hoor.
Maar ik heb die Vice City dus vorige week bij de FRS gehaald in een actie van 2 voor 15 euro, samen met Medieval II: Total War. En ja, dan zijn de verschillen toch wel heel groot als je bedenkt dat beide spellen 7,50 hebben gekost.
Tja, ik vind dat je je door al die variatie nooit echt thuis kunt voelen in je karakter. De variatie is te snel en te groot. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het de eerste keer een ontzettend coole ervaring maar als je eenmaal een keer de storyline uitgespeeld hebt en je moet aan de side-missies enzo beginnen heb ik er direct geen zin meer in. Daar is het te veel voor. De storyline nog een keer doen staat met ontzettend tegen omdat ik die gangstermissies zo klote vond. Dat doe ik dus ook niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef Lyzio het volgende:
Persoonlijk, en nu ga ik geheid potten breken hier, vind ik GTA: San Andreas beter dan GTA: Vice City. In San Andreas zit gewoon zoveel meer variatie dan in Vice City. Kijk alleen al naar de map die ongeveer vier tot vijf keer zo groot is. Daarnaast heb je in Vice City de typische jaren 70/80 look. Waar verder niks mis mee is, maar daar blijft het dan ook bij.
De variatie dus. De map. San Andreas. Ik hoef jullie niet te vertellen hoe groot het is; van 'the hood' naar de grimmige stad tot aan de regenachtige bergen. Het is allemaal prachtig weergegeven, en zoveel anders dan in Vice City.
Ook de missies in San Andreas zijn honderd keer gevarieerder. Van de main story tot aan 'The Truth', naar je eigen shop. En van dat gestoorde wijf in haar caravan tot smerige klusjes voor de corrupte politie van San Andreas. De main story en de setting hoeft je in feite totaal niet te liggen om dit spel op de waarde die het verdiend te kunnen taxeren.
Let wel, ik zeg nu niet dat Vice City slecht was. Ik zeg alleen dat San Andreas in mijn optiek net wat beter was.
QFT!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
Heiden! Het werd pas leuk toen je uit de hood kwam! En die missie met die trein was makkelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kwam bij SA nooit verder dan die kut missie met de trein in The Hood. Ik heb nooit grootsheid van SA gezien
Hij was vervelend...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heiden! Het werd pas leuk toen je uit de hood kwam! En die missie met die trein was makkelijk
Dat was echt kutwerk ja! Met een A4 kaartje ernaast en afvinken als je er geweest was. Ik heb hem nooit op 100% gehad vanwege die horse shoe/ pearl oyster bende!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef Xebrozius het volgende:
Gisteren de 100 tags gezet in GTA SA. Nooit weer.
Saaie onzin idd. Of wat denk je van de 200!! flying rats in GTA4... Net alsof je bijhoud welke je allemaal hebt omgelegd...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef Xebrozius het volgende:
Gisteren de 100 tags gezet in GTA SA. Nooit weer.
Ik heb ge-alt tabt tussen GTA SA wiki met screenshots en de game. Pokkewerk!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was echt kutwerk ja! Met een A4 kaartje ernaast en afvinken als je er geweest was. Ik heb hem nooit op 100% gehad vanwege die horse shoe/ pearl oyster bende!
Heb je tips dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heiden! Het werd pas leuk toen je uit de hood kwam! En die missie met die trein was makkelijk
Maar goed, dan heb je ook wat!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb ge-alt tabt tussen GTA SA wiki met screenshots en de game. Pokkewerk!
Wat was het? Een beetje cash en een AK in je huis?quote:
Dat ging ik altijd doen als ik geen zin had in missies. Die vliegschool en rijschool 100% proberen te halen. Maar dat duurt wel echt een eeuwigheidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hij was vervelend...
K zit nu al n tijdje vast op dat helikoptervliegen.. Learn to fly... Geen zin ook me ertoe te zetten.. Ga wel weer VC doen..Zonde.... maar ook leuk..
Nee dit is zeg maar dat stuk dat je alleen voor Toreno werkt, en alleen verder kunt als je die dingen gehaald hebt bij de vliegschool...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ging ik altijd doen als ik geen zin had in missies. Die vliegschool en rijschool 100% proberen te halen. Maar dat duurt wel echt een eeuwigheid
Ik heb die 200 flying rats vorige week gehaaldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Saaie onzin idd. Of wat denk je van de 200!! flying rats in GTA4... Net alsof je bijhoud welke je allemaal hebt omgelegd...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb die 200 flying rats vorige week gehaald![]()
totaal 9 uur over gedaan
Niet naast de trein blijven rijden, maar omhoog zien te geraken zodat je op gelijke hoogte rijdt met de mannetjes die op de trein staan.quote:
Zo deed ik t ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb ge-alt tabt tussen GTA SA wiki met screenshots en de game. Pokkewerk!
Ik vind hem gaaf! Het Italiaanse sausje vind ik lekkerder dan het Thug-Life sfeertje van SA. Ik mis wel functies die in SA gewoon waren en die hier nog niet inzitten (Kut water!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:41 schreef Frollo het volgende:
Ik moet zeggen, het is best leuk. Maar de graphics zijn verouderd, dat merk je toch wel. Schitterend kleurgebruik, dat zeker, mooie lense flares, best aardige animanties, gewoon het gevoel van ruimte, het is allemaal goed gedaan.
Alleen de textures, tja, die zijn zo simpel dat het inleven echt lastig wordt. En dan te denken dat ik mezelf geeneens als graphicshoer beschouw.
Ik heb het gespeeld tot ik de showroom kon kopen, daarna auto's gestolen tot ik de Deluxo had. Handig aangezien die auto niet op de weg te vinden is en je daarom in de handling.cfg wat cijfers kunt aanpassen zonder dat je er last van hebt. Anyway, hij gaat nu ongelimiteerd snel en door zijn extreem hoge gewicht stoot hij andere auto's van de weg. Daarna kun je in 5 minuten keer op keer 30.000 dollar verdienen door aan de grote race mee te doen en te winnen. Ca-shing.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
Gisteren weer begonnen met VC. Als eerste natuurlijk even de ambulancemissies tot lvl12 halen want oneindig rennen en veel geld is handig op het begin. Daarna in 1 ruk doorgespeeld tot die missie dat je Diaz moet vermoorden en je zijn mansion krijgt.
Wat een heerlijk spel blijft het ook.
Ja, dat is weer een soort van cheaten en dat is niet leuk. Met ambulancemissies heb je in een uurtje spelen ongeveer 80.000 dollar. Aan het begin van het spel is dat handig omdat je dan mooi voor lastige missies inkopen kunt doen bij ammu-nation. Ook hideouts kopen op verschillende plaatsen is handig omdat je dan niet naar 1 savepoint hoeft elke keer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld tot ik de showroom kon kopen, daarna auto's gestolen tot ik de Deluxo had. Handig aangezien die auto niet op de weg te vinden is en je daarom in de handling.cfg wat cijfers kunt aanpassen zonder dat je er last van hebt. Anyway, hij gaat nu ongelimiteerd snel en door zijn extreem hoge gewicht stoot hij andere auto's van de weg. Daarna kun je in 5 minuten keer op keer 30.000 dollar verdienen door aan de grote race mee te doen en te winnen. Ca-shing.
Dat duurde bij mij ook lang.. Ik was er al bijna op uitgespeeld voordat ik de missie's ontdekte. Die gingen toen snel omdat ik alle plekjes uit me hoofd kende en alles goed kon besturen enzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb serieus nooit geweten dat er missies zaten in de eerste GTA. Gespeeld toen ik 12 was ofzo, echt briljant gewoon. En die uitbreiding, Londen was ook zo gaaf. GTA 2 vond ik zelf dan weer vrij weinig aan, volgens mij trok de pc van mn ouders dat ook amper
Verder van de nieuwe generatie vond ik San Andreas echt het beste. Al was Vice City qua sfeer gewoon de beste. IV vond ik zelf dan weer enigszins tegenvallen.
Zo herkenbaar, en maar rondlopen met die double sawed off shotgun, je zou namelijk maar eens die aap tegen moeten komenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:05 schreef BB-King het volgende:
Op een gegeven moment waren er ook allemaal geruchten dat er een Bigfoot in het spel zou ziten in het bosgebied. Je wil niet weten hoelang ik die bossen doorspit heb om een glimp op te vangen. Bleek helaas niet zo...
Welke piraat?quote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef kristyle het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, en maar rondlopen met die double sawed off shotgun, je zou namelijk maar eens die aap tegen moeten komen
Ook de easter eggs en andere eigenaardigheden waren leuk, zoals die auto's die van die berg afrolde. die man met zijn kettingzaag(zelf wel nooit tegengekomen) uit het niets neerstortende vliegtuigen enzovoort.
Bij IV bleef het denk ik bij het hart van het statue of liberty en die piraat?
Dat vond ik altijd zo raar die neerstortende vliegtuigenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef kristyle het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, en maar rondlopen met die double sawed off shotgun, je zou namelijk maar eens die aap tegen moeten komen
Ook de easter eggs en andere eigenaardigheden waren leuk, zoals die auto's die van die berg afrolde. die man met zijn kettingzaag(zelf wel nooit tegengekomen) uit het niets neerstortende vliegtuigen enzovoort.
Bij IV bleef het denk ik bij het hart van het statue of liberty en die piraat?
Ik vind er niets van op internet, maar ik weet zeker dat er ergens een plaats is waar een piraat -met houten been en bijhorende papegaai- staat die je moet killen, je krijgt dan ook iets.quote:
Ik snap je argument, maar er zijn meer dingen die een spel goed maken behalve een grote (en gevarieerde) map. Ik heb ook alle GTA games gespeeld, van deel 1 tot en met The Ballad of Gay Tony voor GTA4 en in ieder nieuw deel heb ik me weer kostelijk kunnen vermaken. Ook GTA4 heeft dingen die beter zijn dan GTA:SA of GTA:VC. Persoonlijk heb ik me met alle delen wel even veel kunnen vermaken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef Lyzio het volgende:
Persoonlijk, en nu ga ik geheid potten breken hier, vind ik GTA: San Andreas beter dan GTA: Vice City. In San Andreas zit gewoon zoveel meer variatie dan in Vice City. Kijk alleen al naar de map die ongeveer vier tot vijf keer zo groot is. Daarnaast heb je in Vice City de typische jaren 70/80 look. Waar verder niks mis mee is, maar daar blijft het dan ook bij.
De variatie dus. De map. San Andreas. Ik hoef jullie niet te vertellen hoe groot het is; van 'the hood' naar de grimmige stad tot aan de regenachtige bergen. Het is allemaal prachtig weergegeven, en zoveel anders dan in Vice City.
Ook de missies in San Andreas zijn honderd keer gevarieerder. Van de main story tot aan 'The Truth', naar je eigen shop. En van dat gestoorde wijf in haar caravan tot smerige klusjes voor de corrupte politie van San Andreas. De main story en de setting hoeft je in feite totaal niet te liggen om dit spel op de waarde die het verdiend te kunnen taxeren.
Let wel, ik zeg nu niet dat Vice City slecht was. Ik zeg alleen dat San Andreas in mijn optiek net wat beter was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |