abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73644689
Bijna iedereen kent de games van Grand Theft Auto wel. Ook bijna iedereen heeft weleens een van deze games gespeeld. Nu GTA IV al 1.5 jaar uit is en GTA III + de andere GTA's nu wel heel ver weg zijn is het mischien wel leuk om wat herinneringen op te halen van die goede oude tijd van Vice City en San Andreas. Ik zelf (en de meeste mensen) ging pas GTA spelen in 2001 (ja alweer 8 jaar geleden) toen Grand theft Auto III uit kwam. Dit was een hele nieuwe soort game want nog nooit op deze manier was getoond. Ik zelf speelde toen bij mijn neefje die GTA III toen al had. Ik zelf had toen nog geen Playstation 2.

Toen in 2002 kwam het gruwelijke ''Grand Theft Auto: Vice City'' uit. Volgens veel mensen is dit nog steeds de beste GTA ooit. Ook ik heb hier minstens 200 uur rondgelopen in Vice City en heb de verhaallijn 3 of 4 keer uitgespeeld. Ook was de sfeer in Vice City helemaal perfect, lekker jaren 80, goede muziek en zon zee en strand. Het verhaal van Vice City en de missies waren ook allemaal ontzettend goed. Damn!! wat een game was dat. Wat ik nog weet is dat het kopen van huizen en bedrijven echt ontzettend vet vond en ik voelde me eigen altijd heel wat als ik overal geld kon op halen. Vice City =

Toen was het dan zo ver. Het jaar 2004 was het jaar van een nieuwe GTA. En dat was er niet zo maar een het was namelijk: Grand Theft Auto: San Andreas. Ik zelf zie deze game toch wel als de beste game ooit. Niet normaal hoevaak ik dat spel heb gespeeld op de Playstation 2. Hoeveel weet ik niet precies maar het is zeker meer dan 500 uur. En het was ook zo groot, boeren landschap, woestijn en grote steden + nog wat dorpen. Ik weet nog wel dat ik soms uren lang aan het rondrijden was door het mooie landschap en dan ging ik dorpen bezoeken en huizen kopen. Soms was ik ook uren chaos aan het maken want dan kom je hoor in San Andreas: vliegtuigen, tanks, boten, leger helicopters, bommen, alles was er om chaos te maken. Ook de style van het ''gangsta'' vond ik wel leuk. CJ was een leuk hoofdpersoon maar ik vind Tommy Vercetti toch wel de beste.

In 2005 kwam GTA: Liberty City Stories en in 2006 kwam GTA: Vice City Stories. Beide leuke games maar ik vind deze toch wel de minder goed als Vice City en San Andreas. Toch was ook vooral GTA: Vice City Stories erg vet. Met opnieuw een goede sfeer en het kopen van bedrijven en zo de rijkste en machtigste man van Vice City te worden. GTA: Liberty City Stories moest het meer van zijn verhaal hebben dat wel goed was maar verder was er helaas niks te doen in Liberty City.

In 2008 kwam eindelijk dan GTA IV uit. Waarschijnlijk de grootste hype rond om een game was voor GTA IV. Voor veel mensen zijn die hoge verwachtingen niet waar geworden en veel mensen zeggen ook dat GTA IV geen goede game is. Die mensen die dat zeggen zullen GTA IV waarschijnlijk ook niet langer hebben gespeeld dan 25 minuten dus wat kunnen ze er nou over zeggen? Over een paar jaar zullen we ook hier weer goede herinneringen aan hebben. Ik zelf speel GTA IV nog steeds en met de The Lost & Damned en The Ballad of Gay Tony wordt dat alleen maar mee. GTA IV is na San Andreas en Vice City mijn favorieten Grand Theft Auto. In 2009 kwam ook nog GTA Chinatown Wars voor de DS. Een leuke game en dat van boven af beviel mij wel. GTA Chinatown Wars komt nu ook naar de Psp.

Natuurlijk begon Grand Theft Auto in 1997 met GTA I. Dat is alweer 12 jaar geleden Helaas heb ik GTA I en GTA II nooit gespeeld en heb daar dus ook niks over te vertellen mischien jullie wel?

Zo nu lang genoeg geluld,

Wat zijn jullie herinneringen van Grand Theft Auto?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:00:53 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_73644769
Ik had vroegah GTA voor de playstation (1!). Tof spel, menig uren in gezeten. Onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat, eng gewoon.
Long live music.
pi_73644870
Vice City
Kon ik dagen achter elkaar spelen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:05:56 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73644911
GTA 1 en 2 waren gratis te downloaden een tijd geleden, misschien nog wel. Moet je ff op de site van de fabrikant kijken.
Ik ben begonnen met 2. Die speelde ik al uren.
Gta 3 kon ik niet spelen toen hij net uitkwam ivm te dure pc die je nodig had ( arme student) Maar met Vice city heb ik het weer goed gemaakt.. SA vond ik wat minder omdat het "vriendin" element er in zat. Ik vond dat veels te veel gedoe steeds. Daar stopt het tot nu toe voor mij. Ik heb te weinig tijd om nog te spelen.. Of beter gezegt ik ben bang dat het te veel tijd kost om weer te gaan spelen.

edit:
http://www.rockstargames.com/downloads#/dl:/collection:7/content:/downloads/getClassics/7
1+2 te downloaden gratis..
pi_73644982
Vice City. Met die heerlijke jaren 80 soundtrack langs de kust scheuren. Wat heb ik daar een hoop tijd aan besteed zeg. Ik hoop echt heel erg dat hier ooit nog een remake oid van komt.

3 vond ik geen fuck aan, San Andres was erg cool, maar net iets te veel nutteloos gebied en 4 was weer vet, al moest ik wel even door de meer serieuze toon heen bijten. Ook weer van genoten.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_73644991

Had voor GTA-IV alleen maar 1 gespeeld en dat uitbreidingspakket op 1 in de jaren '60. Met de komst van de 360 was voor mij GTA-IV wel een blinde koop. Heeft mij niet teleurgesteld in ieder geval. Veel tijd mee doorgebracht en vind het nog steeds een goed spel. Ga de ballade van blije tony dan ook zeker halen.

Wellicht toch Vice City nog maar eens ergens opvissen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:10:06 #7
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73645050
Ik heb alleen deel 1 gedaan en vond die ontzettend kut spelen met dat bovenaanzicht. Ook nadat ze allang 3rd person waren gegaan deed de naam 'GTA' zo'n vieze smaak bij me opkomen dat ik het nooit meer geprobeerd heb.

Maar als ik dan lees dat Vice City zo ongelofelijk goed is en als ik bedenk dat hij voor 7 euro in de budgetbak ligt, dan krijg ik toch wel zin. Wat denken jullie, kan ik die nu nog proberen of is het echt té verouderd?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:11:12 #8
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_73645084
Ik weet nog dat toen GTA 3 uitkwam mijn neef een PS2 had gekocht en ik als jochie daar het hele weekend mee aan de slag kon, echt niet normaal hoe verslaafd ik daaraan was, desalniettemin was het een vrij saai spel qua wat je met de omgeving allemaal kon en qua voertuigen.

GTA VC was echt de shit wat een tijden heb ik daarmee gekend, ik weet nog dat 1 van mijn vrienden een ps2 had en VC, we gingen allemaal bij elkaar zitten en speelden om en om tot Tommy dood was en dan moest je de joystick doorpassen, allemaal zo enorm vet he, als ik nummers hoor van zoals video killed the radiostar dan denk ik linea recta aan VC!

GTA SA was ook echt een droom, alles wat ik ooit in GTA wilde zat erin, gigantisch level, de berg, de fietsen, de sportschool, inbreekmissies, super vette verhaalmissies, veeeeel wapens en enorm veel voertuigen die niet conventioneel zijn zoals de quad!
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:12:13 #9
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73645116
De beste herinneringen heb ik toch wel aan 1 (samen met IV) Gewoon lekker chaos trappen en in de rondje knallen, al dan niet met z'n tweeen (kamaraadje had thuis een LAN netwerkje liggen) Dat is trouwens ook nog wat ik nu het meest doe, maar dan online.

KIIIIIIIIIIIIIL FREEEEEEEEEEEEENZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
pi_73645180
ELVIS HAS LEFT THE BUILDING
pi_73645288
met GTA 1 en 2 als je in de fik stond ging je meteen de lucht in
GTA 2 vond ik leuker dan 1
Het bovenaanzicht vond ik ook minder, daarom was ik blij toen gta 3 uitkwam. Eerst gedownload, maar ik kon geen savegames opslaan dus ik kon telkens alleen het intro afspelen en spelen tot ik dood was.

GTA london is de enige die ik niet gespeeld heb.
pi_73645293
GTA 2
GTA 3
Vice City
San Andreas
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:18:24 #13
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73645312
GTA 2 Jaaaren gespeeld... Eigenlijk op IV na elke variant tot vervelens toe gespeeld..

Vice en GTA 2 op 1
III
1
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_73645388
de beste herinneringen heb ik zelf aan San Andreas. Nou sprak mij die hele "gangsta-scene" niet zo aan, maar de mogelijkheden in deze game waren letterlijk ein-de-loos!!

Het allervetste vond ik altijd om op The Strip op las vegas een heel klein zwembadje uit te zoeken, daar op de map een marker maken, dan een vliegtuig jatten, naar de MAXIMALE hoogte vliegen, dan úit het vliegtuig springen en zonder parachute precíes in dat badje landen; hoe klein het poeltje ook was; als je erin kon zwemmen kreeg je 0 dmg. Hilarisch vond ik dat

Ok die Catharina ofzoiets, die SM maitresse van CJ die hem helemaal afranselt in zo'n hutje in het bos!

Met een spitfire over Area 51 heen vliegen en dan tussen de rotsen van de grand canyon alle F16's ontwijken die achter je aankomen...

Eindeloos!!
Zo jammer dat ze vliegtuigen uit deel 4 gehaald hadden, en dat er niet meer van die grote onbewoonde gebieden zijn... dat was in SA echt dé shit gewoon
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:21:54 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73645417
GOURANGA!

Echt, GTA , 40 auto's tegen elkaar parkeren, opblazen en je kon naar eiland 2!

Als ik nu sommige muziek uit de 90's (All Saints - Under the Bridge vooral ) hoor, dan denk ik nog steeds aan de uren GTA die ik op mijn zolderkamertje heb zitten spelen!

Pas weer echt opgepakt bij San Andreas, vet spek! Ik wacht nu tot GTA IV weer een beetje betaalbaar is!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73645475
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef M4a1 het volgende:

Met een spitfire over Area 51 heen vliegen en dan tussen de rotsen van de grand canyon alle F16's ontwijken die achter je aankomen...

Eindeloos!!

Dat heb ik echt eindeloos gedaan, totdat SA niet meer wilde opstarten. Even een kwartiertje SA opstarten, savegame van die airstrip pakken en dogfighten. Ton ze aankondigden dat GTA4 geen vliegtuigen zou hebben was ik ook diep teleurgesteld. Achteraf was er nog voldoende te doen in NY, maar het was toch cool geweest
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_73645620
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
GOURANGA!

Echt, GTA , 40 auto's tegen elkaar parkeren, opblazen en je kon naar eiland 2!

Als ik nu sommige muziek uit de 90's (All Saints - Under the Bridge vooral ) hoor, dan denk ik nog steeds aan de uren GTA die ik op mijn zolderkamertje heb zitten spelen!

Pas weer echt opgepakt bij San Andreas, vet spek! Ik wacht nu tot GTA IV weer een beetje betaalbaar is!
Voor de Xbox 360 is hij/wordt hij 20 euro. Dus dat is lekker goedkoop.

Zoals andere ook zeggen hier: Ook ik heb dat ik soms een liedje hoor en dan denk ik meteen aan Vice City of San Andreas.. echt raar alleen daar aan kun je zien hoe vet die spellen waren.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:33:52 #18
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73645734
Als je met een auto in GTA 1 een kinderklasje doodreed, kreeg je iets. Héérlijk.

in mijn ogen was dat trouwens een kinderklasje.. weet iemand wat het wèl was?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:35:18 #19
116015 SicSicSics
pi_73645784
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de Xbox 360 is hij/wordt hij 20 euro. Dus dat is lekker goedkoop.
Voor de PC ook las ik!

GTA 2 was ook geniaal trouwens. Dat deden we (Toen we Rage of Mages 2 zat waren.) over het schoolnetwerk tijdens alle computer uurtjes! Singleplayer nooit echt gespeeld alleen. Het gang systeem stond me niet aan!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73645799
GTA SA:

In SM kleding mensen neermeppen met een paarse dubbeldildo blijft hilarisch.

Treinen ontsporen, en het zo plannen dat je een buikschuiver maakt van honderden meters. Heerlijk.

Weet je nog dat het afvuren van een projectiel uit een tank je snelheid aardig remt? Tenzij je de loop omdraait en deze fungeert als een turboboost Niets zo mooi als met 200km/u (gokje) door de woestijn te razen met een tank. En dan maar hopen dat je iets ramt
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:35:39 #22
116015 SicSicSics
pi_73645805
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef Darkestrah het volgende:
Als je met een auto in GTA 1 een kinderklasje doodreed, kreeg je iets. Héérlijk.

in mijn ogen was dat trouwens een kinderklasje.. weet iemand wat het wèl was?
Hara Krishna's? (GOURANGA! Kwam er dan te staan. (as a word meaning 'be happy')!)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:37:05 #23
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73645845
GTA 1, met zijn 4en op de middelbare school in de computerruimte multiplayeren Geniaal, wat hebben we dat veel gedaan zeg. Naderhand op marktplaats nog 3 oude computers gekocht voor weinig en daarmee thuis een multiplayer toernooi opgezet
GTA 2 natuurlijk ook helemaal grijs gespeeld. Van zowel 1 als 2 kan ik haast alle auto's en missies nog herinneren.
GTA 3 heb ik helaas nooit 100% uitgespeeld maar wel vaak uitgespeeld. Ook een prachtig spel toen, zelfs nu mag ik het nog graag spelen ondanks de technologische stap terug. Ook mooi dat ik de enige was bij ons uit de omgeving wie het lukte om fatsoenlijk met een Dodo te vliegen
GTA VC: helemaal grijs gespeeld, die heb ik wel 4x tot 100% uitgespeeld geloof ik. Op een gegeven moment kon ik ongeveer 90 van de 100 hidden packages zo op gaan halen, de laatste 10 moest ik misschien wat langer naar zoeken.
GTA SA: Vond ik minder leuk. Om het spel 100% uit te spelen heb ik nooit zin gehad. Alle missies en de leukste side-missies vond ik genoeg. Het is erg leuk om eindeloos rond te kunnen rijden en nieuwe omgevingen te zien, maar ik vond het te groot.
GTA 4: Hier hield het op, helaas. Ik kocht het op de releasedag maar mijn PC kan het spel niet draaien Nooit gespeeld dus.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:37:22 #24
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73645849
Ik heb trouwens laatst ook alle muziek+commercials van de radio in San Andreas gedownload.

All my exes live in Texas
Louisiana Woman, Mississippi Man
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hara Krishna's? (GOURANGA! Kwam er dan te staan. (as a word meaning 'be happy')!)
Oh. Mjah ik zal 7 geweest zijn toen dat spel uitkwam ofzo.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:38:23 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_73645882
gta 2 was echt geweldig.

ELVIS HAS LEFT THE BUILDING ! .
Geweldige game.
Zo lang mee vermaakt.
Wel jammer dat het missie gebeuren is veranderd toen ze 3D zijn gegaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:38:28 #26
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73645888
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb trouwens laatst ook alle muziek+commercials van de radio in San Andreas gedownload.

All my exes live in Texas
Louisiana Woman, Mississippi Man
If the Mississippi river can't keep us apart, there's too much love in this Mississippi heart.
pi_73645952
Vice City zondermeer. Ik ben opgegroeid met Miami Vice en Scarface. En die sfeer zit perfect in het spel. De jaren '80 soundtrack is ook geniaal! Ik weet nog goed toen ik voor het eerst in een auto stapte en Billy Jean van Micheal Jackson hoorde!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:06 #29
116015 SicSicSics
pi_73646026
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
Oh. Mjah ik zal 7 geweest zijn toen dat spel uitkwam ofzo.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:09 #30
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73646029
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef SoldMayor het volgende:

Deze muziek.. in Vice City
V-Rock is echt DE beste zender die de hele GTA reeks ooit gehad heeft!! Muziek waar ik gewoon speciaal GTA voor op kon starten om op het 2de eiland van VC met een PCJ600 wheelies te trekken van de haven tot het politiebureau. En dan ontzettend chagrijnig worden als je valt omdat je dan 3 sec van de muziek mist
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:15 #31
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_73646035
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Frollo het volgende:
Ik heb alleen deel 1 gedaan en vond die ontzettend kut spelen met dat bovenaanzicht. Ook nadat ze allang 3rd person waren gegaan deed de naam 'GTA' zo'n vieze smaak bij me opkomen dat ik het nooit meer geprobeerd heb.

Maar als ik dan lees dat Vice City zo ongelofelijk goed is en als ik bedenk dat hij voor 7 euro in de budgetbak ligt, dan krijg ik toch wel zin. Wat denken jullie, kan ik die nu nog proberen of is het echt té verouderd?
Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:46:30 #32
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73646164
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_
De graphics zijn niet up-to-date, maar Vice City was echt steengoed. Met dat spel kan ik me eindeloos vermaken. En wanneer ik het dan weer helemaal grijs gespeeld heb en het zat ben gooi ik het in de kast en na een jaar kan ik weer overnieuw beginnen

Ik weet ook nog in VC dat je een Apache helicopter bij een zuidelijk beachhouse kreeg als je het 100% uitspeelt. Dan nam ik die Apache en startte ik samen met een maat van me de Vigilante missies op. Dan krijg je kolonnes politieauto's die je kapot moet schieten. Eerst 1, dan 2, dan 3 tot max 3 groepen van 3 geloof ik.
Dan vloog ik met de linkse helft van het toetsenbord en mijn maat schoot de kanonnen op het juiste moment. De dodelijke precisie van zo spelen leverde werkelijk miljoenen en miljoenen aan geld op. Na 4 uur spelen liep de teller haast over!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:46:58 #33
116015 SicSicSics
pi_73646183
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik speel SA ook nog wel eens. Gewoon voor de lol. Ik denk dat ik Vice City idd ook nog wel een keertje koop. Van wat ik er over lees heb ik er wel wat aan gemist!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:48:27 #34
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73646241
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

If the Mississippi river can't keep us apart, there's too much love in this Mississippi heart.
Juuuist, dat zongen we vaak als we een rondje aan het lopen waren op de middelbare school. (een rondje rond de school, dan.)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:51:19 #35
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73646328
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Juuuist, dat zongen we vaak als we een rondje aan het lopen waren op de middelbare school. (een rondje rond de school, dan.)
Vroeger had ik een illegale versie van GTA 1, doordat die op diskettes stond hadden ze alle radiotracks er uit gehaald om het spel kleiner te maken. GTA2 hetzelfde verhaal, GTA3 hetzelfde verhaal. Toen ik later 1,2 en 3 gekocht heb om het nog een keer te kunnen spelen herkende ik geen enkel nummer
Later heb ik alle muziek wel leren kennen, maar de typische herinneringen zoals bij VC en SA heb ik helaas niet.
pi_73646517

Hier krijg ik zo Vice City gevoel van he..
pi_73646519
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Frollo het volgende:

Ik heb Vice City laatst ook gekocht voor de PS2. Ik heb hem vroeger gespeeld op de PC. Het valt wel even tegen want alles is best lelijk. Maar probeer het. 7 euro is niet gek veel geld Als het echt tegenvalt heb je voor 7 euro een levende Miami Vice screensaver
Seculier-Fundamentalistisch
pi_73647037
Voor echte GTA fans die of een PSP hebben of PS2 games kunnen spelen zijn GTA Liberty City Stories en GTA Vice City Stories ook aanraders. Vice City Stories speelt zich net voor GTA Vice City af in natuurlijk dezelfde stad. Weer helemaal het Vice City sfeertje maar zeker op de PS2 veel mooier dan Vice City ooit was. Die vond ik in de winkel ook voor 15 euro ongeveer.
pi_73647101
quote:

Ik ga denk dalijk echt Vice City kopen want die heb ik nog niet op de PC..
en GTA III ook niet kosten samen toch maar 10 euro
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:15:12 #41
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73647110
Grand Theft Auto, heb ik alle delen van, damn wat een toffe reeks en ze waren ver vooruit op de toekomst met GTA London, gewoon een addon voor een PS1 spel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:27:06 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_73647441
GTA IV is de enige die ik nooit gespeeld heb wegens een te crappy PC. Daar gaat vanaf komend weekend een einde aan komen want dan ga ik een nieuwe PC kopen, kan ik eindelijk GTA IV spelen.

Vond GTA Vice City qua sfeer idd de vetste GTA. Echter kwamen er bij San Andreas een hoop features bij die het spel wel erg vet maakte zoals het vliegen, stelen, gangs, gokken, herkenbare steden zoals SF, LV en LA etc.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:29:59 #43
116015 SicSicSics
pi_73647518
En niet te vergeten de PC feature van je eigen radio station!

Toen ik heel WCTR's 'Gardening with Maurice' uit mijn hoofd kende ben ik overgestapt op voetgangers doodrijden en drive-by's uitvoeren met een lekker potje Death-/ grindcore op de achtergrond!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:34:48 #44
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73647656
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef SicSicSics het volgende:
En niet te vergeten de PC feature van je eigen radio station!

Toen ik heel WCTR's 'Gardening with Maurice' uit mijn hoofd kende ben ik overgestapt op voetgangers doodrijden en drive-by's uitvoeren met een lekker potje Death-/ grindcore op de achtergrond!
Maurice Chavez!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:37:11 #45
116015 SicSicSics
pi_73647728
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:34 schreef Barcaconia het volgende:
Maurice Chavez!
"Tobacco is a plant, people, and if it comes out of the ground, you should be able to smoke it!"

Het is trouwens niet dezelfde geloof ik...
Fine, fuck you then!
pi_73647801
GTA Vice City Stories:

dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:41:59 #47
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73647880
quote:
Hello. As you may know, you're on VCPR, and this is Maurice Chavez. That is, I am Maurice Chavez. That's Chavez. Not Chaves, or Chaviez.
pi_73647925
GTA London, super vette ambulances
pi_73648333
Ik ga binnenkort IVhalen, maar vooralsnog vond ik SA legen....wait for it....dary!
Verwcht dat ik me met IV ook wel weer even kan vermaken. Ik heb nu Saints Row erin zitten, maar toch kan dat me niet zo bekoren.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_73649654
Ik heb net dus Vice City gehaald voor de PC. Altijd op ps2 gespeeld maar op de PC zag ik bij vrienden dat het er altijd mooier uit zag dus nu heb ik hem ff voor de PC gehaald.
pi_73649906
Vice city beste gta ooit 3 was ook erg tof. Maar san andreas viel hard tegen, misschien teveel gehyped.. net als gta 4 trouwens. Beide waren overigens wel prima games hoor, daar niet van.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:04:00 #52
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73650519
Omg GTA SA
Die ganstasfeer + eindeloze map + missies =

Als ik niet op vakantie ga, sluit ik me 3 dagen op in mijn kamer, sluit ik zoeen Oost-Duitse televisie met die radioactieve stralingen aan mijn computer en speel ik GTA SA. En als ze mij vragen waar ik op vakantie ben geweest zeg ik dat ik in San Andreas op vakantie ben geweest.
Feyenoord Rotterdam
pi_73652718
Net San Andreas gedaan en alles op de hoogste stand gezet. En eigenlijk ziet het er nog steeds best mooi uit.
pi_73654487
Net veel oude herinneringen opgehaald door SA te spelen. Ik heb de mountain Chiliad beklommen met een crossmotor

En ook ff lekker door de woestiijn gereden.
Ik hoop echt dat er ooit een remake van SA of VC worden gemaakt.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:16:30 #55
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73654575
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Net veel oude herinneringen opgehaald door SA te spelen. Ik heb de mountain Chiliad beklommen met een crossmotor
[ afbeelding ]

Ik meen te herrineren dat ze van plan waren om San Andreas Stories uit te brengen maar San Andreas past niet in een UMD'tje en maar één stad van SA (Los Santos bijvoorbeeld) trekt de PSP GTA gamers ook niet echt aan.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:17:50 #56
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_73654625
Ze moeten gewoon die GTA wereld (Liberty City, Carcer City ( ), Vice City, Los Santos, San Fierro en Las Venturas) gewoon 1 game stoppen. Dan heb je zo'n grote map, dat wil je niet weten!
Feyenoord Rotterdam
pi_73655476
Ik weet nog dat ik het echt eng vond om in de nacht rond te zwerven in de buurt van Mount Chiliad. Vooral op dat plekje genaamd 'Shady Creecks' dacht ik, vooral als het mistig was. Tja, moest ik maar niet zoveel lezen dat Bigfoot daar liep of dat er UFO's langs kwamen.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_73655511
ik weet nog dat ik een demo van het eerste deel had voor de playstation. kon je iets van 5 of 10 minuten door de hele stad crossen. heb die demo wel meer dan 100 keer gespeeld denk ik..
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:05:44 #59
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_73656170
toen een vriend van mij en ik een jaar of 10/11 waren zaten we uren lang GTA vice city te spelen,bij meijn neef spelen we et ook best vaak!

vice city=epic nostalgie
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:22:22 #60
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73656704
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef o.us het volgende:
Ze moeten gewoon die GTA wereld (Liberty City, Carcer City ( ), Vice City, Los Santos, San Fierro en Las Venturas) gewoon 1 game stoppen. Dan heb je zo'n grote map, dat wil je niet weten!
Dat zou echt prachtig zijn, gewoon een doorlopende game met de functies + voertuigen van SA en dan alle maps samen, alle missies op een rijtje etc!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 07:12:31 #61
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_73703483
GTA I
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:06:14 #62
165512 MASD
Music is dead.
pi_73703731
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]

Je moet er juist keihard van af rijden. 20 seconden lang een vrije val in een auto.
Long live music.
pi_73710505
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:06 schreef MASD het volgende:

[..]

Je moet er juist keihard van af rijden. 20 seconden lang een vrije val in een auto.
Met een tank
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:59:22 #64
15967 Frollo
pi_73712785
Nou, ik net in m'n lunchpauze naar Bart Smit, waar ik eerder deze week Vice City had zien liggen voor 7 euro. Het moest er nu toch een keer van komen, zou mijn slechte ervaring met GTA1 dan eindelijk goedgemaakt worden?

ISSIE WEG!!! FFFFFUUUUUU!!!!

GTA3 en SA lagen er nog wel trouwens, maar zoveel tijd om te gamen heb ik nou ook weer niet en dan wil ik ook gelijk de beste uit de hele serie, VC dus.

pi_73723799
Dankzij dit topic GTA2, Vice City en GTA SA weer geinstalleerd. GTA 4 kan mooi even de tering krijgen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:23:07 #66
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73723883
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
Dankzij dit topic GTA2, Vice City en GTA SA weer geinstalleerd. GTA 4 kan mooi even de tering krijgen.
Dat dus

Ik ben weer ff zoet... Waarbij me t nu opvalt dat die Chavez precies zo klinkt als die Lapeno of hoe die kerel ook mag heten van Fur TV
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:25:31 #67
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73723986
quote:
Ik heb VC weer geinstalleerd Voor de 2de keer dit jaar al trouwens.
Ik ben alleen bang dat ik nooit meer zo ver ga komen als de eerste savegame die ik ooit uitgespeeld heb Toen had ik hem 100% en de geldteller was ook vol
pi_73731873
quote:
Het is dus toch wel een goed topic dan he

Ik ga weer ff SA en VC doen
pi_73732047
Vice City !

Op meerdere manieren relevant .
pi_73733456
Net dus Vice City gedaan en de zon kwam op.. en het zeg dat er nog echt goed uit vooral voor een game uit 2002.

Ook wat missies gedaan...

''i'll be watching you tommy''
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:49:31 #71
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73734775
Met een sniper op de zon schieten, dan wordt ie groter
pi_73735474
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef Barcaconia het volgende:
Met een sniper op de zonmaan schieten, dan wordt ie groter
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:16:59 #73
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_73735610
GTA 2 gespeeld op de PS. Toen kwam GTA3 uit, die had ik toen gekocht terwijl ik niet eens een PS2 had Altijd wanneer ik eventjes naar mijn broer ging, spel mee en maar blijven spelen. Uiteindelijk toch een PS2 gekocht, GTA SA gespeeld.

Ik moet bekennen, ik ben nooit legaal op de andere eilanden gekomen Vond het rondlopen en chaos creëren het beste van de GTA series.

In GTA 2 koos ik altijd voor de Yakuza en zette hun en de Loonies altijd tegen elkaar op.
En op dit kruispunt tussen de Loonies en de Yakuza's heb ik vele uren doorgebracht met nutteloos killen

Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_73736339
Ik heb het vanaf GTA 1 allemaal actief meegemaakt. Met GTA3 ben ik redelijk actief in de modding scene geweest.

Dieptepunt was nog wel San Andreas. Imho veel te "cartoony", zwaar onrealistisch. GTA3 en Vice City hadden veel meer realisme. Ook het hele stats gebeuren, het "gangstah", en het verdedigen van je territorium vond ik geen kut aan.

Mijn toppers zijn GTA3 en GTA IV. Speel ik wekelijks nog, gewoon sandboxen. Beide volledig uitgespeeld, meerdere keren.

Vice had overigens de beste sfeer, ook prachtig dat je ook echt iets opbouwde, maar het duistere mafia dat Liberty City heeft trekt mij nog steeds het meeste.

Mooie aan GTA IV vind ik hoe mooi het realisme is uitgesmeerd. Dat er iemand naar je toe komt om om geld te vragen. Of dat je een hele toffe missie hebt gedaan, en dat je later op de radio bij Weazel News een uitgebreid verslag van je misdaad hoort. Of dat je op internet bij de Liberty Tree over je misdaad kan lezen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Geqxon op 16-10-2009 01:03:38 ]
pi_73736447
Toevallig dat ik dit topic zie, was weer begonnen met de storyline van San Andreas
Mijn laatste missie die ik gedaan heb was het Caligula Casino beroven in Las Venturas, in één keer gehaald

Met een paar Chinezen op stap en de bank beroven. Het mooiste is ook dat je gigantische voorbereidingen van deze missie had. Zo waren eerdere missies bijvoorbeeld het stelen van 4 politiemotoren, het jatten van een helikopter met magneet uit een legerbasis om daar het busje mee te jatten, het volgen van zo'n SM-chick waarmee je het pasje krijgt. Geweldige dingen

Qua setting vond ik Vice City beter dan San Andreas, maar qua mogelijkheden en vrijheid is San Andreas natuurlijk veel mooier, alles wat je wil, kan gewoon.
pi_73736542
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:17 schreef Rijpie het volgende:
met GTA 1 en 2 als je in de fik stond ging je meteen de lucht in
GTA 2 vond ik leuker dan 1
Het bovenaanzicht vond ik ook minder, daarom was ik blij toen gta 3 uitkwam. Eerst gedownload, maar ik kon geen savegames opslaan dus ik kon telkens alleen het intro afspelen en spelen tot ik dood was.

GTA london is de enige die ik niet gespeeld heb.
Hahaha, het is al weer tig jaar terug, maar ik herinner mij goed dat ik exact dezelfde crack had!

Ik herinner me net ook dat ik Vice City als enige ooit 100% heb uitgespeeld. Meer omdat ik er toen toevallig mee bezig was. Maar het was zo saai dat ik het nooit met 3 of IV heb gedaan. 50 taxi-ritjes, 100 pakketjes zoeken. Boooring.

Vice City heeft mijn muzieksmaak aardig verbreedt moet ik zeggen. Ook niet verkeerd.

Beste GTA nummer blijft:

Zat in GTA1 en GTA3 (LIPS 106)
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:45:02 #77
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_73745453
Vice City is toch wel de beste game ooit.
Deathlift or Die.
pi_73745900
@ OP:

Er was toch nog een prequel van GTA III uitgekomen op de GBA? Nooit gespeeld, maar volgens mij vergelijkbaar met CTW op de DS (op het touch gedeelte na dan).

En nog een mini-uitbreiding op GTA Londen dat zich nog een paar jaar eerder of later afspeelt.

Verder ben ik ook fan sinds het eerste uur. Speelde GTA en GTA2 bij m'n neef (we waren allebei veel te jong voor die spellen, maar ach). Paar jaar terug die delen en Londen legaal van de Rockstar site geplukt, maar onlangs ook nog legaal voor de PS1 gekocht
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:09:47 #79
15967 Frollo
pi_73779426
Zo, VC aan het installeren, ik ben benieuwd.
pi_73779846
GTA adoratie-topic !

GTA 1 & 2
GTA 3
Vice City
San Andreas
GTA IV
Ik speel IV nog wel maar niets kan tippen aan VC en SA
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:37:25 #81
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73780004
GOURANGA een GTA topic!

Vooral die radiozenders kan ik dromen!

LIPS106
And now 10 minutes of music, guaranteed!!! As soon as you wait for another 9 minutes of messages from our sponsors"

Flash FM
pi_73781115
Vice City
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:40:59 #83
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73782893
VC weer geïnstalleerd
pi_73793183
Volgens mij heb ik weer een hele soort van ''hype''' veroorzaakt door dit topic over de old skool GTA games

Ik zie allemaal weer mensen die weer GTA hebben geinstaleerd
pi_73793250
hier ook net begonnen met VC
  zondag 18 oktober 2009 @ 02:29:25 #86
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73796494
VC
pi_73799135
Ik ga morgen even San Andreas kopen voor de PC, heb er weer zin in!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:48:13 #88
165512 MASD
Music is dead.
pi_73799353
Vice City ( ) staat er weer op. Maand geleden nog SA 100% gespeeld. Nu geen zin in.
Long live music.
pi_73799506
Ik speel GTA vanaf de eerste versie, het was rond 1997.
Ik weet wel dat ik weken voordat het spel uitkwam een demootje had, die zat bij een computertijdschrift.
De demo was eigenlijk het spel, maar er zat een limiet van 5 minuten op, alleen de demo had ik al zo vaak gespeeld, dat ik precies wist welke missies ik kon halen in 5 minuten .

Ik had nog nooit zoiets gezien, nog steeds zijn vind ik de GTA reeks heel tof.
Alleen GTA IV is idd een beetje een anticlimax, ik vind het de minderste uit de reeks, ik moet hem zelfs nog steeds uitspelen.

zondag 18 oktober 2009 @ 11:37:41 #90
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73800237
Kan me de laatste missie van Vice City nog frame voor frame voor de geest halen Tommy Vercetti, ongeëvenaard character. Ook de cut-scene voor een bepaalde missie zal ik nooit vergeten in Vice City. Die gast van dat grote witte huis, kom even niet op zijn naam, is totaal aan het freaken op zijn VCR en blaast er uiteindelijk een paar kogels doorheen. Om er vervolgens achter te komen dat de stekker niet in het stopcontact zat

Maar ook aan San Andreas koester ik warme herinneringen. Vooral in het grauwe, heuvelachtige, regenachtige stuk van de map. De missies van The Truth Ik moest dan altijd aan die stoner van That 70's Show denken. Prachtig!

En natuurlijk met elk mogelijk voertuig naar die massive berg rijden, om er vervolgens weer keihard af te raggen. Wat een genot.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  † In Memoriam † maandag 19 oktober 2009 @ 16:55:05 #91
88815 The_Emotion
98.3
pi_73849211
Ik heb alle delen in huis, maar het beste uit de reeks vind ik nog altijd Vice City.
De jaren 80 setting, de shirtjes, knipogen naar Scarface en Miami vice, de muziek, Tommy Vercetti

Er is niks heerlijker dan met de motor over de Ocean Drive scheuren met de radio op Emotions met Fernando Martinez

"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_73851942
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Die gast van dat grote witte huis, kom even niet op zijn naam, is totaal aan het freaken op zijn VCR en blaast er uiteindelijk een paar kogels doorheen. Om er vervolgens achter te komen dat de stekker niet in het stopcontact zat
Was dat niet Diaz?

"Doesn't matter, I can buy a hundred more."

maandag 19 oktober 2009 @ 18:34:08 #93
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73852781
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Was dat niet Diaz?

"Doesn't matter, I can buy a hundred more."

Die ja! Priceless
- james 'jimmy' dean
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:38:13 #94
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_73852949
GTA San Andreas Multiplayer nog gedaan, zo'n RPG mod waar je langzaam je poppetje kon upgraden, was wel vetjes!

Ik dacht dat GTA4 multi ook zo zou zijn, maar helaas zuigt deze kwa MP mods.
pi_73853401
Vice City nogmaals gespeeld, ik wist nog precies waar alles was. Beetje jammer als je daar en daar moet zijn en je niet eenmaal op je GPS dingetje hoeft te kijken. Ik heb echt teveel tijd in dat spel gestopt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:46:50 #96
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73855414
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
Vice City nogmaals gespeeld, ik wist nog precies waar alles was. Beetje jammer als je daar en daar moet zijn en je niet eenmaal op je GPS dingetje hoeft te kijken. Ik heb echt teveel tijd in dat spel gestopt.
Ik zou ook nog alles weten te liggen denk ik. Ik was verliefd op mijn garage Daar reed ik altijd naartoe om m'n cash op te halen. Dat voelde best wel ruig
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:52:27 #97
62913 Blik
The one and Only!
pi_73870554
Gisteren GTA 4 geïnstalleerd, ben flink benieuwd

ziet er in ieder geval mooi uit op HD-resolutie op een 22inch scherm
pi_73871147
Ik ben zo gek geweest om San Andreas voor de xbox360 te halen
Die goede oude tijd
pi_73871846
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:52 schreef Blik het volgende:
Gisteren GTA 4 geïnstalleerd, ben flink benieuwd

ziet er in ieder geval mooi uit op HD-resolutie op een 22inch scherm
Zijn de computers eindelijk ontwikkeld die hem goed kunnen draaien ?
pi_73871902
GTA VC was toch wel de beste

Rondcruisen met je motor, en een beetje alles overhoop schieten wat je tegenkomt, vervolgens door de politie achteraan, en een beetje gaan lopen stunten om ze te ontwijken

Ik vond SA een beetje saai, heb me er ook veel uren mee vermaakt, maar ik vond het te uitgebreid, en vooral sfeerloos. Die Carl nogwat was gewoon echt een bitch van 'the hood'. ( )

Het enige jammere vond ik dat je bij deel 1 en 2, echt zo gruwelijk veel ventjes had die je verrot kon knallen en in de fik steken met je vlammenwerper. Bij deel 3 kon je hooguit 10 mannetjes killen en dan was er niemand meer in de buurt. De chaos die je in deel en 2 achter kan laten was vele malen vetter. Ik weet nog dat ik altijd 20 ofwat autootjes parkeerde bij een hartje, en dan de hele boel opblaasde. Vervolgens elke politie, swat, fbi en soldaatjes achter mekaar kon afmaken, omdat ze niet goed bij me konden komen door alle autowrakken.

Dat kan in de 3d-wereld niet meer, omdat niet echt veel auto's bij elkaar kan zetten, en er ook niet veel ventjes rondlopen...

Owjah, herinneringen aan deel 1, bij het treinstation wachten op mannetjes en dan ze met je pistool naar het spoor jagen, waarna ze geelectrocuteerd worden, haha. Daar kreeg je dan 1000 cash voor, waar je vervolgens geen fuck mee kon, maar het was wel gaaf.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:21:27 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_73872062
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Zijn de computers eindelijk ontwikkeld die hem goed kunnen draaien ?
Weet niet, heb pas sinds dit weekend een computer die hem in ieder geval kan draaien, heb een AMD Phenom 945 en HD4890 videokaart. Instellingen zijn nog steeds niet 100% in ieder geval.

Heb hem ook pas net geïnstalleerd en nog niet echt gespeeld.
pi_73873150
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:12 schreef Batsnek het volgende:

Het enige jammere vond ik dat je bij deel 1 en 2, echt zo gruwelijk veel ventjes had die je verrot kon knallen en in de fik steken met je vlammenwerper. Bij deel 3 kon je hooguit 10 mannetjes killen en dan was er niemand meer in de buurt. De chaos die je in deel en 2 achter kan laten was vele malen vetter. Ik weet nog dat ik altijd 20 ofwat autootjes parkeerde bij een hartje, en dan de hele boel opblaasde. Vervolgens elke politie, swat, fbi en soldaatjes achter mekaar kon afmaken, omdat ze niet goed bij me konden komen door alle autowrakken.
Ik deed precies hetzelfde met die auto's, alle wagens net naast elkaar parkeren om de ene met de andere te laten ontploffen.

Of op een dak gaan staan met een geweer en dan iedereen onder blijven afschieten.
Totdat het leger zelfs komt, maar die bleven ook beneden staan.
Er waren toen nog geen helicopters of agenten die naar boven liepen.

Ik kon me er idd uren mee zoethouden
pi_73873734
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:04 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Ik deed precies hetzelfde met die auto's, alle wagens net naast elkaar parkeren om de ene met de andere te laten ontploffen.

Of op een dak gaan staan met een geweer en dan iedereen onder blijven afschieten.
Totdat het leger zelfs komt, maar die bleven ook beneden staan.
Er waren toen nog geen helicopters of agenten die naar boven liepen.

Ik kon me er idd uren mee zoethouden
Of die electrogun in GTA 2, 10 mannetjes in 1 keer geëlektrocuteerd.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:23:05 #104
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73875295
En natuurlijk was GTA de game bij uitstek om te cheaten
- james 'jimmy' dean
pi_73875713
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk was GTA de game bij uitstek om te cheaten
GTA 1 uit mijn hoofd:

porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow

dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:40:48 #106
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73875779
Bij de 3D GTA's waren het toetsen combinaties Vooral het spawnen van een groot vliegtuig boven op een parkeergarage was nog wel eens hilarisch.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:45:47 #107
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73875943
Toen GTA nog leuk was...
Vanaf GTA SA kon het mij niet meer boeien. SA leek The Sims wel op sommige vlakken. Kon me ook helemaal niet identificeren met al die criminelen in "The Hood" .

Maar Vice City en GTA 2 waren echt geweldig. Die gameplay is echt goed. Eindeloos gespeeld!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:46:29 #108
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_73875966
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

GTA 1 uit mijn hoofd:

porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow

Je vergeet 'suckmyrocket'
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:47:54 #109
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73876001
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
Toen GTA nog leuk was...
Vanaf GTA SA kon het mij niet meer boeien. SA leek The Sims wel op sommige vlakken. Kon me ook helemaal niet identificeren met al die criminelen in "The Hood" .

Maar Vice City en GTA 2 waren echt geweldig. Die gameplay is echt goed. Eindeloos gespeeld!
.

Ik blijf die kritiek op SA niet snappen. De game was qua landschap het meest gevarieerd van allemaal. Ik heb nu niet veel tijd, maar ik zal me er vanavond eens voor zetten om mijn mening te onderbouwen
- james 'jimmy' dean
pi_73877271
GTA.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:41:25 #111
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_73877588
quote:

[..]

GTA 1 uit mijn hoofd:

porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow

Gouranga does it all
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_73878053
quote:

[..]

GTA 1 uit mijn hoofd:

porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow

Voor de playstation:

R1, R2, L1, R2, Links, Beneden, Rechts , Boven,Links, Beneden, Beneden, Beneden
R1, R2, L1, R2,Links, Beneden, Rechts , boven , Links, Benenden, rechts, boven

er was er nog een maar hoe die ook al weer ging weet ik niet meer
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:19:54 #113
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73878944
Op een gegeven moment werden die cheats een tweede natuur.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:35:07 #114
116015 SicSicSics
pi_73941948
Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis.

Ik heb net Vice City besteld! Ik kon het niet laten, ik wil het nu weten ook!
Fine, fuck you then!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:41:49 #115
15967 Frollo
pi_73942110
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:35 schreef SicSicSics het volgende:

Ik heb net Vice City besteld! Ik kon het niet laten, ik wil het nu weten ook!
Ik ben 'm nu dus ook voor het eerst van mijn leven aan het spelen, puur door dit topic.

Ik moet zeggen, het is best leuk. Maar de graphics zijn verouderd, dat merk je toch wel. Schitterend kleurgebruik, dat zeker, mooie lense flares, best aardige animanties, gewoon het gevoel van ruimte, het is allemaal goed gedaan.
Alleen de textures, tja, die zijn zo simpel dat het inleven echt lastig wordt. En dan te denken dat ik mezelf geeneens als graphicshoer beschouw.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:46:34 #116
116015 SicSicSics
pi_73942214
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:41 schreef Frollo het volgende:
Ik ben 'm nu dus ook voor het eerst van mijn leven aan het spelen, puur door dit topic.

Ik moet zeggen, het is best leuk. Maar de graphics zijn verouderd, dat merk je toch wel. Schitterend kleurgebruik, dat zeker, mooie lense flares, best aardige animanties, gewoon het gevoel van ruimte, het is allemaal goed gedaan.
Alleen de textures, tja, die zijn zo simpel dat het inleven echt lastig wordt. En dan te denken dat ik mezelf geeneens als graphicshoer beschouw.
Ik ben benieuwd. Meestal vind ik het niet zo heel erg om oudere games te spelen. Ik ben een echte budget gamer en betaal niks meer dan 15 euro voor een spelletje! Alleen San Andreas heb ik toentertijd 60 euro voor betaald. Hij zal ongetwijfeld slechter zijn dan mijn laatste aanwinsten (Crysis, Warhead en FarCry 2) maar ik speel ook nog steeds, met veel plezier, San Andreas.
Fine, fuck you then!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:53:28 #117
15967 Frollo
pi_73942404
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:46 schreef SicSicSics het volgende:

Meestal vind ik het niet zo heel erg om oudere games te spelen. Ik ben een echte budget gamer en betaal niks meer dan 15 euro voor een spelletje!
Ik ook hoor.

Maar ik heb die Vice City dus vorige week bij de FRS gehaald in een actie van 2 voor 15 euro, samen met Medieval II: Total War. En ja, dan zijn de verschillen toch wel heel groot als je bedenkt dat beide spellen 7,50 hebben gekost.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:58:41 #118
116015 SicSicSics
pi_73942554
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Frollo het volgende:
Ik ook hoor.

Maar ik heb die Vice City dus vorige week bij de FRS gehaald in een actie van 2 voor 15 euro, samen met Medieval II: Total War. En ja, dan zijn de verschillen toch wel heel groot als je bedenkt dat beide spellen 7,50 hebben gekost.
Die heb ik vorige maand voor een tientje (met alle uitbreidingen) op de kop getikt! Ik vind het een drama spel! grafisch erg mooi, maar verder vind ik het geen klap aan!

Ik zal morgen of maandag ff posten hoe/ of Vice City bevalt!
Fine, fuck you then!
pi_73942617
Ik heb gta SA echt kapot gespeeld..... de lol die ik daar mee gehad heb is echt niet te beschrijven... ik moet het maar weer eens gaan spelen denk ik...

Ja voor de rest zit er al 250 uur in gta 4 + TLAD..

(nog 6 nachtjes slapen)
JA!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:04:41 #120
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73946481
Persoonlijk, en nu ga ik geheid potten breken hier, vind ik GTA: San Andreas beter dan GTA: Vice City. In San Andreas zit gewoon zoveel meer variatie dan in Vice City. Kijk alleen al naar de map die ongeveer vier tot vijf keer zo groot is. Daarnaast heb je in Vice City de typische jaren 70/80 look. Waar verder niks mis mee is, maar daar blijft het dan ook bij.

De variatie dus. De map. San Andreas. Ik hoef jullie niet te vertellen hoe groot het is; van 'the hood' naar de grimmige stad tot aan de regenachtige bergen. Het is allemaal prachtig weergegeven, en zoveel anders dan in Vice City.

Ook de missies in San Andreas zijn honderd keer gevarieerder. Van de main story tot aan 'The Truth', naar je eigen shop. En van dat gestoorde wijf in haar caravan tot smerige klusjes voor de corrupte politie van San Andreas. De main story en de setting hoeft je in feite totaal niet te liggen om dit spel op de waarde die het verdiend te kunnen taxeren.

Let wel, ik zeg nu niet dat Vice City slecht was. Ik zeg alleen dat San Andreas in mijn optiek net wat beter was.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:24:15 #121
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73947198
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef Lyzio het volgende:
Persoonlijk, en nu ga ik geheid potten breken hier, vind ik GTA: San Andreas beter dan GTA: Vice City. In San Andreas zit gewoon zoveel meer variatie dan in Vice City. Kijk alleen al naar de map die ongeveer vier tot vijf keer zo groot is. Daarnaast heb je in Vice City de typische jaren 70/80 look. Waar verder niks mis mee is, maar daar blijft het dan ook bij.

De variatie dus. De map. San Andreas. Ik hoef jullie niet te vertellen hoe groot het is; van 'the hood' naar de grimmige stad tot aan de regenachtige bergen. Het is allemaal prachtig weergegeven, en zoveel anders dan in Vice City.

Ook de missies in San Andreas zijn honderd keer gevarieerder. Van de main story tot aan 'The Truth', naar je eigen shop. En van dat gestoorde wijf in haar caravan tot smerige klusjes voor de corrupte politie van San Andreas. De main story en de setting hoeft je in feite totaal niet te liggen om dit spel op de waarde die het verdiend te kunnen taxeren.

Let wel, ik zeg nu niet dat Vice City slecht was. Ik zeg alleen dat San Andreas in mijn optiek net wat beter was.
Tja, ik vind dat je je door al die variatie nooit echt thuis kunt voelen in je karakter. De variatie is te snel en te groot. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het de eerste keer een ontzettend coole ervaring maar als je eenmaal een keer de storyline uitgespeeld hebt en je moet aan de side-missies enzo beginnen heb ik er direct geen zin meer in. Daar is het te veel voor. De storyline nog een keer doen staat met ontzettend tegen omdat ik die gangstermissies zo klote vond. Dat doe ik dus ook niet.
Bij Vice City heb je die heerlijke sfeer van Tommy Vercetti waarvan je weet wie het is. De sfeer, stijl en muziek geeft dat gewoon heerlijk weer en dat mis ik bij SA.
SA is een ontzettend coole game met flink lange gameplay, maar het haalt het qua kwaliteit en houdbaarheid niet bij VC vind ik.
pi_73947292
quote:
QFT!
Feyenoord Rotterdam
pi_73948336
ik heb nooit gecheat in gta, dat was lame Snap ook niet hoe sommige mensen kunnen zeggen dat het spel alleen leuk is met cheatcodes.
pi_73948826
Ik kwam bij SA nooit verder dan die kut missie met de trein in The Hood. Ik heb nooit grootsheid van SA gezien
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:09:23 #125
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73948864
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kwam bij SA nooit verder dan die kut missie met de trein in The Hood. Ik heb nooit grootsheid van SA gezien
Heiden! Het werd pas leuk toen je uit de hood kwam! En die missie met die trein was makkelijk
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:20:48 #126
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73949296
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Heiden! Het werd pas leuk toen je uit de hood kwam! En die missie met die trein was makkelijk
Hij was vervelend...

K zit nu al n tijdje vast op dat helikoptervliegen.. Learn to fly... Geen zin ook me ertoe te zetten.. Ga wel weer VC doen..Zonde.... maar ook leuk..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:23:11 #127
116015 SicSicSics
pi_73949400
Savegames soms wel handig! Maar een echte GTA' er bijt zich er gewoon doorheen natuurlijk!
Fine, fuck you then!
pi_73949434
Gisteren de 100 tags gezet in GTA SA. Nooit weer.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:28:06 #129
116015 SicSicSics
pi_73949589
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef Xebrozius het volgende:
Dat was echt kutwerk ja! Met een A4 kaartje ernaast en afvinken als je er geweest was. Ik heb hem nooit op 100% gehad vanwege die horse shoe/ pearl oyster bende!
Fine, fuck you then!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:29:03 #130
62913 Blik
The one and Only!
pi_73949627
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef Xebrozius het volgende:
Saaie onzin idd. Of wat denk je van de 200!! flying rats in GTA4... Net alsof je bijhoud welke je allemaal hebt omgelegd...
pi_73949643
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat was echt kutwerk ja! Met een A4 kaartje ernaast en afvinken als je er geweest was. Ik heb hem nooit op 100% gehad vanwege die horse shoe/ pearl oyster bende!
Ik heb ge-alt tabt tussen GTA SA wiki met screenshots en de game. Pokkewerk!
pi_73950046
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Heb je tips dan?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:41:54 #133
15967 Frollo
pi_73950077
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Maar goed, dan heb je ook wat!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:44:23 #134
116015 SicSicSics
pi_73950162
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:41 schreef Frollo het volgende:

[..]

Maar goed, dan heb je ook wat!
Wat was het? Een beetje cash en een AK in je huis?
Fine, fuck you then!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:45:36 #135
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73950205
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:20 schreef Koepert het volgende:

[..]

Hij was vervelend...

K zit nu al n tijdje vast op dat helikoptervliegen.. Learn to fly... Geen zin ook me ertoe te zetten.. Ga wel weer VC doen..Zonde.... maar ook leuk..
Dat ging ik altijd doen als ik geen zin had in missies. Die vliegschool en rijschool 100% proberen te halen. Maar dat duurt wel echt een eeuwigheid
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:49:57 #136
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73950355
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat ging ik altijd doen als ik geen zin had in missies. Die vliegschool en rijschool 100% proberen te halen. Maar dat duurt wel echt een eeuwigheid
Nee dit is zeg maar dat stuk dat je alleen voor Toreno werkt, en alleen verder kunt als je die dingen gehaald hebt bij de vliegschool...
pi_73951452
veel Vice City gespeeld met eigen mp3's als autoradio.
had altijd met zonsondergang in VC een bepaald nummer gedraaid tijdens het cruisen door de stad.
elke keer als ik nu weer een zonsondergang zie irl, dan moet ik weer aan dat nummer denken
pi_73952205
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Blik het volgende:

[..]

Saaie onzin idd. Of wat denk je van de 200!! flying rats in GTA4... Net alsof je bijhoud welke je allemaal hebt omgelegd...
Ik heb die 200 flying rats vorige week gehaald

totaal 9 uur over gedaan
pi_73953709
Ben met GTA1 op de basisschool begonnen (dat dat mocht eigenlijk ), gevolgd door GTA2. Die heb ik zovaak gespeeld dat mijn CD kapot knapte in de CD-speler. Toen kreeg ik gelukkig wel een nieuwe. GTAIII heb ik niet gespeeld, omdat ik toen nog geen PS2 had en de PC-versie draaide niet op mijn PC. Naar Vice City heb ik weken toegeleefd, wat een bazengame. Weken heb ik daar mijn leven in gelegd. Nu ben ik niet in Nederland, maar zaterdag gelijk weer installeren die hap. San Andreas vond ik een kutgame vergeleken met Vice City. Dat gangstergedoe vond ik maar niets. Liberty City Stories kon ik nooit echt inkomen en Vice City Stories was dan wel weer een leuke game. Chinatown Wars op de DS vond ik ook geniaal, nu bezig op de PSP met die game!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:34:11 #140
62913 Blik
The one and Only!
pi_73954216
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik heb die 200 flying rats vorige week gehaald

totaal 9 uur over gedaan
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:54:40 #141
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_73954974
Ik heb alle GTA versies gespeeld maar heb geen enkele versie zo lang gespeeld als San andreas, alhoewel GTA IV nu wel in de buurt begint te komen daar heb ik zelfs speciaal mijn pc voor geupgrade

*insert versie van* GTA Tofste spel ooit
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_73955557
Heb GTA II, GTA III en GTA IV in huis. GTA II speelde ik al in groep 6 (dus zeg 10 jaar ongeveer) of zo, best slecht. Niet dat ik er ook maar iets van begreep, maar toch. Volgens mij heb ik samen met mijn pa de pc nog naar de winkel gestuurd omdat GTA II het eens niet deed...

GTA III heb ik ook een eeuwigheid gespeeld. Ik ben nooit ver gekomen met die missies omdat die mensen op dat eiland me dan gingen haten. Ik deed altijd een cheat dat de auto's op een gegeven moment konden zweven. Dan kon je zo over de brug heenvliegen. Op dat tweede eiland ook de meeste tijd doorgebracht met die undercoverwagen en het politiebusje. Op het derde eiland (kon je gewoon komen door de tunnel in te gaan achter het ziekehuis op eiland 2) ging ik altijd klooien met de brandweerwagen of de politieauto, voornamelijk op het vliegveld.

Ik was er veel te jong voor, maar wel enorm mee vermaakt.
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 17:16:04 #143
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73955681
Kan me die vliegmissies nog uitermate goed voor de geest halen inderdaad. Wat een hel
- james 'jimmy' dean
pi_73957033
GTA3
GTA: VC
MTA:VC
GTA:SA

Ik heb echt honderden uren besteed aan MTA:VC vroegah...Heerlijk spel
  donderdag 22 oktober 2009 @ 19:43:41 #145
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73959945
GTA
- james 'jimmy' dean
  donderdag 22 oktober 2009 @ 23:16:16 #146
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_73968159
Ten eerste al: ELVIS HAS LEFT THE BUILDING! Dat ownde altijd al. Ik vond 3 altijd minder, maar VC was weer top hoor, Video Killed The Radio Star, Flash FM, heerlijk scheuren door de eilanden heen, en dan weer kloten op het dak van de mansion van Diaz. Maar imo is en blijft San Andreas de beste GTA aller tijden. De muziek is top, de map is verrekte goed, en ik heb er nog steeds plezier in. Ik speel elke dag SA-MP en dat ownt ook nog. Vooral K-Rose door de Badlands, K-DST door de Desert en LV, en LS altijd Radio Los Santos. Met een truck naar de top van de Mount Chilliad komen, wat was dat mij een ervaring. Ik fotografeer altijd graag nog in SA, met soms vet mooie foto's. Ik heb zovaak GTA SA gespeeld, dat ie 3 keer kapot is gegaan, en dat ik hem dus 4 keer heb gekocht. Komt ook wel door die stomme verpakking waar ie in zat, pleurde hij altijd uit.. GTA IV heb ik alleen leuk gevonden om sommige missies en om Liberty City, maar ik heb die ook nu wel genoeg gezien.

GTA is fantastisch en geniaal.
pi_73971626
GTA LOndon was de koning
pi_73972145
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Heb je tips dan?
Niet naast de trein blijven rijden, maar omhoog zien te geraken zodat je op gelijke hoogte rijdt met de mannetjes die op de trein staan.
pi_73972236
Ik heb ze allemaal bijna vanaf het begin gespeeld. In 1998 begon het met GTA1 toen we eindelijk na 5 jaar een nieuwe pc kregen. De oude was een 80486 50MHz en die trok GTA natuurlijk niet. De nieuwe werd een P2 . GTA 1 vond ik moeilijk. Ik was nog maar 11 destijds en mijn Engels was toen nog niet van een goed niveau. GTA2 heb ik daarna bij release op pc gekregen en ging al wat beter. Al miste ik de echt snelle auto's uit GTA1.

Hierna GTA3 op de pc erg veel gfespeeld, maar niet m;n favoriet. Dat is toch GTA VC. . Ook vanaf het begin gespeeld net als SA. Na SA natuurlijk GTA4. (allemaal pc trouwens)

Vorig jaar heb ik nog GTA LCS gehaald voor de PS2 en een paar weken geleden nog GTAVCS. Binnenkort nog even de disk met de uitbreidingen voor GTA4 kopen voor de X360 .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_73972247
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Zo deed ik t ook
pi_73972276
Die vliegmissies in SA zijn niet zo moeilijk. Zorg gewoon voor een gamepad en je bent klaar in 20 mins als je goud niet belangrijk vindt,.

Maar goud is ook prima te halen.
pi_73972306
GTA 1

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_73972584
Naast mijn eigen naam, is er eigenlijk nog één woord die ik nooit vergeten ben en dat is een cheatcode voor GTA2.

Gouranga.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:01:37 #154
116015 SicSicSics
pi_74071340
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:41 schreef Frollo het volgende:
Ik vind hem gaaf! Het Italiaanse sausje vind ik lekkerder dan het Thug-Life sfeertje van SA. Ik mis wel functies die in SA gewoon waren en die hier nog niet inzitten (Kut water! ) zoals het level systeem (Dat motorrijden blijft nu lastig! ). De graphics zijn op zich niet veel slechter als in SA. Je weet zeker dat je hem op 1280 - 1024 heb staan? Alleen in de verte wordt het snel minder, maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de geniale muziek!

Ik mis alleen Modern Talking!
Fine, fuck you then!
pi_74106438
VC! Die sfeer... die muziek...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:26:01 #156
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74107143
Gisteren weer begonnen met VC. Als eerste natuurlijk even de ambulancemissies tot lvl12 halen want oneindig rennen en veel geld is handig op het begin. Daarna in 1 ruk doorgespeeld tot die missie dat je Diaz moet vermoorden en je zijn mansion krijgt.
Wat een heerlijk spel blijft het ook.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:10:48 #157
165512 MASD
Music is dead.
pi_74112678
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
Gisteren weer begonnen met VC. Als eerste natuurlijk even de ambulancemissies tot lvl12 halen want oneindig rennen en veel geld is handig op het begin. Daarna in 1 ruk doorgespeeld tot die missie dat je Diaz moet vermoorden en je zijn mansion krijgt.
Wat een heerlijk spel blijft het ook.
Ik heb het gespeeld tot ik de showroom kon kopen, daarna auto's gestolen tot ik de Deluxo had. Handig aangezien die auto niet op de weg te vinden is en je daarom in de handling.cfg wat cijfers kunt aanpassen zonder dat je er last van hebt. Anyway, hij gaat nu ongelimiteerd snel en door zijn extreem hoge gewicht stoot hij andere auto's van de weg. Daarna kun je in 5 minuten keer op keer 30.000 dollar verdienen door aan de grote race mee te doen en te winnen. Ca-shing.
Long live music.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:36:35 #158
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74113615
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik heb het gespeeld tot ik de showroom kon kopen, daarna auto's gestolen tot ik de Deluxo had. Handig aangezien die auto niet op de weg te vinden is en je daarom in de handling.cfg wat cijfers kunt aanpassen zonder dat je er last van hebt. Anyway, hij gaat nu ongelimiteerd snel en door zijn extreem hoge gewicht stoot hij andere auto's van de weg. Daarna kun je in 5 minuten keer op keer 30.000 dollar verdienen door aan de grote race mee te doen en te winnen. Ca-shing.
Ja, dat is weer een soort van cheaten en dat is niet leuk. Met ambulancemissies heb je in een uurtje spelen ongeveer 80.000 dollar. Aan het begin van het spel is dat handig omdat je dan mooi voor lastige missies inkopen kunt doen bij ammu-nation. Ook hideouts kopen op verschillende plaatsen is handig omdat je dan niet naar 1 savepoint hoeft elke keer.
En oneindig stamina natuurlijk.
pi_74113974
Dat nog niemand Chatterbox uit GTA III heeft genoemd!
Met "echt bestaande" websites die in de reclames voorkomen.
www.petsovernight.com bijvoorbeeld.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74114492
Ik heb serieus nooit geweten dat er missies zaten in de eerste GTA. Gespeeld toen ik 12 was ofzo, echt briljant gewoon. En die uitbreiding, Londen was ook zo gaaf. GTA 2 vond ik zelf dan weer vrij weinig aan, volgens mij trok de pc van mn ouders dat ook amper
Verder van de nieuwe generatie vond ik San Andreas echt het beste. Al was Vice City qua sfeer gewoon de beste. IV vond ik zelf dan weer enigszins tegenvallen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:17:52 #161
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74115008
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb serieus nooit geweten dat er missies zaten in de eerste GTA. Gespeeld toen ik 12 was ofzo, echt briljant gewoon. En die uitbreiding, Londen was ook zo gaaf. GTA 2 vond ik zelf dan weer vrij weinig aan, volgens mij trok de pc van mn ouders dat ook amper
Verder van de nieuwe generatie vond ik San Andreas echt het beste. Al was Vice City qua sfeer gewoon de beste. IV vond ik zelf dan weer enigszins tegenvallen.
Dat duurde bij mij ook lang.. Ik was er al bijna op uitgespeeld voordat ik de missie's ontdekte. Die gingen toen snel omdat ik alle plekjes uit me hoofd kende en alles goed kon besturen enzo
pi_74119953
Net weer even SA opgestart op de 360 en ziet er nog steeds aardig uit hoor
  zondag 14 maart 2010 @ 11:14:37 #163
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_79120284
Als ik nu een bepaald nummer hoor op de radio uit GTA IV denk ik meteen weer aan de donkere en toch ook wel goede tijden van GTA IV...

dit betekent dus dat ik ook aan deze GTA goede herrineringen heb
maar ( nog ) niet zo goed als VC en SA
TLAD en TBOGT waren ook wel vet alleen ik zit nu toch echt te wachten op

GTA V !!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 13:05:05 #164
15600 BB-King
Long live the King!
pi_79123389
Nog een GTA liefhebber...

Moet zeggen dat GTA: SA wel mijn favoriet is, simpelweg omdat het zo'n groot gevarieerd speeldveld heeft. Ik vond het prachtig om op die landweggetjes te rijden met de radio aan country muziek te luisteren. Op een gegeven moment waren er ook allemaal geruchten dat er een Bigfoot in het spel zou ziten in het bosgebied. Je wil niet weten hoelang ik die bossen doorspit heb om een glimp op te vangen. Bleek helaas niet zo...

Verder is het ook wel erg tof om met een heuse Boeing het luchtruim te verkennen!

GTA: VC vond ik ook erg goed. Inderdaad vanwege de jaren 80 sfeer... alleen die missies met die helicoptertjes vond ik vreselijk. Maar het gaf je wel voldoening als je het uiteindelijk toch gehaald had.

GTA IV is natuurlijk erg mooi alleen vond ik het moeizamer doorheen te komen dan de eerdere spellen. Op de één of andere manier verloor ik snel mijn interesse terwijl ik het verhaal verder wel ok vond maar het is misschien toch net iets te realistisch en serieus. Met San Andreas was het toch prachtig dat je bijvoorbeeld Area 69 kon bezoeken en met zo'n Jet pack door de lucht kon schieten. Hmmm, krijg meteen weer zin om te spelen...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 14 maart 2010 @ 13:57:57 #165
194054 kristyle
Bek Houwe
pi_79124955
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:05 schreef BB-King het volgende:
Op een gegeven moment waren er ook allemaal geruchten dat er een Bigfoot in het spel zou ziten in het bosgebied. Je wil niet weten hoelang ik die bossen doorspit heb om een glimp op te vangen. Bleek helaas niet zo...
Zo herkenbaar, en maar rondlopen met die double sawed off shotgun, je zou namelijk maar eens die aap tegen moeten komen

Ook de easter eggs en andere eigenaardigheden waren leuk, zoals die auto's die van die berg afrolde. die man met zijn kettingzaag(zelf wel nooit tegengekomen) uit het niets neerstortende vliegtuigen enzovoort.

Bij IV bleef het denk ik bij het hart van het statue of liberty en die piraat?
pi_79178463
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef kristyle het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, en maar rondlopen met die double sawed off shotgun, je zou namelijk maar eens die aap tegen moeten komen

Ook de easter eggs en andere eigenaardigheden waren leuk, zoals die auto's die van die berg afrolde. die man met zijn kettingzaag(zelf wel nooit tegengekomen) uit het niets neerstortende vliegtuigen enzovoort.

Welke piraat?
pi_79178669

Ik hoor de laatste tijd weer te veel VC liedjes.. *cd opzoekt*
  maandag 15 maart 2010 @ 18:50:16 #168
267137 Cl04d
"Knowledge Is Power."
pi_79179194
GTA 2 was echt geweldig met iemand samen online, lekker chaos veroorzaken.

Maar met San andreas heb ik mij ook zeer vermaakt, vooral gekke dingen verzinnen en gaan doen, zoals een stuk of 7 sleepwagens verzamelen, en ze aan elkaar vastmaken...echt pure chaos krijg je dan..wat een tijden waren dat.!
"If everything's a dream, don't wake me up."
  maandag 15 maart 2010 @ 19:02:13 #169
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_79179679
GTA SA vond ik fantastisch om met de online mod multiplayer te rotzooien Zat ik dan in een "RPG" server waar je niet persé hoefde te roleplayen, maar je kon je ventje wel level uppen, dus op een gegeven moment was je ultiem baas en kon je alle beginners zo afknallen als ze irritant deden Met complete gangs van 30 lui ofzo
  maandag 15 maart 2010 @ 21:55:01 #170
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79188349
voor de liefhebbers die in het bezit zijn van een 360 San Andreas is nog een paar dagen deal of the week, 800 punten
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 15 maart 2010 @ 22:38:11 #171
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_79190715
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef kristyle het volgende:

[..]

Dat vond ik altijd zo raar die neerstortende vliegtuigen

Heb het een paar keer gehad en schrok me soms kapot
pi_79191833
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:29 schreef FinalD87 het volgende:

[..]

Welke piraat?
Ik vind er niets van op internet, maar ik weet zeker dat er ergens een plaats is waar een piraat -met houten been en bijhorende papegaai- staat die je moet killen, je krijgt dan ook iets.

edit ik bedenk me net dat die piraat ook van Bully kan zijn
pi_79224551
Ja, leuke games. Heb GTA 1 en 2 alleen nooit gespeeld, helaas. GTA: San Andreas vond ik ook altijd geweldig, ook gewoon met de vliegtuigen enzo en dat je dan achtervolgt werd door andere F16's. Dat was echt gaaf.

Ook vroeger altijd de joystick spelen totdat je dood was en dan de joystick doorgeven (zoals iemand anders hier ook al zei).

Probeerde laatste nog Vice City te spelen maar de controls gingen niet meer zo goed als vroeger
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:24:31 #174
289488 kaasindekoelkast
de eind-eindbaas
pi_79235490
Vice City, beste spel ooit. Zonder twijfel. Ik heb hem misschien wel 20x uitgespeeld, en ik speel hem nog. Ik weet het nog 8 jaar geleden zag ik het voor het eerst bij een broer van een vriend van mij. Dus ik, mag ik die lenen sinds dien 2 jaar lang non-stop Vice city gedaan En toen kwamen de mods ook uren mee bezig geweest, maar het was het allemaal waard
Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
pi_79235653
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef Lyzio het volgende:

Ik snap je argument, maar er zijn meer dingen die een spel goed maken behalve een grote (en gevarieerde) map. Ik heb ook alle GTA games gespeeld, van deel 1 tot en met The Ballad of Gay Tony voor GTA4 en in ieder nieuw deel heb ik me weer kostelijk kunnen vermaken. Ook GTA4 heeft dingen die beter zijn dan GTA:SA of GTA:VC. Persoonlijk heb ik me met alle delen wel even veel kunnen vermaken.
pi_79236463
Vice City Wie speelde hier allemaal MTA:VC Mijn naam was kane4!!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:48:18 #177
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_79236656
MTA:VC was gaaf, maar veel te veel rare bugs. Ik vond het niet lekker spelen.
Maar ik heb het toch heel vaak gedaan, want wat is nu gaver dan multiplayer VC
pi_79330932
Ik heb ze allemaal, behalve IV die vind ik stom Ik speel VCS het minst en eigenlijk alle andere het meest. Ben nu wat bezig met SA, III en LCS
MJ
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 oktober 2011 @ 12:32:52 #179
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_103274772
*kick*

voor de GTA III liefhebbers:

Grand Theft Auto III 10 Year Anniversary Limited Edition Claude Action Figure 10 years ago, this month, the revolutionary open-world epic Grand Theft Auto III was released to the world – a game that set players loose as a small-time criminal at the bottom of the food chain in Liberty City, a sprawling metropolis where anything can happen – and probably will.

To commemorate the game’s 10th anniversary, Rockstar Games is proud to present this limited edition action figure of lead character Claude, an ex-con out for revenge in a city filled with mobsters, street gangs and cops on the take.

Found running the streets of Liberty City in Grand Theft Auto III, Claude rose from a small-time bank robber who is betrayed by his girlfriend to a big-time gangster ready to get revenge.

Produced in partnership with Sideshow Collectibles – Renowned toy manufacture revered by collectors around the world. This fully articulated 1:6 scale action figure of Claude comes dressed in his original attire of cargo pants and a bomber jacket, but he can also sport his iconic Liberty City Prison-issued jumpsuit (supplied).

Claude comes equipped with an arsenal of classic weapons from Grand Theft Auto III including a bat, knife, grenades, pistol, sniper rifle, and assault rifles.

Limited Edition - Only 1,500 pieces

Features:
- 12 inch body with nearly 30 points of articulation
- Fabric Liberty City State prison outfit
- Bomber jacket with real zippers
- Canvas cargo pants
- Two assault rifles
- Sniper rifle
- Grenades
- Knife
- Sub machine gun
- Baseball bat
- Pistol
- One pair of fists
- One right trigger hand
- One left C grip hand

$149.99

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_103277003
Vet, maar iets te duur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')