Ik meen te herrineren dat ze van plan waren om San Andreas Stories uit te brengen maar San Andreas past niet in een UMD'tje en maar één stad van SA (Los Santos bijvoorbeeld) trekt de PSP GTA gamers ook niet echt aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Net veel oude herinneringen opgehaald door SA te spelen. Ik heb de mountain Chiliad beklommen met een crossmotor![]()
[ afbeelding ]
En ook ff lekker door de woestiijn gereden.
Ik hoop echt dat er ooit een remake van SA of VC worden gemaakt.
Dat zou echt prachtig zijn, gewoon een doorlopende game met de functies + voertuigen van SA en dan alle maps samen, alle missies op een rijtje etc!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef o.us het volgende:
Ze moeten gewoon die GTA wereld (Liberty City, Carcer City (), Vice City, Los Santos, San Fierro en Las Venturas) gewoon 1 game stoppen. Dan heb je zo'n grote map, dat wil je niet weten!
Je moet er juist keihard van af rijden. 20 seconden lang een vrije val in een auto.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Net veel oude herinneringen opgehaald door SA te spelen. Ik heb de mountain Chiliad beklommen met een crossmotor![]()
[ afbeelding ]
En ook ff lekker door de woestiijn gereden.
Ik hoop echt dat er ooit een remake van SA of VC worden gemaakt.
Met een tankquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Je moet er juist keihard van af rijden. 20 seconden lang een vrije val in een auto.
Dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
Dankzij dit topic GTA2, Vice City en GTA SA weer geinstalleerd. GTA 4 kan mooi even de tering krijgen.
Ik heb VC weer geinstalleerdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
Dankzij dit topic GTA2, Vice City en GTA SA weer geinstalleerd. GTA 4 kan mooi even de tering krijgen.
Het is dus toch wel een goed topic dan hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef Barcaconia het volgende:
Met een sniper op de zonmaan schieten, dan wordt ie groter
Hahaha, het is al weer tig jaar terug, maar ik herinner mij goed dat ik exact dezelfde crack had!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:17 schreef Rijpie het volgende:
met GTA 1 en 2 als je in de fik stond ging je meteen de lucht in![]()
GTA 2 vond ik leuker dan 1
Het bovenaanzicht vond ik ook minder, daarom was ik blij toen gta 3 uitkwam. Eerst gedownload, maar ik kon geen savegames opslaandus ik kon telkens alleen het intro afspelen en spelen tot ik dood was.
GTA london is de enige die ik niet gespeeld heb.
Was dat niet Diaz?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Die gast van dat grote witte huis, kom even niet op zijn naam, is totaal aan het freaken op zijn VCR en blaast er uiteindelijk een paar kogels doorheen. Om er vervolgens achter te komen dat de stekker niet in het stopcontact zat
Die ja! Pricelessquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was dat niet Diaz?
"Doesn't matter, I can buy a hundred more."
Ik zou ook nog alles weten te liggen denk ik. Ik was verliefd op mijn garagequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
Vice City nogmaals gespeeld, ik wist nog precies waar alles was. Beetje jammer als je daar en daar moet zijn en je niet eenmaal op je GPS dingetje hoeft te kijken. Ik heb echt teveel tijd in dat spel gestopt.
Zijn de computers eindelijk ontwikkeld die hem goed kunnen draaien ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:52 schreef Blik het volgende:
Gisteren GTA 4 geïnstalleerd, ben flink benieuwd
ziet er in ieder geval mooi uit op HD-resolutie op een 22inch scherm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |