abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73644689
Bijna iedereen kent de games van Grand Theft Auto wel. Ook bijna iedereen heeft weleens een van deze games gespeeld. Nu GTA IV al 1.5 jaar uit is en GTA III + de andere GTA's nu wel heel ver weg zijn is het mischien wel leuk om wat herinneringen op te halen van die goede oude tijd van Vice City en San Andreas. Ik zelf (en de meeste mensen) ging pas GTA spelen in 2001 (ja alweer 8 jaar geleden) toen Grand theft Auto III uit kwam. Dit was een hele nieuwe soort game want nog nooit op deze manier was getoond. Ik zelf speelde toen bij mijn neefje die GTA III toen al had. Ik zelf had toen nog geen Playstation 2.

Toen in 2002 kwam het gruwelijke ''Grand Theft Auto: Vice City'' uit. Volgens veel mensen is dit nog steeds de beste GTA ooit. Ook ik heb hier minstens 200 uur rondgelopen in Vice City en heb de verhaallijn 3 of 4 keer uitgespeeld. Ook was de sfeer in Vice City helemaal perfect, lekker jaren 80, goede muziek en zon zee en strand. Het verhaal van Vice City en de missies waren ook allemaal ontzettend goed. Damn!! wat een game was dat. Wat ik nog weet is dat het kopen van huizen en bedrijven echt ontzettend vet vond en ik voelde me eigen altijd heel wat als ik overal geld kon op halen. Vice City =

Toen was het dan zo ver. Het jaar 2004 was het jaar van een nieuwe GTA. En dat was er niet zo maar een het was namelijk: Grand Theft Auto: San Andreas. Ik zelf zie deze game toch wel als de beste game ooit. Niet normaal hoevaak ik dat spel heb gespeeld op de Playstation 2. Hoeveel weet ik niet precies maar het is zeker meer dan 500 uur. En het was ook zo groot, boeren landschap, woestijn en grote steden + nog wat dorpen. Ik weet nog wel dat ik soms uren lang aan het rondrijden was door het mooie landschap en dan ging ik dorpen bezoeken en huizen kopen. Soms was ik ook uren chaos aan het maken want dan kom je hoor in San Andreas: vliegtuigen, tanks, boten, leger helicopters, bommen, alles was er om chaos te maken. Ook de style van het ''gangsta'' vond ik wel leuk. CJ was een leuk hoofdpersoon maar ik vind Tommy Vercetti toch wel de beste.

In 2005 kwam GTA: Liberty City Stories en in 2006 kwam GTA: Vice City Stories. Beide leuke games maar ik vind deze toch wel de minder goed als Vice City en San Andreas. Toch was ook vooral GTA: Vice City Stories erg vet. Met opnieuw een goede sfeer en het kopen van bedrijven en zo de rijkste en machtigste man van Vice City te worden. GTA: Liberty City Stories moest het meer van zijn verhaal hebben dat wel goed was maar verder was er helaas niks te doen in Liberty City.

In 2008 kwam eindelijk dan GTA IV uit. Waarschijnlijk de grootste hype rond om een game was voor GTA IV. Voor veel mensen zijn die hoge verwachtingen niet waar geworden en veel mensen zeggen ook dat GTA IV geen goede game is. Die mensen die dat zeggen zullen GTA IV waarschijnlijk ook niet langer hebben gespeeld dan 25 minuten dus wat kunnen ze er nou over zeggen? Over een paar jaar zullen we ook hier weer goede herinneringen aan hebben. Ik zelf speel GTA IV nog steeds en met de The Lost & Damned en The Ballad of Gay Tony wordt dat alleen maar mee. GTA IV is na San Andreas en Vice City mijn favorieten Grand Theft Auto. In 2009 kwam ook nog GTA Chinatown Wars voor de DS. Een leuke game en dat van boven af beviel mij wel. GTA Chinatown Wars komt nu ook naar de Psp.

Natuurlijk begon Grand Theft Auto in 1997 met GTA I. Dat is alweer 12 jaar geleden Helaas heb ik GTA I en GTA II nooit gespeeld en heb daar dus ook niks over te vertellen mischien jullie wel?

Zo nu lang genoeg geluld,

Wat zijn jullie herinneringen van Grand Theft Auto?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:00:53 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_73644769
Ik had vroegah GTA voor de playstation (1!). Tof spel, menig uren in gezeten. Onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat, eng gewoon.
Long live music.
pi_73644870
Vice City
Kon ik dagen achter elkaar spelen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:05:56 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_73644911
GTA 1 en 2 waren gratis te downloaden een tijd geleden, misschien nog wel. Moet je ff op de site van de fabrikant kijken.
Ik ben begonnen met 2. Die speelde ik al uren.
Gta 3 kon ik niet spelen toen hij net uitkwam ivm te dure pc die je nodig had ( arme student) Maar met Vice city heb ik het weer goed gemaakt.. SA vond ik wat minder omdat het "vriendin" element er in zat. Ik vond dat veels te veel gedoe steeds. Daar stopt het tot nu toe voor mij. Ik heb te weinig tijd om nog te spelen.. Of beter gezegt ik ben bang dat het te veel tijd kost om weer te gaan spelen.

edit:
http://www.rockstargames.com/downloads#/dl:/collection:7/content:/downloads/getClassics/7
1+2 te downloaden gratis..
pi_73644982
Vice City. Met die heerlijke jaren 80 soundtrack langs de kust scheuren. Wat heb ik daar een hoop tijd aan besteed zeg. Ik hoop echt heel erg dat hier ooit nog een remake oid van komt.

3 vond ik geen fuck aan, San Andres was erg cool, maar net iets te veel nutteloos gebied en 4 was weer vet, al moest ik wel even door de meer serieuze toon heen bijten. Ook weer van genoten.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_73644991

Had voor GTA-IV alleen maar 1 gespeeld en dat uitbreidingspakket op 1 in de jaren '60. Met de komst van de 360 was voor mij GTA-IV wel een blinde koop. Heeft mij niet teleurgesteld in ieder geval. Veel tijd mee doorgebracht en vind het nog steeds een goed spel. Ga de ballade van blije tony dan ook zeker halen.

Wellicht toch Vice City nog maar eens ergens opvissen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:10:06 #7
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73645050
Ik heb alleen deel 1 gedaan en vond die ontzettend kut spelen met dat bovenaanzicht. Ook nadat ze allang 3rd person waren gegaan deed de naam 'GTA' zo'n vieze smaak bij me opkomen dat ik het nooit meer geprobeerd heb.

Maar als ik dan lees dat Vice City zo ongelofelijk goed is en als ik bedenk dat hij voor 7 euro in de budgetbak ligt, dan krijg ik toch wel zin. Wat denken jullie, kan ik die nu nog proberen of is het echt té verouderd?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:11:12 #8
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_73645084
Ik weet nog dat toen GTA 3 uitkwam mijn neef een PS2 had gekocht en ik als jochie daar het hele weekend mee aan de slag kon, echt niet normaal hoe verslaafd ik daaraan was, desalniettemin was het een vrij saai spel qua wat je met de omgeving allemaal kon en qua voertuigen.

GTA VC was echt de shit wat een tijden heb ik daarmee gekend, ik weet nog dat 1 van mijn vrienden een ps2 had en VC, we gingen allemaal bij elkaar zitten en speelden om en om tot Tommy dood was en dan moest je de joystick doorpassen, allemaal zo enorm vet he, als ik nummers hoor van zoals video killed the radiostar dan denk ik linea recta aan VC!

GTA SA was ook echt een droom, alles wat ik ooit in GTA wilde zat erin, gigantisch level, de berg, de fietsen, de sportschool, inbreekmissies, super vette verhaalmissies, veeeeel wapens en enorm veel voertuigen die niet conventioneel zijn zoals de quad!
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:12:13 #9
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73645116
De beste herinneringen heb ik toch wel aan 1 (samen met IV) Gewoon lekker chaos trappen en in de rondje knallen, al dan niet met z'n tweeen (kamaraadje had thuis een LAN netwerkje liggen) Dat is trouwens ook nog wat ik nu het meest doe, maar dan online.

KIIIIIIIIIIIIIL FREEEEEEEEEEEEENZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
pi_73645180
ELVIS HAS LEFT THE BUILDING
pi_73645288
met GTA 1 en 2 als je in de fik stond ging je meteen de lucht in
GTA 2 vond ik leuker dan 1
Het bovenaanzicht vond ik ook minder, daarom was ik blij toen gta 3 uitkwam. Eerst gedownload, maar ik kon geen savegames opslaan dus ik kon telkens alleen het intro afspelen en spelen tot ik dood was.

GTA london is de enige die ik niet gespeeld heb.
pi_73645293
GTA 2
GTA 3
Vice City
San Andreas
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:18:24 #13
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73645312
GTA 2 Jaaaren gespeeld... Eigenlijk op IV na elke variant tot vervelens toe gespeeld..

Vice en GTA 2 op 1
III
1
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_73645388
de beste herinneringen heb ik zelf aan San Andreas. Nou sprak mij die hele "gangsta-scene" niet zo aan, maar de mogelijkheden in deze game waren letterlijk ein-de-loos!!

Het allervetste vond ik altijd om op The Strip op las vegas een heel klein zwembadje uit te zoeken, daar op de map een marker maken, dan een vliegtuig jatten, naar de MAXIMALE hoogte vliegen, dan úit het vliegtuig springen en zonder parachute precíes in dat badje landen; hoe klein het poeltje ook was; als je erin kon zwemmen kreeg je 0 dmg. Hilarisch vond ik dat

Ok die Catharina ofzoiets, die SM maitresse van CJ die hem helemaal afranselt in zo'n hutje in het bos!

Met een spitfire over Area 51 heen vliegen en dan tussen de rotsen van de grand canyon alle F16's ontwijken die achter je aankomen...

Eindeloos!!
Zo jammer dat ze vliegtuigen uit deel 4 gehaald hadden, en dat er niet meer van die grote onbewoonde gebieden zijn... dat was in SA echt dé shit gewoon
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:21:54 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73645417
GOURANGA!

Echt, GTA , 40 auto's tegen elkaar parkeren, opblazen en je kon naar eiland 2!

Als ik nu sommige muziek uit de 90's (All Saints - Under the Bridge vooral ) hoor, dan denk ik nog steeds aan de uren GTA die ik op mijn zolderkamertje heb zitten spelen!

Pas weer echt opgepakt bij San Andreas, vet spek! Ik wacht nu tot GTA IV weer een beetje betaalbaar is!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73645475
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef M4a1 het volgende:

Met een spitfire over Area 51 heen vliegen en dan tussen de rotsen van de grand canyon alle F16's ontwijken die achter je aankomen...

Eindeloos!!

Dat heb ik echt eindeloos gedaan, totdat SA niet meer wilde opstarten. Even een kwartiertje SA opstarten, savegame van die airstrip pakken en dogfighten. Ton ze aankondigden dat GTA4 geen vliegtuigen zou hebben was ik ook diep teleurgesteld. Achteraf was er nog voldoende te doen in NY, maar het was toch cool geweest
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_73645620
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
GOURANGA!

Echt, GTA , 40 auto's tegen elkaar parkeren, opblazen en je kon naar eiland 2!

Als ik nu sommige muziek uit de 90's (All Saints - Under the Bridge vooral ) hoor, dan denk ik nog steeds aan de uren GTA die ik op mijn zolderkamertje heb zitten spelen!

Pas weer echt opgepakt bij San Andreas, vet spek! Ik wacht nu tot GTA IV weer een beetje betaalbaar is!
Voor de Xbox 360 is hij/wordt hij 20 euro. Dus dat is lekker goedkoop.

Zoals andere ook zeggen hier: Ook ik heb dat ik soms een liedje hoor en dan denk ik meteen aan Vice City of San Andreas.. echt raar alleen daar aan kun je zien hoe vet die spellen waren.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:33:52 #18
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73645734
Als je met een auto in GTA 1 een kinderklasje doodreed, kreeg je iets. Héérlijk.

in mijn ogen was dat trouwens een kinderklasje.. weet iemand wat het wèl was?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:35:18 #19
116015 SicSicSics
pi_73645784
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de Xbox 360 is hij/wordt hij 20 euro. Dus dat is lekker goedkoop.
Voor de PC ook las ik!

GTA 2 was ook geniaal trouwens. Dat deden we (Toen we Rage of Mages 2 zat waren.) over het schoolnetwerk tijdens alle computer uurtjes! Singleplayer nooit echt gespeeld alleen. Het gang systeem stond me niet aan!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73645799
GTA SA:

In SM kleding mensen neermeppen met een paarse dubbeldildo blijft hilarisch.

Treinen ontsporen, en het zo plannen dat je een buikschuiver maakt van honderden meters. Heerlijk.

Weet je nog dat het afvuren van een projectiel uit een tank je snelheid aardig remt? Tenzij je de loop omdraait en deze fungeert als een turboboost Niets zo mooi als met 200km/u (gokje) door de woestijn te razen met een tank. En dan maar hopen dat je iets ramt
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:35:39 #22
116015 SicSicSics
pi_73645805
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef Darkestrah het volgende:
Als je met een auto in GTA 1 een kinderklasje doodreed, kreeg je iets. Héérlijk.

in mijn ogen was dat trouwens een kinderklasje.. weet iemand wat het wèl was?
Hara Krishna's? (GOURANGA! Kwam er dan te staan. (as a word meaning 'be happy')!)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:37:05 #23
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73645845
GTA 1, met zijn 4en op de middelbare school in de computerruimte multiplayeren Geniaal, wat hebben we dat veel gedaan zeg. Naderhand op marktplaats nog 3 oude computers gekocht voor weinig en daarmee thuis een multiplayer toernooi opgezet
GTA 2 natuurlijk ook helemaal grijs gespeeld. Van zowel 1 als 2 kan ik haast alle auto's en missies nog herinneren.
GTA 3 heb ik helaas nooit 100% uitgespeeld maar wel vaak uitgespeeld. Ook een prachtig spel toen, zelfs nu mag ik het nog graag spelen ondanks de technologische stap terug. Ook mooi dat ik de enige was bij ons uit de omgeving wie het lukte om fatsoenlijk met een Dodo te vliegen
GTA VC: helemaal grijs gespeeld, die heb ik wel 4x tot 100% uitgespeeld geloof ik. Op een gegeven moment kon ik ongeveer 90 van de 100 hidden packages zo op gaan halen, de laatste 10 moest ik misschien wat langer naar zoeken.
GTA SA: Vond ik minder leuk. Om het spel 100% uit te spelen heb ik nooit zin gehad. Alle missies en de leukste side-missies vond ik genoeg. Het is erg leuk om eindeloos rond te kunnen rijden en nieuwe omgevingen te zien, maar ik vond het te groot.
GTA 4: Hier hield het op, helaas. Ik kocht het op de releasedag maar mijn PC kan het spel niet draaien Nooit gespeeld dus.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:37:22 #24
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73645849
Ik heb trouwens laatst ook alle muziek+commercials van de radio in San Andreas gedownload.

All my exes live in Texas
Louisiana Woman, Mississippi Man
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hara Krishna's? (GOURANGA! Kwam er dan te staan. (as a word meaning 'be happy')!)
Oh. Mjah ik zal 7 geweest zijn toen dat spel uitkwam ofzo.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:38:23 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_73645882
gta 2 was echt geweldig.

ELVIS HAS LEFT THE BUILDING ! .
Geweldige game.
Zo lang mee vermaakt.
Wel jammer dat het missie gebeuren is veranderd toen ze 3D zijn gegaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:38:28 #26
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73645888
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb trouwens laatst ook alle muziek+commercials van de radio in San Andreas gedownload.

All my exes live in Texas
Louisiana Woman, Mississippi Man
If the Mississippi river can't keep us apart, there's too much love in this Mississippi heart.
pi_73645952
Vice City zondermeer. Ik ben opgegroeid met Miami Vice en Scarface. En die sfeer zit perfect in het spel. De jaren '80 soundtrack is ook geniaal! Ik weet nog goed toen ik voor het eerst in een auto stapte en Billy Jean van Micheal Jackson hoorde!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:06 #29
116015 SicSicSics
pi_73646026
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
Oh. Mjah ik zal 7 geweest zijn toen dat spel uitkwam ofzo.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:09 #30
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73646029
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef SoldMayor het volgende:

Deze muziek.. in Vice City
V-Rock is echt DE beste zender die de hele GTA reeks ooit gehad heeft!! Muziek waar ik gewoon speciaal GTA voor op kon starten om op het 2de eiland van VC met een PCJ600 wheelies te trekken van de haven tot het politiebureau. En dan ontzettend chagrijnig worden als je valt omdat je dan 3 sec van de muziek mist
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:42:15 #31
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_73646035
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Frollo het volgende:
Ik heb alleen deel 1 gedaan en vond die ontzettend kut spelen met dat bovenaanzicht. Ook nadat ze allang 3rd person waren gegaan deed de naam 'GTA' zo'n vieze smaak bij me opkomen dat ik het nooit meer geprobeerd heb.

Maar als ik dan lees dat Vice City zo ongelofelijk goed is en als ik bedenk dat hij voor 7 euro in de budgetbak ligt, dan krijg ik toch wel zin. Wat denken jullie, kan ik die nu nog proberen of is het echt té verouderd?
Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:46:30 #32
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73646164
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_
De graphics zijn niet up-to-date, maar Vice City was echt steengoed. Met dat spel kan ik me eindeloos vermaken. En wanneer ik het dan weer helemaal grijs gespeeld heb en het zat ben gooi ik het in de kast en na een jaar kan ik weer overnieuw beginnen

Ik weet ook nog in VC dat je een Apache helicopter bij een zuidelijk beachhouse kreeg als je het 100% uitspeelt. Dan nam ik die Apache en startte ik samen met een maat van me de Vigilante missies op. Dan krijg je kolonnes politieauto's die je kapot moet schieten. Eerst 1, dan 2, dan 3 tot max 3 groepen van 3 geloof ik.
Dan vloog ik met de linkse helft van het toetsenbord en mijn maat schoot de kanonnen op het juiste moment. De dodelijke precisie van zo spelen leverde werkelijk miljoenen en miljoenen aan geld op. Na 4 uur spelen liep de teller haast over!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:46:58 #33
116015 SicSicSics
pi_73646183
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik speel SA ook nog wel eens. Gewoon voor de lol. Ik denk dat ik Vice City idd ook nog wel een keertje koop. Van wat ik er over lees heb ik er wel wat aan gemist!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:48:27 #34
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73646241
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

If the Mississippi river can't keep us apart, there's too much love in this Mississippi heart.
Juuuist, dat zongen we vaak als we een rondje aan het lopen waren op de middelbare school. (een rondje rond de school, dan.)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:51:19 #35
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73646328
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Juuuist, dat zongen we vaak als we een rondje aan het lopen waren op de middelbare school. (een rondje rond de school, dan.)
Vroeger had ik een illegale versie van GTA 1, doordat die op diskettes stond hadden ze alle radiotracks er uit gehaald om het spel kleiner te maken. GTA2 hetzelfde verhaal, GTA3 hetzelfde verhaal. Toen ik later 1,2 en 3 gekocht heb om het nog een keer te kunnen spelen herkende ik geen enkel nummer
Later heb ik alle muziek wel leren kennen, maar de typische herinneringen zoals bij VC en SA heb ik helaas niet.
pi_73646517

Hier krijg ik zo Vice City gevoel van he..
pi_73646519
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Frollo het volgende:

Ik heb Vice City laatst ook gekocht voor de PS2. Ik heb hem vroeger gespeeld op de PC. Het valt wel even tegen want alles is best lelijk. Maar probeer het. 7 euro is niet gek veel geld Als het echt tegenvalt heb je voor 7 euro een levende Miami Vice screensaver
Seculier-Fundamentalistisch
pi_73647037
Voor echte GTA fans die of een PSP hebben of PS2 games kunnen spelen zijn GTA Liberty City Stories en GTA Vice City Stories ook aanraders. Vice City Stories speelt zich net voor GTA Vice City af in natuurlijk dezelfde stad. Weer helemaal het Vice City sfeertje maar zeker op de PS2 veel mooier dan Vice City ooit was. Die vond ik in de winkel ook voor 15 euro ongeveer.
pi_73647101
quote:

Ik ga denk dalijk echt Vice City kopen want die heb ik nog niet op de PC..
en GTA III ook niet kosten samen toch maar 10 euro
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:15:12 #41
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73647110
Grand Theft Auto, heb ik alle delen van, damn wat een toffe reeks en ze waren ver vooruit op de toekomst met GTA London, gewoon een addon voor een PS1 spel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:27:06 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_73647441
GTA IV is de enige die ik nooit gespeeld heb wegens een te crappy PC. Daar gaat vanaf komend weekend een einde aan komen want dan ga ik een nieuwe PC kopen, kan ik eindelijk GTA IV spelen.

Vond GTA Vice City qua sfeer idd de vetste GTA. Echter kwamen er bij San Andreas een hoop features bij die het spel wel erg vet maakte zoals het vliegen, stelen, gangs, gokken, herkenbare steden zoals SF, LV en LA etc.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:29:59 #43
116015 SicSicSics
pi_73647518
En niet te vergeten de PC feature van je eigen radio station!

Toen ik heel WCTR's 'Gardening with Maurice' uit mijn hoofd kende ben ik overgestapt op voetgangers doodrijden en drive-by's uitvoeren met een lekker potje Death-/ grindcore op de achtergrond!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:34:48 #44
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73647656
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef SicSicSics het volgende:
En niet te vergeten de PC feature van je eigen radio station!

Toen ik heel WCTR's 'Gardening with Maurice' uit mijn hoofd kende ben ik overgestapt op voetgangers doodrijden en drive-by's uitvoeren met een lekker potje Death-/ grindcore op de achtergrond!
Maurice Chavez!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:37:11 #45
116015 SicSicSics
pi_73647728
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:34 schreef Barcaconia het volgende:
Maurice Chavez!
"Tobacco is a plant, people, and if it comes out of the ground, you should be able to smoke it!"

Het is trouwens niet dezelfde geloof ik...
Fine, fuck you then!
pi_73647801
GTA Vice City Stories:

dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:41:59 #47
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73647880
quote:
Hello. As you may know, you're on VCPR, and this is Maurice Chavez. That is, I am Maurice Chavez. That's Chavez. Not Chaves, or Chaviez.
pi_73647925
GTA London, super vette ambulances
pi_73648333
Ik ga binnenkort IVhalen, maar vooralsnog vond ik SA legen....wait for it....dary!
Verwcht dat ik me met IV ook wel weer even kan vermaken. Ik heb nu Saints Row erin zitten, maar toch kan dat me niet zo bekoren.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_73649654
Ik heb net dus Vice City gehaald voor de PC. Altijd op ps2 gespeeld maar op de PC zag ik bij vrienden dat het er altijd mooier uit zag dus nu heb ik hem ff voor de PC gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')