Dat heb ik echt eindeloos gedaan, totdat SA niet meer wilde opstarten. Even een kwartiertje SA opstarten, savegame van die airstrip pakken en dogfighten. Ton ze aankondigden dat GTA4 geen vliegtuigen zou hebben was ik ook diep teleurgesteld. Achteraf was er nog voldoende te doen in NY, maar het was toch cool geweestquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef M4a1 het volgende:
Met een spitfire over Area 51 heen vliegen en dan tussen de rotsen van de grand canyon alle F16's ontwijken die achter je aankomen...
Eindeloos!!
Voor de Xbox 360 is hij/wordt hij 20 euro. Dus dat is lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
GOURANGA!
Echt, GTA, 40 auto's tegen elkaar parkeren, opblazen en je kon naar eiland 2!
Als ik nu sommige muziek uit de 90's (All Saints - Under the Bridge vooral) hoor, dan denk ik nog steeds aan de uren GTA die ik op mijn zolderkamertje heb zitten spelen!
Pas weer echt opgepakt bij San Andreas, vet spek! Ik wacht nu tot GTA IV weer een beetje betaalbaar is!
Voor de PC ook las ik!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de Xbox 360 is hij/wordt hij 20 euro. Dus dat is lekker goedkoop.
Hara Krishna's? (GOURANGA! Kwam er dan te staan. (as a word meaning 'be happy')!)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef Darkestrah het volgende:
Als je met een auto in GTA 1 een kinderklasje doodreed, kreeg je iets. Héérlijk.
in mijn ogen was dat trouwens een kinderklasje.. weet iemand wat het wèl was?![]()
Oh. Mjah ik zal 7 geweest zijn toen dat spel uitkwam ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hara Krishna's? (GOURANGA! Kwam er dan te staan. (as a word meaning 'be happy')!)
If the Mississippi river can't keep us apart, there's too much love in this Mississippi heart.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb trouwens laatst ook alle muziek+commercials van de radio in San Andreas gedownload.
All my exes live in Texas
Louisiana Woman, Mississippi Man
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:
Oh. Mjah ik zal 7 geweest zijn toen dat spel uitkwam ofzo.
V-Rock is echt DE beste zender die de hele GTA reeks ooit gehad heeft!! Muziek waar ik gewoon speciaal GTA voor op kon starten om op het 2de eiland van VC met een PCJ600 wheelies te trekken van de haven tot het politiebureau. En dan ontzettend chagrijnig worden als je valt omdat je dan 3 sec van de muziek mistquote:
Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Frollo het volgende:
Ik heb alleen deel 1 gedaan en vond die ontzettend kut spelen met dat bovenaanzicht. Ook nadat ze allang 3rd person waren gegaan deed de naam 'GTA' zo'n vieze smaak bij me opkomen dat ik het nooit meer geprobeerd heb.
Maar als ik dan lees dat Vice City zo ongelofelijk goed is en als ik bedenk dat hij voor 7 euro in de budgetbak ligt, dan krijg ik toch wel zin. Wat denken jullie, kan ik die nu nog proberen of is het echt té verouderd?
De graphics zijn niet up-to-date, maar Vice City was echt steengoed. Met dat spel kan ik me eindeloos vermaken. En wanneer ik het dan weer helemaal grijs gespeeld heb en het zat ben gooi ik het in de kast en na een jaar kan ik weer overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_
Ik speel SA ook nog wel eens. Gewoon voor de lol. Ik denk dat ik Vice City idd ook nog wel een keertje koop. Van wat ik er over lees heb ik er wel wat aan gemist!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:42 schreef Sanderrrr het volgende:
Denk dat als je het nooit gespeeld hebt dat het nu echt kut speelt/eruit ziet. Maar ik heb me nog nooit zo vermaakt als met dit spel_O_
Juuuist, dat zongen we vaak als we een rondje aan het lopen waren op de middelbare school.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
If the Mississippi river can't keep us apart, there's too much love in this Mississippi heart.
Vroeger had ik een illegale versie van GTA 1, doordat die op diskettes stond hadden ze alle radiotracks er uit gehaald om het spel kleiner te maken. GTA2 hetzelfde verhaal, GTA3 hetzelfde verhaal. Toen ik later 1,2 en 3 gekocht heb om het nog een keer te kunnen spelen herkende ik geen enkel nummerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Juuuist, dat zongen we vaak als we een rondje aan het lopen waren op de middelbare school.(een rondje rond de school, dan.)
Ik heb Vice City laatst ook gekocht voor de PS2. Ik heb hem vroeger gespeeld op de PC. Het valt wel even tegen want alles is best lelijk. Maar probeer het. 7 euro is niet gek veel geldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:10 schreef Frollo het volgende:
Ik heb alleen deel 1 gedaan en vond die ontzettend kut spelen met dat bovenaanzicht. Ook nadat ze allang 3rd person waren gegaan deed de naam 'GTA' zo'n vieze smaak bij me opkomen dat ik het nooit meer geprobeerd heb.
Maar als ik dan lees dat Vice City zo ongelofelijk goed is en als ik bedenk dat hij voor 7 euro in de budgetbak ligt, dan krijg ik toch wel zin. Wat denken jullie, kan ik die nu nog proberen of is het echt té verouderd?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
Hier krijg ik zo Vice City gevoel van he..
quote:
Maurice Chavez!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:29 schreef SicSicSics het volgende:
En niet te vergeten de PC feature van je eigen radio station!![]()
Toen ik heel WCTR's 'Gardening with Maurice' uit mijn hoofd kende ben ik overgestapt op voetgangers doodrijden en drive-by's uitvoeren met een lekker potje Death-/ grindcore op de achtergrond!
"Tobacco is a plant, people, and if it comes out of the ground, you should be able to smoke it!"quote:
quote:Hello. As you may know, you're on VCPR, and this is Maurice Chavez. That is, I am Maurice Chavez. That's Chavez. Not Chaves, or Chaviez.
Ik meen te herrineren dat ze van plan waren om San Andreas Stories uit te brengen maar San Andreas past niet in een UMD'tje en maar één stad van SA (Los Santos bijvoorbeeld) trekt de PSP GTA gamers ook niet echt aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Net veel oude herinneringen opgehaald door SA te spelen. Ik heb de mountain Chiliad beklommen met een crossmotor![]()
[ afbeelding ]
En ook ff lekker door de woestiijn gereden.
Ik hoop echt dat er ooit een remake van SA of VC worden gemaakt.
Dat zou echt prachtig zijn, gewoon een doorlopende game met de functies + voertuigen van SA en dan alle maps samen, alle missies op een rijtje etc!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:17 schreef o.us het volgende:
Ze moeten gewoon die GTA wereld (Liberty City, Carcer City (), Vice City, Los Santos, San Fierro en Las Venturas) gewoon 1 game stoppen. Dan heb je zo'n grote map, dat wil je niet weten!
Je moet er juist keihard van af rijden. 20 seconden lang een vrije val in een auto.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:13 schreef SoldMayor het volgende:
Net veel oude herinneringen opgehaald door SA te spelen. Ik heb de mountain Chiliad beklommen met een crossmotor![]()
[ afbeelding ]
En ook ff lekker door de woestiijn gereden.
Ik hoop echt dat er ooit een remake van SA of VC worden gemaakt.
Met een tankquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Je moet er juist keihard van af rijden. 20 seconden lang een vrije val in een auto.
Dat dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
Dankzij dit topic GTA2, Vice City en GTA SA weer geinstalleerd. GTA 4 kan mooi even de tering krijgen.
Ik heb VC weer geinstalleerdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
Dankzij dit topic GTA2, Vice City en GTA SA weer geinstalleerd. GTA 4 kan mooi even de tering krijgen.
Het is dus toch wel een goed topic dan hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef Barcaconia het volgende:
Met een sniper op de zonmaan schieten, dan wordt ie groter
Hahaha, het is al weer tig jaar terug, maar ik herinner mij goed dat ik exact dezelfde crack had!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:17 schreef Rijpie het volgende:
met GTA 1 en 2 als je in de fik stond ging je meteen de lucht in![]()
GTA 2 vond ik leuker dan 1
Het bovenaanzicht vond ik ook minder, daarom was ik blij toen gta 3 uitkwam. Eerst gedownload, maar ik kon geen savegames opslaandus ik kon telkens alleen het intro afspelen en spelen tot ik dood was.
GTA london is de enige die ik niet gespeeld heb.
Was dat niet Diaz?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Die gast van dat grote witte huis, kom even niet op zijn naam, is totaal aan het freaken op zijn VCR en blaast er uiteindelijk een paar kogels doorheen. Om er vervolgens achter te komen dat de stekker niet in het stopcontact zat
Die ja! Pricelessquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was dat niet Diaz?
"Doesn't matter, I can buy a hundred more."
Ik zou ook nog alles weten te liggen denk ik. Ik was verliefd op mijn garagequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
Vice City nogmaals gespeeld, ik wist nog precies waar alles was. Beetje jammer als je daar en daar moet zijn en je niet eenmaal op je GPS dingetje hoeft te kijken. Ik heb echt teveel tijd in dat spel gestopt.
Zijn de computers eindelijk ontwikkeld die hem goed kunnen draaien ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:52 schreef Blik het volgende:
Gisteren GTA 4 geïnstalleerd, ben flink benieuwd
ziet er in ieder geval mooi uit op HD-resolutie op een 22inch scherm
Weet niet, heb pas sinds dit weekend een computer die hem in ieder geval kan draaien, heb een AMD Phenom 945 en HD4890 videokaart. Instellingen zijn nog steeds niet 100% in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Zijn de computers eindelijk ontwikkeld die hem goed kunnen draaien ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |