GTA VC was toch wel de beste
Rondcruisen met je motor, en een beetje alles overhoop schieten wat je tegenkomt, vervolgens door de politie achteraan, en een beetje gaan lopen stunten om ze te ontwijken
Ik vond SA een beetje saai, heb me er ook veel uren mee vermaakt, maar ik vond het te uitgebreid, en vooral sfeerloos. Die Carl nogwat was gewoon echt een bitch van 'the hood'. (

)
Het enige jammere vond ik dat je bij deel 1 en 2, echt zo gruwelijk veel ventjes had die je verrot kon knallen en in de fik steken met je vlammenwerper. Bij deel 3 kon je hooguit 10 mannetjes killen en dan was er niemand meer in de buurt. De chaos die je in deel en 2 achter kan laten was vele malen vetter. Ik weet nog dat ik altijd 20 ofwat autootjes parkeerde bij een hartje, en dan de hele boel opblaasde. Vervolgens elke politie, swat, fbi en soldaatjes achter mekaar kon afmaken, omdat ze niet goed bij me konden komen door alle autowrakken.
Dat kan in de 3d-wereld niet meer, omdat niet echt veel auto's bij elkaar kan zetten, en er ook niet veel ventjes rondlopen...
Owjah, herinneringen aan deel 1, bij het treinstation wachten op mannetjes en dan ze met je pistool naar het spoor jagen, waarna ze geelectrocuteerd worden, haha. Daar kreeg je dan 1000 cash voor, waar je vervolgens geen fuck mee kon, maar het was wel gaaf.