abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73972276
Die vliegmissies in SA zijn niet zo moeilijk. Zorg gewoon voor een gamepad en je bent klaar in 20 mins als je goud niet belangrijk vindt,.

Maar goud is ook prima te halen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_73972306
GTA 1

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_73972584
Naast mijn eigen naam, is er eigenlijk nog één woord die ik nooit vergeten ben en dat is een cheatcode voor GTA2.

Gouranga.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:01:37 #154
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74071340
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:41 schreef Frollo het volgende:
Ik moet zeggen, het is best leuk. Maar de graphics zijn verouderd, dat merk je toch wel. Schitterend kleurgebruik, dat zeker, mooie lense flares, best aardige animanties, gewoon het gevoel van ruimte, het is allemaal goed gedaan.
Alleen de textures, tja, die zijn zo simpel dat het inleven echt lastig wordt. En dan te denken dat ik mezelf geeneens als graphicshoer beschouw.
Ik vind hem gaaf! Het Italiaanse sausje vind ik lekkerder dan het Thug-Life sfeertje van SA. Ik mis wel functies die in SA gewoon waren en die hier nog niet inzitten (Kut water! ) zoals het level systeem (Dat motorrijden blijft nu lastig! ). De graphics zijn op zich niet veel slechter als in SA. Je weet zeker dat je hem op 1280 - 1024 heb staan? Alleen in de verte wordt het snel minder, maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de geniale muziek!

Ik mis alleen Modern Talking!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74106438
VC! Die sfeer... die muziek...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:26:01 #156
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74107143
Gisteren weer begonnen met VC. Als eerste natuurlijk even de ambulancemissies tot lvl12 halen want oneindig rennen en veel geld is handig op het begin. Daarna in 1 ruk doorgespeeld tot die missie dat je Diaz moet vermoorden en je zijn mansion krijgt.
Wat een heerlijk spel blijft het ook.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:10:48 #157
165512 MASD
Music is dead.
pi_74112678
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
Gisteren weer begonnen met VC. Als eerste natuurlijk even de ambulancemissies tot lvl12 halen want oneindig rennen en veel geld is handig op het begin. Daarna in 1 ruk doorgespeeld tot die missie dat je Diaz moet vermoorden en je zijn mansion krijgt.
Wat een heerlijk spel blijft het ook.
Ik heb het gespeeld tot ik de showroom kon kopen, daarna auto's gestolen tot ik de Deluxo had. Handig aangezien die auto niet op de weg te vinden is en je daarom in de handling.cfg wat cijfers kunt aanpassen zonder dat je er last van hebt. Anyway, hij gaat nu ongelimiteerd snel en door zijn extreem hoge gewicht stoot hij andere auto's van de weg. Daarna kun je in 5 minuten keer op keer 30.000 dollar verdienen door aan de grote race mee te doen en te winnen. Ca-shing.
Long live music.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:36:35 #158
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74113615
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik heb het gespeeld tot ik de showroom kon kopen, daarna auto's gestolen tot ik de Deluxo had. Handig aangezien die auto niet op de weg te vinden is en je daarom in de handling.cfg wat cijfers kunt aanpassen zonder dat je er last van hebt. Anyway, hij gaat nu ongelimiteerd snel en door zijn extreem hoge gewicht stoot hij andere auto's van de weg. Daarna kun je in 5 minuten keer op keer 30.000 dollar verdienen door aan de grote race mee te doen en te winnen. Ca-shing.
Ja, dat is weer een soort van cheaten en dat is niet leuk. Met ambulancemissies heb je in een uurtje spelen ongeveer 80.000 dollar. Aan het begin van het spel is dat handig omdat je dan mooi voor lastige missies inkopen kunt doen bij ammu-nation. Ook hideouts kopen op verschillende plaatsen is handig omdat je dan niet naar 1 savepoint hoeft elke keer.
En oneindig stamina natuurlijk.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74113974
Dat nog niemand Chatterbox uit GTA III heeft genoemd!
Met "echt bestaande" websites die in de reclames voorkomen.
www.petsovernight.com bijvoorbeeld.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74114492
Ik heb serieus nooit geweten dat er missies zaten in de eerste GTA. Gespeeld toen ik 12 was ofzo, echt briljant gewoon. En die uitbreiding, Londen was ook zo gaaf. GTA 2 vond ik zelf dan weer vrij weinig aan, volgens mij trok de pc van mn ouders dat ook amper
Verder van de nieuwe generatie vond ik San Andreas echt het beste. Al was Vice City qua sfeer gewoon de beste. IV vond ik zelf dan weer enigszins tegenvallen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:17:52 #161
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74115008
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:04 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb serieus nooit geweten dat er missies zaten in de eerste GTA. Gespeeld toen ik 12 was ofzo, echt briljant gewoon. En die uitbreiding, Londen was ook zo gaaf. GTA 2 vond ik zelf dan weer vrij weinig aan, volgens mij trok de pc van mn ouders dat ook amper
Verder van de nieuwe generatie vond ik San Andreas echt het beste. Al was Vice City qua sfeer gewoon de beste. IV vond ik zelf dan weer enigszins tegenvallen.
Dat duurde bij mij ook lang.. Ik was er al bijna op uitgespeeld voordat ik de missie's ontdekte. Die gingen toen snel omdat ik alle plekjes uit me hoofd kende en alles goed kon besturen enzo
pi_74119953
Net weer even SA opgestart op de 360 en ziet er nog steeds aardig uit hoor
  zondag 14 maart 2010 @ 11:14:37 #163
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_79120284
Als ik nu een bepaald nummer hoor op de radio uit GTA IV denk ik meteen weer aan de donkere en toch ook wel goede tijden van GTA IV...

dit betekent dus dat ik ook aan deze GTA goede herrineringen heb
maar ( nog ) niet zo goed als VC en SA
TLAD en TBOGT waren ook wel vet alleen ik zit nu toch echt te wachten op

GTA V !!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 13:05:05 #164
15600 BB-King
Long live the King!
pi_79123389
Nog een GTA liefhebber...

Moet zeggen dat GTA: SA wel mijn favoriet is, simpelweg omdat het zo'n groot gevarieerd speeldveld heeft. Ik vond het prachtig om op die landweggetjes te rijden met de radio aan country muziek te luisteren. Op een gegeven moment waren er ook allemaal geruchten dat er een Bigfoot in het spel zou ziten in het bosgebied. Je wil niet weten hoelang ik die bossen doorspit heb om een glimp op te vangen. Bleek helaas niet zo...

Verder is het ook wel erg tof om met een heuse Boeing het luchtruim te verkennen!

GTA: VC vond ik ook erg goed. Inderdaad vanwege de jaren 80 sfeer... alleen die missies met die helicoptertjes vond ik vreselijk. Maar het gaf je wel voldoening als je het uiteindelijk toch gehaald had.

GTA IV is natuurlijk erg mooi alleen vond ik het moeizamer doorheen te komen dan de eerdere spellen. Op de één of andere manier verloor ik snel mijn interesse terwijl ik het verhaal verder wel ok vond maar het is misschien toch net iets te realistisch en serieus. Met San Andreas was het toch prachtig dat je bijvoorbeeld Area 69 kon bezoeken en met zo'n Jet pack door de lucht kon schieten. Hmmm, krijg meteen weer zin om te spelen...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 14 maart 2010 @ 13:57:57 #165
194054 kristyle
Bek Houwe
pi_79124955
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:05 schreef BB-King het volgende:
Op een gegeven moment waren er ook allemaal geruchten dat er een Bigfoot in het spel zou ziten in het bosgebied. Je wil niet weten hoelang ik die bossen doorspit heb om een glimp op te vangen. Bleek helaas niet zo...
Zo herkenbaar, en maar rondlopen met die double sawed off shotgun, je zou namelijk maar eens die aap tegen moeten komen

Ook de easter eggs en andere eigenaardigheden waren leuk, zoals die auto's die van die berg afrolde. die man met zijn kettingzaag(zelf wel nooit tegengekomen) uit het niets neerstortende vliegtuigen enzovoort.

Bij IV bleef het denk ik bij het hart van het statue of liberty en die piraat?
pi_79178463
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef kristyle het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, en maar rondlopen met die double sawed off shotgun, je zou namelijk maar eens die aap tegen moeten komen

Ook de easter eggs en andere eigenaardigheden waren leuk, zoals die auto's die van die berg afrolde. die man met zijn kettingzaag(zelf wel nooit tegengekomen) uit het niets neerstortende vliegtuigen enzovoort.

Welke piraat?
pi_79178669

Ik hoor de laatste tijd weer te veel VC liedjes.. *cd opzoekt*
  maandag 15 maart 2010 @ 18:50:16 #168
267137 Cl04d
"Knowledge Is Power."
pi_79179194
GTA 2 was echt geweldig met iemand samen online, lekker chaos veroorzaken.

Maar met San andreas heb ik mij ook zeer vermaakt, vooral gekke dingen verzinnen en gaan doen, zoals een stuk of 7 sleepwagens verzamelen, en ze aan elkaar vastmaken...echt pure chaos krijg je dan..wat een tijden waren dat.!
"If everything's a dream, don't wake me up."
  maandag 15 maart 2010 @ 19:02:13 #169
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_79179679
GTA SA vond ik fantastisch om met de online mod multiplayer te rotzooien Zat ik dan in een "RPG" server waar je niet persé hoefde te roleplayen, maar je kon je ventje wel level uppen, dus op een gegeven moment was je ultiem baas en kon je alle beginners zo afknallen als ze irritant deden Met complete gangs van 30 lui ofzo
  maandag 15 maart 2010 @ 21:55:01 #170
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79188349
voor de liefhebbers die in het bezit zijn van een 360 San Andreas is nog een paar dagen deal of the week, 800 punten
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 15 maart 2010 @ 22:38:11 #171
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_79190715
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef kristyle het volgende:

[..]

Dat vond ik altijd zo raar die neerstortende vliegtuigen

Heb het een paar keer gehad en schrok me soms kapot
pi_79191833
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:29 schreef FinalD87 het volgende:

[..]

Welke piraat?
Ik vind er niets van op internet, maar ik weet zeker dat er ergens een plaats is waar een piraat -met houten been en bijhorende papegaai- staat die je moet killen, je krijgt dan ook iets.

edit ik bedenk me net dat die piraat ook van Bully kan zijn
pi_79224551
Ja, leuke games. Heb GTA 1 en 2 alleen nooit gespeeld, helaas. GTA: San Andreas vond ik ook altijd geweldig, ook gewoon met de vliegtuigen enzo en dat je dan achtervolgt werd door andere F16's. Dat was echt gaaf.

Ook vroeger altijd de joystick spelen totdat je dood was en dan de joystick doorgeven (zoals iemand anders hier ook al zei).

Probeerde laatste nog Vice City te spelen maar de controls gingen niet meer zo goed als vroeger
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:24:31 #174
289488 kaasindekoelkast
de eind-eindbaas
pi_79235490
Vice City, beste spel ooit. Zonder twijfel. Ik heb hem misschien wel 20x uitgespeeld, en ik speel hem nog. Ik weet het nog 8 jaar geleden zag ik het voor het eerst bij een broer van een vriend van mij. Dus ik, mag ik die lenen sinds dien 2 jaar lang non-stop Vice city gedaan En toen kwamen de mods ook uren mee bezig geweest, maar het was het allemaal waard
Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
pi_79235653
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef Lyzio het volgende:
Persoonlijk, en nu ga ik geheid potten breken hier, vind ik GTA: San Andreas beter dan GTA: Vice City. In San Andreas zit gewoon zoveel meer variatie dan in Vice City. Kijk alleen al naar de map die ongeveer vier tot vijf keer zo groot is. Daarnaast heb je in Vice City de typische jaren 70/80 look. Waar verder niks mis mee is, maar daar blijft het dan ook bij.

De variatie dus. De map. San Andreas. Ik hoef jullie niet te vertellen hoe groot het is; van 'the hood' naar de grimmige stad tot aan de regenachtige bergen. Het is allemaal prachtig weergegeven, en zoveel anders dan in Vice City.

Ook de missies in San Andreas zijn honderd keer gevarieerder. Van de main story tot aan 'The Truth', naar je eigen shop. En van dat gestoorde wijf in haar caravan tot smerige klusjes voor de corrupte politie van San Andreas. De main story en de setting hoeft je in feite totaal niet te liggen om dit spel op de waarde die het verdiend te kunnen taxeren.

Let wel, ik zeg nu niet dat Vice City slecht was. Ik zeg alleen dat San Andreas in mijn optiek net wat beter was.
Ik snap je argument, maar er zijn meer dingen die een spel goed maken behalve een grote (en gevarieerde) map. Ik heb ook alle GTA games gespeeld, van deel 1 tot en met The Ballad of Gay Tony voor GTA4 en in ieder nieuw deel heb ik me weer kostelijk kunnen vermaken. Ook GTA4 heeft dingen die beter zijn dan GTA:SA of GTA:VC. Persoonlijk heb ik me met alle delen wel even veel kunnen vermaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')