Hij was vervelend...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heiden! Het werd pas leuk toen je uit de hood kwam! En die missie met die trein was makkelijk
Dat was echt kutwerk ja! Met een A4 kaartje ernaast en afvinken als je er geweest was. Ik heb hem nooit op 100% gehad vanwege die horse shoe/ pearl oyster bende!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef Xebrozius het volgende:
Gisteren de 100 tags gezet in GTA SA. Nooit weer.
Saaie onzin idd. Of wat denk je van de 200!! flying rats in GTA4... Net alsof je bijhoud welke je allemaal hebt omgelegd...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef Xebrozius het volgende:
Gisteren de 100 tags gezet in GTA SA. Nooit weer.
Ik heb ge-alt tabt tussen GTA SA wiki met screenshots en de game. Pokkewerk!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was echt kutwerk ja! Met een A4 kaartje ernaast en afvinken als je er geweest was. Ik heb hem nooit op 100% gehad vanwege die horse shoe/ pearl oyster bende!
Heb je tips dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heiden! Het werd pas leuk toen je uit de hood kwam! En die missie met die trein was makkelijk
Maar goed, dan heb je ook wat!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb ge-alt tabt tussen GTA SA wiki met screenshots en de game. Pokkewerk!
Wat was het? Een beetje cash en een AK in je huis?quote:
Dat ging ik altijd doen als ik geen zin had in missies. Die vliegschool en rijschool 100% proberen te halen. Maar dat duurt wel echt een eeuwigheidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hij was vervelend...
K zit nu al n tijdje vast op dat helikoptervliegen.. Learn to fly... Geen zin ook me ertoe te zetten.. Ga wel weer VC doen..Zonde.... maar ook leuk..
Nee dit is zeg maar dat stuk dat je alleen voor Toreno werkt, en alleen verder kunt als je die dingen gehaald hebt bij de vliegschool...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ging ik altijd doen als ik geen zin had in missies. Die vliegschool en rijschool 100% proberen te halen. Maar dat duurt wel echt een eeuwigheid
Ik heb die 200 flying rats vorige week gehaaldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Saaie onzin idd. Of wat denk je van de 200!! flying rats in GTA4... Net alsof je bijhoud welke je allemaal hebt omgelegd...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb die 200 flying rats vorige week gehaald![]()
totaal 9 uur over gedaan
Niet naast de trein blijven rijden, maar omhoog zien te geraken zodat je op gelijke hoogte rijdt met de mannetjes die op de trein staan.quote:
Zo deed ik t ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb ge-alt tabt tussen GTA SA wiki met screenshots en de game. Pokkewerk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |