abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:21:27 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_73872062
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Zijn de computers eindelijk ontwikkeld die hem goed kunnen draaien ?
Weet niet, heb pas sinds dit weekend een computer die hem in ieder geval kan draaien, heb een AMD Phenom 945 en HD4890 videokaart. Instellingen zijn nog steeds niet 100% in ieder geval.

Heb hem ook pas net geïnstalleerd en nog niet echt gespeeld.
pi_73873150
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:12 schreef Batsnek het volgende:

Het enige jammere vond ik dat je bij deel 1 en 2, echt zo gruwelijk veel ventjes had die je verrot kon knallen en in de fik steken met je vlammenwerper. Bij deel 3 kon je hooguit 10 mannetjes killen en dan was er niemand meer in de buurt. De chaos die je in deel en 2 achter kan laten was vele malen vetter. Ik weet nog dat ik altijd 20 ofwat autootjes parkeerde bij een hartje, en dan de hele boel opblaasde. Vervolgens elke politie, swat, fbi en soldaatjes achter mekaar kon afmaken, omdat ze niet goed bij me konden komen door alle autowrakken.
Ik deed precies hetzelfde met die auto's, alle wagens net naast elkaar parkeren om de ene met de andere te laten ontploffen.

Of op een dak gaan staan met een geweer en dan iedereen onder blijven afschieten.
Totdat het leger zelfs komt, maar die bleven ook beneden staan.
Er waren toen nog geen helicopters of agenten die naar boven liepen.

Ik kon me er idd uren mee zoethouden
pi_73873734
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:04 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Ik deed precies hetzelfde met die auto's, alle wagens net naast elkaar parkeren om de ene met de andere te laten ontploffen.

Of op een dak gaan staan met een geweer en dan iedereen onder blijven afschieten.
Totdat het leger zelfs komt, maar die bleven ook beneden staan.
Er waren toen nog geen helicopters of agenten die naar boven liepen.

Ik kon me er idd uren mee zoethouden
Of die electrogun in GTA 2, 10 mannetjes in 1 keer geëlektrocuteerd.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:23:05 #104
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73875295
En natuurlijk was GTA de game bij uitstek om te cheaten
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73875713
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk was GTA de game bij uitstek om te cheaten
GTA 1 uit mijn hoofd:

porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow

dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:40:48 #106
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73875779
Bij de 3D GTA's waren het toetsen combinaties Vooral het spawnen van een groot vliegtuig boven op een parkeergarage was nog wel eens hilarisch.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:45:47 #107
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73875943
Toen GTA nog leuk was...
Vanaf GTA SA kon het mij niet meer boeien. SA leek The Sims wel op sommige vlakken. Kon me ook helemaal niet identificeren met al die criminelen in "The Hood" .

Maar Vice City en GTA 2 waren echt geweldig. Die gameplay is echt goed. Eindeloos gespeeld!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:46:29 #108
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_73875966
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

GTA 1 uit mijn hoofd:

porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow

Je vergeet 'suckmyrocket'
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:47:54 #109
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73876001
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
Toen GTA nog leuk was...
Vanaf GTA SA kon het mij niet meer boeien. SA leek The Sims wel op sommige vlakken. Kon me ook helemaal niet identificeren met al die criminelen in "The Hood" .

Maar Vice City en GTA 2 waren echt geweldig. Die gameplay is echt goed. Eindeloos gespeeld!
.

Ik blijf die kritiek op SA niet snappen. De game was qua landschap het meest gevarieerd van allemaal. Ik heb nu niet veel tijd, maar ik zal me er vanavond eens voor zetten om mijn mening te onderbouwen
- james 'jimmy' dean
pi_73877271
GTA.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:41:25 #111
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_73877588
quote:

[..]

GTA 1 uit mijn hoofd:

porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow

Gouranga does it all
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_73878053
quote:

[..]

GTA 1 uit mijn hoofd:

porkcharsui
itsgallus
iamthelaw
super well
nineinarow

Voor de playstation:

R1, R2, L1, R2, Links, Beneden, Rechts , Boven,Links, Beneden, Beneden, Beneden
R1, R2, L1, R2,Links, Beneden, Rechts , boven , Links, Benenden, rechts, boven

er was er nog een maar hoe die ook al weer ging weet ik niet meer
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:19:54 #113
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73878944
Op een gegeven moment werden die cheats een tweede natuur.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:35:07 #114
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73941948
Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, morgen in huis.

Ik heb net Vice City besteld! Ik kon het niet laten, ik wil het nu weten ook!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:41:49 #115
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73942110
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:35 schreef SicSicSics het volgende:

Ik heb net Vice City besteld! Ik kon het niet laten, ik wil het nu weten ook!
Ik ben 'm nu dus ook voor het eerst van mijn leven aan het spelen, puur door dit topic.

Ik moet zeggen, het is best leuk. Maar de graphics zijn verouderd, dat merk je toch wel. Schitterend kleurgebruik, dat zeker, mooie lense flares, best aardige animanties, gewoon het gevoel van ruimte, het is allemaal goed gedaan.
Alleen de textures, tja, die zijn zo simpel dat het inleven echt lastig wordt. En dan te denken dat ik mezelf geeneens als graphicshoer beschouw.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:46:34 #116
116015 SicSicSics
pi_73942214
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:41 schreef Frollo het volgende:
Ik ben 'm nu dus ook voor het eerst van mijn leven aan het spelen, puur door dit topic.

Ik moet zeggen, het is best leuk. Maar de graphics zijn verouderd, dat merk je toch wel. Schitterend kleurgebruik, dat zeker, mooie lense flares, best aardige animanties, gewoon het gevoel van ruimte, het is allemaal goed gedaan.
Alleen de textures, tja, die zijn zo simpel dat het inleven echt lastig wordt. En dan te denken dat ik mezelf geeneens als graphicshoer beschouw.
Ik ben benieuwd. Meestal vind ik het niet zo heel erg om oudere games te spelen. Ik ben een echte budget gamer en betaal niks meer dan 15 euro voor een spelletje! Alleen San Andreas heb ik toentertijd 60 euro voor betaald. Hij zal ongetwijfeld slechter zijn dan mijn laatste aanwinsten (Crysis, Warhead en FarCry 2) maar ik speel ook nog steeds, met veel plezier, San Andreas.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:53:28 #117
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73942404
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:46 schreef SicSicSics het volgende:

Meestal vind ik het niet zo heel erg om oudere games te spelen. Ik ben een echte budget gamer en betaal niks meer dan 15 euro voor een spelletje!
Ik ook hoor.

Maar ik heb die Vice City dus vorige week bij de FRS gehaald in een actie van 2 voor 15 euro, samen met Medieval II: Total War. En ja, dan zijn de verschillen toch wel heel groot als je bedenkt dat beide spellen 7,50 hebben gekost.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:58:41 #118
116015 SicSicSics
pi_73942554
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef Frollo het volgende:
Ik ook hoor.

Maar ik heb die Vice City dus vorige week bij de FRS gehaald in een actie van 2 voor 15 euro, samen met Medieval II: Total War. En ja, dan zijn de verschillen toch wel heel groot als je bedenkt dat beide spellen 7,50 hebben gekost.
Die heb ik vorige maand voor een tientje (met alle uitbreidingen) op de kop getikt! Ik vind het een drama spel! grafisch erg mooi, maar verder vind ik het geen klap aan!

Ik zal morgen of maandag ff posten hoe/ of Vice City bevalt!
Fine, fuck you then!
pi_73942617
Ik heb gta SA echt kapot gespeeld..... de lol die ik daar mee gehad heb is echt niet te beschrijven... ik moet het maar weer eens gaan spelen denk ik...

Ja voor de rest zit er al 250 uur in gta 4 + TLAD..

(nog 6 nachtjes slapen)
JA!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:04:41 #120
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73946481
Persoonlijk, en nu ga ik geheid potten breken hier, vind ik GTA: San Andreas beter dan GTA: Vice City. In San Andreas zit gewoon zoveel meer variatie dan in Vice City. Kijk alleen al naar de map die ongeveer vier tot vijf keer zo groot is. Daarnaast heb je in Vice City de typische jaren 70/80 look. Waar verder niks mis mee is, maar daar blijft het dan ook bij.

De variatie dus. De map. San Andreas. Ik hoef jullie niet te vertellen hoe groot het is; van 'the hood' naar de grimmige stad tot aan de regenachtige bergen. Het is allemaal prachtig weergegeven, en zoveel anders dan in Vice City.

Ook de missies in San Andreas zijn honderd keer gevarieerder. Van de main story tot aan 'The Truth', naar je eigen shop. En van dat gestoorde wijf in haar caravan tot smerige klusjes voor de corrupte politie van San Andreas. De main story en de setting hoeft je in feite totaal niet te liggen om dit spel op de waarde die het verdiend te kunnen taxeren.

Let wel, ik zeg nu niet dat Vice City slecht was. Ik zeg alleen dat San Andreas in mijn optiek net wat beter was.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 22 oktober 2009 @ 13:24:15 #121
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73947198
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:04 schreef Lyzio het volgende:
Persoonlijk, en nu ga ik geheid potten breken hier, vind ik GTA: San Andreas beter dan GTA: Vice City. In San Andreas zit gewoon zoveel meer variatie dan in Vice City. Kijk alleen al naar de map die ongeveer vier tot vijf keer zo groot is. Daarnaast heb je in Vice City de typische jaren 70/80 look. Waar verder niks mis mee is, maar daar blijft het dan ook bij.

De variatie dus. De map. San Andreas. Ik hoef jullie niet te vertellen hoe groot het is; van 'the hood' naar de grimmige stad tot aan de regenachtige bergen. Het is allemaal prachtig weergegeven, en zoveel anders dan in Vice City.

Ook de missies in San Andreas zijn honderd keer gevarieerder. Van de main story tot aan 'The Truth', naar je eigen shop. En van dat gestoorde wijf in haar caravan tot smerige klusjes voor de corrupte politie van San Andreas. De main story en de setting hoeft je in feite totaal niet te liggen om dit spel op de waarde die het verdiend te kunnen taxeren.

Let wel, ik zeg nu niet dat Vice City slecht was. Ik zeg alleen dat San Andreas in mijn optiek net wat beter was.
Tja, ik vind dat je je door al die variatie nooit echt thuis kunt voelen in je karakter. De variatie is te snel en te groot. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het de eerste keer een ontzettend coole ervaring maar als je eenmaal een keer de storyline uitgespeeld hebt en je moet aan de side-missies enzo beginnen heb ik er direct geen zin meer in. Daar is het te veel voor. De storyline nog een keer doen staat met ontzettend tegen omdat ik die gangstermissies zo klote vond. Dat doe ik dus ook niet.
Bij Vice City heb je die heerlijke sfeer van Tommy Vercetti waarvan je weet wie het is. De sfeer, stijl en muziek geeft dat gewoon heerlijk weer en dat mis ik bij SA.
SA is een ontzettend coole game met flink lange gameplay, maar het haalt het qua kwaliteit en houdbaarheid niet bij VC vind ik.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_73947292
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef Xebrozius het volgende:
Dankzij dit topic GTA2, Vice City en GTA SA weer geinstalleerd. GTA 4 kan mooi even de tering krijgen.
QFT!
Feyenoord Rotterdam
pi_73948336
ik heb nooit gecheat in gta, dat was lame Snap ook niet hoe sommige mensen kunnen zeggen dat het spel alleen leuk is met cheatcodes.
pi_73948826
Ik kwam bij SA nooit verder dan die kut missie met de trein in The Hood. Ik heb nooit grootsheid van SA gezien
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:09:23 #125
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_73948864
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 14:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kwam bij SA nooit verder dan die kut missie met de trein in The Hood. Ik heb nooit grootsheid van SA gezien
Heiden! Het werd pas leuk toen je uit de hood kwam! En die missie met die trein was makkelijk
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')