Zo'n idee had ik ook al.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik wilde idd eerst wat anders zeggen
Ik was eerderder. Mij maakt het niet uit hoor, dees mag ook dichtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
ik had net meneer subtiel een PM gedaan dattie een nieuwe moest openen
Hier pop, ik was even met de magnetron aan het vechtenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, jij en 3 anderen Qwea
N00bs weten niet dat dat de bedoeling isik zat vrolijk te f5-en
Greys is heul niet oud.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, nee dusMisschien een oude Greys kijken dan maar
Is er een winnaar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier pop, ik was even met de magnetron aan het vechten![]()
Vertel, wat kan ik voor je betekenen?
niks eigk. Maar subtiel weet nu dat je een heet wijf bentquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier pop, ik was even met de magnetron aan het vechten![]()
Vertel, wat kan ik voor je betekenen?
Je mist weer het antwoord op je vorige postquote:
Ik durf nu al niet meer te posten omdat ik bang ben de laatste post te makenquote:
Dan moet je NOG meer volgenquote:
Nee, want we hebben er nu heel clever 2 geopend. Die doen het beiden op halve snelheid.quote:
Nee ik had niet geantwoord want ik wilde de lapo nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je mist weer het antwoord op je vorige post
opletten!!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
niks eigk. Maar subtiel weet nu dat je een heet wijf bent
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, jij en 3 anderen Qwea
N00bs weten niet dat dat de bedoeling isik zat vrolijk te f5-en
Mijn msn doet het niet meer ofzo omdat ik windows live moest installeren of het een of ander? Wazzdefokkk?quote:
Nickname @planet.nlquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil jullie ook op msn.
Wel eens leuk als een andere n00b wordt uitgelachen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik had niet geantwoord want ik wilde de lapo niet
Dat duurt nog wel ffquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik durf nu al niet meer te posten omdat ik bang ben de laatste post te maken
Minuut of 2?quote:
Oh ... ****@pIanet.nI dus?quote:
Bij de Boni waren ze in de aanbieding, toch maar weer een pakje meegenomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Qwea het volgende:
En waarom vocht je met de maggitron? Heb je heer G pannekoeken van de lidl gedaan (lees lappen leer ) en die in de maggitron geflikkerd zodat ie ze kan vreten?
ja die ja. Haal je hem nu weer weg? Ik kriijg al genoeg spamquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye, ik vind je lief hoor, maar zó oud ben ik toch ook weer niet?
Met je 'oude Greys kijken'?
ik vind ze echt zoooo goor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij de Boni waren ze in de aanbieding, toch maar weer een pakje meegenomen.
Nope... ik edit geen posts, principe kwestiequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja die ja. Haal je hem nu weer weg? Ik kriijg al genoeg spam
Oh joy. Ik was ook echt op mijn best idd die dag, in die elegante groene shirts.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
niks eigk. Maar subtiel weet nu dat je een heet wijf bent
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nope... ik edit geen posts, principe kwestie![]()
Oke, prima...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Copy/paste het emailadres maar eens in notepadquote:
Die ga ik onthouden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Copy/paste het emailadres maar eens in notepad
Ik heb die grap al heel vaak uitgehaald op het werk:
Een of andere kutmail sturen over iemand, cc naar z'n baas, maar dan de "l" in .nl vervangen door een hoofdletter i... werkt altijd om mensen over de zeik te krijgen
Mij heb je niet over de zeik hoor. Mijn grote liefde heeft het voor me verwijderdquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een of andere kutmail sturen over iemand, cc naar z'n baas, maar dan de "l" in .nl vervangen door een hoofdletter i... werkt altijd om mensen over de zeik te krijgen
Sorry, ik heb hem wel weggehaald op verzoek van Qweaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je diarree over was?quote:
Ja ik edit geen posts... daar heb ik m'n mensen voorquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mij heb je niet over de zeik hoor. Mijn grote liefde heeft het voor me verwijderd
Kusje voor mijn poepje![]()
Kantoorhumor #1 - Stond ik net bij de tramhalte...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden.
Er loopt ook ergens zo'n officepranks topic.
Ik hou van jouquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hem wel weggehaald op verzoek van Qwea
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hem wel weggehaald op verzoek van Qwea
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had laatst een paar letters van iemand z'n toetsenbord omgewisseld bij iemand die niet blind kan typen. Na 20 minuten niet kunnen inloggen heeft ie een nieuw toetsenbord gehaaldquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Kantoorhumor #1 - Stond ik net bij de tramhalte...
Je, en daarom kan er geen kusje op mijn poepje?quote:
Goed hè, van mij. Het is dat ik niet op een kantoor werk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had laatst een paar letters van iemand z'n toetsenbord omgewisseld bij iemand die niet blind kan typen. Na 20 minuten niet kunnen inloggen heeft ie een nieuw toetsenbord gehaald
God... zo'n topic is slecht voor mij, daar kan ik echt los
Ben erg benieuwd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Ynske het volgende:
Cat, meis, ik ga morgen met de foto's aan de slag.
Is het hier msn-kwartetten of zo?quote:
quote:
AZ moet opdoekenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Wat gaat er nu met AZ en met de schaatsers gebeuren eigenlijk?
Het stadion staat te koop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Wat gaat er nu met AZ en met de schaatsers gebeuren eigenlijk?
Jeuj!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Ynske het volgende:
Cat, meis, ik ga morgen met de foto's aan de slag.
Ik had het gelezen ja. Belachelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef nokwanda het volgende:
Hey mensen, het is al na kinderbedtijd. Nu mag het. Hier is een berichtje dat me wel aansprak
Man vergroot tieten door hypnose
quote:
* Ingetje79 heeft het er net ingegooidquote:
quote:
Kut, ik moet er nog eentje ophangen, helemaal vergeten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 heeft het er net ingegooid![]()
Gaat het straks weer lekker naar Robijn Senseeesjun ruiken
Oeh dan wordt ik prompt van het gebouw af gekiept.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Doet jouw masjien niet *pieeeeeep* als ie klaar is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Kut, ik moet er nog eentje ophangen, helemaal vergeten.
k heb hier dozen staan met Cristals wasverzachterquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 heeft het er net ingegooid![]()
Gaat het straks weer lekker naar Robijn Senseeesjun ruiken
Hoe lang ben je dat al vergeten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Kut, ik moet er nog eentje ophangen, helemaal vergeten.
Ruikt die ook zo lekker?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb hier dozen staan met Cristals wasverzachter
Heb het ook opquote:
Ik haaaaaaaat MSNquote:
Moet je de kat bij je roepenquote:
Oh ik kan echt niet zonder msn, ik haat bellenquote:
Ik ging al niet uit van vanavond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
[..]jij is blij
en ik zei t omdat ik er vanavond echt niet meer aan toe kom, wakker genoeg voor ben
welwaar. Mij. Maar ik ben nooit op msn. Die is niet eens geinstalleerd op deze laptopquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niemand van hier op msn![]()
Oeh die roze sensation wasverzachter dies zo lekker, die riekt naar Snowfairy van Lusj
Hahaha, dat mag. Voor mij is het jeugdsentimentquote:
heerlijkquote:
yepquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ging al niet uit van vanavond.
Ben jij ook Insider? Ik ben al een maand aan het Crystallen.
Niet dat de was er zachter van wordt maar zo'n 3 liter wasverzachter gratis scoren is nooit weg.
Jaaa die is lekker, die van lenor valt overigens tegenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niemand van hier op msn![]()
Oeh die roze sensation wasverzachter dies zo lekker, die riekt naar Snowfairy van Lusj
Oh ja maar jij bent nooooooit online dus , wss heb ik je wel een keer geruimd, want ik heb me toch een lijstquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
welwaar. Mij. Maar ik ben nooit op msn. Die is niet eens geinstalleerd op deze laptop
NOKWANDA, ze heeft jou uit haar lijst gegooid! OMG,quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja maar jij bent nooooooit online dus , wss heb ik je wel een keer geruimd, want ik heb me toch een lijst
Kom eens gezellig met je dochter beppen dan, een beetje investering kan geen kwaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb MSN nooit aan. En als ik hem aanzet ga ik eerst offline online (snaptuhemnog?) en dan ga ik gluren en dan ga ik meestal weer snel offline
Ik heb jou toch helemaal niet op MSN?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kom eens gezellig met je dochter beppen dan, een beetje investering kan geen kwaad
Ja, da's zo geregeld natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb jou toch helemaal niet op MSN?
Maar ik zet hem wel weer een keer aan. Ooit
Halloquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik ga zoethoutthee nemen![]()
En een varkentje van marsepein
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet jouw masjien niet *pieeeeeep* als ie klaar is?
Nee, eind van de middag. Maar ik had ook nog de boodschappen die ik eerst wilde doen, en het was de machine al uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dat al vergeten?
Anders kan het weer opnieuw in de wasmasjien!
ieuwquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, eind van de middag. Maar ik had ook nog de boodschappen die ik eerst wilde doen, en het was de machine al uit.
Maar dat heb ik ook wel eens gehad, hoor, dat ik nog een keer kon draaien.
En nu kun je niet meer eten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik ben sinds vandaag weer een beetje braaf.
Zou vanmorgen een spijkerbroek aantrekken die ik al een tijdje niet meer had gedragen en dat werd een strijd om leven en dood.
Maar ik heb wel gewonnen![]()
dat dacht ik ook, maar toch wel een aantal groepje dat t aardig gezellig maakt nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Goodbye het volgende:
Twitter, dat heb ik nou weer niet. Wie vind het nou in godsnaam interessant wat ik uitspook?
Na een paar uurtjes intensief gebruik istie inmiddels weer iets ruimer.quote:
Maar je weet nu toch wat je dan moet doen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef MrSubtle het volgende:
Ik durf niets meer te posten, we zijn weer bijna op de helft, zometeen heb ik weer de slot-post
Twitter jij ook? ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Ynske het volgende:
Msn staat hier meestal wel aan, maar wel op afwezig. ik twitter! tegenwoordig veel meer dan msn
Oeh dan moet ie echt wel ranzig zijn, zonde van die verspilling elke keer zeg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ieuw
k draai altijd voor ik was eerst een lege masjien op 90 graden
k weetslecht voor t milieu
maar mijn huisgenooit is zo ranzig dat ik mn was er niet direct in wil stoppen
Ik moest weer even een marsepein dingetje etenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik ben sinds vandaag weer een beetje braaf.
Zou vanmorgen een spijkerbroek aantrekken die ik al een tijdje niet meer had gedragen en dat werd een strijd om leven en dood.
Maar ik heb wel gewonnen![]()
Foto's!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
Heb sinds vandaag bij ons nieuwe huis een lege tuin
Mag ik hem hier showen?
Grappig was wel dat de buren die 90 cm van ons in gebruik hebben meteen verschrikt op die arme machinist afdraafden en vroegen of hij dat ook meenam.
Wat ze nog niet weten is dat ze die bielzen die ze daar neergelegd hebben zelf mogen opruimen, voel me nu wel een beetje slecht
Jaaaa! Lamakomuh!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
Heb sinds vandaag bij ons nieuwe huis een lege tuin
Mag ik hem hier showen?
Grappig was wel dat de buren die 90 cm van ons in gebruik hebben meteen verschrikt op die arme machinist afdraafden en vroegen of hij dat ook meenam.
Wat ze nog niet weten is dat ze die bielzen die ze daar neergelegd hebben zelf mogen opruimen, voel me nu wel een beetje slecht
Hahaha dat klinkt bekend helaasquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Na een paar uurtjes intensief gebruik istie inmiddels weer iets ruimer.
Alleen is de rits al lam en als ik een te grote stap zet gaat ie open, maar dat zie je niet gelukkig
hij is ranzig, en onhygiënisch, en vies, en *ril*quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh dan moet ie echt wel ranzig zijn, zonde van die verspilling elke keer zeg!
Ik heb welgeteld 1 week getwitterd, toen heb ik mijn getweet er weer af gemiktquote:
Zijn aan het ladenquote:
Lucky youquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest weer even een marsepein dingetje eten![]()
En verder kan ik al jaren dezelfde kleren nog steeds aan (behalve 1 spijkerbroek die ineens ietwat strak zat, maar wat stress en ik kon hem zo weer aan! Was het toch nog ergens goed voor).
Ik kan ze ook nog steeds aan, het gaat de ene keer alleen wat makkelijker dan de andere keerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest weer even een marsepein dingetje eten![]()
En verder kan ik al jaren dezelfde kleren nog steeds aan (behalve 1 spijkerbroek die ineens ietwat strak zat, maar wat stress en ik kon hem zo weer aan! Was het toch nog ergens goed voor).
Kan me dat goed voorstellen hoor, sterker nog de onze mag er zo nu en dan ook aan geloven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij is ranzig, en onhygiënisch, en vies, en *ril*
en dan is t geen verspilling!!!
Daarom was je opeens weg!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 week getwitterd, toen heb ik mijn getweet er weer af gemikt
Ik denk dat ik weer een keer een cheesecake ga makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook nog steeds aan, het gaat de ene keer alleen wat makkelijker dan de andere keer![]()
En komend weekend wil ik eiks een slagroomtaart maken naar een recept van Muis.
ff kijken of we wat mensen kunnen uitnodigen, anders moeten we hem samen opeten
Twitter.com laad hier niet eens nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarom was je opeens weg!
Er zijn trouwens ook doodleuk een stuk of zeven ynske's op twitter, weet ik nog niet bij welke ik moet gluren.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer een keer een cheesecake ga maken![]()
Of misschien dat ik het brownies recept van die slet hierMrSubtle los peuter!
Da's toch Monchoutaart?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer een keer een cheesecake ga maken![]()
Of misschien dat ik het brownies recept van die slet hierMrSubtle los peuter!
Oh, wat heerlijkquote:
Twitter is over capacity.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Twitter failt wel vaker. Lijkt af en toe Fok! wel .
Ja, of Philadelphia ofzo. Roomkaas. Maar dan wel uit de oven, anders is het net kwarktaartquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's toch Monchoutaart?![]()
Jij hebt die foto ook gemist zeker?
Nee, die taart bedoel ik niet, maar doe me hier het recept es van!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, of Philadelphia ofzo. Roomkaas. Maar dan wel uit de oven, anders is het net kwarktaart![]()
Welke foto heb ik gemist? Die van het harem-opperhoofd bedoel je? Uhuh!
Gewoon doen!quote:
Thanks, wie van jullie heeft ook vrij uitzicht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, wat heerlijkEn jij hebt ook vrij uitzicht! Lekker he?
Wat zijn de plannen met het braak liggende grondje?
Interessant... misschien ook even twitteren?quote:
O, dat zou kunnen ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
je vind me niet als je op ynske zoekt zie ik net
is zeker omdat ik ze protected heb staan
Pagan en Strega hebben ook een magnefique uitzichtquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks, wie van jullie heeft ook vrij uitzicht?
Daar komt een vlonder met één of twee parasolbomen (van die leidingen).
En een lage bloeiende plant plus een laag heggetje ervoor.
nee, het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Was je nou Californication op dvd aan het kijken?
ik heb geen twitterquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Interessant... misschien ook even twitteren?
quote:
Het ziet er schuin uit, aflopend. Komen er dan diverse niveautjes?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks, wie van jullie heeft ook vrij uitzicht?
Daar komt een vlonder met één of twee parasolbomen (van die leidingen).
En een lage bloeiende plant plus een laag heggetje ervoor.
12 a 13 afleveringen nieuwe seizoen. Net 3 gekeken. Het was geweldigquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er al en was het leuk???
+1!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Greys, mag ik dat recept? Misschien ga ik het morgen maken en overmorgen m'n collega's verrassen!
Of 'm zelf opeten
Thanks en die buren vallen best mee vergeleken met wat we nu (huur) hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Morretje het volgende:
MI-tje, heb net ff je laatste topic doorgescrolld... Maar wat een project!En wat een
buren heb je..
![]()
Maar wel een mooi plekje hoor!![]()
Greys, cheesecake maken willik ook eens!
Pas op, schaamteloze pats-post!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook nog steeds aan, het gaat de ene keer alleen wat makkelijker dan de andere keer![]()
En komend weekend wil ik eiks een slagroomtaart maken naar een recept van Muis.
ff kijken of we wat mensen kunnen uitnodigen, anders moeten we hem samen opeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oooh mooi!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er schuin uit, aflopend. Komen er dan diverse niveautjes?
Of kijk ik verkeerd?
Mijn uitzicht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Oeh is het hele nieuwe seizoen al te vinden?
Dan moet ik even mijn bron inschakelen![]()
Als ik de straat uit loop sta ik hier:
[ afbeelding ]
Helaas kijk ik er niet recht op uit
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op, schaamteloze pats-post!
Kijk Ing, ik kan deze weer aan!![]()
![]()
Ik ben altijd de bescheidenheid zelve, maar ik vind mezelf daar een goeie kont in hebben
![]()
Die foto ken ik nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik kan beamen dat je een goed figuur hebt, hoor!Voelde me net een klein dwergje naast jou
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
[..]
![]()
Ik ben altijd de bescheidenheid zelve, maar ik vind mezelf daar een goeie kont in hebben
![]()
Joe bet joor esSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat je idd goed Kreesie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
[..]
![]()
![]()
Slankie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat uitzicht heb ik uiteraard alleen als die klojo met die auto niet voor de deur gaat staan he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh mooi!
Het is een dijkwoning die in de dijk staat (zie mijn sig) en het loopt flink schuin.
Met het vlonder gaan we inderdaad niveauverschil creëren, onderin zit dat er al en maak ik een moestuin
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja in een appartement aan de rand van de stad, speciaal voor de doggies natuurlijk, en in een hele groene wijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mooi!
Jij woont dan echt aan de rand?
Heb een eigen klustopic maar pimp;) hier ook graag natuurlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat uitzicht heb ik uiteraard alleen als die klojo met die auto niet voor de deur gaat staan he?![]()
Leuk, dat niveauverschil! Ben heel benieuwd, blijf je foto's plaatsen tijdens de vorderingen?
Lekker hoor dat is ook fijn gewoon winkels in de buurt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja in een appartement aan de rand van de stad, speciaal voor de doggies natuurlijk, en in een hele groene wijk![]()
Maar wel in een winkelcentrum, dus met alle stadse luxe.
Vooral doen, want ik ga nu ook ff kijken!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb een eigen klustopic maar pimp;) hier ook graag natuurlijk
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Nee, ik zwéér je, da's echt niet waar.quote:
Ja! Ik maak normaal niet van dit soort foto's van mezelf voor de spiegel, maar je weet nog dat topic waar het daarover ging en dat iemand wilde weten of het 'die en die broek met dat ritsje was'. Maak ik een foto waar het ritsje niet op staat, lang leve de spiegel en mijn ruimtelijk inzichtquote:
Je durft nog naast je moeder te lopen?quote:En ik kan beamen dat je een goed figuur hebt, hoor!Voelde me net een klein dwergje naast jou
Het is té he?quote:
Mijn huidige buren (oude huis) parkeren niet bij zichzelf voor de deur zodat ze uitzicht hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat uitzicht heb ik uiteraard alleen als die klojo met die auto niet voor de deur gaat staan he?![]()
Leuk, dat niveauverschil! Ben heel benieuwd, blijf je foto's plaatsen tijdens de vorderingen?
Dank u! en dan te bedenken datquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
@Ml-etje, ook even je K&W topic doorgevlogen, wat een megavet dijkhuisje zeg. Helemaal geweldig, en wat een werk.
welke kant van de stad woon jij dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja in een appartement aan de rand van de stad, speciaal voor de doggies natuurlijk, en in een hele groene wijk![]()
Maar wel in een winkelcentrum, dus met alle stadse luxe.
Ik zat al op die reactie te wachten.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is té he?
Ik voel mezelf er ook reuze ongemakkelijk bij nu, ondanks de complimentjes
Ik ben een ramp in foto's voor de spiegel maken, dus ik doe het ook gewoon niet meerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zwéér je, da's echt niet waar.
In die asielactiebroek bv was mijn kont een keer of drie zo breed![]()
[..]
Ja! Ik maak normaal niet van dit soort foto's van mezelf voor de spiegel, maar je weet nog dat topic waar het daarover ging en dat iemand wilde weten of het 'die en die broek met dat ritsje was'. Maak ik een foto waar het ritsje niet op staat, lang leve de spiegel en mijn ruimtelijk inzicht
[..]
Je durft nog naast je moeder te lopen?![]()
Jij bent klein en schattig en mooi!
Zuid, de heuvels daar ligt Cadier en Keerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke kant van de stad woon jij dan?
Ja jij, hierkomen. Ik heb nu wel zo'n gaaf klokkie om m'n pols. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe laat het is, er staan alleen maar chineese dingen op.quote:
Welnee showen zolang het kan enne gravity afweren iddquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is té he?
Ik voel mezelf er ook reuze ongemakkelijk bij nu, ondanks de complimentjes
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat al op die reactie te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
aah dan woon je vlakbij familie van mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zuid, de heuvels daar ligt Cadier en Keer
Nieuwe Bones of oude Bones?quote:
Vast een stomme vraag, maar kun je niet gewoon naar de wijzers kijken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja jij, hierkomen. Ik heb nu wel zo'n gaaf klokkie om m'n pols. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe laat het is, er staan alleen maar chineese dingen op.
Kun jij me chinees leren.
Ook in wijk 28?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah dan woon je vlakbij familie van mij
Geen idee met een vliegtuig iig heb ze niet allemaal gezien.quote:
Dat truitje heb ik dan ook één keer aangehad, en dat was op de dag van de foto!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen ik vind het truitje zo niet bij je passen
Ssst!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vast een stomme vraag, maar kun je niet gewoon naar de wijzers kijken?
helemaal onderaan staat fuyonghaiquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef JJH het volgende:
Ja jij, hierkomen. Ik heb nu wel zo'n gaaf klokkie om m'n pols. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe laat het is, er staan alleen maar chineese dingen op.
Kun jij me chinees leren.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
helemaal onderaan staat fuyonghaiDat betekent etenstijd
Oh, die ken ik al!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen idee met een vliegtuig iig heb ze niet allemaal gezien.
Da's dan vast de zes, dan gaat het verder wel lukken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
helemaal onderaan staat fuyonghaiDat betekent etenstijd
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef JJH het volgende:
Da's dan vast de zes, dan gaat het verder wel lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ja heb hem ook al gezien merk ik nu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die ken ik al!Ik wacht tot ze weer gaan uitzenden, maar rtl maakt er soms zo'n potje van.
quote:
Lekker!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat truitje heb ik dan ook één keer aangehad, en dat was op de dag van de foto!![]()
Ik kocht die broek en het truitje, het truitje vond ik bij nader inzien ordinair omdat er iets van PORN op staat ofzo (ik, kom op.... what was I thinking) en heb ik dus nooit meer aangehad. Maar ik had die broek net toen ik er ineens niet meer zo fijn in paste en nu dus weer wel
En nee, ik win het nog steeds van de zwaartekracht![]()
Mijn sig nooit gezien?
Voor de cheesecakeliefhebbers, hier staat het recept!
In de OP: Cheesecake, deeltje 2
Hmm, ik ben snel. Volgens mij staat rond de drie iets met thee. En bij de 12 sushi. (Late night snack of lunch)quote:
quote:
Sushi is japansquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ik ben snel. Volgens mij staat rond de drie iets met thee. En bij de 12 sushi. (Late night snack of lunch)
Ik hou er braaf mijn mond over!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Eliesje!![]()
Wat is het hier keurig vanavond he? Nou ja, behalve die pornofoto van mij dan
Nee das niet waar ik woon.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Barbaaf het volgende:
Ik kom weer op het juiste moment binnenvallen![]()
Mooi uitzicht, Greys
Helemaal in combinatie met het gezicht wat je hebt gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
ok, wil je mijn quote ff legenquote:
Ik ben ook reuze benieuwd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Elies is dr als de kippen bij om door het slotje heen te posten.
En we hebben nog een paint van haar te goed ook!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben ook reuze benieuwd!
(Ook naar Elies dr PM![]()
)
Wil niet spoileren, maarquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
Gezien het feit dat Zack mee het veld in gaat zal hij nieuw zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Dan kan het toch geen nieuwe aflevering zijn? Heb deze trouwens nog niet gezien..I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Oeh het voordeel van in de stad wonen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Damn, nou wil ik morgen lunch van de sushi bar om de hoek
Ik denk alleen dat McMossel niet zo lekker zal zijn op een beetje rijstquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Greys bij jou spartelt t wel in je vijver
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wil niet spoileren, maarIk heb deze al eens gezien en Ynske volgens mij ook toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Dan kan het toch geen nieuwe aflevering zijn? Heb deze trouwens nog niet gezien..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
ikke wel. Kijk heroesquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Pagan het volgende:
Zitten jullie met een laptop op schoot TV te loeren en te intersletten tegelijk???
Niet doen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Pagan het volgende:
Godskolere zeg, jullie schijten een topic in een uurtje of twee vol.
HOE KAN IK NU OOIT BIJLEZEN!!!
Ja !quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Pagan het volgende:
Zitten jullie met een laptop op schoot TV te loeren en te intersletten tegelijk???
dat zeg ik!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Pagan het volgende:
Godskolere zeg, jullie schijten een topic in een uurtje of twee vol.
HOE KAN IK NU OOIT BIJLEZEN!!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Pagan het volgende:
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Pagan het volgende:
Gezicht van Greys? Heb ik wel 'ns op een foto gezien, niks mis mee toch? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal in combinatie met het gezicht wat je hebt gezien?
Jullie houden 'm tegoed hoor! Echt! Maar ik moet ff wat tijd hebben om te gaan zitten knutselen en dat heb ik vandaag niet echtquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook reuze benieuwd!
(Ook naar Elies dr PM![]()
)
Hoe langer het duurt hoe meer we ervan verwachten he!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie houden 'm tegoed hoor! Echt! Maar ik moet ff wat tijd hebben om te gaan zitten knutselen en dat heb ik vandaag niet echt
Ja!quote:
Ik zal er heul mijn best op doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Hoe langer het duurt hoe meer we ervan verwachten he!
Maar neem je tijd
Wel slecht... voor mannenquote:
Ja, dat kan op zich ook wel, maar wetende wat er in de spoiler staat kan het dus geen nieuwe zijn.. Maar ik reageerde de vorige keer wat traag, het gaat zo snel hier dat het een beetje mosterd na de maaltijd is. Jullie waren er al achter dat het dus geen nieuwe Bones kon zijn..quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik heb deze al eens gezien en Ynske volgens mij ook toch?
En don't wurry, dr komen nog slotjes genoeg om doorheen te knallenquote:
klopt. Mn schoot is heerlijk warm.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Pagan het volgende:
Ja!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En don't wurry, dr komen nog slotjes genoeg om doorheen te knallen
nee, flap op bureau, tv aan voor bones (is volgens mij idd een herhaling) en ondertussen nog aan t bordurenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Pagan het volgende:
Lekker! Hij is echt makkelijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef Morretje het volgende:
Greys! Ik ga volgende week cheescake maken.. M'n broertje is jarig dan!![]()
![]()
hij staat ook meer op omdat 't beweegt en geluid maakt... leuker voor bij 't slowchattenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Spiderman... ik heb het wéér geprobeerd maar ik kan zo slecht tegen een film waarin de mannelijke hoofdrolspeler zo ULTIEM onaantrekkelijk is
Loop tegen de muur. Raken je borsten als eerste de muur? Nee? Je hebt je antwoordquote:
vast wel, wat kan daar nu aan mislukkenquote:
Daarom draagt ie ook meestal een maskerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Spiderman... ik heb het wéér geprobeerd maar ik kan zo slecht tegen een film waarin de mannelijke hoofdrolspeler zo ULTIEM onaantrekkelijk is
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daarom draagt ie ook meestal een maskerKirsten Dunst daarentegen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Loop tegen de muur. Raken je borsten als eerste de muur? Nee? Je hebt je antwoord
kost bijna niets bij dequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]_!
Ik heb het even doorgelezen, en ik heb geen springvorm, zal het eens aan mijn moeder mailen.
quote:
kaastaart van de Kaufland is echt jummiequote:
Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus als ik het kan, kan jij het ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |