Zo'n idee had ik ook al.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik wilde idd eerst wat anders zeggen
Ik was eerderder. Mij maakt het niet uit hoor, dees mag ook dichtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
ik had net meneer subtiel een PM gedaan dattie een nieuwe moest openen
Hier pop, ik was even met de magnetron aan het vechtenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, jij en 3 anderen Qwea
N00bs weten niet dat dat de bedoeling isik zat vrolijk te f5-en
Greys is heul niet oud.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, nee dusMisschien een oude Greys kijken dan maar
Is er een winnaar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier pop, ik was even met de magnetron aan het vechten![]()
Vertel, wat kan ik voor je betekenen?
niks eigk. Maar subtiel weet nu dat je een heet wijf bentquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier pop, ik was even met de magnetron aan het vechten![]()
Vertel, wat kan ik voor je betekenen?
Je mist weer het antwoord op je vorige postquote:
Ik durf nu al niet meer te posten omdat ik bang ben de laatste post te makenquote:
Dan moet je NOG meer volgenquote:
Nee, want we hebben er nu heel clever 2 geopend. Die doen het beiden op halve snelheid.quote:
Nee ik had niet geantwoord want ik wilde de lapo nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je mist weer het antwoord op je vorige post
opletten!!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
niks eigk. Maar subtiel weet nu dat je een heet wijf bent
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef MrSubtle het volgende:
Ja, jij en 3 anderen Qwea
N00bs weten niet dat dat de bedoeling isik zat vrolijk te f5-en
Mijn msn doet het niet meer ofzo omdat ik windows live moest installeren of het een of ander? Wazzdefokkk?quote:
Nickname @planet.nlquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil jullie ook op msn.
Wel eens leuk als een andere n00b wordt uitgelachen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik had niet geantwoord want ik wilde de lapo niet
Dat duurt nog wel ffquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik durf nu al niet meer te posten omdat ik bang ben de laatste post te maken
Minuut of 2?quote:
Oh ... ****@pIanet.nI dus?quote:
Bij de Boni waren ze in de aanbieding, toch maar weer een pakje meegenomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Qwea het volgende:
En waarom vocht je met de maggitron? Heb je heer G pannekoeken van de lidl gedaan (lees lappen leer ) en die in de maggitron geflikkerd zodat ie ze kan vreten?
ja die ja. Haal je hem nu weer weg? Ik kriijg al genoeg spamquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye, ik vind je lief hoor, maar zó oud ben ik toch ook weer niet?
Met je 'oude Greys kijken'?
ik vind ze echt zoooo goor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij de Boni waren ze in de aanbieding, toch maar weer een pakje meegenomen.
Nope... ik edit geen posts, principe kwestiequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja die ja. Haal je hem nu weer weg? Ik kriijg al genoeg spam
Oh joy. Ik was ook echt op mijn best idd die dag, in die elegante groene shirts.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
niks eigk. Maar subtiel weet nu dat je een heet wijf bent
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nope... ik edit geen posts, principe kwestie![]()
Oke, prima...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Copy/paste het emailadres maar eens in notepadquote:
Die ga ik onthouden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Copy/paste het emailadres maar eens in notepad
Ik heb die grap al heel vaak uitgehaald op het werk:
Een of andere kutmail sturen over iemand, cc naar z'n baas, maar dan de "l" in .nl vervangen door een hoofdletter i... werkt altijd om mensen over de zeik te krijgen
Mij heb je niet over de zeik hoor. Mijn grote liefde heeft het voor me verwijderdquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een of andere kutmail sturen over iemand, cc naar z'n baas, maar dan de "l" in .nl vervangen door een hoofdletter i... werkt altijd om mensen over de zeik te krijgen
Sorry, ik heb hem wel weggehaald op verzoek van Qweaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je diarree over was?quote:
Ja ik edit geen posts... daar heb ik m'n mensen voorquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mij heb je niet over de zeik hoor. Mijn grote liefde heeft het voor me verwijderd
Kusje voor mijn poepje![]()
Kantoorhumor #1 - Stond ik net bij de tramhalte...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden.
Er loopt ook ergens zo'n officepranks topic.
Ik hou van jouquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hem wel weggehaald op verzoek van Qwea
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hem wel weggehaald op verzoek van Qwea
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had laatst een paar letters van iemand z'n toetsenbord omgewisseld bij iemand die niet blind kan typen. Na 20 minuten niet kunnen inloggen heeft ie een nieuw toetsenbord gehaaldquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Kantoorhumor #1 - Stond ik net bij de tramhalte...
Je, en daarom kan er geen kusje op mijn poepje?quote:
Goed hè, van mij. Het is dat ik niet op een kantoor werk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had laatst een paar letters van iemand z'n toetsenbord omgewisseld bij iemand die niet blind kan typen. Na 20 minuten niet kunnen inloggen heeft ie een nieuw toetsenbord gehaald
God... zo'n topic is slecht voor mij, daar kan ik echt los
Ben erg benieuwd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Ynske het volgende:
Cat, meis, ik ga morgen met de foto's aan de slag.
Is het hier msn-kwartetten of zo?quote:
quote:
AZ moet opdoekenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Wat gaat er nu met AZ en met de schaatsers gebeuren eigenlijk?
Het stadion staat te koop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Wat gaat er nu met AZ en met de schaatsers gebeuren eigenlijk?
Jeuj!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Ynske het volgende:
Cat, meis, ik ga morgen met de foto's aan de slag.
Ik had het gelezen ja. Belachelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef nokwanda het volgende:
Hey mensen, het is al na kinderbedtijd. Nu mag het. Hier is een berichtje dat me wel aansprak
Man vergroot tieten door hypnose
quote:
* Ingetje79 heeft het er net ingegooidquote:
quote:
Kut, ik moet er nog eentje ophangen, helemaal vergeten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 heeft het er net ingegooid![]()
Gaat het straks weer lekker naar Robijn Senseeesjun ruiken
Oeh dan wordt ik prompt van het gebouw af gekiept.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Doet jouw masjien niet *pieeeeeep* als ie klaar is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Kut, ik moet er nog eentje ophangen, helemaal vergeten.
k heb hier dozen staan met Cristals wasverzachterquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 heeft het er net ingegooid![]()
Gaat het straks weer lekker naar Robijn Senseeesjun ruiken
Hoe lang ben je dat al vergeten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Kut, ik moet er nog eentje ophangen, helemaal vergeten.
Ruikt die ook zo lekker?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb hier dozen staan met Cristals wasverzachter
Heb het ook opquote:
Ik haaaaaaaat MSNquote:
Moet je de kat bij je roepenquote:
Oh ik kan echt niet zonder msn, ik haat bellenquote:
Ik ging al niet uit van vanavond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
[..]jij is blij
en ik zei t omdat ik er vanavond echt niet meer aan toe kom, wakker genoeg voor ben
welwaar. Mij. Maar ik ben nooit op msn. Die is niet eens geinstalleerd op deze laptopquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niemand van hier op msn![]()
Oeh die roze sensation wasverzachter dies zo lekker, die riekt naar Snowfairy van Lusj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |