quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:37 schreef Razor21 het volgende:
Ik denk dat ik bij iedereen volgende week Rick Asley als tune instel op de computer....en als 20 man dan hun computer sóchtends aanzetten wordt iedereen gerickrolled...
LOL zo ben ik ooit eens bij AT&T op pad gestuurd om heftruckkorrels te halen voor de heftruck...daar liep ik met mijn emmer naar de baas Joop...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef LXIV het volgende:
Ook grappig is een jonge, nieuwe werknemer dagenlang van het kastje naar de muur door het bedrijf sturen op zoek naar winterlucht, bougievonkjes, plintenladdertjes etc.
Maar eigenlijk is dit best wel een goede intro voor een beginnend personeelslid. Want na een paar dagen is hij wel overal langsgeweest en heeft hij iedereen en iedereen hem in ieder geval leren kennen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL zo ben ik ooit eens bij AT&T op pad gestuurd om heftruckkorrels te halen voor de heftruck...daar liep ik met mijn emmer naar de baas Joop...![]()
Hij zo van :![]()
![]()
![]()
![]()
Of doorzichtige folie onder de wc bril doorspannen....resultaat ? Diegene merkt het wel als hij een grote hoop heeft gedaan...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef LXIV het volgende:
Wat trouwens ook nog lachen is: als je bedrijf zwarte WC-brillen heeft: deze insmeren met schoensmeer!
Of het nummer van de efteling geven aan iemand en naar gijs laten vragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL zo ben ik ooit eens bij AT&T op pad gestuurd om heftruckkorrels te halen voor de heftruck...daar liep ik met mijn emmer naar de baas Joop...![]()
Hij zo van :![]()
![]()
![]()
![]()
Artis en meneer de Leeuw.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:39 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Of het nummer van de efteling geven aan iemand en naar gijs laten vragen.. Of het nummer van de intratuin en laten vragen naar Connie Veer.
.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:43 schreef LXIV het volgende:
Ook een leuke, al kost hij wel wat werk:
Iemands bureaulade leeghalen, met plastic bekleden zodat hij waterdicht wordt, grind erin, vullen met water en goudvisjes erin doen. Moet je zijn gezicht zien als hij 's ochtends zijn bureaulade opent!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:26 schreef Twest1 het volgende:
Dit is ook een mooie:
Je maakt een printscreen van de desktop. Daarna delete je alle shortcuts. Je maakt van je printscreen je achtergrond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |