quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En don't wurry, dr komen nog slotjes genoeg om doorheen te knallen
nee, flap op bureau, tv aan voor bones (is volgens mij idd een herhaling) en ondertussen nog aan t bordurenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef Pagan het volgende:
Zitten jullie met een laptop op schoot TV te loeren en te intersletten tegelijk???
Lekker! Hij is echt makkelijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef Morretje het volgende:
Greys! Ik ga volgende week cheescake maken.. M'n broertje is jarig dan!![]()
![]()
hij staat ook meer op omdat 't beweegt en geluid maakt... leuker voor bij 't slowchattenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Spiderman... ik heb het wéér geprobeerd maar ik kan zo slecht tegen een film waarin de mannelijke hoofdrolspeler zo ULTIEM onaantrekkelijk is
Loop tegen de muur. Raken je borsten als eerste de muur? Nee? Je hebt je antwoordquote:
vast wel, wat kan daar nu aan mislukkenquote:
Daarom draagt ie ook meestal een maskerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Spiderman... ik heb het wéér geprobeerd maar ik kan zo slecht tegen een film waarin de mannelijke hoofdrolspeler zo ULTIEM onaantrekkelijk is
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daarom draagt ie ook meestal een maskerKirsten Dunst daarentegen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Loop tegen de muur. Raken je borsten als eerste de muur? Nee? Je hebt je antwoord
kost bijna niets bij dequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]_!
Ik heb het even doorgelezen, en ik heb geen springvorm, zal het eens aan mijn moeder mailen.
quote:
kaastaart van de Kaufland is echt jummiequote:
Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus als ik het kan, kan jij het ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |