+1!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Greys, mag ik dat recept? Misschien ga ik het morgen maken en overmorgen m'n collega's verrassen!
Of 'm zelf opeten
Thanks en die buren vallen best mee vergeleken met wat we nu (huur) hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Morretje het volgende:
MI-tje, heb net ff je laatste topic doorgescrolld... Maar wat een project!En wat een
buren heb je..
![]()
Maar wel een mooi plekje hoor!![]()
Greys, cheesecake maken willik ook eens!
Pas op, schaamteloze pats-post!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook nog steeds aan, het gaat de ene keer alleen wat makkelijker dan de andere keer![]()
En komend weekend wil ik eiks een slagroomtaart maken naar een recept van Muis.
ff kijken of we wat mensen kunnen uitnodigen, anders moeten we hem samen opeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oooh mooi!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er schuin uit, aflopend. Komen er dan diverse niveautjes?
Of kijk ik verkeerd?
Mijn uitzicht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Oeh is het hele nieuwe seizoen al te vinden?
Dan moet ik even mijn bron inschakelen![]()
Als ik de straat uit loop sta ik hier:
[ afbeelding ]
Helaas kijk ik er niet recht op uit
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op, schaamteloze pats-post!
Kijk Ing, ik kan deze weer aan!![]()
![]()
Ik ben altijd de bescheidenheid zelve, maar ik vind mezelf daar een goeie kont in hebben
![]()
Die foto ken ik nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik kan beamen dat je een goed figuur hebt, hoor!Voelde me net een klein dwergje naast jou
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
[..]
![]()
Ik ben altijd de bescheidenheid zelve, maar ik vind mezelf daar een goeie kont in hebben
![]()
Joe bet joor esSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat je idd goed Kreesie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
[..]
![]()
![]()
Slankie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat uitzicht heb ik uiteraard alleen als die klojo met die auto niet voor de deur gaat staan he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh mooi!
Het is een dijkwoning die in de dijk staat (zie mijn sig) en het loopt flink schuin.
Met het vlonder gaan we inderdaad niveauverschil creëren, onderin zit dat er al en maak ik een moestuin
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja in een appartement aan de rand van de stad, speciaal voor de doggies natuurlijk, en in een hele groene wijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mooi!
Jij woont dan echt aan de rand?
Heb een eigen klustopic maar pimp;) hier ook graag natuurlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat uitzicht heb ik uiteraard alleen als die klojo met die auto niet voor de deur gaat staan he?![]()
Leuk, dat niveauverschil! Ben heel benieuwd, blijf je foto's plaatsen tijdens de vorderingen?
Lekker hoor dat is ook fijn gewoon winkels in de buurt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja in een appartement aan de rand van de stad, speciaal voor de doggies natuurlijk, en in een hele groene wijk![]()
Maar wel in een winkelcentrum, dus met alle stadse luxe.
Vooral doen, want ik ga nu ook ff kijken!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb een eigen klustopic maar pimp;) hier ook graag natuurlijk
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Nee, ik zwéér je, da's echt niet waar.quote:
Ja! Ik maak normaal niet van dit soort foto's van mezelf voor de spiegel, maar je weet nog dat topic waar het daarover ging en dat iemand wilde weten of het 'die en die broek met dat ritsje was'. Maak ik een foto waar het ritsje niet op staat, lang leve de spiegel en mijn ruimtelijk inzichtquote:
Je durft nog naast je moeder te lopen?quote:En ik kan beamen dat je een goed figuur hebt, hoor!Voelde me net een klein dwergje naast jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |