Mijn huidige buren (oude huis) parkeren niet bij zichzelf voor de deur zodat ze uitzicht hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat uitzicht heb ik uiteraard alleen als die klojo met die auto niet voor de deur gaat staan he?![]()
Leuk, dat niveauverschil! Ben heel benieuwd, blijf je foto's plaatsen tijdens de vorderingen?
Dank u! en dan te bedenken datquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
@Ml-etje, ook even je K&W topic doorgevlogen, wat een megavet dijkhuisje zeg. Helemaal geweldig, en wat een werk.
welke kant van de stad woon jij dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja in een appartement aan de rand van de stad, speciaal voor de doggies natuurlijk, en in een hele groene wijk![]()
Maar wel in een winkelcentrum, dus met alle stadse luxe.
Ik zat al op die reactie te wachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is té he?
Ik voel mezelf er ook reuze ongemakkelijk bij nu, ondanks de complimentjes
Ik ben een ramp in foto's voor de spiegel maken, dus ik doe het ook gewoon niet meerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zwéér je, da's echt niet waar.
In die asielactiebroek bv was mijn kont een keer of drie zo breed![]()
[..]
Ja! Ik maak normaal niet van dit soort foto's van mezelf voor de spiegel, maar je weet nog dat topic waar het daarover ging en dat iemand wilde weten of het 'die en die broek met dat ritsje was'. Maak ik een foto waar het ritsje niet op staat, lang leve de spiegel en mijn ruimtelijk inzicht
[..]
Je durft nog naast je moeder te lopen?![]()
Jij bent klein en schattig en mooi!
Zuid, de heuvels daar ligt Cadier en Keerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke kant van de stad woon jij dan?
Ja jij, hierkomen. Ik heb nu wel zo'n gaaf klokkie om m'n pols. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe laat het is, er staan alleen maar chineese dingen op.quote:
Welnee showen zolang het kan enne gravity afweren iddquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is té he?
Ik voel mezelf er ook reuze ongemakkelijk bij nu, ondanks de complimentjes
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat al op die reactie te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
aah dan woon je vlakbij familie van mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zuid, de heuvels daar ligt Cadier en Keer
Nieuwe Bones of oude Bones?quote:
Vast een stomme vraag, maar kun je niet gewoon naar de wijzers kijken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja jij, hierkomen. Ik heb nu wel zo'n gaaf klokkie om m'n pols. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe laat het is, er staan alleen maar chineese dingen op.
Kun jij me chinees leren.
Ook in wijk 28?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah dan woon je vlakbij familie van mij
Geen idee met een vliegtuig iig heb ze niet allemaal gezien.quote:
Dat truitje heb ik dan ook één keer aangehad, en dat was op de dag van de foto!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen ik vind het truitje zo niet bij je passen
Ssst!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vast een stomme vraag, maar kun je niet gewoon naar de wijzers kijken?
helemaal onderaan staat fuyonghaiquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef JJH het volgende:
Ja jij, hierkomen. Ik heb nu wel zo'n gaaf klokkie om m'n pols. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe laat het is, er staan alleen maar chineese dingen op.
Kun jij me chinees leren.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
helemaal onderaan staat fuyonghaiDat betekent etenstijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |