oh, dan ben ik hier verkeerdquote:
niets mis mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hallo. Ik zit op werk. Doe eens niet.
Ga dan eens werken en niet slowchatten, vlerk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hallo. Ik zit op werk. Doe eens niet.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ga dan eens werken en niet slowchatten, vlerk!
Hoe was je dag.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn tentamen is gewoon 3 weken verplaatst
Dat is waarquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee. Boeien.Nu heb ik weer 2 weken leer uitstel.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Jazeker.
Original Date/Time = 2009:10:12 13:01:40
I have.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nice.
Weetje. Je zou een polarisatiefilter moeten kopen. Die zijn echt sexy.
Waar haal jij eigenlijk al je camera-spul?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nice.
Weetje. Je zou een polarisatiefilter moeten kopen. Die zijn echt sexy.
Oef.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:14 schreef mstr het volgende:
[..]
I have.
Maar ik had 'm er niet op zitten
Waar jij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Waar haal jij eigenlijk al je camera-spul?
Even mee kloten nu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oef.Nice dat je die hebt. Daar kan je echt wereldfoto's mee maken.
Op de hoofdweg schat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kamera Express bij Alexandrium. Wereldzaak.
Ik ga binnenkort zo'n ringflitsadapter kopen.
whatever, ik ken het als alexandriumquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op de hoofdweg schat.Nog een stukje van Alexandrium af hoor.
Ik ga morgen weer even langs bij mn buurmannetje daar.
Pardon? Dat niemandsdalletje is 5 minuten fietsen vanaf de huidige locatie, en dat is mijn huis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
whatever, ik ken het als alexandrium
Ik bestel toch meestal onlinealle gemakken aangezien ik niet altijd langs kan gaan.
Vroeger zat het ergens in een of andere niemandsdalletje dat niet met het OV te bereiken was, dat was kut.
*Wesley rijbewijs afgepakt is*
Thanks, meteen goed voor als ik je ooit wil stalken, weet ik meteen waar je woontquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Pardon? Dat niemandsdalletje is 5 minuten fietsen vanaf de huidige locatie, en dat is mijn huis.
De vorige locatie zat tegenover mijn huis. En dat is 5 minuten lopen vanaf het station.
Dus niet zeuren.
Typ me naam in op google en je weet alles.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Thanks, meteen goed voor als ik je ooit wil stalken, weet ik meteen waar je woont
Geweldig toch? Ik was zoooo blij toen ik het lasquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef Myraela het volgende:
Je tentamen waarvoor je nog niet geleerd had zou maar verplaatst worden.
Contrast!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef mstr het volgende:
Lau:
[ afbeelding ]
En nog stond m'n filter niet helemaal goed zie ik.
Ik vond de vorige mooier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef mstr het volgende:
Lau:
[ afbeelding ]
En nog stond m'n filter niet helemaal goed zie ik.
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vond de vorige mooier.Maar dat kwam door die vette schaduw van de zon.
Gast, ik zit op een laptopscherm waarbij m'n scherm niet op volle helderheid staat omdat ik op de accu zit.quote:
Niet zo zuur reageren hè. Ik geef slechts een tip.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Gast, ik zit op een laptopscherm waarbij m'n scherm niet op volle helderheid staat omdat ik op de accu zit.
Dus neem het me niet kwalijk
Ik weet het, maar dat is zo slecht te zien op zo'n kutschermquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef KingGone het volgende:
[..]
Niet zo zuur reageren hè. Ik geef slechts een tip.
Gast!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is zo slecht te zien op zo'n kutscherm
Kloptquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Tijgertje. het volgende:
Do. Schiet in Raw. En bewerkt de Raw bestanden in Photoshop. Serieus. Dat is echt geweldig.
Gast. Smoesjes!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Het scherm van m'n andere laptop is 10x beter
Goed punt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt
Maar om éven snel een fotootje te schieten heb ik daar allemaal geen zin in.
Mn HP broertje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Het scherm van m'n andere laptop is 10x beter
Jep.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat scherm is 10x beter dan die van m'n Asus.
Bliksemschicht.quote:
EP?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Juh. Moet je de hele EP eens downloaden.
Next.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:52 schreef Tijgertje. het volgende:
Bwegh. Alweer klaar met een opdrachtje voor mn werk
Oef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Oef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tis veel leuker om wat over te laten aan de fantasiequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Typ me naam in op google en je weet alles.
O god.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tis veel leuker om wat over te laten aan de fantasie
Pff, het is niet eens omdat ik dom was. Mijn cijfers waren goed, zat heel wat meer achter. Psychologisch gelopen enzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Serieus. Mijn respect voor jou wordt steeds minder.
"Wesley W 89" (je hyves (vroegah?)) betekend dat je 20 jaar bent, een bachelor hebt gedaan, les geeft op een gymnasium waar velen 2 á 3 jaar jonger zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Pff, het is niet eens omdat ik dom was. Mijn cijfers waren goed, zat heel wat meer achter. Psychologisch gelopen enzo.
Ik heb nu wel mooi mijn Bachelor Diploma en een eigen bedrijfje EN ik geef les op het gymnasium, dus ik maak me geen zorgen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Wesley W 89" (je hyves (vroegah?)) betekend dat je 20 jaar bent, een bachelor hebt gedaan, les geeft op een gymnasium waar velen 2 á 3 jaar jonger zijn?
Als je weet hoe mijn verleden is geweest zou je niet van geluk spreken. Ik ben door een hel gegaan psychologisch om er nu lichtelijk op boven te komen. Ik word vaak op veel ouder geschat en dat komt doordat ik zes jaar lang onder diepe stress heb geleefd. Ik ben aangereden en heb daarvoor een week op de IC gelegen en sindsdien is alles naar de shit gegaan. Spreek alsjeblieft niet van geluk, want dat heb ik niet gehad, ik heb keihard gevochten voor waar ik nu ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef Renesite het volgende:
ooooooooooh, je had gewoon alle 'geluk' van de wereld.
Niets nominaal...
Rijbewijs kwijt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef mstr het volgende:
Van VMBO afgetrapt, rijbewijs kwijt.
Slimme jongen.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
whatever, ik ken het als alexandrium
Ik bestel toch meestal onlinealle gemakken aangezien ik niet altijd langs kan gaan.
Vroeger zat het ergens in een of andere niemandsdalletje dat niet met het OV te bereiken was, dat was kut.
*Wesley rijbewijs afgepakt is*
Er zaten 2 mensen naast elkaar op de computer, met één computer er tussen.quote:
Over...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zaten 2 mensen naast elkaar op de computer, met één computer er tussen.
En ik zat zo gezegd achter die computer, alleen 2 meter van die tafel af.
Zitten die 2 dames met elkaar te msnen, en elke keer snel wegklikken.
Maar ik kon meelezen
En ze hadden het over.. Zie je PM.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zaten 2 mensen naast elkaar op de computer, met één computer er tussen.
En ik zat zo gezegd achter die computer, alleen 2 meter van die tafel af.
Zitten die 2 dames met elkaar te msnen, en elke keer snel wegklikken.
Maar ik kon meelezen
En ze hadden het over.. Zie je PM.
Problem solvedquote:
Die mij ook ?quote:
quote:
Burna kreeg het Pwn Deluxe pakketquote:
Ja kanker, ik vraag toch niet om al dat gezeik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Renesite het volgende:
Mstr is ook gewoon woest aantrekkelijk!
Heee Do, wil je met mij onder de douchequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja kanker, ik vraag toch niet om al dat gezeik.
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heee Do, wil je met mij onder de douche
OK.quote:
He jimbo, wil je met mij onder de douchequote:
Ik weet bijna zeker dat ze bij de DSB zittenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb nog steeds mijn salaris niet.
Ja hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
OK.
[..]
He jimbo, wil je met mij onder de douche
So. We're screwed.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ze bij de DSB zitten!
15e en 16e zijn hier de geluks dagenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb nog steeds mijn salaris niet.
Ben je helemaal betoertert? Da's viesssssss manquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja hoorzullen we elkaars rug dan inzepen ?
Jep. Wij zijn dan passieve schuldeisersquote:
jij begonquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je helemaal betoertert? Da's viesssssss man! Pervers persoon
!
zo'n unox ding... moet werken vanavond, maar krijg er nog geen stamppot door zeg maarquote:
Ik dacht al.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
zo'n unox ding... moet werken vanavond, maar krijg er nog geen stamppot door zeg maar!
Fellatio?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:04 schreef Renesite het volgende:
Straks op het werk nog maar een foccacia happen
quote:
quote:
Oh, hai.quote:
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben gerespecteerd door iemand die ik niet ken, ben ik nu breezer?
?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Noortje. het volgende:
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Noortje. het volgende:
Nee, maar je bent wel lekker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Noortje. het volgende:
quote:
Hey, een nieuwe UI, Ondertitel en sig.quote:
Ja alweerquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe UI, Ondertitel en sig.
Wat is het?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben HYDE verslaafd.
Gelukkig is het een gezonde verslaving.
In tegenstelling tot roken en zo.
Verslavingen zijn nooit gezond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben HYDE verslaafd.
Gelukkig is het een gezonde verslaving.
In tegenstelling tot roken en zo.
Dennisquote:
Oehquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:08 schreef Desunoto het volgende:
EN ER GAAN GERUCHTEN DAT VAMPS BINNENKORT EEN EUROPESE TOUR DOET
KOM NAAR NEDERLAND
Ik ben een beetje dood! Halfuur wiskunde leren is niet goed voor een mens.quote:
Halfuurtjequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dood! Halfuur wiskunde leren is niet goed voor een mens.En ik moet nog veel meer maar ik wil niet
Hoeist met jou?
... maar waarschijnlijk slaan ze Nederland wel weer over want wij hebben een slechte muzieksmaak.quote:
Lijkt ja, is het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uitzonderinen daargelaten.
Een verslaving aan fruit bijvoorbeeld lijkt me wel gezond.
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:09 schreef KingGone het volgende:
[..]
Zeg nee en je krijgt er twee!
Hoi.
Wiskunde is niet gezond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dood! Halfuur wiskunde leren is niet goed voor een mens.En ik moet nog veel meer maar ik wil niet
Hoeist met jou?
The Beatlesquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
... maar waarschijnlijk slaan ze Nederland wel weer over want wij hebben een slechte muzieksmaak.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uitzonderinen daargelaten.
Een verslaving aan fruit bijvoorbeeld lijkt me wel gezond.
quote:
Aardbeien kan niet zoveel kwaad lijkt me, maar bananen wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan aardbeien. Dat is goed toch?
Ik heb vanmiddag nog een banaan op.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aardbeien kan niet zoveel kwaad lijkt me, maar bananen wel.
Te veel van iets is nooit goed. Je kan ook doodgaan aan water.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan aardbeien. Dat is goed toch?
DUDE! The Beatles zijn tofffffffffffffquote:
Dat is een van de mindere nummers.quote:
Is er soms een schoen in je oog gekomen? o_Ôquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Te veel van iets is nooit goed. Je kan ook doodgaan aan water.
Waarom?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is er soms een schoen in je oog gekomen? o_Ô
Jij luistert met je ogen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is er soms een schoen in je oog gekomen? o_Ô
Wat een theorie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, maar als je hard genoeg in het oog ramt, maak je de hersenen kapot.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:21 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een schoen zo lekker smaakt.
Nog nooit geprobeerd, maar de kans is groot dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:21 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een schoen zo lekker smaakt.
Dat zou echt kut zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ze bij de DSB zitten!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit geprobeerd, maar de kans is groot dat je gelijk hebt.
Probeer een UGG.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit geprobeerd, maar de kans is groot dat je gelijk hebt.
Slaap lekker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:34 schreef Schieganger het volgende:
Ugh... ik ben verliefd en ik haat het
Ik ken geen meisjes die Twitter gebruikenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik het je vriendin dan maar even twitteren.
Dan bel ik d'r even, is wel zo netjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ken geen meisjes die Twitter gebruiken
Doe maar, ik PM je het nummer welquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan bel ik d'r even, is wel zo netjes.
Wil je van d'r af of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Doe maar, ik PM je het nummer wel
Ik heb geen vaste vriendin en heb dat naar mijn weten ook nergens gezegd dus ik loop maar mee te doenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste vriendin en heb dat naar mijn weten ook nergens gezegd dus ik loop maar mee te doen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Gelukkig houdt mijn vriendin van raar en ben ik dus niet verdoemd.
En juist op dit punt moet je doorgaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
KUT SCHOOL .
ik stop
kankergraftering project
Hoe bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |