Niceee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet studeren wss in utrecht. Dus op kamers.
Het Uberman slaapschema? Leg uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef Schieganger het volgende:
Laptop + PC + iPhone met internet + EEE PC op kamer, ouders gaan eerder slapen en ik leef op het uberman slaap schema. geen problemen whatsoever.
wat zal er een wereld voor je open gaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet studeren wss in utrecht. Dus op kamers.
Is erg irritant met hoe ik leef, want dan gaan ze weer zeiken en ik:"Ma... ik moet elke vijf uur een half uur slapen. Tis pas twee uur geweest."quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moest een keer om 7 uur op, zat om 2 uur nog te internetten... Komt opeens mijn moeder mijn kamer binnen.. Ze was iig niet zo blij
ik ookquote:
Muziekje erbij en op bed gaan liggen, dat is heerlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef Tijgertje. het volgende:
Omggg. Ligt in mn hooooofd.
Waar woon je ook alweer?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je kan hier toch niet in de buurt studeren
Dat mag ook welquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat zal er een wereld voor je open gaan
Niemand meer posten nu!quote:
Straksssquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Muziekje erbij en op bed gaan liggen, dat is heerlijk
Powernappen.quote:
Ik heb nou eenmaal ook een ander ritme dan mijn ouders. En dan durven ze te zeggen dat hun ritme 'normaal' is. Ga ik er over in discussie, worden ze nog pissig ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is erg irritant met hoe ik leef, want dan gaan ze weer zeiken en ik:"Ma... ik moet elke vijf uur een half uur slapen. Tis pas twee uur geweest."
Hoe hou je dat in godsnaam vol manquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Powernappen.
Ik leef op ongeveer 2 uur slaap per dag. Elke vijf uur doe ik een dutje van 20-30 minuten.
De eerste tien dagne ga je door een hel, alsof je afkicked van Vicodin (lang verhaall... gehad) maar daarna zegt je geest:"FUCK JOU EIGENWIJZE KLOOTZAK! We doen het wel op jou manier, hoer!" en ga je meteen in je REM-slaap.
Met andere woorden, ik slaap 30 minuten elke 5 uur, maar ipv dat ik 1,5 uur erover doe om in de REM slaap te komen, ben ik er meteen in.
OMG jij ook al. Rare mensenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Powernappen.
Ik leef op ongeveer 2 uur slaap per dag. Elke vijf uur doe ik een dutje van 20-30 minuten.
De eerste tien dagne ga je door een hel, alsof je afkicked van Vicodin (lang verhaall... gehad) maar daarna zegt je geest:"FUCK JOU EIGENWIJZE KLOOTZAK! We doen het wel op jou manier, hoer!" en ga je meteen in je REM-slaap.
Met andere woorden, ik slaap 30 minuten elke 5 uur, maar ipv dat ik 1,5 uur erover doe om in de REM slaap te komen, ben ik er meteen in.
Ik werk onregelmatig, en voor mezelf dus ik bepaal eigen uren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Hoe hou je dat in godsnaam vol manIn de pauze op 't werk of op school ff slapen ofzo?
NOEM MIJ NIET RAAR!quote:
Ik zou echt niet weten wat ik met 20 uur op een dag zou moeten doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik werk onregelmatig, en voor mezelf dus ik bepaal eigen uren.
Is wel kut met uitgaan, want als je 5 uur wakker bent en je gaat het dutje niet doen, dan voel je het dus gewoon achteruitgaan.
Zo ben ik een ker in Hollywood Music Hall op die lounge-seats een nappie wezen doenlag ik daar 20 minuten te dutten.
Lijkt me zeker interessant om te proberen. Alleen lastig met school.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
NOEM MIJ NIET RAAR!
Jij bent raar! Jij loopt zo 6 uur extra per dag mis.
Weet je wat ik in die uren kan doen!?
Meer werk
nee dusquote:
RAAR.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
NOEM MIJ NIET RAAR!
Meer werk
Als je het wilt opbouwen moet je ook beginnen in een zomervakantie. Ik werd er na tien dagen gewend aan, maar je hoort verhalen dat het langer of korter duurt. Verschilt per persoon.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lijkt me zeker interessant om te proberen. Alleen lastig met school.
Ben jij dit? http://www.futurologisch.nl/?p=19quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat ik met 20 uur op een dag zou moeten doenBovendien is slapen zooooooo relaxed.
Jaaaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
is toch heerlijk om een flink aantal uren te slapen
Lijkt me handig voor onregelmatige werktijden ja. Maar wat de neuk doe je dan voor werk? En wat doe je 's nachts? En hoe gaan je vrienden ermee om?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik werk onregelmatig, en voor mezelf dus ik bepaal eigen uren.
Is wel kut met uitgaan, want als je 5 uur wakker bent en je gaat het dutje niet doen, dan voel je het dus gewoon achteruitgaan.
Zo ben ik een ker in Hollywood Music Hall op die lounge-seats een nappie wezen doenlag ik daar 20 minuten te dutten.
Maar hij heeft het zelfde gevoel als ons als hij 30 minuten slaapt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
is toch heerlijk om een flink aantal uren te slapen
Echt knapper ben je er niet op geworden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
NOEM MIJ NIET RAAR!
Meer werk
samen slapenquote:
sureeeeequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar hij heeft het zelfde gevoel als ons als hij 30 minuten slaapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |