Wiskunde is niet gezond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dood! Halfuur wiskunde leren is niet goed voor een mens.En ik moet nog veel meer maar ik wil niet
Hoeist met jou?
The Beatlesquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
... maar waarschijnlijk slaan ze Nederland wel weer over want wij hebben een slechte muzieksmaak.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uitzonderinen daargelaten.
Een verslaving aan fruit bijvoorbeeld lijkt me wel gezond.
quote:
Aardbeien kan niet zoveel kwaad lijkt me, maar bananen wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan aardbeien. Dat is goed toch?
Ik heb vanmiddag nog een banaan op.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Aardbeien kan niet zoveel kwaad lijkt me, maar bananen wel.
Te veel van iets is nooit goed. Je kan ook doodgaan aan water.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan aardbeien. Dat is goed toch?
DUDE! The Beatles zijn tofffffffffffffquote:
Dat is een van de mindere nummers.quote:
Is er soms een schoen in je oog gekomen? o_Ōquote:
Dat is waar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Te veel van iets is nooit goed. Je kan ook doodgaan aan water.
Waarom?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is er soms een schoen in je oog gekomen? o_Ō
Jij luistert met je ogen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is er soms een schoen in je oog gekomen? o_Ō
Wat een theorie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, maar als je hard genoeg in het oog ramt, maak je de hersenen kapot.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:21 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een schoen zo lekker smaakt.
Nog nooit geprobeerd, maar de kans is groot dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:21 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een schoen zo lekker smaakt.
Dat zou echt kut zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ze bij de DSB zitten!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit geprobeerd, maar de kans is groot dat je gelijk hebt.
Probeer een UGG.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit geprobeerd, maar de kans is groot dat je gelijk hebt.
Slaap lekker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:34 schreef Schieganger het volgende:
Ugh... ik ben verliefd en ik haat het
Ik ken geen meisjes die Twitter gebruikenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik het je vriendin dan maar even twitteren.
Dan bel ik d'r even, is wel zo netjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ken geen meisjes die Twitter gebruiken
Doe maar, ik PM je het nummer welquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan bel ik d'r even, is wel zo netjes.
Wil je van d'r af of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Doe maar, ik PM je het nummer wel
Ik heb geen vaste vriendin en heb dat naar mijn weten ook nergens gezegd dus ik loop maar mee te doenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste vriendin en heb dat naar mijn weten ook nergens gezegd dus ik loop maar mee te doen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Gelukkig houdt mijn vriendin van raar en ben ik dus niet verdoemd.
En juist op dit punt moet je doorgaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
KUT SCHOOL .
ik stop
kankergraftering project
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |