Tis veel leuker om wat over te laten aan de fantasiequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Typ me naam in op google en je weet alles.
O god.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tis veel leuker om wat over te laten aan de fantasie
Pff, het is niet eens omdat ik dom was. Mijn cijfers waren goed, zat heel wat meer achter. Psychologisch gelopen enzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Serieus. Mijn respect voor jou wordt steeds minder.
"Wesley W 89" (je hyves (vroegah?)) betekend dat je 20 jaar bent, een bachelor hebt gedaan, les geeft op een gymnasium waar velen 2 á 3 jaar jonger zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Pff, het is niet eens omdat ik dom was. Mijn cijfers waren goed, zat heel wat meer achter. Psychologisch gelopen enzo.
Ik heb nu wel mooi mijn Bachelor Diploma en een eigen bedrijfje EN ik geef les op het gymnasium, dus ik maak me geen zorgen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Wesley W 89" (je hyves (vroegah?)) betekend dat je 20 jaar bent, een bachelor hebt gedaan, les geeft op een gymnasium waar velen 2 á 3 jaar jonger zijn?
Als je weet hoe mijn verleden is geweest zou je niet van geluk spreken. Ik ben door een hel gegaan psychologisch om er nu lichtelijk op boven te komen. Ik word vaak op veel ouder geschat en dat komt doordat ik zes jaar lang onder diepe stress heb geleefd. Ik ben aangereden en heb daarvoor een week op de IC gelegen en sindsdien is alles naar de shit gegaan. Spreek alsjeblieft niet van geluk, want dat heb ik niet gehad, ik heb keihard gevochten voor waar ik nu ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef Renesite het volgende:
ooooooooooh, je had gewoon alle 'geluk' van de wereld.
Niets nominaal...
Rijbewijs kwijt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef mstr het volgende:
Van VMBO afgetrapt, rijbewijs kwijt.
Slimme jongen.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
whatever, ik ken het als alexandrium
Ik bestel toch meestal onlinealle gemakken aangezien ik niet altijd langs kan gaan.
Vroeger zat het ergens in een of andere niemandsdalletje dat niet met het OV te bereiken was, dat was kut.
*Wesley rijbewijs afgepakt is*
Er zaten 2 mensen naast elkaar op de computer, met één computer er tussen.quote:
Over...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zaten 2 mensen naast elkaar op de computer, met één computer er tussen.
En ik zat zo gezegd achter die computer, alleen 2 meter van die tafel af.
Zitten die 2 dames met elkaar te msnen, en elke keer snel wegklikken.
Maar ik kon meelezen
En ze hadden het over.. Zie je PM.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zaten 2 mensen naast elkaar op de computer, met één computer er tussen.
En ik zat zo gezegd achter die computer, alleen 2 meter van die tafel af.
Zitten die 2 dames met elkaar te msnen, en elke keer snel wegklikken.
Maar ik kon meelezen
En ze hadden het over.. Zie je PM.
Problem solvedquote:
Die mij ook ?quote:
quote:
Burna kreeg het Pwn Deluxe pakketquote:
Ja kanker, ik vraag toch niet om al dat gezeik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Renesite het volgende:
Mstr is ook gewoon woest aantrekkelijk!
Heee Do, wil je met mij onder de douchequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja kanker, ik vraag toch niet om al dat gezeik.
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heee Do, wil je met mij onder de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |