oh, dan ben ik hier verkeerdquote:
niets mis mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hallo. Ik zit op werk. Doe eens niet.
Ga dan eens werken en niet slowchatten, vlerk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hallo. Ik zit op werk. Doe eens niet.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ga dan eens werken en niet slowchatten, vlerk!
Hoe was je dag.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn tentamen is gewoon 3 weken verplaatst
Dat is waarquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee. Boeien.Nu heb ik weer 2 weken leer uitstel.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Jazeker.
Original Date/Time = 2009:10:12 13:01:40
I have.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nice.
Weetje. Je zou een polarisatiefilter moeten kopen. Die zijn echt sexy.
Waar haal jij eigenlijk al je camera-spul?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nice.
Weetje. Je zou een polarisatiefilter moeten kopen. Die zijn echt sexy.
Oef.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:14 schreef mstr het volgende:
[..]
I have.
Maar ik had 'm er niet op zitten
Waar jij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Waar haal jij eigenlijk al je camera-spul?
Even mee kloten nu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oef.Nice dat je die hebt. Daar kan je echt wereldfoto's mee maken.
Op de hoofdweg schat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kamera Express bij Alexandrium. Wereldzaak.
Ik ga binnenkort zo'n ringflitsadapter kopen.
whatever, ik ken het als alexandriumquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Op de hoofdweg schat.Nog een stukje van Alexandrium af hoor.
Ik ga morgen weer even langs bij mn buurmannetje daar.
Pardon? Dat niemandsdalletje is 5 minuten fietsen vanaf de huidige locatie, en dat is mijn huis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
whatever, ik ken het als alexandrium
Ik bestel toch meestal onlinealle gemakken aangezien ik niet altijd langs kan gaan.
Vroeger zat het ergens in een of andere niemandsdalletje dat niet met het OV te bereiken was, dat was kut.
*Wesley rijbewijs afgepakt is*
Thanks, meteen goed voor als ik je ooit wil stalken, weet ik meteen waar je woontquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Pardon? Dat niemandsdalletje is 5 minuten fietsen vanaf de huidige locatie, en dat is mijn huis.
De vorige locatie zat tegenover mijn huis. En dat is 5 minuten lopen vanaf het station.
Dus niet zeuren.
Typ me naam in op google en je weet alles.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Thanks, meteen goed voor als ik je ooit wil stalken, weet ik meteen waar je woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |