Er is nu al een maissoort ontwikkeld die mensen onvruchtbaar maakt. Dit is als anti-conceptiemiddel bedoeld. (Ik heb hier nog ergens een ouwe Quest liggen waar dat in staat.)quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef Cerbie het volgende:
Voedseladditieven die een meerderheid van de bevolking onvruchtbaar maken. Dat duurt misschien wat langer, maar de voordelen zijn onder andere:
- het is relatief schoon (schoner dan massamoord of een kernoorlog);
- grote kans dat het kwaad al geschied is voordat mensen erachter komen;
Denk bijvoorbeeld aan de vele oestrogenen in onze omgeving, hoe beter de ontwikkeling van een land is, hoe meer oestrogenen er in de leefomgeving voorkomen. Wat dat betreft zijn ze in Afrika beter af dan hier. En natuurlijk al die fyto-oestrogenen, misschien zitten de vegetariërs wel in het complot.
Probleem daarmee is dat je het nooit zo ver vrijwillig kunt doorvoeren dat men echt op de 500 miljoen inwoners uitkomt, wat de NWO zou willen, en een gedwongen geboortebeperking zou hier in het westen nooit lukken. Wetsveranderingen in democratische landen enzo, tegensputterende burgers etc.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Geboortebeperking. Dat hoef ik toch niet verder te onderbouwen..
Lijkt een zinloze opmerking, maar is het niet: bio-brandstof begint een hype te worden, maar als alle boeren in armere landen vooral bio-brandstofgewassen gaan verbouwen (zoals koolzaad enzo), komt er al een aardig voedseltekort.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Voedselvoorraden gebruiken als brandstof...
Gevolg: voedsel raakt op, werelwijde oorlog, doden.
Voordeel: oplossing voor het fossiele brandstof tekort
Nadeel: beetje onmenselijk..
Ik snap hier echt helemaal niks van...quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef Trommeldaris het volgende:
In Afrika beginnen ipv het rijkere westen. Waarom zouden ze dat doen? Zodat ze een apenleger met hakmessen overhouden?
Aarde is niet berekend op zoveel mensen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef 2cv het volgende:
WAAROM zou je de wereldbevolking willen decimeren ?
Hoe?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat een dom gedoe...beginnen waar het begint natuurlijk!
Steriel maken van mensen! Klaar...
Leesvoer!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef 2cv het volgende:
Ik mag dan een beetje een nihilistische misantroop zijn, maar waarom niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef 2cv het volgende:
Ja dat bv! Het is niet moeilijk hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe?
Via voedsel? Vaccinaties? Of wat anders?
Mobieltjes! Er wordt gezegd dat die straling ook interessante werkingen kan hebben op erfelijk materiaal.
Gewoon een nieuwe gadget op de phone ontwikkelen die een NOG snellere Internetverbinding nodig heeft, waardoor je een signaal met een NOG hogere intensiteit nodig hebt, waardoor heeeeel onopvallend een klein percentage van de mensen steriel wordt. Kan niet aan de mobieltjes liggen volgens onderzoekers, want het overgrote deel van de mensheid heeft geen last er van.
Signaal wordt nog intenser, nog een paar meer steriel, en dat in combinatie met steriliteit door bepaald soort genetisch gemanipuleerd voedsel...weer een KLEIN percentage uiteraard, en alle kleine beetjes bij elkaar zorgen voor een grotere groep steriele mensen waarbij de oorzaak verdomd moeilijk te achterhalen valt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
zorgen dat door de pil vrouwen onvruchtbaar worden.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik mag dan een beetje een nihilistische misantroop zijn, maar waarom niet?
Als je de bevolking wilt decimeren, waarom zou je dan beginnen in een land waar relatief hoog opgeleide mensen leven. Dan hou je dus een land over met onderontwikkelde mensen die elkaar afslachten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal niks van...
Nou die paupers uit het oost blok mogen ook gedecimeerd worden..quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Als je de bevolking wilt decimeren, waarom zou je dan beginnen in een land waar relatief hoog opgeleide mensen leven. Dan hou je dus een land over met onderontwikkelde mensen die elkaar afslachten.
Als je zo graag de wereldbevolking wilt decimeren kan je beter beginnen in een continent als Afrika, waar er teveel mensen zijn, die ook nog eens - economisch gezien - waardeloos zijn.
Zo beter?
Wat helaas vooral laagopgeleide paupers stimuleert tot het nemen (lees niet aborteren) van kinderen die ze niet eens kunnen betalen laat staan opvoeden...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:28 schreef marcel-o het volgende:
Depopulatie geloof k niet in zolang ze zwangerschap/kinderen krijgen, promoten
je krijgt geld toeals je jezelf vermenigvuldigd
Maar da's niet zo gecontroleerd, straks spoel je je heilige 500,000,000 wegquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:31 schreef Bankfurt het volgende:
Een global Tsunami opwekken mbv remote control per sateliet lijkt mij de makkelijkste methode.
Echte mannen drinken bierquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:34 schreef cerror het volgende:
Mannen impotent maken door wat in het drinkwater te doen.
Ha, ja, ik had net een ander idee en softer, maar met remote control is veel meer mogelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar da's niet zo gecontroleerd, straks spoel je je heilige 500,000,000 weg
(Oh en het is niet origineel meer, als we de bijbel mogen geloven)
Dat lijkt me juist averechts.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef ToT het volgende:
Prijzen van producten langzaam opschroeven zodat mensen steeds langer gaan studeren voor een goede baan en vervolgens jarenlang werken om de studieschuld af te betalen, en via tv-programma's laten zien hoe heerlijk de rijkeren onder ons leven, waardoor mensen weer studies gaan volgen en meer stress en werkdruk krijgen, waardoor men geen tijd meer heeft om een gezin te stichten voor men zo oud is dat men onvruchtbaar is geworden, of men dood neervalt door een hartaanval of een beroerte van de stress!
Waarom vergrijst de autochtone bevolking dan zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist averechts.
Zolang mensen hun best blijven doen om meer te verdienen, blijft de economie groeien, en dat is alleen maar een stimulans voor bevolkingsgroei.
Yesssss, dan mag ik dus blijven!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef pisnicht het volgende:
Alle mensen die op een even dag geboren zijn afmaken.
Of alle mensen die niet op een schrikkeldag geboren zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Yesssss, dan mag ik dus blijven!!
iets met post-WW2-baby-boom enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom vergrijst de autochtone bevolking dan zo?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Geboortebeperking. Dat hoef ik toch niet verder te onderbouwen..
Lijkt me niet de enige verklaring. Waarom nemen die baby-boomers niet 3 kinderen per gezin?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
iets met post-WW2-baby-boom enzoI
Doen ze wel, maar staat niet helemaal in verhouding tot de 10 kinderen per gezin met de babyboom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me niet de enige verklaring. Waarom nemen die baby-boomers niet 3 kinderen per gezin?
2 babyboomers die samen 3 kinderen krijgen.....ik zie dan niet in hoe de bevolking dan zou kunnen vergrijzen; dan zouden er MEER jongeren geboren worden dan dat er mensen vergrijzen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Dhr.Donder het volgende:
[..]
Doen ze wel, maar staat niet helemaal in verhouding tot de 10 kinderen per gezin met de babyboom.
Nee, want die babyboomers beginnen nu pas met vergrijzen, en daar zijn er veel meer van dan enig andere levende generatie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
2 babyboomers die samen 3 kinderen krijgen.....ik zie dan niet in hoe de bevolking dan zou kunnen vergrijzen; dan zouden er MEER jongeren geboren worden dan dat er mensen vergrijzen.
Dat is jouw (nogal vergezochte) interpretatie ervan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef ToT het volgende:
De langere post lees ik ff zodra ik tijd heb (drukdrukdruk)
@ laatste post: op de Georgia Guidestones staat er iets over dat er "eerlijke wetten" moeten komen die passen bij de overtreding.
Oftewel: een brood stelen --> doodstraf. Zo hou je de bevolking mooi in toom.
Spartaanse praktijken dus?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef ToT het volgende:
De langere post lees ik ff zodra ik tijd heb (drukdrukdruk)
@ laatste post: op de Georgia Guidestones staat er iets over dat er "eerlijke wetten" moeten komen die passen bij de overtreding.
Oftewel: een brood stelen --> doodstraf. Zo hou je de bevolking mooi in toom. Of nog betre: je selecteert wie er kinderen mogen krijgen; alleen optimale koppels mogen dat of zo.
Neuh je laat gewoon alleen de landen over waar aan geboorte beperking gedaan wordt zoals het westen. Hier is het geboortecijfer 1.7 per gezin. Dus de autochtone bevolking krimpt(!) (want geboortecijfer onder de twee) de enige rede dat we hier in Nederland nog een bevolkingsgroei kennen zijn de gelukzoekers die hard nodig zijn om onze economie draaiende te houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef Terecht het volgende:
Een andere kwestie die nog niet naar voren is gebracht is wat je zou moeten doen als je de wereldpopulatie naar het gewenste aantal hebt teruggebracht. Hoe zorg je ervoor dat dat ook zo blijft? Moet je hopen dat mensen ineens de geneugten gaan zien die een geringe wereldbevolking mogelijk met zich meebrengt? Of moet je actief blijven volhouden in je methodes waarmee je de bevolkingsaantallen omlaag hebt gebracht, voor zover dat uberhaupt mogelijk is?
Bij 'fair laws' denk ik juist eerder aan lichtere straffen, als in niet-excessief dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:16 schreef ToT het volgende:
Maar als per 2 vergrijzende mensen er 3 kinderen zijn, zouden er dus meer jongeren dan ouderen zijn.
@ vergezochte interpretatie: tuurlijk vergezocht, maar hoe denk jij dan dat het aangepakt wordt?
@ Wombcat, eigenlijk dus het zelfde wat ik ook al bedoelde.
Ik ben totaal niet geschoold in deze materie, vandaar een aantal vragen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dus ik zou gewoon beginnen met de bevolking in landen waar niet aan gezinsplanning gedaan wordt uit te steriliseren door oestrogenen en progestoron (de pil) in het drinkwater te stoppen, dan lost het probleem zich daarna vanzelf op.
Oestrogenen geven als de gebruikster >50 jaar is een verhoogde kans op borst- en endometriumkanker. En geeeft een iets verhoogde kans op trombose. Zodra je stopt met het innemen van het besmette water zul je in je eerstvolgende cyclus weer vruchtbaar zijn net als stoppen met de pil.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet geschoold in deze materie, vandaar een aantal vragen:
hoe permanent zijn de effecten van oestrogenen en progesteron?
zijn de genoemde stoffen afbreekbaar of blijven ze achter in het milieu met mogelijk schadelijke effecten?
Er gaan verhalen in de rondte dat de aardbevingen in Iran waren veroorzaakt door het toevoegen van 15% MTBE aan de benzine in Europa. Mede doordat de fabrieken waar dit gemaakt werd rond die tijd in bedrijf zijn genomen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
Cool effect, dat Hydroseismicity. Al lees ik verschillende verklaringen erover, maar als je zoiets zou kunnen veroorzaken kun je flink wat schade aanrichten inderdaad.
Alleen zitten we dan weer met het probleem dat het niet "gericht" genoeg is, straks spoel je de bunkers van de elite ook weg
Oh ja, in bepaalde hoeveelheden is het inderdaad naar spul, dat zonder meerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Er gaan verhalen in de rondte dat de aardbevingen in Iran waren veroorzaakt door het toevoegen van 15% MTBE aan de benzine in Europa. Mede doordat de fabrieken waar dit gemaakt werd rond die tijd in bedrijf zijn genomen.
Het is een vrij groot verhaal, en het enge is dat de watervrije ethanol een serieus onderwerp van discussie is geweest, en dat er nog veel onduidelijkheid over bestaat.
http://www.gezondheid.nl/nieuwsartikel.php?nieuwsartikelID=1153
Nog enger vind ik dan ook dat dit erg dicht bij de alcohol ligt die we drinken, echter zit daar water bij.
Ach, in de scheikunde zijn er wel meer stoffen die "los" gevaarlijk zijn en gecombineerd zelfs levensbenodigd kunnen zijn. Natrium en Chloride los =quote:Nog enger vind ik dan ook dat dit erg dicht bij de alcohol ligt die we drinken, echter zit daar water bij.
En nog enger is het feit dat het grootste deel van de motoren in auto's dit spul niet goed kunnen verbranden, en dit dus hetzelfde effect heeft als in het artikel. In mindere mate uiteraard.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh ja, in bepaalde hoeveelheden is het inderdaad naar spul, dat zonder meer
Maar het lastige is het "sturen" van die regen en daarmee op de juiste plek een aardbeving op te wekken. Dan zou je ver van tevoren (veel verder dan nu mogelijk is) alle luchtstromingen en weersverwachtingen moeten kennen.
Maar een Quake On Demand is wel nasty
Er bestaat dan ook nog zoiets als MTBEquote:Ethylalcohol wordt op zeer grote schaal bereid door vergisting van suikers. Het is in voldoende zuivere vorm ook zeer brandbaar en kan in verbrandingsmotoren als weinig vervuilende brandstof worden gebruikt, omdat de verbrandingsproducten relatief schoon zijn (in theorie enkel koolstofdioxide en water). In Brazilië rijden veel auto's op bio-ethanol. Deze bio-ethanol wordt gewonnen uit vergist sap van suikerriet m.b.v. destillatie. In landen als Brazilië, de Verenigde Staten en sinds 1 januari 2007 ook in Nederland wordt ethanol ook vermengd met gewone benzine. Het geschikt maken van auto's voor het rijden op ethanol vergt maar een zeer kleine aanpassing. Vermengd met methanol en kleurstof wordt het verkocht als brandspiritus voor huishoudelijk gebruik. De methanol zorgt er tevens voor dat de brandspiritus niet gedronken kan/mag worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/MTBEquote:Aan benzine wordt sinds 1988 vaak methyl-tert-butylether (MTBE) toegevoegd om de klopvastheid te verhogen. Vroeger werd daarvoor het zeer giftige tetraëthyllood (TEL) gebruikt (loodhoudende benzine). Ook aan MTBE worden tegenwoordig schadelijke eigenschappen toegerekend en een verbod op gebruik ervan mag wellicht in de toekomst dan ook worden verwacht.
Het toepassen van een zuurstofhoudende hulpstof, zoals MTBE, zorgt voor een schonere verbranding en vermindering van de uitstoot van milieubelastende stoffen.
In de Europese Unie mag benzine maximaal 15% MTBE bevatten.
*Kuch!*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef Smolderbeard het volgende:
[ afbeelding ]
OE! OE! OE! OE! OE!
Ik heb een goeie!
Organiseer een tweede Woodstock!
Precies wat de Codex volgens sommigen inhoudt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:46 schreef Oversight het volgende:je kunt mensen verbieden om zelf voedsel te produceren,... en dan het bestaande voedsel manipuleren.
Wel ff wat orginele zaden invriezen voor na die tijd natuurlijk....
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef ToT het volgende:
Precies wat de Codex volgens sommigen inhoudt.
Nee, want ik ben beter dan het gros van het klootjesvolk dat deze planeet vervuilt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:26 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die de wereldbevolking wil decimeren dient zijn haat voor zijn/haar medemens eens op zichzelf te richten en zichzelf te verhangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, want ik ben beter dan het gros van het klootjesvolk dat deze planeet vervuilt.
Het is niet bedoeld om mij op de kast te jagen, het is bedoeld om jouw motivatie voor je mensenhaat te rationaliseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stelling dat jij "beter" bent is qua waarde volledig afhankelijk van de definitie van "beter". Wat maakt jou beter dan de shagrokende loodgieter die ons sanitaire systeem draaiend houdt? Ben jij onmisbaar?
Alleen het feit al dat jij denkt dat je "beter" bent, maakt je inferieur, want je geeft een subjectieve definitie aan een abstract woord.
Waarom neem jij alles zo serieus?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld om mij op de kast te jagen, het is bedoeld om jouw motivatie voor je mensenhaat te rationaliseren.
Die stelling dat jij "beter" bent is qua waarde volledig afhankelijk van de definitie van "beter". Wat maakt jou beter dan de shagrokende loodgieter die ons sanitaire systeem draaiend houdt? Ben jij onmisbaar?
Alleen het feit al dat jij denkt dat je "beter" bent, maakt je inferieur, want je geeft een subjectieve definitie aan een abstract woord.
Ten eerste wens ik mensen zelden persoonlijk dood. Dat is zo simpel. Ten tweede, als je enigszins had opgelet, had je gemerkt dat ik alleen de mensenhaters doodwens.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Overigens ben je nog hypocriet ook, volgens mij ben jij ongeveer recordhouder doodsbedreigingen/verwensingen op fok.
Omdat alles serieus is. We zitten op een planeet vol sexy chicks waar farmaceutische bedrijven zoals Baxter International pogingen tot globale pandemie doen. Kunnen mensen wel heel stoer doen alsof ze het er mee eens zijn dat een percentage van de wereldbevolking kapot moet, maar dat is oeverloos gezever. De aardbol trekt de hoeveelheid mensen niet omdat wij afhankelijk worden gehouden van technologieën die onze aardbol verneuken. De mensheid de schuld geven is symptoombestrijding, in plaats van oorzaakbestrijding. De werkelijke schuld ligt bij de figuren die ons afhankelijk houden van benzineverbranding.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:55 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waarom neem jij alles zo serieus?
Toch neem ik bijna niets al te serieus, zeker op fok niet. Scheelt je een hoop woedeuitbarstingenquote:
Goed gerationaliseerd van je. Houd je oogkleppen maar op en consumeert verder, schaap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Toch neem ik bijna niets al te serieus, zeker op fok niet. Scheelt je een hoop woedeuitbarstingen![]()
Tsja, je kunt op fok en youtube proberen serieus te doen tussen de zwakzinnigen, of je kunt bijvoorbeeld naar een universiteit gaan om eens echt serieus op relevante zaken in te gaan. Maar dat is vast wat te hoog gegrepen voor jou, oogkleppen of niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Goed gerationaliseerd van je. Houd je oogkleppen maar op en consumeert verder, schaap.
Alsof een universiteit garant staat voor verheffing boven de afhankelijke kudde. De universiteit is afhankelijk van corporatieve geldschieters die onderzoek betalen/aanzetten. In dat kader zijn universiteiten afhankelijk van grote corporaties die het geld hebben om dure onderzoeken te vergoeden. Grote corporaties als Shell en farmaceuten als Baxter International.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tsja, je kunt op fok en youtube proberen serieus te doen tussen de zwakzinnigen, of je kunt bijvoorbeeld naar een universiteit gaan om eens echt serieus op relevante zaken in te gaan. Maar dat is vast wat te hoog gegrepen voor jou, oogkleppen of niet.
En u consumeert niet?
Vanuit WW3 een voedseltekort, schaarste, regulatie m.b.t. alle basisbehoeften (nog niet check)quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:59 schreef Dragorius het volgende:
Internet oprichten (check)
"Vrije" informatiestroom (check)
Propaganda (deels check)
WW 3 (nog niet check)
Vanuit WW3 een voedseltekort, schaarste, regulatie m.b.t. alle basisbehoeften (nog niet check)
Dan dunt de wereld vanzelf uit
Dude, wie hou jij voor de gek?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat alles serieus is. We zitten op een planeet vol sexy chicks waar farmaceutische bedrijven zoals Baxter International pogingen tot globale pandemie doen. Kunnen mensen wel heel stoer doen alsof ze het er mee eens zijn dat een percentage van de wereldbevolking kapot moet, maar dat is oeverloos gezever. De aardbol trekt de hoeveelheid mensen niet omdat wij afhankelijk worden gehouden van technologieën die onze aardbol verneuken. De mensheid de schuld geven is symptoombestrijding, in plaats van oorzaakbestrijding. De werkelijke schuld ligt bij de figuren die ons afhankelijk houden van benzineverbranding.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:28 schreef ToT het volgende:
Edit: drinken en Fok!ken gaat niet goed samen!![]()
![]()
De afhankelijkheid van een universiteit aan grote corporatieve geldschieters valt reuze mee hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof een universiteit garant staat voor verheffing boven de afhankelijke kudde. De universiteit is afhankelijk van corporatieve geldschieters die onderzoek betalen/aanzetten. In dat kader zijn universiteiten afhankelijk van grote corporaties die het geld hebben om dure onderzoeken te vergoeden. Grote corporaties als Shell en farmaceuten als Baxter International.
Natuurlijk is een universiteit een perfect platform voor een intelligente individu om zijn/haar weg te banen. Die weg is grotendeels afhankelijk van de inzichten in samenwerking van die individu zelf, niet van de universiteit, en alhoewel de universiteit een groot scala aan mogelijkheden in samenwerking biedt, blijft die samenwerking tot op zekere hoogte afhankelijk van grote corporatieve belangen.
Het is heftig spul.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:43 schreef ToT het volgende:
Goftedomme, kan ik weer gaan stofzuigen: my brain just exploded door die website!
http://www.uvt.nl/univers(...)en/2008/bijlage2.pdfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De afhankelijkheid van een universiteit aan grote corporatieve geldschieters valt reuze mee hoor.
NWO!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:36 schreef Stigmator het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/univers(...)en/2008/bijlage2.pdf
pagina 99
ik was geïnteresseerd voor mijn school..
bespaart anderen weer zoekwerk
Ik wist dat iemand dat ging zeggen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
NWO!
Pagina 50, linkerkant.
Van de OP:quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:36 schreef YuckFou het volgende:
Mis ik op 2 pagina's gezever nou de wellicht kankerverwekenden gen-soja, gen-mais en gen-granen van Monsanto?
Dat lijkt me verreweg t makkelijkst, vrijwel iedereen eet, op een paar "levend van licht"mafkezen na, dus als je zorgt dat t voedsel kankerverwekkend is dan ben je in een paar generaties van je probleem af lijkt me
quote:Stelselmatig met de Codex Allimentarius alle vitamines uit groente en fruit uitbannen, en zware landbouwgiffen, bestraling en genetische manipulatie toestaan of zelfs verplichten.
Gewoon omdat het kan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef 2cv het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:10 schreef _Towelie het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan?
Als dat het geval zou zijn dan schieten we er nog niet veel me op want dan worden die vrouwen die nu als mooi gedefinieerd worden weer als mindere beschouwd puur omdat het gemiddelde dan hoger ligt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Als je dat doet bestaan er geen lelijke vrouwen meer met veels te kleine tieten
![]()
gelijk doen dus alle vrouwen met cup < C in rijen van vier opstellen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef 2cv het volgende:
Dus ook veel dikkertjes in jou ideale wereld?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Als je dat doet bestaan er geen lelijke vrouwen meer met veels te kleine tieten
![]()
gelijk doen dus alle vrouwen met cup < C in rijen van vier opstellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |