Er is nu al een maissoort ontwikkeld die mensen onvruchtbaar maakt. Dit is als anti-conceptiemiddel bedoeld. (Ik heb hier nog ergens een ouwe Quest liggen waar dat in staat.)quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef Cerbie het volgende:
Voedseladditieven die een meerderheid van de bevolking onvruchtbaar maken. Dat duurt misschien wat langer, maar de voordelen zijn onder andere:
- het is relatief schoon (schoner dan massamoord of een kernoorlog);
- grote kans dat het kwaad al geschied is voordat mensen erachter komen;
Denk bijvoorbeeld aan de vele oestrogenen in onze omgeving, hoe beter de ontwikkeling van een land is, hoe meer oestrogenen er in de leefomgeving voorkomen. Wat dat betreft zijn ze in Afrika beter af dan hier. En natuurlijk al die fyto-oestrogenen, misschien zitten de vegetariërs wel in het complot.
Probleem daarmee is dat je het nooit zo ver vrijwillig kunt doorvoeren dat men echt op de 500 miljoen inwoners uitkomt, wat de NWO zou willen, en een gedwongen geboortebeperking zou hier in het westen nooit lukken. Wetsveranderingen in democratische landen enzo, tegensputterende burgers etc.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Geboortebeperking. Dat hoef ik toch niet verder te onderbouwen..
Lijkt een zinloze opmerking, maar is het niet: bio-brandstof begint een hype te worden, maar als alle boeren in armere landen vooral bio-brandstofgewassen gaan verbouwen (zoals koolzaad enzo), komt er al een aardig voedseltekort.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:17 schreef Hojdhopper het volgende:
Voedselvoorraden gebruiken als brandstof...
Gevolg: voedsel raakt op, werelwijde oorlog, doden.
Voordeel: oplossing voor het fossiele brandstof tekort
Nadeel: beetje onmenselijk..
Ik snap hier echt helemaal niks van...quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef Trommeldaris het volgende:
In Afrika beginnen ipv het rijkere westen. Waarom zouden ze dat doen? Zodat ze een apenleger met hakmessen overhouden?
Aarde is niet berekend op zoveel mensen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef 2cv het volgende:
WAAROM zou je de wereldbevolking willen decimeren ?
Hoe?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat een dom gedoe...beginnen waar het begint natuurlijk!
Steriel maken van mensen! Klaar...
Leesvoer!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef 2cv het volgende:
Ik mag dan een beetje een nihilistische misantroop zijn, maar waarom niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef 2cv het volgende:
Ja dat bv! Het is niet moeilijk hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe?
Via voedsel? Vaccinaties? Of wat anders?
Mobieltjes! Er wordt gezegd dat die straling ook interessante werkingen kan hebben op erfelijk materiaal.
Gewoon een nieuwe gadget op de phone ontwikkelen die een NOG snellere Internetverbinding nodig heeft, waardoor je een signaal met een NOG hogere intensiteit nodig hebt, waardoor heeeeel onopvallend een klein percentage van de mensen steriel wordt. Kan niet aan de mobieltjes liggen volgens onderzoekers, want het overgrote deel van de mensheid heeft geen last er van.
Signaal wordt nog intenser, nog een paar meer steriel, en dat in combinatie met steriliteit door bepaald soort genetisch gemanipuleerd voedsel...weer een KLEIN percentage uiteraard, en alle kleine beetjes bij elkaar zorgen voor een grotere groep steriele mensen waarbij de oorzaak verdomd moeilijk te achterhalen valt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef dawg het volgende:
zorgen dat door de pil vrouwen onvruchtbaar worden.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik mag dan een beetje een nihilistische misantroop zijn, maar waarom niet?
Als je de bevolking wilt decimeren, waarom zou je dan beginnen in een land waar relatief hoog opgeleide mensen leven. Dan hou je dus een land over met onderontwikkelde mensen die elkaar afslachten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal niks van...
Nou die paupers uit het oost blok mogen ook gedecimeerd worden..quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Als je de bevolking wilt decimeren, waarom zou je dan beginnen in een land waar relatief hoog opgeleide mensen leven. Dan hou je dus een land over met onderontwikkelde mensen die elkaar afslachten.
Als je zo graag de wereldbevolking wilt decimeren kan je beter beginnen in een continent als Afrika, waar er teveel mensen zijn, die ook nog eens - economisch gezien - waardeloos zijn.
Zo beter?
Wat helaas vooral laagopgeleide paupers stimuleert tot het nemen (lees niet aborteren) van kinderen die ze niet eens kunnen betalen laat staan opvoeden...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:28 schreef marcel-o het volgende:
Depopulatie geloof k niet in zolang ze zwangerschap/kinderen krijgen, promoten
je krijgt geld toeals je jezelf vermenigvuldigd
Maar da's niet zo gecontroleerd, straks spoel je je heilige 500,000,000 wegquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:31 schreef Bankfurt het volgende:
Een global Tsunami opwekken mbv remote control per sateliet lijkt mij de makkelijkste methode.
Echte mannen drinken bierquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:34 schreef cerror het volgende:
Mannen impotent maken door wat in het drinkwater te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |