Dus met een compteent immuunsysteem merk je het niet eens.quote:Because the viruses are weakened, infection is unlikely to result in influenza illness symptoms since the vaccine viruses have not been shown to mutate into typical or naturally occurring influenza viruses.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef switchboy het volgende:
Haha![]()
Het nadeel van spray vaccins is dat de immuun activatie sterk verschilt van persoon tot persoon. Hierdoor kan het voorkomen dat je een te lage immuun respons krijgt en dus een te lage antistoftiter ontwikkeld. Daarom hebben injecties de voorkeur.
De hoeveelheid particles die je binnenkrijgt door close contact met een spray gevaccineerd persoon is waarschijnlijk te laag om zelf een adequate titer op te bouwen.
[..]
Dus met een compteent immuunsysteem merk je het niet eens.
Daarbij komt dat het hier alleen om de virus particles gaat. Dus hier zouden 0 hulpstoffen bijzitten. Dus geen rede voor jullie om op je achterpoten te gaan staan.
Kan wel maar je zult er niet ziek van worden en er zal ook geen kwik inzitten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet bang te zijn dat ik besmet wordt door iemand waarbij het virus in z'n neus vrolijk rondtiert?
Heb jij je neus en keel amandelen nog?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef switchboy het volgende:
Haha![]()
Het nadeel van spray vaccins is dat de immuun activatie sterk verschilt van persoon tot persoon. Hierdoor kan het voorkomen dat je een te lage immuun respons krijgt en dus een te lage antistoftiter ontwikkeld. Daarom hebben injecties de voorkeur.
De hoeveelheid particles die je binnenkrijgt door close contact met een spray gevaccineerd persoon is waarschijnlijk te laag om zelf een adequate titer op te bouwen.
[..]
Dus met een compteent immuunsysteem merk je het niet eens.
Daarbij komt dat het hier alleen om de virus particles gaat. Dus hier zouden 0 hulpstoffen bijzitten. Dus geen rede voor jullie om op je achterpoten te gaan staan.
Echt hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:31 schreef Dragorius het volgende:
Zeg nee tegen de spray
ik denk ik ga alvast lobby'en voor de anti-brigade
Sommige dingen moet je je niet te persoonlijk aantrekkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef Oversight het volgende:Ben ik nou trots of beledigd ?
.... of zou dat per dag verschillen?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je je niet te persoonlijk aantrekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |