Lees die quote van jezelf eens opnieuw lieverdquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Wat zijn jullie trouwens een partij ranzig
Ik ga ff spuiten in het oog painten!
en erger nog, toen met dat oog, toen rende ik meteen daarna ff snel naar de winkel voor een pakje peuken, zegt de mevrouw bij de Super aan de peukenbalie, ach kind, wat heb je aan je oog?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel eens gehad dat ik vrolijk naar de winkel ben gegaan met klonten cum in mn haar
Oooooooh baaaaaaaahquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Nonneke het volgende:
Nouja sperma is smerig, maar ik heb ook ooit een vriendinnetje gehad, die als ze het bed verliet een heel spoor achter liet, ik zweer het je een naaktslakkenspoor is er NIKS bij !
Sperma is heul niet smerigquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Nonneke het volgende:
Nouja sperma is smerig, maar ik heb ook ooit een vriendinnetje gehad, die als ze het bed verliet een heel spoor achter liet, ik zweer het je een naaktslakkenspoor is er NIKS bij !
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en erger nog, toen met dat oog, toen rende ik meteen daarna ff snel naar de winkel voor een pakje peuken, zegt de mevrouw bij de Super aan de peukenbalie, ach kind, wat heb je aan je oog?
Ik voelde wel wat maar wist niet dat t dr zo gruwelijk uit zag![]()
Heb ik iets gemompeld over hooikoorts en ben ik heel snel weer weggehold
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en erger nog, toen met dat oog, toen rende ik meteen daarna ff snel naar de winkel voor een pakje peuken, zegt de mevrouw bij de Super aan de peukenbalie, ach kind, wat heb je aan je oog?
Ik voelde wel wat maar wist niet dat t dr zo gruwelijk uit zag![]()
Heb ik iets gemompeld over hooikoorts en ben ik heel snel weer weggehold
quote:
Ik postte wéér door het slotjequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
Wat isser popje?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzzz, zit dat streepje bij de piem0l aan de bovenkant of aan de onderkant?
Dat mens werkt daar nu nog en ik schaam me soms nog als ik dr ziequote:
Wacht ik ga kijken, momentquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik postte wéér door het slotje
Maar goed; vraagje aan de kenners:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat mens werkt daar nu nog en ik schaam me soms nog als ik dr zie
Nou vooral als ze het aan 1 oog hebben zijn ze verdacht ja!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]alle lekkere vrouwelijke collega's die ooit hooitkoorts hebben zijn vanaf nu verdacht
Bedankt voor deze mooie gedachte!
Alsof minder lekker collega's geen sperma in hun oog kunnen krijgen. Dat wil jij je alleen niet voorstellen, denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]alle lekkere vrouwelijke collega's die ooit hooitkoorts hebben zijn vanaf nu verdacht
Bedankt voor deze mooie gedachte!
quote:
Owkiesquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
onderkant!
quote:
Nou na een avond zuipen en shoarma is het toch niet helemaal fris meerquote:
Ja duhquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat wil jij je alleen niet voorstellen, denk ik
Nou ja, je kan het maar niet weten hequote:
Ik wachtte d'r al opquote:
Ik had geen berichten die opgeslagen hoefden te worden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
Sla je je berichten wel op met die logische beredenering van je Greysie![]()
En we willen nog steeds dat je het verteld
Moeten we nu gaan kijken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzzz, zit dat streepje bij de piem0l aan de bovenkant of aan de onderkant?
Kwestie van goed mikken leer ik hier vanavondquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou vooral als ze het aan 1 oog hebben zijn ze verdacht ja!
T zou knap zijn als je in twee ogen tegelijk gesprietst wordt
Je had MM moeten zienquote:
Ja het schijtn dat het smaakt naar hetgeen de heren etenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou na een avond zuipen en shoarma is het toch niet helemaal fris meer
Mijn mannetje eet geen shoarma. En als hij gezopen heeft heb ik het ook en dan proef ik het toch niet meerquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had MM moeten zien
*naar MM toe loopt*
-Ik moet even wat kijken!
*broek open maakt van MM*
*MM grote grijns opzet omdat ie denkt dattie gezogen wordt
" Wat doe je?"
-Ik moet even iets tjekken voor ElisaB
""
" Zucht"
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had MM moeten zien
*naar MM toe loopt*
" Wat doe je?"
""
" Zucht"
Gewoon even knijpen net voor het moment en dan loslaten alsof er een kurk uit een champagnefles knalt! Hupsakee!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kwestie van goed mikken leer ik hier vanavond
Ananas voerenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan op je bouwen hequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
Je had MM moeten zien
*naar MM toe loopt*
" Wat doe je?"
""
" Zucht"
Veel chocolade en cola doet het goed jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja het schijtn dat het smaakt naar hetgeen de heren eten
Dat is gewoon evil en helemaal niet om te lachenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had MM moeten zien
*naar MM toe loopt*
" Wat doe je?"
""
" Zucht"
Ik heb een duikbril aangeschaftquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je voortaan je ogen dicht hebt als ie m in je gezichtsveld houdt
Q!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had MM moeten zien
*naar MM toe loopt*
" Wat doe je?"
""
" Zucht"
Ik lag toch best wel dubbelquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is gewoon evil en helemaal niet om te lachen
Maar we zitten allemaal wel een beetje op jouw spannende verhalen te wachten hoor, ik had zelfs al opnieuw ingeschonken !quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is hier normaal altijd zo keurig
Geen sleaze en dirt in je inbox?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had geen berichten die opgeslagen hoefden te worden.
Denk ik. Hoop ik.
En nee.
Ja, serieusquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veel chocolade en cola doet het goed ja![]()
Dus MrSubtle, down die brownies maar mooi zelf
En dattie zijn broek dichthoudt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, serieusIk zal MM eens sturen naar hier.
Ik ben dol op chocoladequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veel chocolade en cola doet het goed ja![]()
Dus MrSubtle, down die brownies maar mooi zelf
quote:
Lag zowat naast de bankquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is gewoon evil en helemaal niet om te lachen
Nee, jij was heel het weekend wegquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen sleaze en dirt in je inbox?
Wat? Het werktquote:
Je kan er ook gewoon zelf mee naar de huisarts gaan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Ynske het volgende:
wanneer was dat programma van die genante ziektes ook alweer?
Dat speelt hier al de hele avondquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon zelf mee naar de huisarts gaan!
Over wie ik zou willen zoenen bij het flessendraaispelletje in het keurige huisje?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Maar we zitten allemaal wel een beetje op jouw spannende verhalen te wachten hoor, ik had zelfs al opnieuw ingeschonken !
quote:
ga lekker fietsenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon zelf mee naar de huisarts gaan!
ja! ikke ook gvdquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Maar we zitten allemaal wel een beetje op jouw spannende verhalen te wachten hoor, ik had zelfs al opnieuw ingeschonken !
11 uur op RTL5quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Ynske het volgende:
kijkquote:
Dat vroeg ik net ook al, ik dacht ook zondagavond, maar kan het niet vindenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Ynske het volgende:
Dit hier is meer een kwestie van 'we laten alles gewoon ongegeneerd overal heen vliegen'.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik dacht niet dat ik gepijpt zou worden, het is immers vandaag niet pinksteren én pasen
Ik dacht dat ik stiekem-ruk-controle kreeg
Wát? isdat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik dacht niet dat ik gepijpt zou worden, het is immers vandaag niet pinksteren én pasen
Ik dacht dat ik stiekem-ruk-controle kreeg
zometeen dus rtl5quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik net ook al, ik dacht ook zondagavond, maar kan het niet vinden
[..]
Dit hier is meer een kwestie van 'we laten alles gewoon ongegeneerd overal heen vliegen'.
quote:
Jij bent erg rustigquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik net ook al, ik dacht ook zondagavond, maar kan het niet vinden
[..]
Dit hier is meer een kwestie van 'we laten alles gewoon ongegeneerd overal heen vliegen'.
Oh joy!quote:
*PETS*quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ik net in een voorprog niet een (heel mooi) minimeisje met 2 gebroken beentjes?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh joy!
Ik ga hem vast op 5 zetten, zodat we hier weer synchroon kunnen IEHHHHHHHHHH-en zometeen!
EUJ!quote:
Ja! nog een wodka. Dan voor ik daarna de stiekeme ruk controle wel uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga nog maar inschenken, Qwea nog een Vodka ?
Zo maar hopen op flink wat genante ziektes op rtl5
Tot zoquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Oeh tis droog dus ik ren ff snel met de honden, niet te snel gaan he
Hij moet 's ochtends werken en ik niet. Dus ik ben er wel eens uitgegaan om hem een kus te geven.. keek ik door het raampje, zat ie zn eigen stiekem zonder mij af te rukkenquote:
Hihihihihiquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef MikeyMo het volgende:
Q zit nou al 4 minuten te huilen van het lachen hier
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Als ik PM krijg ik toch niks terugHeb je me sleaze en dirt gePMd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeg moet ik jou nu ook opvoeden?quote:
MM, zég dat ze dit soort dingen niet zomaar moet postenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij moet 's ochtends werken en ik niet. Dus ik ben er wel eens uitgegaan om hem een kus te geven.. keek ik door het raampje, zat ie zn eigen stiekem zonder mij af te rukken![]()
Ja hoor, wat jij wilquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg moet ik jou nu ook opvoeden?
Nee zeggen is JA krijgen.Linksaf? is rechtsaf enz.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef MikeyMo het volgende:
Q zit nou al 4 minuten te huilen van het lachen hier
Maar het is het goede programma niet!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef Bamba het volgende:
Ga ik naar de wc,kom ik terug...Is de laptop opnieuw aan het opstarten door de kat die op het toetsenbord ligt.
Ik heb de tv hier ook op rtl 5 staan
"JE MOET DAT SOORT DINGEN NIET ZOMAAR POSTEN!"quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij moet 's ochtends werken en ik niet. Dus ik ben er wel eens uitgegaan om hem een kus te geven.. keek ik door het raampje, zat ie zn eigen stiekem zonder mij af te rukken![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
Als je dus net zit te kijken of het al komt
[ afbeelding ]
Ja wel een andere dan eerder altijd was, ik denk dat die serie is afgelopen, tis nu tieners met genante problemenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Nee, da's heel een ander programma dat om 23.00 uur komt op RTL5
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
MM, zég dat ze dit soort dingen niet zomaar moet posten
Hé, die piem0l die ken ik!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis idd nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Nee, da's heel een ander programma dat om 23.00 uur komt op RTL5
Hoe moet je ze dan posten, als het niet "zomaar" mag?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
"JE MOET DAT SOORT DINGEN NIET ZOMAAR POSTEN!"
Bij z'n nick ga ik ieg wel grinnikenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
Noooo Qwea TMI, dat kan je die jongen niet aan doen. Volgende keer als hij lief met een hondje staat te knuffelen kan niemand hem zonder te grinniken aankijken
En Elisa![]()
![]()
![]()
En Greys; 't was jouw beurt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
Noooo Qwea TMI, dat kan je die jongen niet aan doen. Volgende keer als hij lief met een hondje staat te knuffelen kan niemand hem zonder te grinniken aankijken
Ontstoken piercingsquote:http://www.tvgids.nl/programma/8542626/Embarrassing_teenage_bodies/
Realityprogramma
over gênante medische aandoeningen bij tieners, zoals zweetvoeten, ontstoken piercings, acne en soa's. Een team van artsen rijdt met een mobiele kliniek door het land om jongeren te hulp te schieten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
NiesliefIk ben inmiddels op de hoogte wat er zo al bij een vrouw uit dr neus komt druipen tijdens het niezen
Ho ho, ergens in de les over anatomie van de vrouw heb je iets gemist geloof ikquote:
[ afbeelding ]
Oh wacht, ik loop mee!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
Ga eens van bank naar bed. Niet te snel doorposten
Ik weet niet beter dan dat het altijd hier over gaat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Qwea het volgende:
we moeten vaker dit soort avond onderwerpen doen!![]()
![]()
Dacht het niet hoor alleen bij vrouwen noemen ze het andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, ergens in de les over anatomie van de vrouw heb je iets gemist geloof ik
Met greys erbij? Echniequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het altijd hier over gaat?
Ja, want we hebben het hier nog nooooooit over gehad, wilde je zeggen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Qwea het volgende:
we moeten vaker dit soort avond onderwerpen doen!![]()
![]()
Slaapze!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen, de wekker gaat weer veel te vroeg morgen.
Trusten stelletje smeerpoetsen!
Da's Loveless zijn piem0l! Die herken ik uit duizenden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet dreamsquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen, de wekker gaat weer veel te vroeg morgen.
Trusten stelletje smeerpoetsen!
Nou, precies. Hebben we het wel eens over stiekem-ruk-controle gehad? Of over sperma in je oog/haren en ermee naar de winkel gaan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want we hebben het hier nog nooooooit over gehad, wilde je zeggen?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik lig ook in bed
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jawel!quote:
zei ik tochquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh, dit programma komt toch aardig in de buurt hoor!
Het is zelfs met dezelfde mensen, dus het is wel dat programma maar dan met tieners!
Ik zal al vieze onderbroeken langskomen en de chlamydiatest kwam ook weer langs
Zelfde voice over ook.
Nee ook dat niet eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lig je lafjes aan je zak te trekken?
Ah genante aandoeningen bij genante mensenquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
En nu zal MM in t echt door heel F & F als ouwe rukker begroet worden
Een post die niet over sex gaatquote:
Het hele repertoire komt weer langs hoor!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zei ik tochalleen jammer dat het over zweetvoeten gaat (volgens tvgids.nl
)
Volgens mij vond ie t zowat stoer of zoquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
Echt... WIE gaat er nou zo met zijn piemel voor de ghanse natie en omstreken zo op tv liggen
Pics!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Solly!
Maar ik ben wel flink nat nu hoor
Hou toch op jij!quote:
Wie? Ik?quote:
Gauw dan hij is de hond nog buitenlaten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh wacht, ik loop mee!
(naar mijn eigen bed hoor-van-MI-etje)
Nou als je gaat visualiseren wat wij beschrijven kan je mss beter t echte werk zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
ik ben zoooo blij dat ik op de logeerkamer lig waar geen tv is
Hoi. Wat een weertje he? Drukke week voor de boeg?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef Qwea het volgende:
ben ik de enige die rtl 5 niet heeft aanstaan?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef Qwea het volgende:
quote:
Oooohquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gauw dan hij is de hond nog buitenlaten.
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:19 schreef Qwea het volgende:
ik ben dus echt niet de enige hequote:
Zie edit!!!quote:
Oei m'n tanden knalden op elkaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
En nu zal MM in t echt door heel F & F als ouwe rukker begroet worden
Nee, oh-oh had me het verkeerde adres gegevenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ontzettend! Zo niet normaal hey dat weer! En jij? nog geneukt?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooooh![]()
edit: Wat denk jij?ik ben met oh-oh hoor!
Sorry dacht dat je een man wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ooooh![]()
edit: Wat denk jij?ik ben met oh-oh hoor!
MM is altijd beursquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, oh-oh had me het verkeerde adres gegevenik was voor niks in Maastricht. Jij? Of was MM nog beurs?
Jij gebruikt nooitquote:
Het hielp nietquote:
Solly MrSquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Solly MrSbtle, kusje gloeiende massageolie er op
?
quote:
Trustequote:
Slaap lekkerquote:
quote:
How sweet!quote:
ja, wát een secreet zegquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]deze had ik even gemist... sinds wanneer ben jij plots vals?
Sinds jij me je foto niet wilde pm-enquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]deze had ik even gemist... sinds wanneer ben jij plots vals?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Sinds jij me je foto niet wilde pm-en
Wahahahahahaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke
Maar ik heb goede hoop dat het wel weer normaal wordt hoor.
Dus het is echt anders normaal gesproken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke
Maar ik heb goede hoop dat het wel weer normaal wordt hoor.
Nou ja, het gaat hier en daar wel flink over de kop nu, vind je zelf ook niet?quote:
Wat denk je zelfquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dus het is echt anders normaal gesproken?
Ok, ik heb genoeg gedeeld hier geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je Q een aanstelster vond
Ik schrok al. Ik zou er ook niet blij mee zijn namelijk als het mij zou overkomen![]()
Voordat jij er was wel ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, godzijdank gaat het niet over mn kop. Mn oog was genoegquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat hier en daar wel flink over de kop nu, vind je zelf ook niet?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat hier en daar wel flink over de kop nu, vind je zelf ook niet?
Het is best wel eens dubbelzinnig en weet ik veel wat, maar zoveel plastische beschrijvingen als vanavond heb ik nog nooit langs zien komen. Heb nog nooit zoveel last van plaatsvervangende schaamte gehad als vanavond geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja doei, mooi niet dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, ik heb genoeg gedeeld hier geloof ik
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, godzijdank gaat het niet over mn kop. Mn oog was genoeg
Ik ben gelukkig veilig... die vraag staat ergens verstopt in 135 SC topics van de afgelopen 2 dagenquote:
Ik zeg liever over mn kop op de wekkert dan in mn oog!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, godzijdank gaat het niet over mn kop. Mn oog was genoeg
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is best wel eens dubbelzinnig en weet ik veel wat, maar zoveel plastische beschrijvingen als vanavond heb ik nog nooit langs zien komen. Heb nog nooit zoveel last van plaatsvervangende schaamte gehad als vanavond geloof ik
Hier nog eentje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is best wel eens dubbelzinnig en weet ik veel wat, maar zoveel plastische beschrijvingen als vanavond heb ik nog nooit langs zien komen. Heb nog nooit zoveel last van plaatsvervangende schaamte gehad als vanavond geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
I second that one!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg liever over mn kop op de wekkert dan in mn oog!
Nee dat kan ik niet maken, dan gaat Greys zich schamen joh!quote:
Ja, en?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet maken, dan gaat Greys zich schamen joh!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg liever over mn kop op de wekkert dan in mn oog!
Nah dan ga ik mezelf schamen straks, lamaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en?
Kom kom, nog even voordat ik ga slapen graag
neheeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah dan ga ik mezelf schamen straks, lama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo maar slapen, als dat nog lukt![]()
Ik denk dat mijn nachtmerries over wattenstaafjes nog sweet dreams waren in vergelijk met de nachtmerries die ik ga krijgen nav de ontboezemingen hier![]()
Wow weer een normale post....quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
Ik wil niet gaan slapen, want dan wordt het morgen, en morgen beginnen de 3 ramp-maanden qua files voor mij... knooppunt A2 bij eindhoven dicht
NEE!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Zullen we onze eigen SC opzetten Greys? Waar we over serieuze onderwerpen gaan praten?
Rukhutten indelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek je daar niets van aan hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet maken, dan gaat Greys zich schamen joh!
Ik mag toch vinden dat het hier en daar wel voor flapperende oren en knipperende ogen en rode wangen zorgde hier? Misschien zegt het meer over mij dan over jullie, dat ik een preutse doos ben, kan prima hoor.
Maar we hoeven het ook niet overal over eens te zijn toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo maar slapen, als dat nog lukt![]()
Ik denk dat mijn nachtmerries over wattenstaafjes nog sweet dreams waren in vergelijk met de nachtmerries die ik ga krijgen nav de ontboezemingen hierik moet altijd zo lachen om jou.
De laatste tijd ook omh -
h trouwens
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea:Gewoon je ogen goed dichthouden, dan kan je niks gebeuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo maar slapen, als dat nog lukt![]()
Ik denk dat mijn nachtmerries over wattenstaafjes nog sweet dreams waren in vergelijk met de nachtmerries die ik ga krijgen nav de ontboezemingen hier
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
ja, zo'n normale post zou ik ook balen vinden!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wow weer een normale post....
Maar da´s wel vet balen zeg.
Dat zei MM ook tegen Qwea, en toenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon je ogen goed dichthouden, dan kan je niks gebeuren!
Hypocrietquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
(En ik heb over een deel ook heel hard gelachen hoor!)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
(En ik heb over een deel ook heel hard gelachen hoor!)
(Alleen niet om alles)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zei MM ook tegen Qwea, en toen
Ja toen keek ze, dom hequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zei MM ook tegen Qwea, en toen
Hee da's mijn koos-naampjequote:
Ik dacht, ik doe een pogingquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, zo'n normale post zou ik ook balen vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |