Hihihihihiquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef MikeyMo het volgende:
Q zit nou al 4 minuten te huilen van het lachen hier
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Als ik PM krijg ik toch niks terugHeb je me sleaze en dirt gePMd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeg moet ik jou nu ook opvoeden?quote:
MM, zég dat ze dit soort dingen niet zomaar moet postenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij moet 's ochtends werken en ik niet. Dus ik ben er wel eens uitgegaan om hem een kus te geven.. keek ik door het raampje, zat ie zn eigen stiekem zonder mij af te rukken![]()
Ja hoor, wat jij wilquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg moet ik jou nu ook opvoeden?
Nee zeggen is JA krijgen.Linksaf? is rechtsaf enz.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef MikeyMo het volgende:
Q zit nou al 4 minuten te huilen van het lachen hier
Maar het is het goede programma niet!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef Bamba het volgende:
Ga ik naar de wc,kom ik terug...Is de laptop opnieuw aan het opstarten door de kat die op het toetsenbord ligt.
Ik heb de tv hier ook op rtl 5 staan
"JE MOET DAT SOORT DINGEN NIET ZOMAAR POSTEN!"quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij moet 's ochtends werken en ik niet. Dus ik ben er wel eens uitgegaan om hem een kus te geven.. keek ik door het raampje, zat ie zn eigen stiekem zonder mij af te rukken![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
Als je dus net zit te kijken of het al komt
[ afbeelding ]
Ja wel een andere dan eerder altijd was, ik denk dat die serie is afgelopen, tis nu tieners met genante problemenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Nee, da's heel een ander programma dat om 23.00 uur komt op RTL5
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
MM, zég dat ze dit soort dingen niet zomaar moet posten
Hé, die piem0l die ken ik!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis idd nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Nee, da's heel een ander programma dat om 23.00 uur komt op RTL5
Hoe moet je ze dan posten, als het niet "zomaar" mag?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
"JE MOET DAT SOORT DINGEN NIET ZOMAAR POSTEN!"
Bij z'n nick ga ik ieg wel grinnikenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
Noooo Qwea TMI, dat kan je die jongen niet aan doen. Volgende keer als hij lief met een hondje staat te knuffelen kan niemand hem zonder te grinniken aankijken
En Elisa![]()
![]()
![]()
En Greys; 't was jouw beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |