Dat is gewoon evil en helemaal niet om te lachenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had MM moeten zien
*naar MM toe loopt*
-Ik moet even wat kijken!
*broek open maakt van MM*
*MM grote grijns opzet omdat ie denkt dattie gezogen wordt
" Wat doe je?"
-Ik moet even iets tjekken voor ElisaB
""
" Zucht"
Ik heb een duikbril aangeschaftquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je voortaan je ogen dicht hebt als ie m in je gezichtsveld houdt
Q!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had MM moeten zien
*naar MM toe loopt*
-Ik moet even wat kijken!
*broek open maakt van MM*
*MM grote grijns opzet omdat ie denkt dattie gezogen wordt
" Wat doe je?"
-Ik moet even iets tjekken voor ElisaB
""
" Zucht"
Ik lag toch best wel dubbelquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is gewoon evil en helemaal niet om te lachen
Maar we zitten allemaal wel een beetje op jouw spannende verhalen te wachten hoor, ik had zelfs al opnieuw ingeschonken !quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is hier normaal altijd zo keurig
Geen sleaze en dirt in je inbox?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had geen berichten die opgeslagen hoefden te worden.
Denk ik. Hoop ik.
En nee.
Ja, serieusquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veel chocolade en cola doet het goed ja![]()
Dus MrSubtle, down die brownies maar mooi zelf
En dattie zijn broek dichthoudt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, serieusIk zal MM eens sturen naar hier.
Ik ben dol op chocoladequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veel chocolade en cola doet het goed ja![]()
Dus MrSubtle, down die brownies maar mooi zelf
quote:
Lag zowat naast de bankquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is gewoon evil en helemaal niet om te lachen
Nee, jij was heel het weekend wegquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen sleaze en dirt in je inbox?
Wat? Het werktquote:
Je kan er ook gewoon zelf mee naar de huisarts gaan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Ynske het volgende:
wanneer was dat programma van die genante ziektes ook alweer?
Dat speelt hier al de hele avondquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Ynske het volgende:
wanneer was dat programma van die genante ziektes ook alweer?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon zelf mee naar de huisarts gaan!
Over wie ik zou willen zoenen bij het flessendraaispelletje in het keurige huisje?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Maar we zitten allemaal wel een beetje op jouw spannende verhalen te wachten hoor, ik had zelfs al opnieuw ingeschonken !
quote:
ga lekker fietsenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon zelf mee naar de huisarts gaan!
ja! ikke ook gvdquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Maar we zitten allemaal wel een beetje op jouw spannende verhalen te wachten hoor, ik had zelfs al opnieuw ingeschonken !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |