quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
Noooo Qwea TMI, dat kan je die jongen niet aan doen. Volgende keer als hij lief met een hondje staat te knuffelen kan niemand hem zonder te grinniken aankijken
Ontstoken piercingsquote:http://www.tvgids.nl/programma/8542626/Embarrassing_teenage_bodies/
Realityprogramma
over gênante medische aandoeningen bij tieners, zoals zweetvoeten, ontstoken piercings, acne en soa's. Een team van artsen rijdt met een mobiele kliniek door het land om jongeren te hulp te schieten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
NiesliefIk ben inmiddels op de hoogte wat er zo al bij een vrouw uit dr neus komt druipen tijdens het niezen
Ho ho, ergens in de les over anatomie van de vrouw heb je iets gemist geloof ikquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
Als je dus net zit te kijken of het al komt
[ afbeelding ]
Oh wacht, ik loop mee!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
Ga eens van bank naar bed. Niet te snel doorposten
Ik weet niet beter dan dat het altijd hier over gaat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Qwea het volgende:
we moeten vaker dit soort avond onderwerpen doen!![]()
![]()
Dacht het niet hoor alleen bij vrouwen noemen ze het andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, ergens in de les over anatomie van de vrouw heb je iets gemist geloof ik
Met greys erbij? Echniequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat het altijd hier over gaat?
Ja, want we hebben het hier nog nooooooit over gehad, wilde je zeggen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Qwea het volgende:
we moeten vaker dit soort avond onderwerpen doen!![]()
![]()
Slaapze!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen, de wekker gaat weer veel te vroeg morgen.
Trusten stelletje smeerpoetsen!
Da's Loveless zijn piem0l! Die herken ik uit duizenden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |