Wat denk je zelfquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dus het is echt anders normaal gesproken?
Ok, ik heb genoeg gedeeld hier geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je Q een aanstelster vond
Ik schrok al. Ik zou er ook niet blij mee zijn namelijk als het mij zou overkomen![]()
Voordat jij er was wel ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou, godzijdank gaat het niet over mn kop. Mn oog was genoegquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat hier en daar wel flink over de kop nu, vind je zelf ook niet?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat hier en daar wel flink over de kop nu, vind je zelf ook niet?
Het is best wel eens dubbelzinnig en weet ik veel wat, maar zoveel plastische beschrijvingen als vanavond heb ik nog nooit langs zien komen. Heb nog nooit zoveel last van plaatsvervangende schaamte gehad als vanavond geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja doei, mooi niet dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, ik heb genoeg gedeeld hier geloof ik
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, godzijdank gaat het niet over mn kop. Mn oog was genoeg
Ik ben gelukkig veilig... die vraag staat ergens verstopt in 135 SC topics van de afgelopen 2 dagenquote:
Ik zeg liever over mn kop op de wekkert dan in mn oog!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, godzijdank gaat het niet over mn kop. Mn oog was genoeg
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is best wel eens dubbelzinnig en weet ik veel wat, maar zoveel plastische beschrijvingen als vanavond heb ik nog nooit langs zien komen. Heb nog nooit zoveel last van plaatsvervangende schaamte gehad als vanavond geloof ik
Hier nog eentje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is best wel eens dubbelzinnig en weet ik veel wat, maar zoveel plastische beschrijvingen als vanavond heb ik nog nooit langs zien komen. Heb nog nooit zoveel last van plaatsvervangende schaamte gehad als vanavond geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
I second that one!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg liever over mn kop op de wekkert dan in mn oog!
Nee dat kan ik niet maken, dan gaat Greys zich schamen joh!quote:
Ja, en?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet maken, dan gaat Greys zich schamen joh!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg liever over mn kop op de wekkert dan in mn oog!
Nah dan ga ik mezelf schamen straks, lamaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en?
Kom kom, nog even voordat ik ga slapen graag
neheeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah dan ga ik mezelf schamen straks, lama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo maar slapen, als dat nog lukt![]()
Ik denk dat mijn nachtmerries over wattenstaafjes nog sweet dreams waren in vergelijk met de nachtmerries die ik ga krijgen nav de ontboezemingen hier![]()
Wow weer een normale post....quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
Ik wil niet gaan slapen, want dan wordt het morgen, en morgen beginnen de 3 ramp-maanden qua files voor mij... knooppunt A2 bij eindhoven dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |