Ja ik vond het dus eigenlijk volledig aan de choreo liggen. Vond haar stagepoesperformance juist wel leuk. Dat was volgens mij ook gewoon de rol die ze kreeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
Ja, dit was niks dus. Hoedje in de weg, het ging nergens naar toe, te sloom, lag ook mede aan de choreo vond ik hoor.
Ik wil JAZZ HANDS.
Ik mag Dan al een aantal seizoenen nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
ik voel een connectie met Dan, ben het toch best vaak met em eens
Tis liefde
Ik vind hem ook (nog steeds) cute.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
ik voel een connectie met Dan, ben het toch best vaak met em eens
Tis liefde
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag Dan al een aantal seizoenen niet
Ben blij dat ie nog amper in de USA shows zit.
Stom mannetje.
Is dat niet iets voor Grieken juist?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind Michael zo'n typisch belgenhoofd hebben. Cute, met een beetje een grote neus.
quote:
Die X-dude? Mijn god, die gaat zo hard falen met zijn eenzijdige stijlquote:
Zou zijn ego goed doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die X-dude? Mijn god, die gaat zo hard falen met zijn eenzijdige stijl
vast , maar t is zo;n popjequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die X-dude? Mijn god, die gaat zo hard falen met zijn eenzijdige stijl
Mijn vrouw: ik zie niets door die kutlampen, die camera filmt steeds het lichtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, want die gooien borden kapot en dansen de sirtaki.
Is ie dat dan al niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Jan Kooijman he.... ik blijf me afvragen wanneer ie uit de kast komt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Jan Kooijman he.... ik blijf me afvragen wanneer ie uit de kast komt
quote:
Dat is al gebeurd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat wel gevaarlijk trouwens, met zo'n lipring. Straks scheurt d'r hele waffel open.
Niet?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat wel gevaarlijk trouwens, met zo'n lipring. Straks scheurt d'r hele waffel open.
Ja idd zoals Idols, X factorquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cee, want ben je toch heerlijk om dit soort programma's mee te volgen
Ze voegt niet veel toe, maar ze is echt 1000 keer beter te doen als elizequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef marky het volgende:
Effe... ik vond Elize een drama qua presentatie maar deze belgische dame is echt vreselijk
en Op zoek naar....quote:
Ik gok erop dat deze dame niet zo hard is geschrokken van het feit dat ze tieten kreeg....quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ze voegt niet veel toe, maar ze is echt 1000 keer beter te doen als elize
( en dan bedoel ik op presentatie vlak he, niet op dat andere vlak, want dan zou elize het toch wel winnen)
Jeugdtrauma's en zo, regressie, dat soort dingenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
wat is het toch met kerels en tieten
*aai*quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeugdtrauma's en zo, regressie, dat soort dingen
Het is maar goed dat we ze zelf niet hebben, anders zouden we er de hele dag mee spelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Ben jij vertaler bij RTL5?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, hir zijn jullie!
hoiquote:
Ik vind er geen reet aan... geef mij maar piemelsquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
quote:
Ik heb ze niet hoorquote:
Ik ging jou tieten niet aaienquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze niet hoor
Zowel tieten niet als die trauma's niet !
Ja dat zla wel bij de generale besloten zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Je merkt gewoon dat die regisseur het hele stuk heeft voorbereid op dat ene eindshot met het handenvasthouden.
die zat nog met het bondage van floortje &co in zijn "denkdeel"quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
Waar de neuk kwam dat "boeien" vandaan? Wat snuiven die vertalers?
In december gaan we weer losquote:
Valt me mee dat die vertaler niet dacht: "kom laat ik maar toppoep vertalen".quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt me mee dat die vertaler niet dacht: "kom laat ik maar toppoep vertalen".
Je snapt het niet, dit was de perfecte uitbeelding van de leegte van de man die zijn cinderella zocht, de uitsparing van de twee lichamen verbeeldden prachtig de absentie van de liefde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zla wel bij de generale besloten zijn.
Zou ie ook geoefend hebben op dat ene enorm missende ingezoomde schot waarbij je alleen een stukje elleboog of jas zag?
je bent grappig manquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien was het zijn comming outquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Re het volgende:
die topshit kwam er nou niet echt top shit uit zijn mond, of wel eigenlijk
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is Ad Visser!quote:
quote:
Door de knie.quote:
Ja, ik dacht ook dat dat erbij hoordequote:
quote:
Ikook!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Damn. DAMN. Dit was zo goed. Ik dacht even dat het erbij hoorde. Shit.
Nou ik vond hem wel erg lang blijven liggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Damn. DAMN. Dit was zo goed. Ik dacht even dat het erbij hoorde. Shit.
Moettie zijn aandacht bij de show houden ipv op twitterquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Ik kreeg net een twitter van de cameraman: "ik word duizelig".
quote:
dat dacht ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat dat erbij hoorde![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Franneh het volgende:
Super jammer, want wat was het mooi!
Hopelijk niks ernstigs :s
No way. Door je knie is echt kut. In het ergste geval nog zijn kruisbanden gescheurd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
En toen danste hij ook door, ik hoop voor hun, ben bang...
Ja tis nu al de happening van de show!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En welke badmuts zij dat hij zou tegenvallen![]()
![]()
Ben je nou echt zo'n bakvis die de knapste ook gelijk de beste vindt of kijk je echt naar de kwaliteit van de dans?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ikook!
Echt kut voor m![]()
Hoop echt dat ' ie er niet uit hoeft, ik vind Lorenzo de beste/leukste.
Zij. Ga solliciteren bij RTLquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
quote:Lorenzo is backstage nu. Kunnen nix zien hier, maar we hoorden zn knie knallen en m schreeuwen. Jan Kooijman rende er gelijk op af.
zijquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ik vind zijn dansstijl/mixen etc. erg leuk. Is waar ik van houd,quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo'n bakvis die de knapste ook gelijk de beste vindt of kijk je echt naar de kwaliteit van de dans?
nu al op twitterquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
twitter van onze man on the scene (CDP)
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
twitter van onze man on the scene (CDP)
[..]
Niet geheel raar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
Ze zijn echt aangeslagen allemaal. Dennis voor de reclame ook helemaal van de wap.
Ik ook niet maar 't is hip en happening en ja, dan kan zelfs een ouwe sok als ik niet achterblijven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nu al op twitter
ik vat die twitter site niet
ben jij die batmuts?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij. Ga solliciteren bij RTL
Zijn ego is nu wel erg klein denk ik....
gastquote:
Dat zou impliceren dat mijn kapsel op een badmuts zou lijken. Dat is onmogelijk.quote:
Ik weiger het pertinent zoals ik ook tegen Hyves benquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet maar 't is hip en happening en ja, dan kan zelfs een ouwe sok als ik niet achterblijven.
Zo kan ik je toch niet fatsoenlijk stalken, ploert.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weiger het pertinent zoals ik ook tegen Hyves ben
Ik vond dat ze overdreven veel positief commentaar kreeg, dus ik vrees het ergstequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef _evenstar_ het volgende:
ik mag toch hopen dat marleen eruit vliegt
ik ook, maar ik mag altijd hopen tochquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond dat ze overdreven veel positief commentaar kreeg, dus ik vrees het ergste
Ja nogal. En die had al zo hard gewerkt met haar rib.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Voor dat meiske is het ook zo sneu he
Gastquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
Het valt me nog mee dat niet het verkeerde stukje laten zien van Lorenzo
Samen met Lorenzo en Oona, dat was ook erg goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Siobian en Kris vond ik toch wel de beste.
En Lorenzo... aww.... traantjes....
En toen was er Fok!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo kan ik je toch niet fatsoenlijk stalken, ploert.
Hij zit er toch weer in. Kom nou zeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toen was er Fok!
Knie uit de kom... nou die danst denk ik niet meer
Het probleem is dat als een gewricht uit de kom is gegaan dat het zo weer kan gebeuren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Als 'ie gewoon uit de kom was, zoals hij zegt, dan valt het allemaal wel mee gelukkig.
Dat is vaak pijnlijk op het moment, en na het teruggaan, maar dat komt wel vrij snel weer goed.
Let's hope so!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Als 'ie gewoon uit de kom was, zoals hij zegt, dan valt het allemaal wel mee gelukkig.
Dat is vaak pijnlijk op het moment, en na het teruggaan, maar dat komt wel vrij snel weer goed.
Het is wel wat Dan zegt: the show must go on.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Samen met Lorenzo en Oona, dat was ook erg goed.
Awww Lorenzo.
Oh hij zit weer in de kom, huppakee, doorgaan doorgaan.
(ik weet dat het niet zo makkelijk gaat)
Ik vind Dennis dit goed aanpakken.
Ohquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef IbeBen het volgende:
Kheb ook weles mn knie uit de kom gehad.... Laat ik zeggen dat ik de eerste toen niet eens kon lopen zonder krukken, laat staan dansen
Ja banden/pezen zijn dan opgerektquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem is dat als een gewricht uit de kom is gegaan dat het zo weer kan gebeuren.
Echt heel rot, maar dit maakt hem erg blessuregevoelig, als hij dat al niet was.
Ja, daar gaan ze even lekker door de mandquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Uhuh, live show.
Wellicht, maar het houdt ook in dat hij volgende week wrs wel kan dansen en dan hopen dat ' ie niet weer uit de kom schiet,quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem is dat als een gewricht uit de kom is gegaan dat het zo weer kan gebeuren.
Echt heel rot, maar dit maakt hem erg blessuregevoelig, als hij dat al niet was.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Cee het volgende:
Maar gelukkig is daar Shakira met een nieuwe CD.
1-2 minuten vertraging ongeveer voor de meestelijke vertalersquote:
Ik had 't gemist! Wat was er dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze even lekker door de mand![]()
Ik wens niemand (ok, Marleen) dit toe, dus ik hoop het voor hem. het gaat hem iig veel pijn doen, dus als hij de dans van volgende week kan oefenen....quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wellicht, maar het houdt ook in dat hij volgende week wrs wel kan dansen en dan hopen dat ' ie niet weer uit de kom schiet,.
Het is ook echt héél pijnlijk, believe me. Het vervelende is dat je kniebanden een stukje meerekken en dus "losser" gaan zitten, wat de kans op latere blessures een stuk groter maakt.quote:
Nee, de volgende groepsdans was vanmiddag al opgenomen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Re het volgende:
[..]
1-2 minuten vertraging ongeveer voor de meestelijke vertalers
oh ja de groepsdans... dat wel...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de volgende groepsdans was vanmiddag al opgenomen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens niemand (ok, Marleen) dit toe, dus ik hoop het voor hem. het gaat hem iig veel pijn doen, dus als hij de dans van volgende week kan oefenen....
Even vragen aan mijn vrouw.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
Pheno jij bent zeker de leukste thuis?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens niemand (ok, Marleen) dit toe
We zullen het zien/moeten afwachten!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens niemand (ok, Marleen) dit toe, dus ik hoop het voor hem. het gaat hem iig veel pijn doen, dus als hij de dans van volgende week kan oefenen....
pheno pheno pheno pheno phenoquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat Omar dat wel doet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af wat voor simpele zielen sms'en naar kansloze nummers om er achter te komen hoe de baby van hen en de melkboer heet.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af wat voor simpele zielen sms'en naar kansloze nummers om er achter te komen hoe de baby van hen en de melkboer heet.
Vroegah deden we dat zelf, met eoa cijfer combinatie dinges.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Pff, ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de groepsdans vantevoren opnemen. Eerst heel de ziel en zaligheid in de duo-performances gelegd en dan moet zo'n groepschoreo met al z'n ingewikkeldheden in een keer goed gaan in een liveshow. Lastig.
Vooral omdat de REGIE alles in beeld wil brengen en wat de REGIE wil is WET.
Ja. vanmiddag liep hij nog. Al zal de dance for life als hij zou moeten wel erg sneu zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat Lorenzo nu nog meedanst?
Even bij de les blijven he! De groepsdans is vantevoren opgenomen dus hij danst mee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat Lorenzo nu nog meedanst?
Ik heb even snel wat anders gedaan... maar hebben ze ook uitgelegd dat deze dans al eerder is opgenomen danquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Even bij de les blijven he! De groepsdans is vantevoren opgenomen dus hij danst mee.
Wel naar, nou ga ik steeds denken als ik dat zie "Och Lorenzo, je weet nu nog niet wat voor lot je zal aangaan over een paar uur, arm manneke."
fame is dan ook het meest uitgemolken broadway product aller tijde. heb ik het ideequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
Oh ja dit zie ik altijd op Broadway.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vroegah deden we dat zelf, met eoa cijfer combinatie dinges.
ja. Nu wel. Normaal zouden ze dat niet gezegd hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat anders gedaan... maar hebben ze ook uitgelegd dat deze dans al eerder is opgenomen dan
HOAX!!!EINS!!1!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
Lorenzo danst weer?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef Cee het volgende:
Nou, toch handig, dat ze dat vantevoren op hebben genomen. Anders moesten ze nu een denkbeeldig persoon de lucht in werpen.
Heb je het nu over jouw usericon?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wobbel wobbel...ho...wobbel, ja nog een kick...wobbel. OK."
TWIIIITCH
Zou kunnen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je het nu over jouw usericon?
Ik heb die film op dvdquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:11 schreef Cee het volgende:
Is dit een beetje zoals Dirty Dancing Havana Nights, beetje hip en jong maken van een klassieker maar daarbij meteen een kansloze creatie neerzetten?
na na na na na na na naquote:
I'm digging it.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef Cee het volgende:
Die middenstrik van An duwt heel het bloed haar boezem in.
Niks mis mee, ik vind Grease 2 bijvoorbeeld fantastisch.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die film op dvd
Ik vond de muziek erg leuk.....
a.s zaterdag ga ik naar famequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil Fame wel zien, al is het maar voor Kerrington,.
Zitten er trouwens nog meer SYTYCD kandidaten in?
En jullie met mequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Re het volgende:
feli pheno met marleen, nog een weekje ergeren
nee nog niet, mijn vriend wil nietquote:
Stik niet in de veters!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
marleen is door
ik ga nu al me schoenen opeten hap hap hap
Geeft zout aan om het weg te kunnen happen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
marleen is door
ik ga nu al me schoenen opeten hap hap hap
marleen gaat breakdancen volgende weekquote:
Vraag 'm waarom niet, dan zal ik 10 redenen geven waarom hij geen gelijk heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee nog niet, mijn vriend wil niet
dat ze haar tieten plat beatboxed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
marleen gaat breakdancen volgende week
Schrijf ze maar vast opquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag 'm waarom niet, dan zal ik 10 redenen geven waarom hij geen gelijk heeft.
eet me opquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef Pheno het volgende:
he, nu wilde ik wel zien hoe Lorenzo zijn dance for life zou doen.
ze hebben geluisterd naar je.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef _evenstar_ het volgende:
bruno & noi mogen van mij wel de dance fo life doen
Ik wacht met je. Ik zou een ultieme smileypost maken (bij deze alvast gereserveerd).quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Aarti het volgende:
ik kan niet wachten tot virgil en marleen eruit zijn
Koos Alberts als choreograafquote:
Op het liedje:quote:
Nah, Omar mag invallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Cee het volgende:
Is het voorbarig om te zeggen dat de jongen die vandaag wordt geëlimineerd, volgende week weer terug is?
quote:
dat ging toch ook zo in sz 6 US versie geloof ik?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Cee het volgende:
Is het voorbarig om te zeggen dat de jongen die vandaag wordt geëlimineerd, volgende week weer terug is?
quote:
quote:
Bij wie?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Re het volgende:
[..]
dat ging toch ook zo in sz 6 US versie geloof ik?
Kan hij mooi uit dezelfde kast komen als Jan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:25 schreef Cee het volgende:
Pablo met de poezelige handjes en het gladde borstkastje.
*bibber*
Ze zit hier mee te commentariëren. We zouden eigenlijk een conference chat moeten hebben op fokquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
pheno heb je aan je vrouw gevraagd dat je de leukste thuis bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |