Ik ook niet maar 't is hip en happening en ja, dan kan zelfs een ouwe sok als ik niet achterblijven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nu al op twitter
ik vat die twitter site niet
ben jij die batmuts?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij. Ga solliciteren bij RTL
Zijn ego is nu wel erg klein denk ik....
gastquote:
Dat zou impliceren dat mijn kapsel op een badmuts zou lijken. Dat is onmogelijk.quote:
Ik weiger het pertinent zoals ik ook tegen Hyves benquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet maar 't is hip en happening en ja, dan kan zelfs een ouwe sok als ik niet achterblijven.
Zo kan ik je toch niet fatsoenlijk stalken, ploert.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weiger het pertinent zoals ik ook tegen Hyves ben
Ik vond dat ze overdreven veel positief commentaar kreeg, dus ik vrees het ergstequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef _evenstar_ het volgende:
ik mag toch hopen dat marleen eruit vliegt
ik ook, maar ik mag altijd hopen tochquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond dat ze overdreven veel positief commentaar kreeg, dus ik vrees het ergste
Ja nogal. En die had al zo hard gewerkt met haar rib.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Voor dat meiske is het ook zo sneu he
Gastquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
Het valt me nog mee dat niet het verkeerde stukje laten zien van Lorenzo
Samen met Lorenzo en Oona, dat was ook erg goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Siobian en Kris vond ik toch wel de beste.
En Lorenzo... aww.... traantjes....
En toen was er Fok!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo kan ik je toch niet fatsoenlijk stalken, ploert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |