En jullie met mequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Re het volgende:
feli pheno met marleen, nog een weekje ergeren
nee nog niet, mijn vriend wil nietquote:
Stik niet in de veters!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
marleen is door
ik ga nu al me schoenen opeten hap hap hap
Geeft zout aan om het weg te kunnen happen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef Anonymousz het volgende:
marleen is door
ik ga nu al me schoenen opeten hap hap hap
marleen gaat breakdancen volgende weekquote:
Vraag 'm waarom niet, dan zal ik 10 redenen geven waarom hij geen gelijk heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee nog niet, mijn vriend wil niet
dat ze haar tieten plat beatboxed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
marleen gaat breakdancen volgende week
Schrijf ze maar vast opquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag 'm waarom niet, dan zal ik 10 redenen geven waarom hij geen gelijk heeft.
eet me opquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef Pheno het volgende:
he, nu wilde ik wel zien hoe Lorenzo zijn dance for life zou doen.
ze hebben geluisterd naar je.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef _evenstar_ het volgende:
bruno & noi mogen van mij wel de dance fo life doen
Ik wacht met je. Ik zou een ultieme smileypost maken (bij deze alvast gereserveerd).quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Aarti het volgende:
ik kan niet wachten tot virgil en marleen eruit zijn
Koos Alberts als choreograafquote:
Op het liedje:quote:
Nah, Omar mag invallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Cee het volgende:
Is het voorbarig om te zeggen dat de jongen die vandaag wordt geëlimineerd, volgende week weer terug is?
quote:
dat ging toch ook zo in sz 6 US versie geloof ik?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Cee het volgende:
Is het voorbarig om te zeggen dat de jongen die vandaag wordt geëlimineerd, volgende week weer terug is?
quote:
quote:
Bij wie?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Re het volgende:
[..]
dat ging toch ook zo in sz 6 US versie geloof ik?
Kan hij mooi uit dezelfde kast komen als Jan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:25 schreef Cee het volgende:
Pablo met de poezelige handjes en het gladde borstkastje.
*bibber*
Ze zit hier mee te commentariëren. We zouden eigenlijk een conference chat moeten hebben op fokquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
pheno heb je aan je vrouw gevraagd dat je de leukste thuis bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |