Even vragen aan mijn vrouw.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
Pheno jij bent zeker de leukste thuis?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens niemand (ok, Marleen) dit toe
We zullen het zien/moeten afwachten!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens niemand (ok, Marleen) dit toe, dus ik hoop het voor hem. het gaat hem iig veel pijn doen, dus als hij de dans van volgende week kan oefenen....
pheno pheno pheno pheno phenoquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens niemand (ok, Marleen) dit toe, dus ik hoop het voor hem. het gaat hem iig veel pijn doen, dus als hij de dans van volgende week kan oefenen....
Ik denk dat Omar dat wel doet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af wat voor simpele zielen sms'en naar kansloze nummers om er achter te komen hoe de baby van hen en de melkboer heet.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af wat voor simpele zielen sms'en naar kansloze nummers om er achter te komen hoe de baby van hen en de melkboer heet.
Vroegah deden we dat zelf, met eoa cijfer combinatie dinges.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Pff, ik vind het niet zo raar hoor, dat ze de groepsdans vantevoren opnemen. Eerst heel de ziel en zaligheid in de duo-performances gelegd en dan moet zo'n groepschoreo met al z'n ingewikkeldheden in een keer goed gaan in een liveshow. Lastig.
Vooral omdat de REGIE alles in beeld wil brengen en wat de REGIE wil is WET.
Ja. vanmiddag liep hij nog. Al zal de dance for life als hij zou moeten wel erg sneu zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat Lorenzo nu nog meedanst?
Even bij de les blijven he! De groepsdans is vantevoren opgenomen dus hij danst mee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat Lorenzo nu nog meedanst?
Ik heb even snel wat anders gedaan... maar hebben ze ook uitgelegd dat deze dans al eerder is opgenomen danquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Even bij de les blijven he! De groepsdans is vantevoren opgenomen dus hij danst mee.
Wel naar, nou ga ik steeds denken als ik dat zie "Och Lorenzo, je weet nu nog niet wat voor lot je zal aangaan over een paar uur, arm manneke."
fame is dan ook het meest uitgemolken broadway product aller tijde. heb ik het ideequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:06 schreef Cee het volgende:
Oh ja dit zie ik altijd op Broadway.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vroegah deden we dat zelf, met eoa cijfer combinatie dinges.
ja. Nu wel. Normaal zouden ze dat niet gezegd hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat anders gedaan... maar hebben ze ook uitgelegd dat deze dans al eerder is opgenomen dan
HOAX!!!EINS!!1!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
Lorenzo danst weer?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef Cee het volgende:
Nou, toch handig, dat ze dat vantevoren op hebben genomen. Anders moesten ze nu een denkbeeldig persoon de lucht in werpen.
Heb je het nu over jouw usericon?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wobbel wobbel...ho...wobbel, ja nog een kick...wobbel. OK."
TWIIIITCH
Zou kunnen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je het nu over jouw usericon?
Ik heb die film op dvdquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:11 schreef Cee het volgende:
Is dit een beetje zoals Dirty Dancing Havana Nights, beetje hip en jong maken van een klassieker maar daarbij meteen een kansloze creatie neerzetten?
na na na na na na na naquote:
I'm digging it.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef Cee het volgende:
Die middenstrik van An duwt heel het bloed haar boezem in.
Niks mis mee, ik vind Grease 2 bijvoorbeeld fantastisch.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die film op dvd
Ik vond de muziek erg leuk.....
a.s zaterdag ga ik naar famequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil Fame wel zien, al is het maar voor Kerrington,.
Zitten er trouwens nog meer SYTYCD kandidaten in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |