Ja ik vond het dus eigenlijk volledig aan de choreo liggen. Vond haar stagepoesperformance juist wel leuk. Dat was volgens mij ook gewoon de rol die ze kreeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
Ja, dit was niks dus. Hoedje in de weg, het ging nergens naar toe, te sloom, lag ook mede aan de choreo vond ik hoor.
Ik wil JAZZ HANDS.
Ik mag Dan al een aantal seizoenen nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
ik voel een connectie met Dan, ben het toch best vaak met em eens
Tis liefde
Ik vind hem ook (nog steeds) cute.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef _evenstar_ het volgende:
ik voel een connectie met Dan, ben het toch best vaak met em eens
Tis liefde
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag Dan al een aantal seizoenen niet
Ben blij dat ie nog amper in de USA shows zit.
Stom mannetje.
Is dat niet iets voor Grieken juist?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind Michael zo'n typisch belgenhoofd hebben. Cute, met een beetje een grote neus.
quote:
Die X-dude? Mijn god, die gaat zo hard falen met zijn eenzijdige stijlquote:
Zou zijn ego goed doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die X-dude? Mijn god, die gaat zo hard falen met zijn eenzijdige stijl
vast , maar t is zo;n popjequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die X-dude? Mijn god, die gaat zo hard falen met zijn eenzijdige stijl
Mijn vrouw: ik zie niets door die kutlampen, die camera filmt steeds het lichtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, want die gooien borden kapot en dansen de sirtaki.
Is ie dat dan al niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Jan Kooijman he.... ik blijf me afvragen wanneer ie uit de kast komt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Jan Kooijman he.... ik blijf me afvragen wanneer ie uit de kast komt
quote:
Dat is al gebeurd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat wel gevaarlijk trouwens, met zo'n lipring. Straks scheurt d'r hele waffel open.
Niet?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat wel gevaarlijk trouwens, met zo'n lipring. Straks scheurt d'r hele waffel open.
Ja idd zoals Idols, X factorquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cee, want ben je toch heerlijk om dit soort programma's mee te volgen
Ze voegt niet veel toe, maar ze is echt 1000 keer beter te doen als elizequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef marky het volgende:
Effe... ik vond Elize een drama qua presentatie maar deze belgische dame is echt vreselijk
en Op zoek naar....quote:
Ik gok erop dat deze dame niet zo hard is geschrokken van het feit dat ze tieten kreeg....quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ze voegt niet veel toe, maar ze is echt 1000 keer beter te doen als elize
( en dan bedoel ik op presentatie vlak he, niet op dat andere vlak, want dan zou elize het toch wel winnen)
Jeugdtrauma's en zo, regressie, dat soort dingenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
wat is het toch met kerels en tieten
*aai*quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeugdtrauma's en zo, regressie, dat soort dingen
Het is maar goed dat we ze zelf niet hebben, anders zouden we er de hele dag mee spelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Ben jij vertaler bij RTL5?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, hir zijn jullie!
hoiquote:
Ik vind er geen reet aan... geef mij maar piemelsquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
quote:
Ik heb ze niet hoorquote:
Ik ging jou tieten niet aaienquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze niet hoor
Zowel tieten niet als die trauma's niet !
Ja dat zla wel bij de generale besloten zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Je merkt gewoon dat die regisseur het hele stuk heeft voorbereid op dat ene eindshot met het handenvasthouden.
die zat nog met het bondage van floortje &co in zijn "denkdeel"quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
Waar de neuk kwam dat "boeien" vandaan? Wat snuiven die vertalers?
In december gaan we weer losquote:
Valt me mee dat die vertaler niet dacht: "kom laat ik maar toppoep vertalen".quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt me mee dat die vertaler niet dacht: "kom laat ik maar toppoep vertalen".
Je snapt het niet, dit was de perfecte uitbeelding van de leegte van de man die zijn cinderella zocht, de uitsparing van de twee lichamen verbeeldden prachtig de absentie van de liefde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zla wel bij de generale besloten zijn.
Zou ie ook geoefend hebben op dat ene enorm missende ingezoomde schot waarbij je alleen een stukje elleboog of jas zag?
je bent grappig manquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien was het zijn comming outquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Re het volgende:
die topshit kwam er nou niet echt top shit uit zijn mond, of wel eigenlijk
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is Ad Visser!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |