Mijn vrouw: ik zie niets door die kutlampen, die camera filmt steeds het lichtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, want die gooien borden kapot en dansen de sirtaki.
Is ie dat dan al niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Jan Kooijman he.... ik blijf me afvragen wanneer ie uit de kast komt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Jan Kooijman he.... ik blijf me afvragen wanneer ie uit de kast komt
quote:
Dat is al gebeurd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat wel gevaarlijk trouwens, met zo'n lipring. Straks scheurt d'r hele waffel open.
Niet?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat wel gevaarlijk trouwens, met zo'n lipring. Straks scheurt d'r hele waffel open.
Ja idd zoals Idols, X factorquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cee, want ben je toch heerlijk om dit soort programma's mee te volgen
Ze voegt niet veel toe, maar ze is echt 1000 keer beter te doen als elizequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef marky het volgende:
Effe... ik vond Elize een drama qua presentatie maar deze belgische dame is echt vreselijk
en Op zoek naar....quote:
Ik gok erop dat deze dame niet zo hard is geschrokken van het feit dat ze tieten kreeg....quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ze voegt niet veel toe, maar ze is echt 1000 keer beter te doen als elize
( en dan bedoel ik op presentatie vlak he, niet op dat andere vlak, want dan zou elize het toch wel winnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |