quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel ik nu eigenlijk ook moet stoppen... Naja, dat komt over een tijdje wel.
De quotes van Greys Oh-Oh en Elisa?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Signature?
Of onder mijn nick? ...
wat bedoel je eigenlijk?en wat is er mee?
Pm is gestuurd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooooo Elies die post dalijk die paint door dat slotje
Ho ho, geen quote van mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De quotes van Greys Oh-Oh en Elisa?
Jij gaat goed
Signature dus?
We waren nog op pagina 12 toen ik begon met typenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:10 schreef MrSubtle het volgende:
BEWIJS DAT HET DOORPOSTEN NA SLOTJE BEWUST GEDRAG IS VAN BLAUW:
[..]
quote:
Ja, en da's nog maar de score van 1 avondjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Oh god, die sig van MrSubtle.
Lekker subtle
Huisvrouw?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe dan ook eens kalm aan, opgevoerde huisvrouw.![]()
![]()
12!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We waren nog op pagina 12 toen ik begon met typen
Same herequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
We waren nog op pagina 12 toen ik begon met typen
Ik voelde al dat ik iets mis zei, sorry!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho, geen quote van mij
Ik heb heel MrSubtle niet gezien, dus ik ga niet roepen dat ik hem zou doen!
Ligt aan je instellingen.quote:
Vooral dat laatste.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Huisvrouw?![]()
Oh en ik PMde omdat ik niet zeker wist of je door had dat MissBliss niet écht de laatste was.
Nou ja, eigenlijk wel. Maar ook weer niet. En omdat ik een regelteef ben
Geen punt hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik voelde al dat ik iets mis zei, sorry!
Een regelteef is vaak een hele goeie huisvrouwquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Huisvrouw?![]()
Oh en ik PMde omdat ik niet zeker wist of je door had dat MissBliss niet écht de laatste was.
Nou ja, eigenlijk wel. Maar ook weer niet. En omdat ik een regelteef ben
Weet ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt aan je instellingen.![]()
Ik heb er wel 12.
Als ik deze post heel selectief quote staat er dit:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho, geen quote van mij
ofwel:quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
... ik zet 'm er zo bijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb MrSubtle gezien, dus ik ga hem doen!
Ja, ik heb 25 posts per pagina. Dat vind ik fijnquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:![]()
En ik zie nu het lijstje in de OP.
Jij hebt je er echt goed tussen gewerkt geneukt Subtle.
Oh jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat laatste.
Als je de lapo post, krijg je toch gelijk dat slotje in beeld.
Volgens mij is dit nummer 6.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Hoeveel topics hebben we vandaag eigenlijk wel al niet gehad eigenlijk?
Wie, ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooooo Elies die post dalijk die paint door dat slotje
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef MrSubtle het volgende:
Word je telkens te opgewonden halverwege de tekening?
Ik ben alleen de slechtste huisvrouw ever, als ik al huisvrouw zou zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Een regelteef is vaak een hele goeie huisvrouw
Oh no you won'tquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als ik deze post heel selectief quote staat er dit:
[..]
ofwel:
[..]
... ik zet 'm er zo bij
Idd de doosquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nummer 6.![]()
En als ik het goed heb gezien heeft Elies alsnog in de vorige gepost.
Wat doe je haar aan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie, ik
[..]
Zou dat het zijn
Het is een aankleedpop, dus ik ben nog niet klaar:
[ afbeelding ]
Ikke niet iig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Kijkt dr nou echt niemand ook naar Madonna ?
Te erg he, ik liet bijna de laptop van schoot vallen van t lachen toen ik t net zagquote:
Ik zou er accuut geil van worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie, ik
[..]
Zou dat het zijn
Het is een aankleedpop, dus ik ben nog niet klaar:
[ afbeelding ]
Nee zie rechts van me een spierbundel rondrennen in een film.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit gewoon te giechelen achter de pc.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Te erg he, ik liet bijna de laptop van schoot vallen van t lachen toen ik t net zag![]()
*noteert*quote:
Er staat een stoel tussen, en ik hoor volgens mij een amerikaanse homo praten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee zie rechts van me een spierbundel rondrennen in een film.
Zit zelfs met m'n rug naar tv
sta je ook al in de Secret Santa lijst?quote:
Ik vind het nog steeds grappig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Te erg he, ik liet bijna de laptop van schoot vallen van t lachen toen ik t net zag![]()
Oh-oh via pakketpost?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sta je ook al in de Secret Santa lijst?
Weten we nu een kado
That 70's show hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het veronica (en nu zorgen dat ik niet vd bank pletter na half omdraaien).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Er staat een stoel tussen, en ik hoor volgens mij een amerikaanse homo praten.
Vraag dat maar aan Greys!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sta je ook al in de Secret Santa lijst?
Weten we nu een kado
Ik denk dat vrijwel iedereen hier op dit moment easily amused is.quote:
Elies doet t dr om, die weet hoe ze ons hardop aan het lachen krijgtquote:
Nee hij wordt geil van een aankleedpop..quote:
Is die erop? Vinnik leuk!quote:
Ah fak *pieeeep*, hou eens op met steeds die nieuwe topics.quote:
Mooie cleavage!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Rustig maar; ze heeft al een jurkje aan
Stelletje pubers
[ afbeelding ]
WTF ik moet nodig op les..wat een tempo en art!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:22 schreef ElisaB het volgende:
Rustig maar; ze heeft al een jurkje aan
Stelletje pubers
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak *pieeeep*, hou eens op met steeds die nieuwe topics.
Moet ik weer dat lijstje gaan zoeken
Daarom vroeg ik het dus niet JJHquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hem nu in de wiki erbij zet staat hij telkens erin. En dan kun je de TS vragen nieuwe aanmelders erbij te zetten en de wiki te updaten. Of jij houdt de wiki bij en elk nieuw topic is weer upto date.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat hier gelukkig ook niet 213x zo snel als in de asielactie topicsquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef MrSubtle het volgende:
Okay en niemand Greys adviseren het lijstje in de wiki te zetten he!. Oh sshhht, daar komt ze! Snel, engels praten!
Oh, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Maes het volgende:
Manela Kemp is ala Mama Mia op een Grieks eilandje getrouwd. Wel al een paar weken geleden maar zoals ik al zei..........................
Die gingen bij tijd en wijle ook hard hoor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat hier gelukkig ook niet 213x zo snel als in de asielactie topics
Ai ken ried inklishj toe!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef MrSubtle het volgende:
Okay en niemand Greys adviseren het lijstje in de wiki te zetten he!. Oh sshhht, daar komt ze! Snel, engels praten!
Top, meid!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Is dit nou de laatste versie?
Zijn er mensen van het lijstje afgevallen?
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
- Strega
- Muis006
- MrSubtle
- Memento-mori
- Bamba
Nog meer gegadigden?
quote:
Lees haar zin nog eens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Die gingen bij tijd en wijle ook hard hoor!
Oh nee hoor, die moet je gewoon ingedrukt houden, dan slijt ie minder snelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg misschien stom hoor maar die f5 toets is die bij jullie ook zo in gebruik?
Whut? Ik niet snap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
Je verprutst een leuke terugkerende grap
Neuh, ik kan na iedere post weer bijlezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg misschien stom hoor maar die f5 toets is die bij jullie ook zo in gebruik?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
En een paarl'n kettinkje; net van MrS gekregen
[ afbeelding ]
En franjerrandje aan het jurkje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
En een paarl'n kettinkje; net van MrS gekregen
[ afbeelding ]
Ik vind van wel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:29 schreef oh-oh het volgende:
![]()
( ik draag goud met een ametist, dat staat best met paarlen erbij toch?)
Ben al een beetje bang dattie het begeeftquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh nee hoor, die moet je gewoon ingedrukt houden, dan slijt ie minder snel
En mn krullen dan???quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Nu krijg je nog een mooie riem om (want dat accentueert zo lekker) en dan ben je klaar
Hihi, en die boze opmerking van Elisa erachteraan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En franjerrandje aan het jurkje.![]()
Ik vind het wel hilarisch dat het vorige topic werd afgesloten door de gepainte tetten van oh-oh.![]()
Jamajama wil ook wel een hoadjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Nu krijg je nog een mooie riem om (want dat accentueert zo lekker) en dan ben je klaar
Ik kon altijd heel goed mezelf tackelen als ik ging touwtjespringen. Ik was vrij onhandig op dat gebied.quote:
Das leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook that '70s show opgezocht.
Ik kijk het al jaren, en heb alle afleveringen wel zo'n beetje gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das leuk!
En sins het doordeweeks ook is heb ik slaapgebrek.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo, het linkje naar de wiki van het Secret Santa lijstje staat ook in de OP van volgende keer.
Briljant idee van mij, al zeg ik het zelf
Zo briljant... ik ben er gewoon stil van.........quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo, het linkje naar de wiki van het Secret Santa lijstje staat ook in de OP van volgende keer.
Jij jat ideeen van anderen. Da's zo goedkoop hèquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Dat ken ik niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:34 schreef Bamba het volgende:
Ik heb sowieso last van een chronisch slaapgebrek. En al helemaal sinds ik de serie True Blood ontdekt heb.
Heb jij ook helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Zonder enige hint of hulp whatsoever!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Meet oh-oh:
[ afbeelding ]
Isdatzo? Ja, datiszo!
Sorry maar als ik al steeds onderaan de V eindig..dan wens ik de gemiddelde man succesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Meet oh-oh:
[ afbeelding ]
Isdatzo? Ja, datiszo!
Ja als je dit al met paint kunt..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Met die kunsten moet je wat gaan doen, echt!
Lekkerquote:
Moeten we ons eraan houden dan??quote:
Ik zou d'r doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Meet oh-oh:
[ afbeelding ]
Isdatzo? Ja, datiszo!
quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry maar als ik al steeds onderaan de V eindig..dan wens ik de gemiddelde man succes
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ken ik niet?
Zitten er sappige hoofdrolspelers in?
Nee, de slak heeft haast gekregen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moeten we ons eraan houden dan??
Enne waarom had ik geen pm? Ben nu wel benieuwd naar jouw paint euhh foto![]()
De dames die via PM een foto vragen krijgen er een ... maar het tarief is inmiddels dat er een foto tegenover moet staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moeten we ons eraan houden dan??
Enne waarom had ik geen pm? Ben nu wel benieuwd naar jouw paint euhh foto![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Strak!![]()
Maarre.... MrSubtle moet haar op basis hiervan herkennen? Dat wordt een leuke ontmoeting op het station.![]()
Boobcheck... PATS!![]()
Boobcheck... PATS!![]()
Boobcheck... PATS!![]()
MrS:![]()
En dan komt oh-oh eraan:
oh-oh!!! Je kunt je signature aanpassenquote:
Oh nou net echt dan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
Net nog ff de krullen erop getekend; alsof er iemand op je schouder heeft zitten schijten
Tuulijk eff box opzoeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De dames die via PM een foto vragen krijgen er een ... maar het tarief is inmiddels dat er een foto tegenover moet staan
Als trouwkadootjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:Elies
![]()
![]()
Maak je dr ook nog een van MrSubtle voor mij dan?
Niet vanavond hoor, maar ooit?
Ik heb de OP ook maar even gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen!![]()
[..]Ik ga de wiki even aanpassen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh-oh!!! Je kunt je signature aanpassen
Paint or it didn't happen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
Net nog ff de krullen erop getekend; alsof er iemand op je schouder heeft zitten schijten
Ze gaan niet trouwen. Wel bijblijven Elies!quote:
Zucht, nog een keer omdat jij het bent en je me net echt keihard harop hebt laten lachen,quote:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
Zij hebben niet wat wij hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze gaan niet trouwen. Wel bijblijven Elies!
Greys nou moest ik hardop lachen om jouw whoehoehoeeeeee, how sad is datquote:
Oh-oh, ik zou je doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ze mn naam had genoemd daar dan deed ik het
Ow, poep... Ik ben hier slecht inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Ze gaan niet trouwen. Wel bijblijven Elies!
Ik zit hier ook heel sneu hardop te hinnikenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys nou moest ik hardop lachen om jouw whoehoehoeeeeee, how sad is dat
Das toch niet spontaan meerquote:
Als ik jouw foto mag zien,stuur ik je een foto van mn poesjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De dames die via PM een foto vragen krijgen er een ... maar het tarief is inmiddels dat er een foto tegenover moet staan
*Mental picture.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit hier ook heel sneu hardop te hinniken
Ik ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Tis maar goed dat we niet in dat bubbelbad zitten nuquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik paint jullie ook nog een keer in een bubbelbadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Tis maar goed dat we niet in dat bubbelbad zitten nu
Idemquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik paint jullie ook nog een keer in een bubbelbad
En Elisa heeft mijn PM gelezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Fipo?
Fipo!![]()
MrSubtle, je sig!![]()
![]()
En ik ga Elisa even waarschuwen dat het topic gesloten is. MB trapte er al weer in. Go blauwen.![]()
Oehhhhhh , nou mijn boobs heb je al, dat scheelt een hoop werkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is echt goed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:48 schreef ElisaB het volgende:
oh-oh; the making of![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verzamelde werk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik eindig zelf ook steeds onderaan de V. Leidt wel af zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Oehhhhhh , nou mijn boobs heb je al, dat scheelt een hoop werk
Hihi ik dacht aan hondjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik jouw foto mag zien,stuur ik je een foto van mn poesje
Hmmmm, aardig, aardig... maar hij is niet bruut genoegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het is een vampierenserie..Alleen nog niet uitgekomen in Nederland
Ik heb die van het kanten bh-tje voor mezelf gehoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:50 schreef JJH het volgende:
Het verzamelde werk.Zo vroeg in je carriere al!
Ik hoefde m ook al nie mee in badquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmmm, aardig, aardig... maar hij is niet bruut genoeg![]()
Geloof het of niet, maar je bent de tweede die dit aanbiedt vandaag (okay, de ander bood niet een foto aan van JOUW poesje, maar goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik jouw foto mag zien,stuur ik je een foto van mn poesje
Oh, naar die paint ben ik NU al benieuwd!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb die van het kanten bh-tje voor mezelf gehouden
Die zag ik al aankomen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar je bent de tweede die dit aanbiedt vandaag (okay, de ander bood niet een foto aan van JOUW poesje, maar goed).
Het antwoord blijft nee
wat ben ik plots streng
Ik zelf ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
Oh, naar die paint ben ik NU al benieuwd!![]()
Nee he?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar je bent de tweede die dit aanbiedt vandaag (okay, de ander bood niet een foto aan van JOUW poesje, maar goed).
Het antwoord blijft nee
wat ben ik plots streng
Neem jij die mee , en ik David Duchovnyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee he?
Ik heb liever McArmy *roarrrrrrrrrr*. Die is niet eens mooi, maar god, wat issie seksie
Met Maywood er naast zeker, als Songfestival-itemquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zelf ook
Misschien ga ik 'm zo nog wel ff maken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zelf ook
Oeh, oeh, mag ik daar dan stiekem tussendoor ook een likje van nemen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem jij die mee , en ik David Duchovny
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb die van het kanten bh-tje voor mezelf gehouden
Dan doen we met z'n allen geen oog meer dicht vannacht!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zelf ook
Jij altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, oeh, mag ik daar dan stiekem tussendoor ook een likje van nemen?
Hank Moody.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, oeh, mag ik daar dan stiekem tussendoor ook een likje van nemen?
Nu je het zegt..wat is er met dat idee?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doen we met z'n allen geen oog meer dicht vannacht!![]()
![]()
Enne, MrS, was jij een uur geleden en 5 paints terug niet naar bed aan het gaan?
Met de billen bloot jaquote:
Ik moet morgen werken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu je het zegt..wat is er met dat idee?
Loopt ie bloot rond in Californication?quote:
Hoor hier net dat we 6 uur mogen slapenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Bamba het volgende:
Nou speciaal voor Elisa dan: de poes tussen m'n benen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
HEE!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem jij die mee , en ik David Duchovny
Da's gewoon lekker warm onder die accu en tussen jouw benen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Truste Maes!quote:
Ik lig ook op bedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Enne, MrS, was jij een uur geleden en 5 paints terug niet naar bed aan het gaan?
Tot morgenquote:
Gaat de klok terug of vooruit ofzo vannacht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoor hier net dat we 6 uur mogen slapen
Wijsneus.quote:
Over twee weken toch pas?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot morgen
[..]
Gaat de klok terug of vooruit ofzo vannacht?
welterustenquote:
Yups, met de billen blootquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Loopt ie bloot rond in Californication?
Ik heb wel in het eerste seizoen Madelin Zima voorbij zien komen.![]()
Ik ook van jouquote:
Dat was toch geen grom...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
Kijk nou even dat bekfilmpje van McArmy!![]()
Gromt ie nou wel of niet echt, vlak voor het zoenen?
Kan je morgen niet uitslapen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook van jou
nee maar ik was wel van plan naar bed te gaan, maar toen kwam ElisaB met d'r paint
Kliekje? Welk Kliekje!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef Greys het volgende:
Zo leuk, het is net of MrSubtle, Bamba en Ml-etje hier altijd al geweest zijn!
Laat mijn lover het maar niet horen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is het al morgen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Die seconde vlak voordat ie haar zoent, echt... hij gromt nog net niet.
Of wel? Ik twijfel nog steeds of ik het nou in mijn fantasie hoor of dat het er echt in zit
Zo zou er altijd gebekt moeten worden. En zo is het!
Nee?quote:
Nee, ik ben mijn slaapkamer aan het verbouwen. Morgen tweede laagje verf erop, dan kan ik eindelijk de vloer gaan leggen en daarna mijn nieuwe bed gaan bouwen...quote:
Het lijkt wel op een grom ja! Maar vind m niet erg sexy verderquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
Kijk nou even dat bekfilmpje van McArmy!![]()
Gromt ie nou wel of niet echt, vlak voor het zoenen?
Je bent een klusserquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, ik ben mijn slaapkamer aan het verbouwen. Morgen tweede laagje verf erop, dan kan ik eindelijk de vloer gaan leggen en daarna mijn nieuwe bed gaan bouwen...
Ik slaap momenteel op twee matrassen op de grond, en dat begint snel te vervelen namelijk
Doe es koest.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook van jou
nee maar ik was wel van plan naar bed te gaan, maar toen kwam ElisaB met d'r paint
Zeg dat niet in OUD.quote:
hey, elke vorm van klussen is okquote:
Echt? Ik vind matrassen op de grond altijd zo gezelligquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, ik ben mijn slaapkamer aan het verbouwen. Morgen tweede laagje verf erop, dan kan ik eindelijk de vloer gaan leggen en daarna mijn nieuwe bed gaan bouwen...
Ik slaap momenteel op twee matrassen op de grond, en dat begint snel te vervelen namelijk
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat mijn lover het maar niet horen!
En jij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt in de gaten dat je MrSubtle zojuist schatje noemde?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe es koest.![]()
Dank voor de tip, schatje.
Twee woorden:quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Ik vind matrassen op de grond altijd zo gezellig
Veel leuker dan een bed eigenlijkPlak je ook van die glow in de dark sterren op je plafond?
Aanrader!Ik mag het alleen niet hier, maar ik had het in mijn vorige huizen wel altijd
quote:
Oh die had ik ook altijd, tot mn vorige huis, hier niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel leuker dan een bed eigenlijkPlak je ook van die glow in de dark sterren op je plafond?
Aanrader!Ik mag het alleen niet hier, maar ik had het in mijn vorige huizen wel altijd
Nee, ik bedankte cat voor de tip, en niet MrSquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je MrSubtle zojuist schatje noemde?
Ik zat ook al vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je MrSubtle zojuist schatje noemde?
Erh... ja best gezellig, voor een dagjequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel leuker dan een bed eigenlijk![]()
Nee het wordt geen kinderkamerquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Plak je ook van die glow in de dark sterren op je plafond?
Wrom niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind je best een sympathieke vent en zo, maar ik wil voorlopig onze relatie nog even niet verder uitdiepen dan dat. Het gaat me te snel anders.quote:
Kamperen in je eigen kamer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Erh... ja best gezellig, voor een dagje
[..]
Nee het wordt geen kinderkamer
Aan een plafond hoort een spiegel, geen plaksterretjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kamperen in je eigen kamer.
Je weet zoiets niet op waarde te schatten
Want?quote:
Wowquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ]
Klussen heeft daar een andere vertaling dan in K&Wquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan een plafond hoort een spiegel, geen plaksterretjes
Omdat mijn meneer dat belachelijk vondquote:
Da's ordinairquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan een plafond hoort een spiegel, geen plaksterretjes
+1quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik plak die dingen niet meer omdat ik ze zonder lenzen in bed toch niet zie
Kijk jij toch lekker naar sterretjes tijdens de daadquote:
Whehehequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klussen heeft daar een andere vertaling dan in K&W
Aha daarom heb ik er tuintegels vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat mijn meneer dat belachelijk vond![]()
Mijn eerste samenwoner kon het wel waarderen (maar die had weer andere minpunten), mijn tweede samenwoner heeft twee dagen geprotesteerd en heeft het daarna opgegeven en mijn huidige samenwoner zweerde het huis direct weer te verkopen als ik glow in the dark meuk op het plafond ging plakken
Ik laat me gewoon niet afleiden, da's andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk jij toch lekker naar sterretjes tijdens de daad![]()
Heb ik volgens mij al eens verteld hier:quote:
Daarmee mag ze van mij door elk slotje heenknallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Elies, bende gij aan t painten eigenlijk, of ga je nu niet door t slotje knallen met een geile bubbelbadpaint
Ik wil 't best uitleggen hoor liefurtquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
Als het goed is heb je ook helemaal geen tijd en behoefte om naar het plafond te gaan liggen staren
Ik zet het bad vast ff op, dus ja: ik ben aan het paintenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Elies, bende gij aan t painten eigenlijk, of ga je nu niet door t slotje knallen met een geile bubbelbadpaint
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon niet afleiden, da's anders![]()
Als het goed is heb je ook helemaal geen tijd en behoefte om naar het plafond te gaan liggen staren
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wil 't best uitleggen hoor liefurt![]()
(en nee, ik heb geen spiegel aan het plafond, en die komt er ook niet)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij al eens verteld hier:
Ooit kwam er een user in OUD die klaagde dat hij niet kon klussen met de kinderen (jaar of 4) erbij. Gevaarlijk, onhandig etc.
Na een hoop spraakverwarring kwam OUD erachter dat hij serieus met hamer, spijkers en hout aan de slag wilde.
Ow dat wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh rats, er liep weer een hond over mn laptop, mn vraagteken en zo zijn weer fucked up, hoe doe ik dat ook weer es goed`===
Shift + Ctrlquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh rats, er liep weer een hond over mn laptop, mn vraagteken en zo zijn weer fucked up, hoe doe ik dat ook weer es goed`===
Ik zag al een spiegel met plinten vastgezet worden (dus huge).quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.Meneer mooiweerpratert met gebombeerde bedhoofden.
Bij mij werkt het als ik Ctrl+Shift indruk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ooit es een vriendje gehad die dat wel had, daar kwamen we al doende achter toen ie net verhuisd was, wat hebben we gelachen zegquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
(en nee, ik heb geen spiegel aan het plafond, en die komt er ook niet)
quote:
Als ik het niet meer kan vinden of weet pm ik JJHquote:
Testing ?""+ Jaaaaaaaquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij werkt het als ik Ctrl+Shift indruk.
*heeft regelmatig wandelende katten op toetsenbord*
quote:
Jullie willen niet weten hoe lan ik daar de eerste keer naar op zoek ben geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik het niet meer kan vinden of weet pm ik JJH
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij werkt het als ik Ctrl+Shift indruk.
*heeft regelmatig wandelende katten op toetsenbord*
Trusten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:
Ik ga ook lekker slapen! Welterusten iedereen, het was gezellig!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen niet weten hoe lan ik daar de eerste keer naar op zoek ben geweest.
Doe maar nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Pfieuw.quote:(en nee, ik heb geen spiegel aan het plafond, en die komt er ook niet)
Slaap lekker! insgelijksquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:Ik ga ook lekker slapen! Welterusten iedereen, het was gezellig!
Nee die doet t niet, tis die shift cntrl die ik hebben moet!quote:
Shirt control?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die doet t niet, tis die shift cntrl die ik hebben moet!
Slaap lekker!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:18 schreef Bamba het volgende:
Ik ga ook lekker slapen! Welterusten iedereen, het was gezellig!
Ik was sneller met editten dan jij met quotenquote:
Het is al laat hè.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shirt control?
Dat stond er net echt hoor! Toch?![]()
O.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was sneller met editten dan jij met quoten
Zo zinloos, ze leest die pm's pas als ze klaar is met painten nadat ze die vol trots gepost heeftquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef JJH het volgende:
Zullen we straks met z'n allen Elies PM'en als het topic vol is?
Dan is het nog steeds wel grappig? toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo zinloos, ze leest die pm's pas als ze klaar is met painten nadat ze die vol trots gepost heeft
Ha!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was sneller met editten dan jij met quoten
Trusten MrS!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:22 schreef MrSubtle het volgende:
lol JJH
...
ik ga trouwens ook slapen, dit keer echt
heb me goed vermaakt, dank dames/herenslaap lekker straks!
Slaap lekker!quote:
Dat zei je net ook al. Nu voor het echie zeker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:22 schreef MrSubtle het volgende:
lol JJH
...
ik ga trouwens ook slapen, dit keer echt
heb me goed vermaakt, dank dames/herenslaap lekker straks!
The PM box of shame.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef JJH het volgende:
Zullen we straks met z'n allen Elies PM'en als het topic vol is?
Ik doe mee!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds wel grappig? toch?
En een kinky spiegelquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Trust MrSubtle, op je matras op de grond
Denk er maar wat sterren bij op je plafond!
Dat rijmt gewoon... wat een creativiteit op dit uur?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Trust MrSubtle, op je matras op de grond
Denk er maar wat sterren bij op je plafond!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:24 schreef Ml-etje het volgende:
Als ie vol is ga ik ook slapenen Elies pmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |