quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry maar als ik al steeds onderaan de V eindig..dan wens ik de gemiddelde man succes
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ken ik niet?
Zitten er sappige hoofdrolspelers in?
Nee, de slak heeft haast gekregen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moeten we ons eraan houden dan??
Enne waarom had ik geen pm? Ben nu wel benieuwd naar jouw paint euhh foto![]()
De dames die via PM een foto vragen krijgen er een ... maar het tarief is inmiddels dat er een foto tegenover moet staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moeten we ons eraan houden dan??
Enne waarom had ik geen pm? Ben nu wel benieuwd naar jouw paint euhh foto![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Strak!![]()
Maarre.... MrSubtle moet haar op basis hiervan herkennen? Dat wordt een leuke ontmoeting op het station.![]()
Boobcheck... PATS!![]()
Boobcheck... PATS!![]()
Boobcheck... PATS!![]()
MrS:![]()
En dan komt oh-oh eraan:
oh-oh!!! Je kunt je signature aanpassenquote:
Oh nou net echt dan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
Net nog ff de krullen erop getekend; alsof er iemand op je schouder heeft zitten schijten
Tuulijk eff box opzoeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De dames die via PM een foto vragen krijgen er een ... maar het tarief is inmiddels dat er een foto tegenover moet staan
Als trouwkadootjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:Elies
![]()
![]()
Maak je dr ook nog een van MrSubtle voor mij dan?
Niet vanavond hoor, maar ooit?
Ik heb de OP ook maar even gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen!![]()
[..]Ik ga de wiki even aanpassen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
oh-oh!!! Je kunt je signature aanpassen
Paint or it didn't happen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
Net nog ff de krullen erop getekend; alsof er iemand op je schouder heeft zitten schijten
Ze gaan niet trouwen. Wel bijblijven Elies!quote:
Zucht, nog een keer omdat jij het bent en je me net echt keihard harop hebt laten lachen,quote:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
Zij hebben niet wat wij hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze gaan niet trouwen. Wel bijblijven Elies!
Greys nou moest ik hardop lachen om jouw whoehoehoeeeeee, how sad is datquote:
Oh-oh, ik zou je doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ze mn naam had genoemd daar dan deed ik het
Ow, poep... Ik ben hier slecht inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Ze gaan niet trouwen. Wel bijblijven Elies!
Ik zit hier ook heel sneu hardop te hinnikenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys nou moest ik hardop lachen om jouw whoehoehoeeeeee, how sad is dat
Das toch niet spontaan meerquote:
Als ik jouw foto mag zien,stuur ik je een foto van mn poesjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De dames die via PM een foto vragen krijgen er een ... maar het tarief is inmiddels dat er een foto tegenover moet staan
*Mental picture.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit hier ook heel sneu hardop te hinniken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |