quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo, het linkje naar de wiki van het Secret Santa lijstje staat ook in de OP van volgende keer.
Briljant idee van mij, al zeg ik het zelf
Zo briljant... ik ben er gewoon stil van.........quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo, het linkje naar de wiki van het Secret Santa lijstje staat ook in de OP van volgende keer.
Jij jat ideeen van anderen. Da's zo goedkoop hèquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Dat ken ik niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:34 schreef Bamba het volgende:
Ik heb sowieso last van een chronisch slaapgebrek. En al helemaal sinds ik de serie True Blood ontdekt heb.
Heb jij ook helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Zonder enige hint of hulp whatsoever!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Meet oh-oh:
[ afbeelding ]
Isdatzo? Ja, datiszo!
Sorry maar als ik al steeds onderaan de V eindig..dan wens ik de gemiddelde man succesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Meet oh-oh:
[ afbeelding ]
Isdatzo? Ja, datiszo!
Ja als je dit al met paint kunt..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Met die kunsten moet je wat gaan doen, echt!
Lekkerquote:
Moeten we ons eraan houden dan??quote:
Ik zou d'r doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Meet oh-oh:
[ afbeelding ]
Isdatzo? Ja, datiszo!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |