quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef MrSubtle het volgende:
Okay en niemand Greys adviseren het lijstje in de wiki te zetten he!. Oh sshhht, daar komt ze! Snel, engels praten!
Oh, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Maes het volgende:
Manela Kemp is ala Mama Mia op een Grieks eilandje getrouwd. Wel al een paar weken geleden maar zoals ik al zei..........................
Die gingen bij tijd en wijle ook hard hoor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat hier gelukkig ook niet 213x zo snel als in de asielactie topics
Ai ken ried inklishj toe!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef MrSubtle het volgende:
Okay en niemand Greys adviseren het lijstje in de wiki te zetten he!. Oh sshhht, daar komt ze! Snel, engels praten!
Top, meid!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Is dit nou de laatste versie?
Zijn er mensen van het lijstje afgevallen?
Oke, gaan we weer!
Idee van DML
[ afbeelding ]
Secret Santa met de F&F SC-ers!
- opgeven
- lootjes trekken automagisch via lootjestrekken.nl (dan weet niemand wie wie heeft)
- kadootje van tien euro kopen voor diegene
- verhaaltje, haiku, limerick of gedichtje er bij
- uitpakken ergens op een afgesproken datum (enkele dagen voor Kerst) in de SC topics alhier
- met foto's uiteraard en dan raden van wie het is!
Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was )
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht )
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
- Strega
- Muis006
- MrSubtle
- Memento-mori
- Bamba
Nog meer gegadigden?
quote:
Lees haar zin nog eens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Die gingen bij tijd en wijle ook hard hoor!
Oh nee hoor, die moet je gewoon ingedrukt houden, dan slijt ie minder snelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg misschien stom hoor maar die f5 toets is die bij jullie ook zo in gebruik?
Whut? Ik niet snap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
Je verprutst een leuke terugkerende grap
Neuh, ik kan na iedere post weer bijlezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg misschien stom hoor maar die f5 toets is die bij jullie ook zo in gebruik?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
En een paarl'n kettinkje; net van MrS gekregen
[ afbeelding ]
En franjerrandje aan het jurkje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef ElisaB het volgende:
En een paarl'n kettinkje; net van MrS gekregen
[ afbeelding ]
Ik vind van wel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:29 schreef oh-oh het volgende:
![]()
( ik draag goud met een ametist, dat staat best met paarlen erbij toch?)
Ben al een beetje bang dattie het begeeftquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh nee hoor, die moet je gewoon ingedrukt houden, dan slijt ie minder snel
En mn krullen dan???quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Nu krijg je nog een mooie riem om (want dat accentueert zo lekker) en dan ben je klaar
Hihi, en die boze opmerking van Elisa erachteraan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En franjerrandje aan het jurkje.![]()
Ik vind het wel hilarisch dat het vorige topic werd afgesloten door de gepainte tetten van oh-oh.![]()
Jamajama wil ook wel een hoadjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Nu krijg je nog een mooie riem om (want dat accentueert zo lekker) en dan ben je klaar
Ik kon altijd heel goed mezelf tackelen als ik ging touwtjespringen. Ik was vrij onhandig op dat gebied.quote:
Das leuk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook that '70s show opgezocht.
Ik kijk het al jaren, en heb alle afleveringen wel zo'n beetje gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das leuk!
En sins het doordeweeks ook is heb ik slaapgebrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |